Bitcoin Forum
June 21, 2024, 07:30:30 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: NEM  (Read 1684 times)
samysamy1 (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 490
Merit: 252



View Profile
January 30, 2014, 07:53:31 PM
 #1

NEM staat voor de Nieuwe Economische Beweging



Ik weet niet of jullie er al van gehoord hebben maar deze crypto is gewoon een andere kloon en ik zou er absoluut niet in investeren - Ze zeggen dat deze crypto de economie teruggeeft aan de mensen, maar is dit niet het doel van alle crypto's. Deze munt is al de zoveelste cryptocurrency. Naast het afschuwelijke logo zijn ze ook nog eens arrogant om te geloven dat ze een nieuwe economische beweging zijn.

NEM :: Stamt af van Nxt wat het orginele concept is.

De positie die je kan innemen wordt alsmaar duurder Het lijkt wel een gokspelletje zeg. Bovendien krijg je geen antwoord op specifieke vragen die je de developer prive mailt.

 
Xpedite
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 258
Merit: 250


DRAMA: Dumb Retards Asking More Attention


View Profile
February 03, 2014, 11:19:23 AM
 #2

NEM staat voor de Nieuwe Economische Beweging



Ik weet niet of jullie er al van gehoord hebben maar deze crypto is gewoon een andere kloon en ik zou er absoluut niet in investeren - Ze zeggen dat deze crypto de economie teruggeeft aan de mensen, maar is dit niet het doel van alle crypto's. Deze munt is al de zoveelste cryptocurrency. Naast het afschuwelijke logo zijn ze ook nog eens arrogant om te geloven dat ze een nieuwe economische beweging zijn.

NEM :: Stamt af van Nxt wat het orginele concept is.

De positie die je kan innemen wordt alsmaar duurder Het lijkt wel een gokspelletje zeg. Bovendien krijg je geen antwoord op specifieke vragen die je de developer prive mailt.

 

Waarom zou je een vraag niet openlijk stellen? Je kan dit in de discussie thread doen: https://bitcointalk.org/index.php?topic=426303.580
Als je ziet hoeveel mensen er interesse hebben kan ik begrijpen dat niet op elke vraag die via PM binnenkomt meteen respons komt.
Doe het in de discussie thread dan zal je vraag wel beantwoord worden.

Xpedite
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 258
Merit: 250


DRAMA: Dumb Retards Asking More Attention


View Profile
February 03, 2014, 11:41:57 AM
 #3

Zo te zien draait het hier om een misverstand.
Ik zie dat je deze thread initieel had bedoeld als promotie, maar ik had al een vertaling gemaakt hier in het Nederlandstalige deel.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=430299.0

Waarschijnlijk is dit de reden dat jouw inspanning niet aanvaard is als promotie. (En gezien de actie die je nu ondernomen hebt lijkt het mij onwaarschijnlijk dat dit nog omgekeerd zal worden. )

Spijtig dat je op deze manier reageert. Momenteel is het nog steeds mogelijk om kosteloos mee te doen met NEM door :


+ Make a logo, currency symbol for NEM and post in your reply thread, then you have reserved for a stake spot and you can also get a development stake spot. See bounties for more information.

+ Make a video for NEM, then you have reserved for a stake spot.


Hobbes2
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 54
Merit: 0


View Profile WWW
August 27, 2014, 02:29:49 AM
 #4

Hallo, Ik wil graag praten over NEMcoin en oefen je Nederlands. Ik was in Nederland en is een heel mooi land. Ik hoop dat ik er nog eens kijken binnenkort.
bram_vnl
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1148
Merit: 1000


View Profile
August 27, 2014, 09:05:16 PM
 #5

Hallo, Ik wil graag praten over NEMcoin en oefen je Nederlands. Ik was in Nederland en is een heel mooi land. Ik hoop dat ik er nog eens kijken binnenkort.
nederlands was vast je goedste vak op school
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!