Bitcoin Forum
April 23, 2024, 04:36:59 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
  Print  
Author Topic: Forse koersstijging Bitcoin  (Read 24535 times)
quest
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
November 06, 2013, 08:07:38 PM
 #21

Ik blijf elke maand bitcoins kopen ongeacht de koers, heb mijn doel gesteld om in 2016 te kijken naar de waarde van mijn stack, verkopen zit er niet meer in, ergens in 2016 zal er weer een halvering in block plaats vinden daarna kan het alicante op .. Wink

op zich een goede strategie, maar koop je elke maand dezelfde hoeveelheid bitcoin, of bitcoins voor dezelfde hoeveelheid fiat?
Anders kan het wel eens duur worden binnen enkele weken/maanden Wink

klopt inderdaad Wink nee ik bekijk het vanuit fiat geld en koop daarvoor het aantal BTC tegen de huidige koers in het begin dus meer BTC dan de komende periode aan de ene kant minder maar aan de andere kant blijft mn stack groeien, ook mine ik nog erbij, hetgeen ook nog altijd wat aan BTC binnensprokkeld..al met al de beste investering die je kunt doen is gewoon kopen op dit moment..… kopen kopen kopen ook lijkt 1 BTC aanschaffen weinig geloof me over een paar maanden komt voor veel mensen achter de komma aan BTC steeds dichterbij..(als je begrijpt wat ik snap  Roll Eyes )

 Wink Wink Wink



Hoeveel btc heb je nu?
Be very wary of relying on JavaScript for security on crypto sites. The site can change the JavaScript at any time unless you take unusual precautions, and browsers are not generally known for their airtight security.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713890219
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713890219

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713890219
Reply with quote  #2

1713890219
Report to moderator
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 06, 2013, 09:07:46 PM
 #22

Zodra we echt stabiel door de all time high schieten dan is de hek van de dam. Dan krijgen we de daytraders die als azen erop af vliegen en een zeer fluctuerende koers. Maar daardoor gaan we wel richting een nieuwe steun.

We gaan nog een hoop dalingen meemaken hoor..maak je daar maar niet druk over. Maar vooralsnog is het een valuta die langzaam zijn waarde als wereldvaluta laat zien. En dat is waar China al heen lang naar toe wilde...een andere wereldvaluta en kijk daar, het is er ineens. Vandaar dat China de boel omhoog pushed.

volledig akkoord

We zijn momenteel op weg naar een nieuw stabiel niveau, mijn gok ik ergens in de 300 USD (misschien ongeveer 330 USD = 2000 YEN)
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 06, 2013, 10:07:40 PM
 #23

Mocht dat zo zijn dan wordt jouw signature voor mij harde waarheid 'I beat myself up every day for not being an early adopter'. xD Ik had ze beter gekocht toen ze rond de $150 zaten.. Achja. Ik kijk nog even aan wat ze de komende tijd doen, heb er nu nog niet de middelen voor om ze te kopen.

Wel abnormaal hoe een munt zó erg in waarde kan toenemen in zó'n korte tijd.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
November 06, 2013, 10:35:44 PM
 #24

Des te harder kan het dus ook zakken...dat is het nadeel van zoiets.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 07, 2013, 03:03:01 AM
 #25

ben ik de enige online nu? :p
(ik had nog wat werk te doen)

de prijs is enorm aan het stijgen nu. Bitstamp heeft een tijdje voorgelegen op mtgox. Toen is een wall van 1.5 miljoen USD op GOX verdwenen en sindsdien is de prijs omhoog geschoten op beide exchanges. Ik heb even 277.9 gezien op bitstamp!

anyway, ik ge nu ook proberen slapen Wink
Frequency
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 540
Merit: 500


COINDER


View Profile WWW
November 07, 2013, 06:15:34 AM
 #26

Ik blijf elke maand bitcoins kopen ongeacht de koers, heb mijn doel gesteld om in 2016 te kijken naar de waarde van mijn stack, verkopen zit er niet meer in, ergens in 2016 zal er weer een halvering in block plaats vinden daarna kan het alicante op .. Wink

op zich een goede strategie, maar koop je elke maand dezelfde hoeveelheid bitcoin, of bitcoins voor dezelfde hoeveelheid fiat?
Anders kan het wel eens duur worden binnen enkele weken/maanden Wink

klopt inderdaad Wink nee ik bekijk het vanuit fiat geld en koop daarvoor het aantal BTC tegen de huidige koers in het begin dus meer BTC dan de komende periode aan de ene kant minder maar aan de andere kant blijft mn stack groeien, ook mine ik nog erbij, hetgeen ook nog altijd wat aan BTC binnensprokkeld..al met al de beste investering die je kunt doen is gewoon kopen op dit moment..… kopen kopen kopen ook lijkt 1 BTC aanschaffen weinig geloof me over een paar maanden komt voor veel mensen achter de komma aan BTC steeds dichterbij..(als je begrijpt wat ik snap  Roll Eyes )

 Wink Wink Wink



Hoeveel btc heb je nu?

meer dan genoeg..  Wink


Ik denk dat het ook een gevoel is dat we nu denken dat het veel (fiat) geld per btc is, (en een kg goud kost 32000euro en heeft 44000euro gestaan begin vh jaar, ps koop dus ook goud en zilver.. )

effe voor de beeldvorming stel je bezit 240 btc en er zijn nu 12.000.000 btc gemind 12.000.000/240=50.000 je bezit dan dus 1/50.000e deel van alle bitcoins die er nu zijn.. das wereldwijd gezien, stel je bezit nu 1/50.000e deel van al het beschikbare goud op deze aarde das toch niet niks.. Cheesy Cheesy Cheesy dus stel je een doel zoals dit voorbeeld kun je dus doorrekenen..in 2016 komt er nog maar heel weinig aantallen btc vrij op de markt mede door de "spaarders"

Ben wel benieuwd naar de komende correctie..

COINDER
COINDER
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
November 07, 2013, 09:21:46 AM
 #27

de prijs is enorm aan het stijgen nu. Bitstamp heeft een tijdje voorgelegen op mtgox. Toen is een wall van 1.5 miljoen USD op GOX verdwenen en sindsdien is de prijs omhoog geschoten op beide exchanges. Ik heb even 277.9 gezien op bitstamp!


Dwars door de steun getrokken dus. Dan kan dit een zeeeeeer aantrekkelijke dag worden. Daarbij zullen we nu ook een sterk fluctuerende koers gaan krijgen tot een nieuwe steun. Dus daytraders....grijp je kans.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 07, 2013, 11:26:45 AM
 #28

Ik hou voorlopig mijn handen er vanaf. Ik wacht op een correctie / daling.. Ik vraag me af of het goed is dat de koers zó erg fluctueert. Als je flink durf te investeren, kun je binnen een dag al 10% rendement op je investering halen als je op dat punt alles weer verkoopt. Daar doet menig belegger normaal een jaar over ;P

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
bitcoinplaats
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile WWW
November 07, 2013, 11:37:35 AM
 #29

Voor degene die zichzelf er ook op betrappen dat ze te vaak naar de charts te kijken.

Een bitcoin prijs alarm voor de euro koers:

http://www.bitcoinplaats.nl/bitcoin-alarm
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 07, 2013, 11:58:11 AM
 #30

Kijk, dat is nu een geniale uitvinding! Hoe gaat dit 'alarm' af? Door middel van een popupje, of hoor je een geluid ofzo?

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
bitcoinplaats
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 40
Merit: 0


View Profile WWW
November 07, 2013, 12:05:45 PM
 #31

Kijk, dat is nu een geniale uitvinding! Hoe gaat dit 'alarm' af? Door middel van een popupje, of hoor je een geluid ofzo?

Je hoort 5 piepjes als de prijs buiten je opgegeven bereikt valt, zodra je de waarden weer wijzigt stopt het alarm.

Het is nu een heel simpele versie maar ik zal ook dollars en eventueel de yuan implementeren en de mogelijkheid tot meerdere alarmen.

Helaas lijkt het niet te werken op mobiel (het geluid), ik zal kijken of ik hier iets aan kan doen.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 07, 2013, 12:06:48 PM
 #32

Allright. Ik ga het eens uittesten. Ik heb de ranges op 210 - 230 staan. De schommelingen daartussen boeien me momenteel niet zoveel Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 07, 2013, 02:47:27 PM
 #33

grote dumps op de chinese beurs, ik hou het in het oog. ik sta klaar om 5 coins te dumpen >280 USD indien nodig Wink
(en er 6 terugkopen rond de 233 USD Wink )
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 07, 2013, 02:50:50 PM
 #34

koers lijkt omhoog te kruipen, maar de sell-walls op BTCchina worden groter en groter
waarom is er geen reactie op bitstamp of gox Huh

ik heb in de laatste 24 uur echt al vanalles gezien... bitstamp 10 USD boven gox, en een paar uur later er 20 onder
all time highs verborken op bitstamp, 300 USD op gox en nu dit  Tongue

En dat met 3 uur slaap... Ik wordt gek Tongue   (ik moet eigen;ijk naar huis, maar ik durf die trein niet te nemen, stel dat ik iets mis Wink
Kga dan maar mijn 3G van mn GSM gebruiken om alles te kunnen blijven volgen denk ik (ik weet niet hoe het in NL zit, maar in BE zijn de treinen nog niet uitgerust met wifi)
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 07, 2013, 03:29:07 PM
 #35

Haha. Geniale reactie, zo zou ik mij ook voelen als ik in het bezit van een aantal (of behoorlijk wat) Bitcoins was geweest haha.

De meeste treinen hebben inmiddels wifi. Werkt best goed, al kun je er vaak geen Youtube filmpjes mee checken.

Succes met je sell & buy!

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3906
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
November 07, 2013, 05:35:28 PM
 #36

Ik maak me niet zo druk om de BitCoin prijs eerlijk gezegt. Ik zie het steeds vaker zoals ik de euro en dollar zien. Ze hebben in twee richtingen een waarde, maar daar maakt men zich toch ook niet druk om? Maar goed, dat komt vast omdat ik er niks ingestoken heb en alles pure profit is.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
November 07, 2013, 10:59:01 PM
Last edit: November 08, 2013, 12:32:38 AM by dnaleor
 #37

Quote
Haha. Geniale reactie, zo zou ik mij ook voelen als ik in het bezit van een aantal (of behoorlijk wat) Bitcoins was geweest haha.

Quote
Ik maak me niet zo druk om de BitCoin prijs eerlijk gezegt. Ik zie het steeds vaker zoals ik de euro en dollar zien. Ze hebben in twee richtingen een waarde, maar daar maakt men zich toch ook niet druk om? Maar goed, dat komt vast omdat ik er niks ingestoken heb en alles pure profit is.

Ik weet dat ik wat freaky overkom Wink
de reden is niet dat ik er geld in gestoken heb (dat is wel waar, maar dat is op een punt waarvan ik denk dat ik nooit verlies zal hebben: daarvoor moet de prijs zakken onder de 50 USD)

Ik hou me op tijden als deze gewoon graag bezig met speculeren. Ik verwachtte een crash, maar die komt blijkbaar (nog?) niet.
Sowieso zal deze crash kleiner zijn dan de vorige, maar ik begin er zelfs aan te twijfelen of hij er komt...

Een daling van ongeveer 25% lijkt me nog wel realistisch, maar als er nu een paar dagen van consolidatie komt boven de 300 USD op gox en 280 op bitstamp, dan denk ik dat deze er gewoon niet meer gaat komen. Dan is het volgende target 2000 RMB in china (ongeveer 330 USD)



PS: met speculeren bedoel ik dus het verkopen van BTC om later op een lager punt terug te kopen. Ik ben niet geïnteresseerd in het WC-papier dat de overheid drukt. Wink
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 07, 2013, 11:24:39 PM
 #38

Ik wou maar eens dat ik een aantal dozen vol met dat 'WC-papier' had staan hier.. Wink

Wat mij betreft valt er momenteel geen touw meer aan vast te knopen. Wat ik wel opvallend vond, is dat de koers sinds vanmiddag een beetje tussen de €210,- en €230,- bleef schommelen. Voor mijn gevoel kochten mensen steeds Bitcoins bij indien deze in de buurt van de €210,- kwam, en zodra de wisselkoers in de buurt van de €230,- kwam, werden ze weer verkocht (om dit proces natuurlijk zo vaak mogelijk te herhalen). Of het waar is, weet ik echter niet Wink

Als ik nu de kans kreeg om Bitcoins voor $50.- te kopen, dan had ik er ook meteen een aantal aangekocht. Helaas ben ik ook te laat, waarschijnlijk nog later dan een 'late adopter' ;\

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3906
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
November 07, 2013, 11:31:52 PM
 #39

Quote
Wat mij betreft valt er momenteel geen touw meer aan vast te knopen. Wat ik wel opvallend vond, is dat de koers sinds vanmiddag een beetje tussen de €210,- en €230,- bleef schommelen. Voor mijn gevoel kochten mensen steeds Bitcoins bij indien deze in de buurt van de €210,- kwam, en zodra de wisselkoers in de buurt van de €230,- kwam, werden ze weer verkocht (om dit proces natuurlijk zo vaak mogelijk te herhalen). Of het waar is, weet ik echter niet Wink

Je bent niet de enige, dat gevoel heb ik ook. Zie het de hele dag al zo gaan, maar goed, ik ben al blij dat het nu zo hoog is Cheesy

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
BadAss.Sx
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1526
Merit: 1002


Bulletproof VPS/VPN/Email @ BadAss.Sx


View Profile WWW
November 07, 2013, 11:33:26 PM
 #40

Het leuke is dat de koers met deze hoeveelheden in het boekje nog wel te manipuleren valt wanneer je een sloot bitcoins te verhandelen hebt. Maar wie durft het aan haha. Ik niet..maarja, ik kan dan ook niet bij mijn bitcoins voorlopig lol.
Pages: « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!