Bitcoin Forum
May 13, 2024, 09:06:35 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »  All
  Print  
Author Topic: P2P.Gent - Bitcoin meetup 36 - Dinsdag 29 december vanaf 20:00  (Read 97167 times)
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
April 23, 2014, 07:11:54 AM
 #221

Het was weer gezellig!

Wat die "pizza party" betreft. Blijkbaar bestaat die pizzeria op 500 meter van het station niet meer.
De dichtstbijzijnde is "Prima Donna" (overpoortrstraat 43). Dat is toch op meer dan een km van het station...

Of ik moet eens gaan vragen of we de pizza's in ons "stamcafé" kunnen opeten, dan kunnen we gewoon een bestelling plaatsen (en betalen met BTC bij pizza.be Wink )

Waar gaat jullie voorkeur naar uit?



In ieder geval: laat hier of via PM weten als je 99% zeker bent dat je mee een pizza gaat eten, kwestie van reservaties enzo.
If you see garbage posts (off-topic, trolling, spam, no point, etc.), use the "report to moderator" links. All reports are investigated, though you will rarely be contacted about your reports.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715591195
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715591195

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715591195
Reply with quote  #2

1715591195
Report to moderator
Bytas
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 323
Merit: 250



View Profile
April 23, 2014, 10:09:13 AM
 #222

Prima donna is een geweldige pizza zaak.
Heel goedkoop, en echt lekkere pizza's. Maar het is inderdaad erg ver van het station en zit ook bijna altijd tot de nok vol.
 
Ik vind dat ander idee eigenlijk wel een goede oplossing. De eerste Bitcoin-pizza was tenslotte ook een delivery pizza, en het is wel leuk om gewoon op café te kunnen zitten en het eten tot ons te laten komen. :p Bovendien moeten we dan niet prutsen met reservaties. Als de eigenaars van dat café het niet erg vinden ben ik hier zeker voorstander voor!
Wel best dat iemand een laptop meeneemt dan.
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
April 23, 2014, 09:05:24 PM
 #223

Ik zal het morgen eens vragen of het kan.

Zou inderdaad wel makkelijk zijn.  Dan moeten we geen rekening houden met reservaties en dergelijke....

(en we kunnen betalen met BTC :-D )
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
April 24, 2014, 05:43:50 PM
 #224

Goed nieuws! We mogen onze pizza's gewoon opeten in het café (of op het terras) Smiley

Op donderdag 22 mei houden we de volgende Bitcoin meet in Gent. Deze keer is het een speciale meet, want we gaan pizza eten ter ere van de 2 pizza's die 4 jaar geleden door "Laszlo" werden gekocht voor 10000 BTC. Dit is de eerste geregistreerde aankoop met bitcoins.

De pizza's zullen worden besteld via pizza.be en kunnen met bitcoins betaald worden. We hebben toestemming van de café-baas om ze in onze stamkroeg op te eten, mits we ons afval ook zelf opruimen.

Meer info over deze aankoop is hier terug te vinden: https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.0

PS: reservaties zijn dus niet nodig Wink
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
April 24, 2014, 05:57:45 PM
 #225

Mijn facebookpost van 22 mei 2013:
Quote
3 jaar geleden kocht Laszlo Henyecz voor het eerst in de Bitcoin-geschiedenis een tastbaar goed met bitcoins, namelijk 2 Pizza's voor 10000 BTC, toen ongeveer 41$ waard, nu 1230900$.

Ter ere van "Laszlo Pizza Day", heb ik er ook één gekocht voor ongeveer 0.1 BTC, spijtig genoeg via de tegenwaarde in fiat-geld.

Cheesy Cheesy Cheesy
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
May 18, 2014, 12:25:19 PM
Last edit: May 18, 2014, 03:32:27 PM by dnaleor
 #226

even deze bumpen! Cheesy
Donderdag is het zover, de Pizza Party Wink

Ik heb al van verschillende mensen gehoord dat ze gaan komen. Ik verwacht rond de 16 man. Iedereen welkom!
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 18, 2014, 03:22:17 PM
Last edit: May 19, 2014, 10:03:39 AM by bitcoininformation
 #227

Ik kan helaas niet meedoen met de Pizza Party, maar heb van NewLiberty wel een anniversary coin gekregen die speciaal voor dit event gemaakt is. Anyway, heel veel plezier jongens! Grin

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
gatherc
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile
May 18, 2014, 08:51:26 PM
 #228

ook van de partij (met 2).

BTW heb interesse om tss 0.5 en 1 btc te kopen dus als er iemand dat wil meenemen graag pm
TrytoHex
Member
**
Offline Offline

Activity: 86
Merit: 10


View Profile
May 19, 2014, 06:00:22 PM
 #229

Ik ben er dit keer zeker bij
dauwken
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
May 21, 2014, 07:19:28 AM
 #230

Iemand die ervaring heeft met BTC acceptatie voor horeca?
Binnen een 2-tal weken zou in Gent een restaurant openen waarin ik voldoende inspraak heb om "BTC accepted here" erdoor te krijgen.
Het goede is dat het nog niet operationeel is, en er nog geen keuze gemaakt is ivm software e.d., maar ik moet er wel zeker van zijn dat het gebruiksvriendelijk is EN er geen wisselkoersrisico is.
Nu ken ik een aantal afzonderlijke oplossingen wel ("je moet bitpay gebruiken",...) maar is er al iets "geïntegreerds" beschikbaar waarbij met de tablet de bestellingen kunnen opgenomen worden, en de klant bij afrekening kan kiezen of hij met Visa/Mastercard/Unionpay/cash/... of BTC kan betalen? Werkt dat dan best met een labelprinter waarop de QR code komt, of komt het bedrag in € op het scherm en betaalt de klant op het moment zelf in BTC volgens de koers van het moment van betaling?
Enfin, ik volg BTC nu toch al meer dan een jaar maar technisch ben ik niet voldoende "mee" ivm integratie en acceptatie. Ik wil het heel graag aanvaarden, maar zonder dat het mij uren aan bijkomende administratie zou kosten.
Hiermee een warme oproep aan de BTC community van Gent om hier even over na te denken: het gaat over een restaurant op een toplocatie waar massa's toeristen voorbijkomen, er mag voor mijn part een grote "Bitcoin accepted here" sticker onderaan het menubord komen, en ik overweeg op termijn zelfs een Bitcoin ATM (dus ook hierover suggesties welkom; sta ook open voor crowdfunding hieromtrent...)
Lijkt me een mooie kans, dus we laten die beter niet liggen he
Groeten
Bart
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 21, 2014, 07:38:45 AM
 #231

Iemand die ervaring heeft met BTC acceptatie voor horeca?
Binnen een 2-tal weken zou in Gent een restaurant openen waarin ik voldoende inspraak heb om "BTC accepted here" erdoor te krijgen.
Het goede is dat het nog niet operationeel is, en er nog geen keuze gemaakt is ivm software e.d., maar ik moet er wel zeker van zijn dat het gebruiksvriendelijk is EN er geen wisselkoersrisico is.
Nu ken ik een aantal afzonderlijke oplossingen wel ("je moet bitpay gebruiken",...) maar is er al iets "geïntegreerds" beschikbaar waarbij met de tablet de bestellingen kunnen opgenomen worden, en de klant bij afrekening kan kiezen of hij met Visa/Mastercard/Unionpay/cash/... of BTC kan betalen? Werkt dat dan best met een labelprinter waarop de QR code komt, of komt het bedrag in € op het scherm en betaalt de klant op het moment zelf in BTC volgens de koers van het moment van betaling?
Enfin, ik volg BTC nu toch al meer dan een jaar maar technisch ben ik niet voldoende "mee" ivm integratie en acceptatie. Ik wil het heel graag aanvaarden, maar zonder dat het mij uren aan bijkomende administratie zou kosten.
Hiermee een warme oproep aan de BTC community van Gent om hier even over na te denken: het gaat over een restaurant op een toplocatie waar massa's toeristen voorbijkomen, er mag voor mijn part een grote "Bitcoin accepted here" sticker onderaan het menubord komen, en ik overweeg op termijn zelfs een Bitcoin ATM (dus ook hierover suggesties welkom; sta ook open voor crowdfunding hieromtrent...)
Lijkt me een mooie kans, dus we laten die beter niet liggen he
Groeten
Bart
Iemand had een hele mooie tutorial gemaakt hierover. Waarin men via een tablet en een klein beetje tijd zo bitcoins kon accepteren, zonder al te veel moeite. Ik zal hem even gaan opzoeken Wink

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
Mitchell
Copper Member
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3920
Merit: 2198


Verified awesomeness ✔


View Profile WWW
May 21, 2014, 07:42:54 AM
 #232

BTC Winkelpakket compleet - pasklare hardware inclusief stappenplan

.
Duelbits
            ▄████▄▄
          ▄█████████▄
        ▄█████████████▄
     ▄██████████████████▄
   ▄████▄▄▄█████████▄▄▄███▄
 ▄████▐▀▄▄▀▌████▐▀▄▄▀▌██

 ██████▀▀▀▀███████▀▀▀▀█████

▐████████████■▄▄▄■██████████▀
▐██████████████████████████▀
██████████████████████████▀
▀███████████████████████▀
  ▀███████████████████▀
    ▀███████████████▀
.
         ▄ ▄▄▀▀▀▀▄▄
         ▄▀▀▄      █
         █   ▀▄     █
       ▄█▄     ▀▄   █
      ▄▀ ▀▄      ▀█▀
    ▄▀     ▀█▄▄▄▀▀ ▀
  ▄▀  ▄▀  ▄▀

Live Games

   ▄▄▀▀▀▀▀▀▀▄▄
 ▄▀ ▄▄▀▀▀▀▀▄▄ ▀▄
▄▀ █ ▄  █  ▄ █ ▀▄
█ █   ▀   ▀   █ █  ▄▄▄
█ ▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ █ █   █
█▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█  █▄█
█ ▀▀█  ▀▀█  ▀▀█ █  █▄█

Slots
.
        ▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄
        █         ▄▄  █
▄▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▄       █
█  ▄▄         █       █
█             █       █
█   ▄▀▀▄▀▀▄   █       █
█   ▀▄   ▄▀   █       █

Blackjack
|█▀▀▀▀▀█▄▄▄
       ▀████▄▄
         ██████▄
▄▄▄▄▄▄▄▄█▀    ▀▀█
████████▄        █
█████████▄        █
██████████▄     ▄██
█████████▀▀▀█▄▄████
▀▀███▀▀       ████
   █          ███
   █          █▀
▄█████▄▄▄ ▄▄▀▀
███████▀▀▀
.
                 NEW!                  
SPORTS BETTING 
|||
[ Đ ][ Ł ]
AVAILABLE NOW

Advertisements are not endorsed by me.
gatherc
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile
May 21, 2014, 06:28:38 PM
 #233

dauwken: zeker eens langskomen op de meet, lijkt me een interessant onderwerp om over te discussieren!
Er zijn veel manieren om bitcoin te aanvaarden, maar een perfecte integratie in een Belgisch kassasysteem is er bij mijn weten nog niet.
Misschien eens vragen bij aankoop van het kassasysteem, je weet nooit dat er een leverancier interesse heeft...
Bytas
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 323
Merit: 250



View Profile
May 22, 2014, 09:23:13 AM
 #234

Je moet de mensen van de bitcoin boulevard eens contacteren via facebook!
https://www.facebook.com/bitcoinboulevard

Ik ben een aantal weken geleden naar den haag gegaan om al de bitcoin café's eens aan te doen en er iets te eten/drinken. Een aantal van die café's hadden daar een softwaresysteem voor bitcoin dat ingebouwd was in hun normale kassa! Het was heel simpel: de cafébaas maakte de rekening op, selecteerde betalen met bitcoin en er verscheen een grote qr code. Scannen die handel -> betalen en klaar. Van zodra de transactie naar het netwerk geduwd was werd de QR code meteen groen en stond er 'received' in grote groene letters voor. Smiley Erg aangenaam betalen!

De hele boulevard was opgezet door een bitcoin enthousiast die zelf geen café had maar een goede vriend was van de cafébazen, dus die kan waarschijnlijk wel info geven over dat systeem.

Tot vanavond allesinds!
teckniel
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 29
Merit: 0


View Profile
May 22, 2014, 12:18:53 PM
 #235

ook van de partij (met 2).

BTW heb interesse om tss 0.5 en 1 btc te kopen dus als er iemand dat wil meenemen graag pm


Pm Gestuurd!
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
May 22, 2014, 12:36:25 PM
 #236

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik kan vanavond wel iets uitleggen over Monero. Een altcoin met toekomst Wink
(en die me al > 5 BTC heeft opgeleverd in de laatste 2 weken  Grin )
Bytas
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 323
Merit: 250



View Profile
May 22, 2014, 04:26:54 PM
 #237

Voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ik kan vanavond wel iets uitleggen over Monero. Een altcoin met toekomst Wink
(en die me al > 5 BTC heeft opgeleverd in de laatste 2 weken  Grin )
graag! Smiley
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
May 24, 2014, 12:27:58 AM
 #238

Het was weer heel gezellig. lekker tezamen pizza gegeten (betaald met BTC natuurlijk!).
Mooie opkomst, rond de 12 aanwezigen.

De prijs gaat weer de hoogte in, ik verwacht volgende keer weer 20 mensen als het zo verder gaat Wink

volgende meet: zaterdag 28 juni
xa4
Member
**
Offline Offline

Activity: 71
Merit: 10


View Profile
May 30, 2014, 05:07:03 PM
 #239

Hey dnaleor,

Bedankt voor de monero tip. Dankzij monero ben ik mij beginnen verdiepen in altcoins ... ik volgde reeds ethereum en maidsafe, maar verder had ik de indruk dat altcoins goedkope afkooksels waren van Bitcoin. Nu niet meer, altcoins als monero (of meer bepaald cryptonote/cryptonight) bieden effectief een meerwaarde...in dit geval anonimiteit (wat niet voor iedereen positief onthaald wordt), maar oook 'fungibility' (= vervangbaar), wat mij toch een belangrijke tekortkoming lijkt van Bitcoin.

thx

   
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
May 30, 2014, 07:12:40 PM
 #240

Hey dnaleor,

Bedankt voor de monero tip. Dankzij monero ben ik mij beginnen verdiepen in altcoins ... ik volgde reeds ethereum en maidsafe, maar verder had ik de indruk dat altcoins goedkope afkooksels waren van Bitcoin. Nu niet meer, altcoins als monero (of meer bepaald cryptonote/cryptonight) bieden effectief een meerwaarde...in dit geval anonimiteit (wat niet voor iedereen positief onthaald wordt), maar oook 'fungibility' (= vervangbaar), wat mij toch een belangrijke tekortkoming lijkt van Bitcoin.

thx

   

Koers is nog wel een beetje gezakt, maar dat weet je op voorhand... Nieuwe coins zijn volatiel. Op lange termijn blijf ik erin geloven (en heb sinds de meet niets verkocht). Ik ben zeker geen altcoin-expert. Maar hoop dat je je voordeel met deze tip gaat doen :-)
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!