Bitcoin Forum
April 23, 2024, 03:56:37 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoins op account plaatsen? [Bitstamp]  (Read 2115 times)
Jochen (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 228
Merit: 10


View Profile
November 01, 2013, 02:19:42 AM
 #1

Ik zou graag aan 30€ bitcoins aanschaffen via de site http://www.bitstamp.net, en deze via mijn bankrekening laten verlopen.
Ik heb er al een account aangemaakt en een goeie verificatie gekregen om het account te gebruiken voor betalingen.
Nu als ik via storting => SEPA dit probeer te doen, vul ik mijn bedrag in en krijg ik op de volgende pagina een overzicht van iemand anders zijn gegevens en dat ik de storting kan annuleren. Moet ik mijn bankgegevens niet invullen zodat de 60€ van mijn bankrekening gaat, want er staat alleen het bedrag dat ik moet ingeven. Het lijkt dan eerder dat ik 60€ heb gestort aan de bank van die pagina. Ik heb deze al geannuleerd.
Heb dit al aan de helpdesk gevraagd maar na een paar werkdagen nog steeds geen reactie van..
Heb de storting en opname ook al op andere exchanges gezien

Mvg,

Jochen
1713887797
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713887797

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713887797
Reply with quote  #2

1713887797
Report to moderator
Bitcoin addresses contain a checksum, so it is very unlikely that mistyping an address will cause you to lose money.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713887797
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713887797

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713887797
Reply with quote  #2

1713887797
Report to moderator
1713887797
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713887797

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713887797
Reply with quote  #2

1713887797
Report to moderator
1713887797
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713887797

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713887797
Reply with quote  #2

1713887797
Report to moderator
BongaManollo
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 237
Merit: 100


View Profile
November 01, 2013, 08:30:22 AM
 #2

Waarom koop je niet direct bij een van de Nederlandse aanbieders?

bitonic of btcdirect of een dergelijke site.
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
November 01, 2013, 10:04:37 AM
 #3

Ja bitonic is gewoon met ideal betalen en voila...btc op je wallet.
Jochen (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 228
Merit: 10


View Profile
November 01, 2013, 11:51:05 AM
 #4

Thanks voor reply al..
Had dit al eens bekeken, maar werkt natuurlijk alleen met nederlandse banken.
Zelf ben ik een belg en hebben we niet zo een goed systeem( toch nog niet gevonden ) en lijkt bitstamp 1 van de betere te zijn voor ons.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 01, 2013, 03:27:49 PM
 #5

je moet gewoon je bedrag ingeven dat je wil storten en dan naar de bitstamp rekening in de UK je geld overschrijven via SEPA (en vergeet de mededeling er niet bij te zetten)

ik snap niet echt wat het probleem is, als het niet lukt mag je me zeker nog contacteren Smiley
bitcoinisleuk
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 12
Merit: 0


View Profile
November 05, 2013, 06:22:19 PM
 #6

Hee, Bitstamp is best goed. Zelf nooit mee gewerkt maar een bekende en betrouwbare exchange.

Wat jij bedoeld is dat het bedrijf (Bitstamp) zomaar het bedrag van je rekening kan halen (automatisch incasso). Dat is echter niet het geval. De gegevens die je ziet zijn waarschijnlijk van hun. Daar moet je je geld naar overmaken. Let er op dat je ook een betalingskenmerk of opmerking toevoegd aan je overschrijving, anders weten ze antuurlijk niet dat het van jou komt. Dit kenmerk zal ook wel bij hun gegevens te vinden zijn.

Daarna zal het geld vermoedelijk binnen 3 dagen op Bitstamp te vinden zijn en kun je er Bitcoin mee kopen.
Miz4r
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1246
Merit: 1000


View Profile
November 05, 2013, 07:03:38 PM
 #7

Ik zou graag aan 30€ bitcoins aanschaffen via de sitehttp://www.bitstamp.net, en deze via mijn bankrekening laten verlopen.
Ik heb er al een account aangemaakt en een goeie verificatie gekregen om het account te gebruiken voor betalingen.
Nu als ik via storting => SEPA dit probeer te doen, vul ik mijn bedrag in en krijg ik op de volgende pagina een overzicht van iemand anders zijn gegevens en dat ik de storting kan annuleren. Moet ik mijn bankgegevens niet invullen zodat de 60€ van mijn bankrekening gaat, want er staat alleen het bedrag dat ik moet ingeven. Het lijkt dan eerder dat ik 60€ heb gestort aan de bank van die pagina. Ik heb deze al geannuleerd.
Heb dit al aan de helpdesk gevraagd maar na een paar werkdagen nog steeds geen reactie van..
Heb de storting en opname ook al op andere exchanges gezien

Bij account -> settings kun je je bankgegevens invullen en dat is vooral van belang als je geld wilt terugstorten op je rekening vanaf Bitstamp. Als je echter geld wilt storten op Bitstamp om bitcoins te kopen zul je Deposit -> SEPA moeten kiezen en dan het geld vanaf jouw bankrekening overmaken via een Europese betaling met de gegevens die dan worden aangegeven op Bitstamp.

Bitcoin = Gold on steroids
Jochen (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 228
Merit: 10


View Profile
November 05, 2013, 09:15:13 PM
 #8

Heb het geld ontvangen en in bitcoins omgezet en naar mijn wallet geplaatst dus thx Smiley.

Ik hoor wel veel rondgaan dat mensen hun bitcoins gestolen worden via inputs.io,coinbase,mtgox of sommige exchangers plots plat gaan..
Ik ken er nog niet alles over, maar waarom plaatsen mensen niet alles op een offline btc wallet en gebruiken die dan alleen maar online bij transacties? De kans is dan toch pakken kleiner of zijn er voordelen om die op de exchanger te plaatsen?
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 05, 2013, 09:27:11 PM
 #9

Heb het geld ontvangen en in bitcoins omgezet en naar mijn wallet geplaatst dus thx Smiley.

Ik hoor wel veel rondgaan dat mensen hun bitcoins gestolen worden via inputs.io,coinbase,mtgox of sommige exchangers plots plat gaan..
Ik ken er nog niet alles over, maar waarom plaatsen mensen niet alles op een offline btc wallet en gebruiken die dan alleen maar online bij transacties? De kans is dan toch pakken kleiner of zijn er voordelen om die op de exchanger te plaatsen?

de oorzaak: luiheid Wink
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 18, 2013, 02:49:13 PM
 #10

Ik zou graag aan 30€ bitcoins aanschaffen via de site http://www.bitstamp.net, en deze via mijn bankrekening laten verlopen.
Ik heb er al een account aangemaakt en een goeie verificatie gekregen om het account te gebruiken voor betalingen.
Nu als ik via storting => SEPA dit probeer te doen, vul ik mijn bedrag in en krijg ik op de volgende pagina een overzicht van iemand anders zijn gegevens en dat ik de storting kan annuleren. Moet ik mijn bankgegevens niet invullen zodat de 60€ van mijn bankrekening gaat, want er staat alleen het bedrag dat ik moet ingeven. Het lijkt dan eerder dat ik 60€ heb gestort aan de bank van die pagina. Ik heb deze al geannuleerd.
Heb dit al aan de helpdesk gevraagd maar na een paar werkdagen nog steeds geen reactie van..
Heb de storting en opname ook al op andere exchanges gezien

Mvg,

Jochen

Je zou ze hier kunnen aanschaffen, ik heb er erg goede ervaringen mee.
http://www.youtube.com/watch?v=dKLeNfUnpC0

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Jochen (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 228
Merit: 10


View Profile
November 18, 2013, 03:52:11 PM
 #11

Ja idd, maar het probleem is dat dit alleen voor NL is en ben van België.
Bitstamp is ook een goede oplossing maar duurt wel wat langer.. hopen dat er dan net geen crash is.
FitTrader
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 11
Merit: 0


View Profile
November 18, 2013, 04:21:21 PM
 #12

Ik zou ze zelf via bitonic aanschaffen, dat is voor zon klein bedrag veel makkelijker. Heb zelf ook met kraken.com ervaring, en mijn storting was de volgende dag bij hun binnen. Withdrawals nog geen ervaring mee.
ZetaOS
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 20, 2013, 08:53:38 AM
 #13

Bitonic.nl NR1

Net nog snel 1.2 BTC gekocht toen ze heel, heel even 18 bitcoin in voorraad hadden.
Voorraad was weg in 5 sec of minder.

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!