Bitcoin Forum
January 15, 2021, 10:11:57 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.20.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  All
  Print  
Author Topic: İNGBANK HESABIMI KAPATTI ( PARİBU'YA HAVALEDENDOLAYI)  (Read 691 times)
trako
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 756
Merit: 505



View Profile
March 31, 2018, 10:13:22 AM
 #21

bence hic uzerine dusunup enerjini ve zamanini kaybetme baska bankayla devam et. hatta alternatifli git. zaman kazandirir 2. bir aksilik durumunda.
1610748717
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1610748717

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1610748717
Reply with quote  #2

1610748717
Report to moderator
1610748717
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1610748717

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1610748717
Reply with quote  #2

1610748717
Report to moderator
There are several different types of Bitcoin clients. Hybrid server-assisted clients like Electrum get a lot of their network information from centralized servers, but they also check the server's results using blockchain header data. This is perhaps somewhat more secure than either server-assisted clients or header-only clients.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1610748717
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1610748717

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1610748717
Reply with quote  #2

1610748717
Report to moderator
1610748717
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1610748717

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1610748717
Reply with quote  #2

1610748717
Report to moderator
1610748717
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1610748717

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1610748717
Reply with quote  #2

1610748717
Report to moderator
Carolinawiestput28
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 1


View Profile
March 31, 2018, 10:16:07 AM
 #22

Finansbank ve enparada kapatıyor bilginize.
Stabilitelim
Member
**
Offline Offline

Activity: 448
Merit: 14


View Profile
March 31, 2018, 01:12:36 PM
 #23

Yatırılan para kumara gitmiyor,kaçakçılığa gitmiyor nerede olduğu belli neden iptal edildi ya çok saçma.korkutuyor beni böyle şeyler.

░░▒▒▓▓▓▓▓************** DFINANCE is New Age of DEFI **************▓▓▓▓▓▒▒░░
░░▒▒▓▓▓▓* Bitcointalk ▐  TwitterReddit ▐  Telegram ▐  Github ▐  Discord *▓▓▓▓▒▒░░
░░▒▒▓▓▓** A Non-Code Platform for Decentralized Trading Instruments **▓▓▓▒▒░░
serkan7554
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 21

English ↳ Turkish Translator ✓


View Profile
March 31, 2018, 01:28:11 PM
 #24

Merhaba,
Foruma yeni üye oldum , pek birşey de yazmamıştım daha , ilk mesajım keşke farklı olsaydı. Başlıkta da belirttiğim gibi bugün ingbankdan arandım ve "olmaması gereken havale ve eftler" den dolayı  şubeye gidip hesabımı kapatmam gerektiği söylendi ve sorularıma cevap verilmedi. Şubeye gittiğimde  İngbankın bitcoin ticaretine karşı olduğu vs gibilerinden birşeyler ve Paribuya yapılan toplam 3-4 havaleden dolayı hesaplarımın kapanıcağını söyledir. İçerdeki parayı çektim hesaplarım kapandı. Masak filan gibi bişeyler gevelediler, masakla ilgili de endişelenmeli miyim diye sorunca "yok bu bankanın insiyatifi oralardan sıkıntı çıkmaz" cevabı aldım. yani banka tamamen kendi insiyatifiyle hesaplarımı kapadı. Başına benzer bir durum gelen varmı?

Daha neler kime ne benim nereye para gönderdiğimden. Gerçekten büyük saçmalık. ben akbank ile çalışıyorum şuan a kadar yaklaşık 200 bin tl lik işlem yaptım bu gibi bir sıkıntı yaşamadım. Madem öyle bu adamların ne kartı kullanılır nede hesapları onlar kendi cebini doldurma peşinde. Bunu başka bir ülke de yapsalar başlarına ne geleceğini biliyorlar o yüzden sadece Türkiye de yapıyorlar. BTK bu konu hakkında engel teşkil eden herhangi bir belge yayınlamadığı sürece bunların bunu yapmaya hakkı yok aslında üzerine gidilmesi gereken bir konu.
desciglio2
Member
**
Offline Offline

Activity: 294
Merit: 10


View Profile
March 31, 2018, 01:50:12 PM
 #25

Finans Enpara varken ING Bank ile uğraşman en başta hata olmuş zaten.
Elemanlar bu durumu risk olarak görüyorlar ki böyle bir uygulamaya gitmişler

chickenfried12
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1120
Merit: 1003



View Profile
March 31, 2018, 02:01:34 PM
 #26

Açıkçası çok saçma sapan bir durum olmuş yani bu istediğim kişiyi kardeşim havale yaparım size ne istersem yurtdışında porno siteleri gönderirim istersen btc alışverişini yaparım istersem silah satın alırım Sonuçta sen benim paramı bir yerden bir yere transfer etmek de yükümlüsün değil mi
necrofurian
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 1


View Profile WWW
March 31, 2018, 03:25:47 PM
 #27

artık olay bankadan kriptoya gönderilmesinden, kriptodan banka hesabına para çekilmesine varırsa çok fazla dolandırıcı piyasaya çıkar. sebebi belli forumlardan veya elden dolandırmak için bir ton aç gözlü bekliyor olacak. kriptoların yasaklanması düzeyinde devam ederse vah vah.

gemstra  |▌  The Future of Social Selling  |▌  A blockchain infrastructure
● ● ● ●  for the biggest gig economy of tomorrow  ● ● ● ●
silvermicro
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 2


View Profile WWW
March 31, 2018, 03:30:32 PM
 #28

Finansbank ve enparada kapatıyor bilginize.

Ben ilk sizde duyuyorum enparanın hesapları kapattığına. Bu zamana kadar çevremden herhangi bir arama gelenle bile karşılaşmadım.
Night Trader A
Member
**
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 10


View Profile WWW
March 31, 2018, 03:58:15 PM
 #29

Saçma bir uygulama ama daha önce de aynı banka ile ilgili birşeyler yazılmıştı sanki.
Keyfi bir uygulama olduğunu sanmıyorum.

ziya1453
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 1190
Merit: 186



View Profile
March 31, 2018, 05:01:51 PM
 #30

aslında bu tarz olaylar yargıya yansıtılabilir. ülkemizte bitcoin ve kripto para işlemleri yasal aksine bir yasa çıkmadıkça bankaların bu tarz keyfi uygulamalar yapmaması gerekir. para bizim yasa dışı olmadıkça istediğimiz tasarrufu yaparız.
Crypto Toys
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 1


View Profile
March 31, 2018, 05:40:07 PM
 #31

Daha önce swift ile ilgili bir konu vardı. ING ve birkaç banka swiftleri engelliyordu. Adım adım ilerliyorlar herhalde.
kaya.parca
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 0


View Profile WWW
March 31, 2018, 06:00:11 PM
 #32

swiftler için yurtdışı akışıda olduğundan dolayı bazen engelleme olabiliyor ama yurtiçinde böyle bir sebepten dolayı hesap kapatmalarına ilk defa şahit oldum.
Sectant
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 196
Merit: 2


View Profile
March 31, 2018, 06:39:21 PM
 #33

Çiftlik banka süt banka inek tavuk banklara para gönderilirken sıkıntı yokta btc için mi yapılan işlemlerde sıkıntı oluyormuş,muz cumhuriyeti olunca bir ülke böyle oluyor..
ziyaaa
Member
**
Offline Offline

Activity: 188
Merit: 15


View Profile
March 31, 2018, 06:43:58 PM
 #34

bi sey olmaz arkadasim. masak falan hikaye. eger bitcoin almak supheli bi sey olsaydi devlet once paribu koineks vs onlarin hesabini kapatirdi. bunlarin hesaplari acikken bizim hesaplara bi sey olmaz.

HaytHuyt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
March 31, 2018, 07:08:21 PM
 #35

daha önce aynı hesaptan bir kaç kez bahis sitelerine de para yolladığım için onla ilgili aradıklarını düşündüm ve baya tedirgin oldum, şubeye gidip bitcoin ile alakalı olduığunu öğrenince biraz rahatladım bile açıkçası  Smiley o yüzden çok uzatmadım konuyu  Wink bide başka banka mı yok dedim geçtim gittim.  yoksa baya uzatırdım meseleyi sonuçta bitcoin ile ilgili bi yasal düzenleme yok yani illlegal bi durum da yok ortada ondan eminiz.
husdemba
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 714
Merit: 103



View Profile
March 31, 2018, 07:16:08 PM
 #36

Enpara'ya geçmeni öneririm ben, krizi fırsata dönüştürebilirsin  Smiley
Bu garip muhabbeti diğer bankalar takip etmez umarım

thetis
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 14


View Profile WWW
March 31, 2018, 07:19:03 PM
 #37

daha önce aynı hesaptan bir kaç kez bahis sitelerine de para yolladığım için onla ilgili aradıklarını düşündüm ve baya tedirgin oldum, şubeye gidip bitcoin ile alakalı olduığunu öğrenince biraz rahatladım bile açıkçası  Smiley o yüzden çok uzatmadım konuyu  Wink bide başka banka mı yok dedim geçtim gittim.  yoksa baya uzatırdım meseleyi sonuçta bitcoin ile ilgili bi yasal düzenleme yok yani illlegal bi durum da yok ortada ondan eminiz.

ben bankaya bile gitmezdim hesabı kapatmak için. hesaptaki parayı başka hesaba çekerdim ne yapıyorlarsa yapsınlar.

▀▀▄▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬   SOBIT   ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▄▀▀
█    the FIRST USER-OWNED DIGITAL ASSETS EXCHANGE    █
Markets  ]   Telegram   Twitter   Facebook   Whitepaper   [  Free Token  ]
fitop
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 196
Merit: 102


“RepuX - Enterprise Blockchain Protocol”


View Profile
March 31, 2018, 07:19:17 PM
 #38

Para yurtdışından gelmediği sürece (döviz olarak / 40-50K üzeri) hiçbir şekilde MASAK'la karşı karşıya gelmezsin. Banka ileride alınacak kararlarda sıkıntı yaşamamak için kendince önlem almış.

HaytHuyt
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 8
Merit: 0


View Profile
March 31, 2018, 07:21:57 PM
 #39

Enpara'ya geçmeni öneririm ben, krizi fırsata dönüştürebilirsin  Smiley
Bu garip muhabbeti diğer bankalar takip etmez umarım

hocam ben aktif trade yaptığım için haftasonu veya akşam bi fırsat gördüğüm zaman para atmam gerekiyor, onun için de borsanın verdiği ile aynı bankadan gerçekleştiriyorum havaleyi. O tarz durumlar hariç enparayı kullanabilirim sanırım bundan sonra
Dyatrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 257


View Profile
March 31, 2018, 07:36:06 PM
 #40

Şahsi fikrim banka şubesinin yada çalışanın kendi insiyatifi ile aldığı bir karar bu. Zaten yasadışı bi iş olsa size gelin hesabınızı kapatın demezler.
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!