Bitcoin Forum
May 14, 2024, 03:58:01 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Welke coins bezit/bezat je het meeste van?  (Read 760 times)
Dallas5 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 364
Merit: 250


View Profile WWW
March 08, 2014, 10:40:47 PM
Last edit: March 08, 2014, 11:12:47 PM by Dallas5
 #1

Ben benieuwd welke alt coins het meeste populair zijn bij de nederlanders hier Smiley

Zelf bezit en "verzamel" ik momenteel XXL coins en heb er momenteel een paar honderd miljoen van, hopelijk zijn ze over een paar weken wat meer waard dan die paar litoshi per coin. Daarnaast leaf coin, gemaakt door een nederlandse dev en Continuumcoin.

Mintcoins had ik ook een paar miljoen van maar weg gedaan toen de prijs vrij hoog was.

Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
March 09, 2014, 11:59:23 AM
 #2

Megacoin. Ik blijf het de beste munt vinden en ik heb er het volste vertrouwen in dat de munt ook in de toekomst door blijft evolueren. Niks copy/paste werk, maar zelf tijd en moeite in doorontwikkeleing stoppen.

Verder had ik een zooitje Zetacoin. Naar mijn mening nog steeds een van de betere Bitcoin alternatieven (veel sneller!). Als de gelegenheid zich voor doet, toch weer eens een voorraadje aanleggen.

Bitcoin, de basis van alles, nog steeds.

En verder Unobtanium, maar met twijfels. De UNO jongens leunen teveel achterover onder het motto dat UNO "zeldzaam" is en dus vanzelf wel aan de top komt. En daar geloof ik niet in. Er zijn reveel munten. Als je jezelf niet naar boven werkt kijkt er niemand naar je om.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
,./,./
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
March 09, 2014, 05:39:42 PM
 #3

ik bezit digibytes, digibyte.co. ik moet zeggen dat ik het vertrouwen in altcoins een beetje kwijt raak.

we zijn allemaal op zoek naar de de 3e bitcoin. en eigenlijk investeren we alleen maar in om zo meer geld te verdienen (niet voor gebruiksgemak)

en omdat er zoveel altcoins zijn, gaat elke altcoin down. en verlies je veel geld...... er komen gewoon te veel altcoins op de markt....

met als marketing:

-betere communicatie omdat....
-betere snelheid omdat....
-de nieuwe bitcoin omdat......
-een betere dev team omdat.....
-beter omdat......
- beter omdat...........


maar tot eindelijk zakken ze allemaal in waarde...
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
March 09, 2014, 06:03:41 PM
 #4

Cachecoin en Huntercoin vind ik persoonlijk ook goede.
Dallas5 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 364
Merit: 250


View Profile WWW
March 09, 2014, 10:50:54 PM
 #5

ik bezit digibytes, digibyte.co. ik moet zeggen dat ik het vertrouwen in altcoins een beetje kwijt raak.

we zijn allemaal op zoek naar de de 3e bitcoin. en eigenlijk investeren we alleen maar in om zo meer geld te verdienen (niet voor gebruiksgemak)

en omdat er zoveel altcoins zijn, gaat elke altcoin down. en verlies je veel geld...... er komen gewoon te veel altcoins op de markt....

met als marketing:

-betere communicatie omdat....
-betere snelheid omdat....
-de nieuwe bitcoin omdat......
-een betere dev team omdat.....
-beter omdat......
- beter omdat...........

maar tot eindelijk zakken ze allemaal in waarde...

Heb hetzelfde idee, elke dag komen er zoveel bij en daarnaast ook nog die scam IPO's. Onlangs zijn mensen nog ~$40000 in totaal op dit forum kwijt geraakt en paar dagen geleden was er weer een die een hele bitcoin in zijn zak stak en niet meer reageerde, instapay.

Denk wel dat er een paar coins voor heel lange tijd overeind blijven maar hoe lang het nog zal duren dat iemand nog een crap geeft om een nieuwe alt coin..


Mevius
Member
**
Offline Offline

Activity: 99
Merit: 10



View Profile
March 10, 2014, 01:16:48 PM
 #6

ik bezit digibytes, digibyte.co. ik moet zeggen dat ik het vertrouwen in altcoins een beetje kwijt raak.

Hier hetzelfde. Heb in het begin geïnvesteerd in DigiByte maar het is nu echt een 13 in een dozijn-munt geworden. Het zijn er simpelweg teveel.

Een goeie tukker is geen motherfucker!
,./,./
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
March 10, 2014, 05:04:15 PM
 #7

ik vind de dev team van digibyte wel heel actief, ze gaan een exchange uitbrengen waar DGB gekocht of verkocht kan worden met USD (eigen exchange) (is nog niet open (ook nog niet op korte termijn))

Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!