Bitcoin Forum
May 04, 2024, 01:27:57 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: McxNow // Cryptsy aandelen  (Read 2633 times)
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
December 04, 2013, 11:00:30 PM
 #41

Enig idee of Paul Vernon ook familie is van Mark Vernon (van TAG)? Volgens mij zitten die ook in hetzelfde gebouw daar op de Filipijnen als ik het niet mis heb.

De aandeelhouders van Cryptsy zitten goed, ik zie dat de aandelen nu zo'n 0,16 BTC waard zijn. Dat is dus ook iets waar ik te laat in ben ingestapt.

Ik zag wel dat het dividend niet erg gestegen was op 1 december, terwijl Cryptsy het toch erg druk heeft de laatste tijd (zo druk dat tickets maar half beantwoord worden en de exchange vaag erg traag is).



Geen idee of het familie is, maar volgens de site zelf zit Cryptsy in Florida.

Ik ben wel erg blij met m'n aandelen Cryptsy nu, de prijs ligt rond de 0,18 BTC. Zit nog te twijfelen of ik een paar aandeeltjes zal verkopen of nog even langer vasthouden....


1714829277
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714829277

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714829277
Reply with quote  #2

1714829277
Report to moderator
1714829277
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714829277

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714829277
Reply with quote  #2

1714829277
Report to moderator
Bitcoin mining is now a specialized and very risky industry, just like gold mining. Amateur miners are unlikely to make much money, and may even lose money. Bitcoin is much more than just mining, though!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 10, 2013, 07:55:39 PM
 #42

Enig idee of Paul Vernon ook familie is van Mark Vernon (van TAG)? Volgens mij zitten die ook in hetzelfde gebouw daar op de Filipijnen als ik het niet mis heb.

De aandeelhouders van Cryptsy zitten goed, ik zie dat de aandelen nu zo'n 0,16 BTC waard zijn. Dat is dus ook iets waar ik te laat in ben ingestapt.

Ik zag wel dat het dividend niet erg gestegen was op 1 december, terwijl Cryptsy het toch erg druk heeft de laatste tijd (zo druk dat tickets maar half beantwoord worden en de exchange vaag erg traag is).



Geen idee of het familie is, maar volgens de site zelf zit Cryptsy in Florida.



Hm, dat zal dan wel niet het geval zijn.


Wat betreft de aandelen van Cryptsy las ik dat ze wel andere mogelijkheden aan het zoeken zijn geweest, maar dat zij hier nog geen officiële berichtgeving over gedaan hebben. Het worden niet precies shares zoals bij Cryptostocks, maar je kunt wel meedingen in de winst (of ja, in de fee's zeg maar).

Nu met de drukte en problemen op Cryptsy zal dit wel even vertraagd / uitgesteld zijn, neem ik tenminste aan.


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!