Bitcoin Forum
April 20, 2024, 12:03:47 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
Author Topic: Waar in investeren?  (Read 6293 times)
tinus42
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 501



View Profile
January 13, 2014, 01:30:21 AM
 #41

Ik invest meestal in nieuwe coins die nog niet te handelen zijn, gewoon op fora die dingen kopen dan en hopen dat ze ooit wat waard worden.

Waarom ervoor betalen? Ik betaal helemaal nergens voor, kut! Op Alternative cryptocurrencies > Announcements de wallets van nieuwe coins downloaden en dan gratis coins binnenhalen via een giveaway of ze mijnen als je een recente GPU hebt. Wachten tot de coins op cryptsy komen en dan dumpen. Smiley
1713571427
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571427

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571427
Reply with quote  #2

1713571427
Report to moderator
1713571427
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571427

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571427
Reply with quote  #2

1713571427
Report to moderator
The forum was founded in 2009 by Satoshi and Sirius. It replaced a SourceForge forum.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713571427
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571427

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571427
Reply with quote  #2

1713571427
Report to moderator
1713571427
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571427

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571427
Reply with quote  #2

1713571427
Report to moderator
Lewis2
Member
**
Offline Offline

Activity: 70
Merit: 10


View Profile
January 13, 2014, 09:56:00 AM
 #42

Hoeveel heb je daar mee verdient?

pietje
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


View Profile
January 13, 2014, 03:07:11 PM
 #43

Ik invest meestal in nieuwe coins die nog niet te handelen zijn, gewoon op fora die dingen kopen dan en hopen dat ze ooit wat waard worden.

Waarom ervoor betalen? Ik betaal helemaal nergens voor, kut! Op Alternative cryptocurrencies > Announcements de wallets van nieuwe coins downloaden en dan gratis coins binnenhalen via een giveaway of ze mijnen als je een recente GPU hebt. Wachten tot de coins op cryptsy komen en dan dumpen. Smiley

Moet je ook wel een beetje mee oppassen met allerlei wallets downloaden, of zijn die hier gepost worden wel betrouwbaar?
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
January 13, 2014, 03:22:59 PM
 #44

Er kunnen (ook hier) altijd onveilige wallets tussen zitten.

Sommige coins publiceren hun broncode niet eens voordat de wallets uit gegeven worden, en zelfs dan downloaden veel mensen de wallets.

Ik heb zelf alleen niet de kennis om ook daadwerkelijk nadelige zaken in de broncode op te merken..:/

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
pietje
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100


View Profile
January 13, 2014, 05:56:28 PM
 #45

Er kunnen (ook hier) altijd onveilige wallets tussen zitten.

Sommige coins publiceren hun broncode niet eens voordat de wallets uit gegeven worden, en zelfs dan downloaden veel mensen de wallets.

Ik heb zelf alleen niet de kennis om ook daadwerkelijk nadelige zaken in de broncode op te merken..:/

Dit heb ik dus ook niet en vertouw het hierdoor vaak niet helemaal.
Het begin van zo'n coin is wel het interessants ivm giveaways etc. maar kan dus ook wel riskant zijn.
BTCat
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1960
Merit: 1010



View Profile
March 28, 2014, 09:11:38 PM
 #46

CGB, echt een supercoin.

http://cgb.holdings/
https://bitcointalk.org/index.php?topic=245086.0
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 31, 2014, 10:21:50 PM
 #47

Wat maakt die coin zo bijzonder? Hij bestaat al een tijdje zie ik, ik heb me er echter nooit in verdiept.

Er kunnen (ook hier) altijd onveilige wallets tussen zitten.

Sommige coins publiceren hun broncode niet eens voordat de wallets uit gegeven worden, en zelfs dan downloaden veel mensen de wallets.

Ik heb zelf alleen niet de kennis om ook daadwerkelijk nadelige zaken in de broncode op te merken..:/

Dit heb ik dus ook niet en vertouw het hierdoor vaak niet helemaal.
Het begin van zo'n coin is wel het interessants ivm giveaways etc. maar kan dus ook wel riskant zijn.

De laatste tijd ga ik daarmee om door gewoon op pools te minen en zelf de wallet niet te downloaden. Zodra er een (betrouwbare) exchange komt, stuur ik alles daarheen en fungeert deze als mij wallet.  Mocht ik van een bepaalde coin zóveel coins hebben dat ze ook een redelijke waarde hebben, dan kan ik echter wel overgaan tot het downloaden van een wallet. (Natuurlijk pas nadat de wallet allang is uitgegeven en gebruikt door vele users Wink).

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
karibo
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 5
Merit: 0


View Profile
April 25, 2014, 09:43:05 AM
 #48

Wat ik vorige keer had gedaan en nu terug opnieuw aan het doen ben is het volgende:

LTC is gelinked aan BTC dus als BTC stijgt, stijgt LTC meestal mee.
Nu is het zo dat LTC 6 Maand geleden op 10$ Stond zoals nu ook een maand geleden. Dan koop ik LTC
Hiermee ga ik ervan uit dat BTC terug gaat stijgen maar met LTC kan je je investment vertrippelen!
Als BTC terug stijgt naar 1000+ staat LTC rond de 30$.
BTC is dan maar een verdubbeling van je geld terwijl LTC een vertrippeling is.

Is me vorige keer gelukt en doe het nu gewoon terug!
TO_THE_MOON!

Succes!
rikkie
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Richard Coleman - Chief Executive @ CloudThink.IO


View Profile WWW
April 25, 2014, 09:45:28 AM
 #49

Ik denk dat Litecoin dan het beste is. Heeft toch al iets van waarde in vergelijking met de meeste andere. Maar al die nieuwe die erbij komen. Sommige zullen misschien wel een goede toekomst hebben, maar velen zal je volgens mij nooit meer van horen en dan is alles weg.
makebitcoin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
May 10, 2014, 02:08:55 PM
 #50

Litecoin als 2de beste keuze maar ik vind Dogecoin ook interessant. Er zit daar een best grote community achter op Reddit en die doen hun best om Dogecoin te promoten. Laatst hadden ze een NASCAR coureur gesponsord en nu is er sprake van investeren in een YouTube advertentie.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 12, 2014, 10:21:49 AM
 #51

Ik vraag me af of het verstandig is om nu nog in Dogecoin te investeren.. Ik denk persoonlijk dat die hype wel over is en dat het alleen maar bergafwaarts gaat. Echter weet je dit natuurlijk niet zeker.. een coin als DogeCoin kan zomaar weer een opleving krijgen, en dan wil het wel eens hard gaan met de community die erachter staat.

Ik had inderdaad vernomen dat er een NASCAR coureur gesponsord was. Ten tijden van de olympische spelen is ook het Jamaicaanse bobslee-team gesponsord met Dogecoin zodat ze mee konden doen ^^.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
makebitcoin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
May 12, 2014, 03:55:24 PM
 #52

Ik vraag me af of het verstandig is om nu nog in Dogecoin te investeren.. Ik denk persoonlijk dat die hype wel over is en dat het alleen maar bergafwaarts gaat. Echter weet je dit natuurlijk niet zeker.. een coin als DogeCoin kan zomaar weer een opleving krijgen, en dan wil het wel eens hard gaan met de community die erachter staat.

Ik had inderdaad vernomen dat er een NASCAR coureur gesponsord was. Ten tijden van de olympische spelen is ook het Jamaicaanse bobslee-team gesponsord met Dogecoin zodat ze mee konden doen ^^.

De community op Reddit is nog steeds sterk bezig om Dogecoin te promoten. Ze hadden deze weken samen gelegd om een YouTube advertentie te plaatsten die DogeCoin uitlegt op een simpele manier. Of het verstandig is om er in te investeren weet je natuurlijk nooit zeker maar ik blijf vertrouwen hebben.
deejay
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
June 07, 2014, 07:42:07 PM
 #53

De beste investering van dit moment is denk ik nxt (nxt.org);

om de volgende redenen;

  • Het is een volledig nieuwe implementatie van crypto currency; de code is van scratch geschreven en schijnt zeer efficient opgezet te zijn in java, het is geen simpele bitcoin copy-cat maar een volledig nieuw systeem
  • 1000 transacties per seconde mogelijk, vs 7 transacties met bitcoin (forks)
  • Transacties worden snel geconfimeerd, binnen 1 minuut is de transactie binnen en de balans aangepast
  • Volledige colored coins implementatie, middels de NXT Asset Exchange
  • De client is zeer gebruiksvriendelijk opgezet en verkrijgbaar voor MacOs, windows en ook via de webinterface benaderbaar
  • Actieve community
  • Gebruiksvriendelijk adresboek waardoor je gemakkelijk en gebruiksvriendelijk betalingen kunt doen naar bekenden
  • Op het moment de derde altcoin na litecoin (zie coinmarketcap.com)
  • Op localhost:7876 draait een instantie van een NXT Node met een zeer volledige REST Interface waartegen zeer gemakkelijk taal-onafhankelijk aangeprogrammeerd kan worden
  • Plannen voor multi-signature transactions
  • De prijs is momenteel relatief laag, maar er zijn wel 1 miljard coins

Indien je de software installeert en je even een paar NXT op je rekening wilt om te kunnen beginnen PM me met je adres dan stuur ik er een paar.

PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
June 07, 2014, 09:59:31 PM
 #54

De beste investering van dit moment is denk ik nxt (nxt.org);

om de volgende redenen;

  • Het is een volledig nieuwe implementatie van crypto currency; de code is van scratch geschreven en schijnt zeer efficient opgezet te zijn in java, het is geen simpele bitcoin copy-cat maar een volledig nieuw systeem
  • 1000 transacties per seconde mogelijk, vs 7 transacties met bitcoin (forks)
  • Transacties worden snel geconfimeerd, binnen 1 minuut is de transactie binnen en de balans aangepast
  • Volledige colored coins implementatie, middels de NXT Asset Exchange
  • De client is zeer gebruiksvriendelijk opgezet en verkrijgbaar voor MacOs, windows en ook via de webinterface benaderbaar
  • Actieve community
  • Gebruiksvriendelijk adresboek waardoor je gemakkelijk en gebruiksvriendelijk betalingen kunt doen naar bekenden
  • Op het moment de derde altcoin na litecoin (zie coinmarketcap.com)
  • Op localhost:7876 draait een instantie van een NXT Node met een zeer volledige REST Interface waartegen zeer gemakkelijk taal-onafhankelijk aangeprogrammeerd kan worden
  • Plannen voor multi-signature transactions
  • De prijs is momenteel relatief laag, maar er zijn wel 1 miljard coins

Indien je de software installeert en je even een paar NXT op je rekening wilt om te kunnen beginnen PM me met je adres dan stuur ik er een paar.

NXT is een premined Scam coin, investeer er NIET in!
deejay
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
June 08, 2014, 12:31:39 PM
 #55

Het is geen scam, het is proof of stake vs proof of work.

Nxt is bitcoin 2.0.


deejay
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
June 08, 2014, 12:52:15 PM
 #56

hij legt goed uit waarom nxt geen scam is: https://www.youtube.com/watch?v=3rIO_McRPwQ

PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
June 08, 2014, 01:15:36 PM
 #57

Het is geen scam, het is proof of stake vs proof of work.

Nxt is bitcoin 2.0.



LOL  Cheesy
Niet gaan huilen als nxt in eens instort he Wink

Geluk met je solidcoin 3.0

Btw: als je pos zo super vindt is Peercoin een VEEL betere optie
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
June 08, 2014, 07:02:53 PM
 #58

Ik promoot normaal geen altcoins, maar Monero heeft echt wel mijn aandacht getrokken. Untracable transactions Smiley

over NXT: geen voorstander van, mooi platform, maar gewoon een hip piramidespel in mijn ogen...
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
June 08, 2014, 08:00:30 PM
 #59

Ik promoot normaal geen altcoins, maar Monero heeft echt wel mijn aandacht getrokken. Untracable transactions Smiley

over NXT: geen voorstander van, mooi platform, maar gewoon een hip piramidespel in mijn ogen...

Monero vind ik ook erg interessant. Ik volg ze ook op twitter en de devs zijn actief bezig om de coin to promoten en nieuwe dingen te implementeren.
vincentvincent
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 285
Merit: 251


View Profile
June 08, 2014, 08:18:36 PM
 #60

Ik denk dat NXT verreweg de meest interessante is. Ik denk dat NXT groter wordt dan BTC.
Pages: « 1 2 [3] 4 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!