Bitcoin Forum
April 16, 2024, 10:08:28 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 »
  Print  
Author Topic: Forse koersstijging Bitcoin  (Read 24534 times)
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
December 08, 2013, 04:26:49 PM
 #481

Ik snap het ook niet. Ik blijf maar zeggen dat mensen er niet op moeten traden en toch doen ze het telkens weer, oh well.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
1713262108
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713262108

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713262108
Reply with quote  #2

1713262108
Report to moderator
1713262108
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713262108

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713262108
Reply with quote  #2

1713262108
Report to moderator
1713262108
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713262108

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713262108
Reply with quote  #2

1713262108
Report to moderator
Each block is stacked on top of the previous one. Adding another block to the top makes all lower blocks more difficult to remove: there is more "weight" above each block. A transaction in a block 6 blocks deep (6 confirmations) will be very difficult to remove.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713262108
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713262108

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713262108
Reply with quote  #2

1713262108
Report to moderator
1713262108
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713262108

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713262108
Reply with quote  #2

1713262108
Report to moderator
zimmah
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 1005



View Profile
December 08, 2013, 05:35:51 PM
 #482

welke exchange gebruiken jullie? ik gebruik kraken omdat ik die heel handig vind en btc-e en mtgox zijn echt slecht bezig.

ik heb ook wel localbitcoins gebruikt, maar dat duurt zo lang.

ik ga wel een website aanmaken met iDeal (ik heb een bedrijf dus ik kan dat) waarmee ik ook bitcoins kan verkopen via localbitcoins zodat de betaling sneller gaat. (is handiger/veiliger voor mij, en degenen die van mij kopen hebben dan ook sneller hun bitcoin).

maar ik handel echt voornamelijk met kraken.
Aqua-life
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 48
Merit: 0


View Profile
December 08, 2013, 05:40:45 PM
 #483

alles via Bitstamp. Werkt snel, en betrouwbaar voor zover ik er ervaring mee heb.
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
December 08, 2013, 05:42:47 PM
 #484

De prijs blijft een beetje rond de 570 hangen. Vind ik niet erg, haha.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
zimmah
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 1005



View Profile
December 08, 2013, 05:51:40 PM
 #485

zal waarschijnlijk wel een weekje ofzo zo blijven, en dan weer langzaam richting 1000 gaan lopen. En dan op naar de volgende bubbel.

zo gaat het nou eenmaal met bitcoin.

wel jammer dat ik deze verkeerd heb ingeschat, ik had een deel van mijn bitcoins verkocht op €707 en wachtte dat hij ging zakken, maar hij leek weer boven de €700 te gaan stijgen dus ik heb toen maar gauw voor €700 ofzo weer teruggekocht een tijdje erna, en toen steeg hij ook echt even een paar uurtjes maar toen ik later weer keek was de prijs ineens nog maar €500. Had dus beter even kunnen wachten met terugkopen.

Ik heb uiteindelijk nog wel winst gemaakt, maar alleen iets van  6mBTC
Aqua-life
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 48
Merit: 0


View Profile
December 08, 2013, 05:55:08 PM
 #486

Achja, als je alle fluctuaties van tevoren kunt weten was je nu rijk geweest.  Wink
Er komen nog kansen genoeg.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 16, 2013, 09:04:16 PM
 #487

Ik zag dat we de afgelopen 2-3 uur weer een duik hebben gemaakt, tot de +/- $640 op BTC-E en +/- $650 op Bitstamp.  Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt heeft?

Ook de koersen van de altcoins dalen de afgelopen dagen weer fors, al waren deze ook immens hard gestegen daarvoor.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
December 16, 2013, 09:05:13 PM
 #488

Ik zag dat we de afgelopen 2-3 uur weer een duik hebben gemaakt, tot de +/- $640 op BTC-E en +/- $650 op Bitstamp.  Heeft iemand enig idee wat dit veroorzaakt heeft?

Ook de koersen van de altcoins dalen de afgelopen dagen weer fors, al waren deze ook immens hard gestegen daarvoor.
Geen idee. Heb niks gezien of gehoord. Merk wel dat het laagste punt nu wel een beetje bereikt is. Bitonic schiet telkens weer door hun voorraad heen (net nog meer dan 200+ BTC in een paar uur), dus ik denk dat hij weer omhoog zal gaan de komende uur.

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 12, 2014, 09:59:05 PM
 #489

Ik zag dat we de afgelopen 2-3 uur weer een duik hebben gemaakt, tot de +/- $640 op BTC-E en +/- $650 op Bitstamp.  < . . . >

Blijkbaar stonden we eerder rond de prijs van halverwege december vorig jaar Wink.

Nu lijken we weer een "crash" / daling mee te maken. Ik heb gehoord dat de FBI hun vele Bitcoins wilt verkopen die zij hebben ingenomen (/ in beslag hebben genomen) bij de eigenaar / eigenaars van Silkroad. Heeft iemand hier meer informatie over? Volgens mij is dit een dermate groot aantal dat de prijs nog wel verder gaat dalen als die op de markt (dreigen te) komen.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
June 12, 2014, 10:05:22 PM
 #490

Ik zag dat we de afgelopen 2-3 uur weer een duik hebben gemaakt, tot de +/- $640 op BTC-E en +/- $650 op Bitstamp.  < . . . >

Blijkbaar stonden we eerder rond de prijs van halverwege december vorig jaar Wink.

Nu lijken we weer een "crash" / daling mee te maken. Ik heb gehoord dat de FBI hun vele Bitcoins wilt verkopen die zij hebben ingenomen (/ in beslag hebben genomen) bij de eigenaar / eigenaars van Silkroad. Heeft iemand hier meer informatie over? Volgens mij is dit een dermate groot aantal dat de prijs nog wel verder gaat dalen als die op de markt (dreigen te) komen.
De coins worden niet gedumpt op de markt. Ze worden aan een bedrijf verkocht dat dan maar moet uitzoeken wat ze ermee gaan doen. En wat doet een slim bedrijf? Juist, die dumpt het niet meteen op de markt, dan daalt de waarde te sterk en wat hebben ze dan nog aan de coins? Helemaal niks. Maar goed, het blijkt wel weer dat mensen niet zover kunnen nadenken.

Informatie artikel over de coins en de verkoop: VC Firm Makes Bid for FBI’s Seized Silk Road Bitcoins

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 12, 2014, 10:09:35 PM
 #491

Ik zag dat we de afgelopen 2-3 uur weer een duik hebben gemaakt, tot de +/- $640 op BTC-E en +/- $650 op Bitstamp.  < . . . >

Blijkbaar stonden we eerder rond de prijs van halverwege december vorig jaar Wink.

Nu lijken we weer een "crash" / daling mee te maken. Ik heb gehoord dat de FBI hun vele Bitcoins wilt verkopen die zij hebben ingenomen (/ in beslag hebben genomen) bij de eigenaar / eigenaars van Silkroad. Heeft iemand hier meer informatie over? Volgens mij is dit een dermate groot aantal dat de prijs nog wel verder gaat dalen als die op de markt (dreigen te) komen.
De coins worden niet gedumpt op de markt. Ze worden aan een bedrijf verkocht dat dan maar moet uitzoeken wat ze ermee gaan doen. En wat doet een slim bedrijf? Juist, die dumpt het niet meteen op de markt, dan daalt de waarde te sterk en wat hebben ze dan nog aan de coins? Helemaal niks. Maar goed, het blijkt wel weer dat mensen niet zover kunnen nadenken.

Informatie artikel over de coins en de verkoop: VC Firm Makes Bid for FBI’s Seized Silk Road Bitcoins

Bedankt voor je reactie! Er wordt ook verwezen naar http://www.usmarshals.gov/assets/2014/bitcoins/, waar je kunt bieden op 29.6k Bitcoins..  Ik geloof ook niet dat de grote partijen die deze Bitcoins kopen ze direct dumpen, maar wellicht wel een aantal. Ik vermoed dat de prijs dan nogal fors gaat dalen. Voor nu, zolang deze Bitcoins niet verkocht zijn, zie ik de prijs ook niet meer stijgen.

Er zou eigenlijk een rijke partij op moeten staan die aan de Bitcoin-user kant staat. Die gewoon alles opkoopt en ze daarentegen NIET verkoopt. Price increase gegarandeerd imo Smiley

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
June 12, 2014, 10:11:48 PM
 #492

Bedankt voor je reactie! Er wordt ook verwezen naar http://www.usmarshals.gov/assets/2014/bitcoins/, waar je kunt bieden op 29.6k Bitcoins..  Ik geloof ook niet dat de grote partijen die deze Bitcoins kopen ze direct dumpen, maar wellicht wel een aantal. Ik vermoed dat de prijs dan nogal fors gaat dalen. Voor nu, zolang deze Bitcoins niet verkocht zijn, zie ik de prijs ook niet meer stijgen.

Er zou eigenlijk een rijke partij op moeten staan die aan de Bitcoin-user kant staat. Die gewoon alles opkoopt en ze daarentegen NIET verkoopt. Price increase gegarandeerd imo Smiley
Nee, die dumpen niet meteen de coins. Slimme bedrijven doen dat niet. Die wachten totdat de kalmte terug keert en de prijs weer omhoog gaat (zoals de laatste tijd is gebeurd), dan dumpen ze een beetje, telkens iets, niet teveel, niet te weinig. Maakt hun het wat uit hoe lang dat duurt, zolang ze er maar lekker aan verdienen en dan kunnen ze niet als het nieuws van de koop naar buiten komt. Er is nu al vet veel speculatie en kijk naar de prijs!

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 12, 2014, 10:18:27 PM
 #493

Bedankt voor je reactie! Er wordt ook verwezen naar http://www.usmarshals.gov/assets/2014/bitcoins/, waar je kunt bieden op 29.6k Bitcoins..  Ik geloof ook niet dat de grote partijen die deze Bitcoins kopen ze direct dumpen, maar wellicht wel een aantal. Ik vermoed dat de prijs dan nogal fors gaat dalen. Voor nu, zolang deze Bitcoins niet verkocht zijn, zie ik de prijs ook niet meer stijgen.

Er zou eigenlijk een rijke partij op moeten staan die aan de Bitcoin-user kant staat. Die gewoon alles opkoopt en ze daarentegen NIET verkoopt. Price increase gegarandeerd imo Smiley
Nee, die dumpen niet meteen de coins. Slimme bedrijven doen dat niet. Die wachten totdat de kalmte terug keert en de prijs weer omhoog gaat (zoals de laatste tijd is gebeurd), dan dumpen ze een beetje, telkens iets, niet teveel, niet te weinig. Maakt hun het wat uit hoe lang dat duurt, zolang ze er maar lekker aan verdienen en dan kunnen ze niet als het nieuws van de koop naar buiten komt. Er is nu al vet veel speculatie en kijk naar de prijs!

Die prijs gaat inderdaad bergafwaarts, en ik vrees dat 'ie nog wel veel verder daalt dan het huidige niveau. Rond 21u zaten we rond de $610, en ten tijden van het schrijven van dit bericht (en zometeen vast lager) $555..  Ach ja, inmiddels heb ik wel geleerd dat we hier maar mee moeten leven. Wellicht een leuk momentje om wat extra bij te kopen als ie wat verder daalt Wink. Ik voorzie dat ie nog zeker wel de $600 gaat halen (en hoger ook!), ooit.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
June 12, 2014, 10:47:07 PM
 #494

Bedankt voor je reactie! Er wordt ook verwezen naar http://www.usmarshals.gov/assets/2014/bitcoins/, waar je kunt bieden op 29.6k Bitcoins..  Ik geloof ook niet dat de grote partijen die deze Bitcoins kopen ze direct dumpen, maar wellicht wel een aantal. Ik vermoed dat de prijs dan nogal fors gaat dalen. Voor nu, zolang deze Bitcoins niet verkocht zijn, zie ik de prijs ook niet meer stijgen.

Er zou eigenlijk een rijke partij op moeten staan die aan de Bitcoin-user kant staat. Die gewoon alles opkoopt en ze daarentegen NIET verkoopt. Price increase gegarandeerd imo Smiley
Nee, die dumpen niet meteen de coins. Slimme bedrijven doen dat niet. Die wachten totdat de kalmte terug keert en de prijs weer omhoog gaat (zoals de laatste tijd is gebeurd), dan dumpen ze een beetje, telkens iets, niet teveel, niet te weinig. Maakt hun het wat uit hoe lang dat duurt, zolang ze er maar lekker aan verdienen en dan kunnen ze niet als het nieuws van de koop naar buiten komt. Er is nu al vet veel speculatie en kijk naar de prijs!

Die prijs gaat inderdaad bergafwaarts, en ik vrees dat 'ie nog wel veel verder daalt dan het huidige niveau. Rond 21u zaten we rond de $610, en ten tijden van het schrijven van dit bericht (en zometeen vast lager) $555..  Ach ja, inmiddels heb ik wel geleerd dat we hier maar mee moeten leven. Wellicht een leuk momentje om wat extra bij te kopen als ie wat verder daalt Wink. Ik voorzie dat ie nog zeker wel de $600 gaat halen (en hoger ook!), ooit.
Hij kruipt alweer omhoog. $593 terwijl ik dit schrijf Grin Zoals ik al zei, mensen maken zich veel te druk. Waarschijnlijk merken mensen het niet eens als het bedrijf de coins verkopen. Daarbij gebeurd de verkoop pas aan het einde van de maand: http://www.usmarshals.gov/assets/2014/bitcoins/

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 12, 2014, 10:53:05 PM
 #495

Je hebt gelijk, hij lijkt weer te stabiliseren. Ik zat fout (tot nu toe ^^). Ik dacht dat de omvang van deze coins groter was, maar het schijnt dat 30k bitcoins opzich wel meevalt.  Lees ik -> http://bitcoinity.org/markets dan verkeerd? Als ik daar onderaan kijk bij de buyorders helemaal aan de linkerkant, staat dat 22.5K Bitcoins kunt verkopen als je de prijs op $60 stelt.  Lees ik dit verkeerd? Graag tips Wink.

Ik denk dat ik of verkeerd kijk, of geen rekening houd met een aantal nulletjes. Al is dat natuurlijk alleen Bitstamp, er zijn meer exchanges. Dom van mij ^^.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3892
Merit: 2197


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
June 12, 2014, 10:55:51 PM
 #496

Je hebt gelijk, hij lijkt weer te stabiliseren. Ik zat fout (tot nu toe ^^). Ik dacht dat de omvang van deze coins groter was, maar het schijnt dat 30k bitcoins opzich wel meevalt.  Lees ik -> http://bitcoinity.org/markets dan verkeerd? Als ik daar onderaan kijk bij de buyorders helemaal aan de linkerkant, staat dat 22.5K Bitcoins kunt verkopen als je de prijs op $60 stelt.  Lees ik dit verkeerd? Graag tips Wink.

Ik denk dat ik of verkeerd kijk, of geen rekening houd met een aantal nulletjes. Al is dat natuurlijk alleen Bitstamp, er zijn meer exchanges. Dom van mij ^^.
Ik heb geen idee hoe dat werkt sorry, haha. Misschien dat iemand anders je daarmee kan helpen Wink

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
June 13, 2014, 01:45:44 PM
 #497

De prijs hier is uitgedrukt in USD per mBTC ik denk dat dat je fout was/is.

Overigens denk/hoop ik dat bedrijven als Bitpay, Circle of Winclevossen Capital de coins van de FBI zullen overnemen. Vooral Bitpay en de broertjes Winclevossen hebben er groot belang dat de koers stijgt.

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
eXXeZZ
Member
**
Offline Offline

Activity: 86
Merit: 10


View Profile
June 16, 2014, 11:07:12 AM
 #498


Goed om te zien dat de schommelingen tegenwoordig redelijk binnen
de marge blijven, de Bitcoin begint zich steeds beter te stabiliseren.

 Smiley
dnaleor
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
June 16, 2014, 01:07:02 PM
 #499

De prijs hier is uitgedrukt in USD per mBTC ik denk dat dat je fout was/is.

Overigens denk/hoop ik dat bedrijven als Bitpay, Circle of Winclevossen Capital de coins van de FBI zullen overnemen. Vooral Bitpay en de broertjes Winclevossen hebben er groot belang dat de koers stijgt.

ik vermoed ook dat dat zowat de enige mensen/bedrijven zijn die erin zullens lagena an de strikte voorwaarden te voldoen én voldoende kapitaal te hebben om ze op te kopen. Als de markt dan vervolgens ziet dat de coins niet gedumpt worden (wat ik verwacht) dan kunnen we een nieuwe rally zien, misschien wel tot de magische 1000 USD  Grin
Don007 (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 16, 2014, 05:15:40 PM
 #500

De prijs hier is uitgedrukt in USD per mBTC ik denk dat dat je fout was/is.

Overigens denk/hoop ik dat bedrijven als Bitpay, Circle of Winclevossen Capital de coins van de FBI zullen overnemen. Vooral Bitpay en de broertjes Winclevossen hebben er groot belang dat de koers stijgt.

ik vermoed ook dat dat zowat de enige mensen/bedrijven zijn die erin zullens lagena an de strikte voorwaarden te voldoen én voldoende kapitaal te hebben om ze op te kopen. Als de markt dan vervolgens ziet dat de coins niet gedumpt worden (wat ik verwacht) dan kunnen we een nieuwe rally zien, misschien wel tot de magische 1000 USD  Grin

Van mij mogen ze Wink. Ik zie binnenkort ook zeker weer een nieuwe rally. Waarop dat gebasseerd is, weet ik niet echt.. Misschien omdat we nu toch geleidelijk aan wel in waarde blijven stijgen? De 1000$ wordt vast wel weer bereikt. Tot die tijd, lekker mijn aantal BTC uitbouwen en niets sellen Smiley.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 [25] 26 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!