Bitcoin Forum
April 19, 2024, 11:36:54 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
Author Topic: McxNow // Cryptsy aandelen  (Read 2630 times)
Krikke81
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
November 09, 2013, 03:10:31 AM
 #21

Vandaag dividend gekregen van Cryptsy. Spijtig genoeg, beetje gezakt in verhouding tot de vorige uitbetaling...
Iets van een 1.4% ten opzichte van de aankoopprijs.
Ik ben eens nieuwsgierig naar de volgende van CPTM, als ze het zelfde tempo aanhouden dan ziet het er goed uit!

May the "coins" be with you!  Cool
1713569814
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713569814

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713569814
Reply with quote  #2

1713569814
Report to moderator
1713569814
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713569814

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713569814
Reply with quote  #2

1713569814
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713569814
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713569814

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713569814
Reply with quote  #2

1713569814
Report to moderator
1713569814
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713569814

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713569814
Reply with quote  #2

1713569814
Report to moderator
1713569814
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713569814

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713569814
Reply with quote  #2

1713569814
Report to moderator
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 09, 2013, 08:58:43 PM
 #22

Bedankt voor je update Wink

Wellicht dat ik er ook wat van CPTM koop binnenkort Cheesy

Al snap ik niet hoe dergelijke mining farms nog winstgevend kunnen zijn tegenwoordig, nu het zo lastig is om bitcoins te minen.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 09, 2013, 09:05:44 PM
 #23

ik heb ook nog een leuke investering gevodnen qua aandelen, 25% return na 1 dag Smiley

LTCBank op Cryptostocks Smiley
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 10, 2013, 05:39:50 PM
 #24

Bedankt voor het delen! Wink

Als er nog leuke ontwikkelingen zich voordoen hieromtrent dan gooi ze maar in dit topic. Altijd leuk om te lezen Wink

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
skull88
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 683
Merit: 500



View Profile
November 10, 2013, 05:50:19 PM
 #25

crypto-trade is nog een exchange die aandelen uitgeeft, ook de enige waar ik aandelen in heb.

Verdelen 50000 shares in totaal (40000 voor BTC en 10000 voor Litecoin)
50% van alle fees worden onder deze aandelen maandelijks als dividend uitgekeerd, vanaf maandag zou ook het IPO gedeelte in orde moeten zijn en gaat ook het traden van andere securities buiten hun eigen securities mogelijk moeten zijn.

Vandaag uitbetaling gehad voor de maand oktober (CTB 0.00263281 BTC per share en CTL 0.21940193 LTC per share).

Als iemand zich daar trouwens gaat registreren, ik heb er geen problemen mee als je mijn referral url gebruikt: https://crypto-trade.com/ref/Skull88 Tongue





BTC: 1MifMqtqqwMMAbb6zr8u6qEzWqq3CQeGUr
LTC: LhvMYEngkKS2B8FAcbnzHb2dvW8n9eHkdp
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 10, 2013, 05:55:16 PM
 #26

En wat kosten die shares daar? Hoeveel heb jij nu al terug verdient en in welk tijdsbestek?

Ik heb trouwens gehoord dat Cryptsy de aandelen ook op een andere manier wilt uitbrengen dan via Cryptostocks. Hoe of wat dat precies gaat worden, weet ik nog niet.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 10, 2013, 07:37:00 PM
 #27



Ik heb trouwens gehoord dat Cryptsy de aandelen ook op een andere manier wilt uitbrengen dan via Cryptostocks. Hoe of wat dat precies gaat worden, weet ik nog niet.

ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.....als je iets weet, stuur me dan even een PM aub Smiley
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 11, 2013, 12:04:43 AM
 #28

Allright. Zal ik doen Wink. Geen idee waarom ze ook naar een andere manier zoeken, volgens mij werkt Cryptostocks toch redelijk. Wellicht willen ze deze service aan gaan bieden zonder tussenpartij, maar dat zijn slechts speculaties. Jullie horen het wanneer ik meer weet Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
jdebunt
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1596
Merit: 1010


View Profile WWW
November 11, 2013, 10:43:07 AM
 #29

Allright. Zal ik doen Wink. Geen idee waarom ze ook naar een andere manier zoeken, volgens mij werkt Cryptostocks toch redelijk. Wellicht willen ze deze service aan gaan bieden zonder tussenpartij, maar dat zijn slechts speculaties. Jullie horen het wanneer ik meer weet Wink.

Persoonlijk denk ik eerder dat mensen CryptoStocks niet vertrouwen. Dat vertrouwen zal moeten verdiend worden vrees ik Smiley
Krikke81
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile
November 12, 2013, 11:09:34 AM
 #30

Pfff, Cryptostock doet raar bij me vandaag...
Worden ze aangevallen met DDOS? Soms werkt de site en dan enkele minuten later krijg ik een foutmelding.

Niet zo fijn, iemand anders ook last van?

ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
November 12, 2013, 11:27:47 AM
 #31

Ja bij mij werkt ie soms ook en soms niet. Dit is al 2 dagen zo, geen idee wat er aan de hand is.

Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 12, 2013, 10:11:08 PM
 #32

Als dat zo is, dan draagt dat ook niet echt positief bij aan het vertrouwen wat mensen aan zo'n website geven.

Zelf heb ik er nog niks van ondervonden, al heb ik ze de afgelopen dagen zelden bezocht.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 26, 2013, 09:22:17 PM
 #33



Ik heb trouwens gehoord dat Cryptsy de aandelen ook op een andere manier wilt uitbrengen dan via Cryptostocks. Hoe of wat dat precies gaat worden, weet ik nog niet.

ben benieuwd hoe ze dat voor elkaar willen krijgen.....als je iets weet, stuur me dan even een PM aub Smiley

Ik heb er even op aangepraat maar ze lieten nog niet veel los. Ze zeiden dat ze momenteel diverse alternatieven aan het uittesten zijn, maar dat hier (nog?) geen mogelijkheid tussen zat om deze aandelen met FIAT te kunnen kopen. Nu de website zelf aan het veranderen is, verwacht ik dat je via Cryptsy zelf binnenkort deze aandelen kunt kopen. Dit is slechts een vermoeden van mij en is niet gebaseerd op de conversatie die ik heb gehad!

Hoe gaat het verder met jullie shares? Ik ben momenteel nog niet in het bezit van een share.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 28, 2013, 11:06:31 PM
 #34

MXCNow gaat down. Ik weet niet wat dit betekent voor de MCXFee aandelen, maar ik denk dat deze 'on hold' gaan of gewoon verdwijnen. Lees jullie even goed in voordat jullie ze verliezen! Probeer ze eventueel te verkopen!

https://bitcointalk.org/index.php?topic=351173.0

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
November 28, 2013, 11:11:41 PM
 #35

Ik heb ook wat MCXFees gehad, maar gelukkig op tijd verkocht. Ik kan alleen maar aanraden om alles van MXCNow te halen en nooit meer terug te keren naar die site, ook al komen ze terug.

Verder hou ik nog wel vast aan m'n Cryptsy shares, heb wel goede hoop voor de toekomst en de site zelf lijkt me betrouwbaar.

Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 28, 2013, 11:18:25 PM
 #36

Ik zag dat de waarde van de Cryptsy shares laatst ook flink omhoog was gegaan tot ergens in de 0,07x BTC. Erg gunstig voor de aandeelhouders Wink. Wat ook erg gunstig is, is volgens mij de activiteit nu op Cryptsy. Je lees continu over het bijprikken van servers, het aannemen van nieuwe personeelsleden en dergelijke. Volgens mij worden er nu recordvolumes bereikt daar, wat positief uitwerkt voor de share holders (waartoe ik helaas nog niet behoor) Wink

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
November 29, 2013, 12:19:41 AM
 #37

Ik zag dat de waarde van de Cryptsy shares laatst ook flink omhoog was gegaan tot ergens in de 0,07x BTC. Erg gunstig voor de aandeelhouders Wink. Wat ook erg gunstig is, is volgens mij de activiteit nu op Cryptsy. Je lees continu over het bijprikken van servers, het aannemen van nieuwe personeelsleden en dergelijke. Volgens mij worden er nu recordvolumes bereikt daar, wat positief uitwerkt voor de share holders (waartoe ik helaas nog niet behoor) Wink

Ik heb de shares nog voor 0.05 gekocht en ze staan nu rond de 0.07, dus gaat lekker.  Grin
Cryptsy krijgt steeds meer traffic, vooral nu exchanges zoals MCXNow scams blijken te zijn. Ze lijken flink aan de weg te timmeren en er is ook bekend wie er achter de exchange zit ipv een anoniem persoon of team. Zolang ze blijven groeien en ze nog een redelijk dividend betalen hou ik m'n shares vast.

XBBlade
Member
**
Offline Offline

Activity: 98
Merit: 10


View Profile
November 29, 2013, 07:42:54 AM
 #38

Ik zag dat de waarde van de Cryptsy shares laatst ook flink omhoog was gegaan tot ergens in de 0,07x BTC. Erg gunstig voor de aandeelhouders Wink. Wat ook erg gunstig is, is volgens mij de activiteit nu op Cryptsy. Je lees continu over het bijprikken van servers, het aannemen van nieuwe personeelsleden en dergelijke. Volgens mij worden er nu recordvolumes bereikt daar, wat positief uitwerkt voor de share holders (waartoe ik helaas nog niet behoor) Wink

Ik heb de shares nog voor 0.05 gekocht en ze staan nu rond de 0.07, dus gaat lekker.  Grin
Cryptsy krijgt steeds meer traffic, vooral nu exchanges zoals MCXNow scams blijken te zijn. Ze lijken flink aan de weg te timmeren en er is ook bekend wie er achter de exchange zit ipv een anoniem persoon of team. Zolang ze blijven groeien en ze nog een redelijk dividend betalen hou ik m'n shares vast.

Sinds mcxnow heb ik ook een slecht gevoel bij cryptsy, kan iemand mij dit gevoel wegnemen of zijn er meerdere?
ixxi
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100



View Profile
November 29, 2013, 10:41:33 AM
 #39

Het feit dat bekend is wie er achter zit en wat z'n adres is geeft me genoeg vertrouwen om te geloven dat Cryptsy legitiem is.
Dit is natuurlijk geen garantie, maar is voor mij op dit moment voldoende.

http://www.linkedin.com/pub/paul-vernon/6/167/bb5


Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 04, 2013, 11:05:15 AM
 #40

Enig idee of Paul Vernon ook familie is van Mark Vernon (van TAG)? Volgens mij zitten die ook in hetzelfde gebouw daar op de Filipijnen als ik het niet mis heb.

De aandeelhouders van Cryptsy zitten goed, ik zie dat de aandelen nu zo'n 0,16 BTC waard zijn. Dat is dus ook iets waar ik te laat in ben ingestapt.

Ik zag wel dat het dividend niet erg gestegen was op 1 december, terwijl Cryptsy het toch erg druk heeft de laatste tijd (zo druk dat tickets maar half beantwoord worden en de exchange vaag erg traag is).


{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: « 1 [2] 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!