Bitcoin Forum
April 19, 2019, 01:32:49 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.17.1 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Comptes League of legends  (Read 1099 times)
Sanglotslongs
Sr. Member

Activity: 392
Merit: 250

View Profile
December 03, 2013, 07:08:28 PM

Je vend des compte Leagues Of Legends, j'ai 5 comptes niveau 30 dont 3 Gold Saison 3 (jolie golden cadre donc) avec pas mal de persos et de PI. J'échange contre BTC, LTC ou autre altcoin dites moi ce que vous avez ^^

Si vous savez pas quoi faire de vos altcoin, n'hésitez pas ^^ Je suis ouvert à tout, dites moi le nom de votre monnaie et sa quantité.

Je peux vous envoyé la liste des persos en MP Smiley

▄████▄
         ▄████████▄
       ▄████████████▄
     ▄████████████████▄
    ████████████████████      ▄█▄                 ▄███▄                 ▄███▄                 ▄████████████████▀   ▄██████████

▄▄▄▀█████▀▄▄▄▄▀█████▀▄▄▄     ▀██▄             ▄██▀ ▀██▄             ▄██▀ ▀██▄             ▄██▀                   ██
▄█████▄▀▀▀▄██████▄▀▀▀▄█████▄     ▀██▄         ▄██▀     ▀██▄         ▄██▀     ▀██▄         ▄██▀        ▄█▄          ▀██████████████▄
████████████████████████████       ▀██▄     ▄██▀         ▀██▄     ▄██▀         ▀██▄     ▄██▀          ▀█▀                        ██
 ▀████████████████████████▀          ▀██▄ ▄██▀             ▀██▄ ▄██▀     ▄█▄     ▀██▄ ▄██▀                                       ██
   ▀████████████████████▀              ▀███▀                 ▀███▀       ▀█▀       ▀███▀      ▄███████████████████████████████████▀
     ▀████████████████▀
       ▀████████████▀
         ▀████████▀
           ▀████▀
║║

║║
.
.

║║
██
║║
.
.

║║
██
║║
.
║║

║║
You can see the statistics of your reports to moderators on the "Report to moderator" pages.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1555637569
Hero Member
*

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1555637569
Reply with quote  #2

1555637569
Report to moderator
1555637569
Hero Member
*

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1555637569
Reply with quote  #2

1555637569
Report to moderator
Barmz
Full Member

Activity: 188
Merit: 100

View Profile
December 03, 2013, 07:49:50 PM

ça me rendrait pas meilleur à ce jeu  Roll Eyes Grin

SEMUX   -   An innovative high-performance blockchain platform  
▬▬▬▬▬      Powered by Semux BFT consensus algorithm      ▬▬▬▬▬
Github    -    Discord    -    Twitter    -    Telegram    -    Get Free Airdrop Now!
Sanglotslongs
Sr. Member

Activity: 392
Merit: 250

View Profile
December 03, 2013, 10:00:39 PM

C'est surtout pour avoir des persos et des PI facilement et pouvoir faire des ranked assez vite... Et frimer avec cadre en or ^^

▄████▄
         ▄████████▄
       ▄████████████▄
     ▄████████████████▄
    ████████████████████      ▄█▄                 ▄███▄                 ▄███▄                 ▄████████████████▀   ▄██████████

▄▄▄▀█████▀▄▄▄▄▀█████▀▄▄▄     ▀██▄             ▄██▀ ▀██▄             ▄██▀ ▀██▄             ▄██▀                   ██
▄█████▄▀▀▀▄██████▄▀▀▀▄█████▄     ▀██▄         ▄██▀     ▀██▄         ▄██▀     ▀██▄         ▄██▀        ▄█▄          ▀██████████████▄
████████████████████████████       ▀██▄     ▄██▀         ▀██▄     ▄██▀         ▀██▄     ▄██▀          ▀█▀                        ██
 ▀████████████████████████▀          ▀██▄ ▄██▀             ▀██▄ ▄██▀     ▄█▄     ▀██▄ ▄██▀                                       ██
   ▀████████████████████▀              ▀███▀                 ▀███▀       ▀█▀       ▀███▀      ▄███████████████████████████████████▀
     ▀████████████████▀
       ▀████████████▀
         ▀████████▀
           ▀████▀
║║

║║
.
.

║║
██
║║
.