Bitcoin Forum
October 02, 2024, 10:26:12 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: www.realgg.nl Geen levering.  (Read 3698 times)
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
November 23, 2013, 01:31:52 PM
 #41

Dat is toch erg jammer. Ik neem aan dat je niet voor niets die dag uitkoos om Bitcoins te kopen. Voor het kopen van Bitcoins tegen een actuele koers raadt iedereen www.Bitonic.nl aan. Daar ontvang je ze wel zeer snel Wink

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
November 23, 2013, 02:25:45 PM
 #42

Waarom jammeren Nederlandser steeds dat het te traag gaat? Wij Belgen moeten (door Nederlanders) 3 dagen wachten  Roll Eyes

#nietkwetsendbedoeld

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
method
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
November 29, 2013, 07:32:42 PM
 #43

Bij mij het zelfde.

Op woensdag 20-11 was de BTC koers relatief laag in vergelijking met de dagen ervoor en ik besloot ook om 0.5 BTC aan te kopen bij RealGG voor ca €180. Tot mijn verbazing kreeg ik niet dezelfde dag mijn BTC - dus zocht ik contact met ze via het support systeem zonder antwoord. Na 3 dagen zenuwachtig te zitten wachten kreeg ik vervolgens die vrijdagavond uiteindelijk 0.302 BTC gestort - 0.198 BTC te weinig in mijn ogen.

Ik heb vervolgens opnieuw contact gezocht via het support systeem en via facebook - zonder antwoord. Uiteindelijk kreeg ik na het plaatsen van een openbaar bericht op facebook wel een reactie. Er werd mij uitgelegd dat zij altijd de koers hanteren van de datum en tijd dat de order wordt verwerkt, niet de koers van het van plaatsen van een order. Dit staat volgens RealGG allemaal in de algemene voorwaarden.

Dus ik ben opzoek gegaan naar de algemene voorwaarden en deze zijn tot vandaag te dag nergens te vinden. Niet op de site, niet in de bevestigingsmail, niet via google, nergens.

In de tijd tussen woensdagmiddag en vrijdagavond was de BTC koers met zo'n 60% gestegen. Door fouten aan de kant van RealGG met exchanges servers of wat dan ook, ben ik 30% van mijn aankoop kwijt. Wat nou als ik een week moest wachten? Ze hebben geen enkele mogelijkheid om concreet te verantwoorden voor de late aflevering van aankopen.

Gensen, het is toch niet moeilijk om een duidelijke melding op je website te zetten als je problemen hebt met uitbetalen? En dat klanten daarom de kans lopen en geld WEG TE GOOIEN als de koers stijgt? Ow maar dan krijg je geen klanten meer? Dan moet je wat doen aan je beschamende manier van zaken doen.

Dus opgesomd:
- RealGG betaalt zo'n 3 tot 4 dagen te laat uit (gezien de tijd dat andere gedupeerden op dit forum hebben moeten wachten)
- Ondertussen verdienen zij flink op de stijgende koers - des te langer dat zij wachten met betalen, des te meer verdienen ze (want ze hoeven minder BTC uit te betalen zolang de koers blijft stijgen)
- Tegelijk tijd verlies jij geld - des te langer dat zij wachten met betalen, des te meer ben je kwijt.
- Contact met ze zoeken? Succes ermee - ze zijn niet te bereiken. Ik hoop ook daarom een antwoord van Gensen te krijgen op dit forum met een link naar de geldende algemene voorwaarden van wanneer ik mijn order heb geplaatst.
- Zeer onoverzichtelijke en onduidelijke website - geen vermelding van voorraad, geen vermelding van kans op verlies. De website is echter na een tijd offline te zijn geweest nu gewoon een plaatje met wat advertenties en een link naar watislitecoin.nl (is blijkbaar ook van RealGG -> pas dus op!)

Ik raad RealG&G daarom ten ZEERSTE af voor iedereen die waarde hecht aan zijn geld.

P.S. doe aub wat aan het engels op het plaatje op realgg.nl, of hou het op nederlands want het is verschrikkelijk slecht en er klopt geen klote van:

Quote from: realgg.nl
".... Oh well most coin users who already walk longer time on the trading floor know the defects and delays I speak about."
ZetaOS (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
November 29, 2013, 07:56:34 PM
Last edit: December 02, 2013, 10:59:38 AM by ZetaOS
 #44

Beter Bitonic gebruiken.

Mine the easy way - CEX.io Build your own cloud miner!
Goedkoop bitcoins? www.koop-bitcoin.nl
method
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
November 29, 2013, 08:35:44 PM
 #45

Thanks for the tip hindsight man!!!!!!11één

http://southparkstudios.mtvnimages.com/images/shows/southpark/vertical_video/season_14/sp_1411_clip05.jpg
bert123
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
December 22, 2013, 02:42:18 PM
 #46

Ik heb op 16.11.2013 voor 300 euro BTC gekocht bij Real G&G, 2 dagen later stond er 0.0844 BTC op mijn account. (een tiende van wat het had moeten zijn) Mijn plan was om er gelijk LTC van te gaan kopen en die stond op dat moment op 4 euro. Beetje jammer want dat was inmiddels een hoop centen waard.

Meerdere malen contact gezocht en ook wel een aantal reacties ontvangen dat het geregeld zou worden. Helaas gebeurde er niets en uiteindelijk aangifte gedaan en weer een mail gestuurd maar helaas geen reactie meer.

Ik wil dus ook bij deze iedereen afraden om Real G&G te gebruiken. Op hun site staat dat ze binnenkort weer live gaan. Ik zal dan zeker van de gelegenheid gebruik maken mensen te waarschuwen om Real G&G Exchange niet te gebruiken.

Andere mensen met nieuwe resultaten hier?, zie dat de laatste post alweer even geleden is.

Ik hoop dat men dit leest en mij alsnog gaat betalen.

-Wesley
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!