Bitcoin Forum
May 17, 2024, 11:33:25 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Gezocht: Iemand die thuis is in PCB reworking  (Read 490 times)
DutchyGn (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 42
Merit: 0


View Profile
December 02, 2013, 11:30:16 AM
 #1

Binnenkort (deze week) ontvang ik een aantal (3) miners uit deze (https://bitcointalk.org/index.php?topic=266235.0) groupbuy.

Het is, gezien de ervaringen die diegene hebben die deze boards al hebben ontvangen, bijna zeker dat deze miners niet goed zijn (zie de laatste pagina's van betreffende topic) door enkele corrupte componenten die zijn gebruikt. Mogelijk moeten de miners terug naar Australië worden verscheept voor reparatie, wat de nodige extra wachttijd en kosten met zich mee gaan brengen.

Nu vroeg ik mij af of hier ook (vast wel) mensen zijn die, wanneer bekend is welke componenten dienen te worden vervangen, in staat zijn deze componenten voor mij te vervangen. Dat scheelt mij weer een aantal weken wachttijd en extra verzendkosten. Ik wil dan zelf met de miners bij je langskomen en deze dan gelijk laten fixen.

Uiteraard tegen betaling. Liefst in de buurt van Groningen maar elders mag ook.

Wie kan/wil deze reparatie straks evt. voor mij doen tegen een schappelijk tarief?

John
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!