Bitcoin Forum
May 07, 2024, 10:14:37 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Beste/goedkoopste manier om je altcoins uit te cashen  (Read 1371 times)
Mastaliltim (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
March 18, 2014, 04:45:33 PM
 #1

Ik heb zelf litecoins en dogecoins op het moment. Ik heb al meerdere topics gelezen op internet, o.a. op reddit en 99bitcoins.com over het omzetten van je altcoins in echte valuta en het vervolgens naar je bankrekening of PayPal-account te sturen.

Tot nu toe ben ik eigenlijk alleen de mogelijkheid VirWox tegenkomen.
http://99bitcoins.com/sell-litecoins-with-paypal-for-cash-to-usd-or-eur/
Litecoins van je wallet naar BTC-e.com sturen, omwisselen in Bitcoins. Van BTC-e.com je Bitcoins naar VirWox sturen. Op VirWox je Bitcoins omwisselen tegen SLL(Second Life Linden$), vervolgens je SLL weer omwisselen in EUR. En vervolgens kun je het op je PayPal-account laten storten. Dit is de enige manier die ik tot nu toe heb gevonden om uit te cashen.

Maar, nu lees ik gister op Reddit dat mensen zeggen dat je absoluut niks via de VirWox methode moet doen, omdat je dan minimaal 25% van je vermogen verliest aan exchange rates etc. Er werd Vircurex aangeraden maar ik weet niet of het daar ook mogelijk is om je geld naar je PayPal-account te sturen. Dat heb ik namelijk het liefst, banktransfers duren vaak lang en ik wil niet dat mijn inkomsten bekend zijn bij de bank(en daarmee de overheid). Wat ik op mijn PayPal-account heb staan kunnen ze toch niet natrekken want ze weten niet eens dat ik een PayPal-account heb.

Wie weet er dus wat de goedkoopste en beste/vertrouwelijkste manier is om uit te cashen?
1715076877
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715076877

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715076877
Reply with quote  #2

1715076877
Report to moderator
1715076877
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715076877

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715076877
Reply with quote  #2

1715076877
Report to moderator
1715076877
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715076877

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715076877
Reply with quote  #2

1715076877
Report to moderator
In order to achieve higher forum ranks, you need both activity points and merit points.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715076877
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715076877

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715076877
Reply with quote  #2

1715076877
Report to moderator
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
March 18, 2014, 10:11:38 PM
 #2

Omzetten naar Bitcoin bij een van de triljoen exchanges, en die inwisselen bij een van de nederlandse bitcoin handelaren. Er zijn er voldoende. Er zijn niet veel directe exchanges war je met echte centjes naar buiten kunt op een eenvoudige en snelle manier. Niet bekend bij de bank? Heb je zoveel geld?

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
Reverb
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100


View Profile
March 19, 2014, 12:01:36 PM
 #3

Waarom niet inderdaad wat Mastaliltim zegt omzetten naar bitcoins op bijvoorbeeld btc-e en dan via (bijvoorbeeld) bitonic.nl het naar je bankrekening overmaken? Het hoeft allemaal niet zo moeilijk als dat jij zegt.
Mastaliltim (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
March 20, 2014, 03:07:30 PM
 #4

Omzetten naar Bitcoin bij een van de triljoen exchanges, en die inwisselen bij een van de nederlandse bitcoin handelaren. Er zijn er voldoende. Er zijn niet veel directe exchanges war je met echte centjes naar buiten kunt op een eenvoudige en snelle manier. Niet bekend bij de bank? Heb je zoveel geld?
Nee valt wel mee maar voordat ze dadelijk weer een wet erdoor jagen die belasting gaat heffen op virtuele valuta...van mij krijgen ze niks die zakkenvullers.



Waarom niet inderdaad wat Mastaliltim zegt omzetten naar bitcoins op bijvoorbeeld btc-e en dan via (bijvoorbeeld) bitonic.nl het naar je bankrekening overmaken? Het hoeft allemaal niet zo moeilijk als dat jij zegt.
Die optie hou ik ook in mijn achterhoofd. Bedankt voor de tip.
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
March 21, 2014, 04:23:54 PM
 #5

Gewoon bij kraken je LTC omwisselen naar euro, en laten uitbetalen op je bankrekening. Zo moeilijk is het toch niet?

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
bramvnl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
March 28, 2014, 01:44:01 PM
 #6

Gewoon bij kraken je LTC omwisselen naar euro, en laten uitbetalen op je bankrekening. Zo moeilijk is het toch niet?

niet je coin's op cryptoruch zetten
Josepht
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1008
Merit: 515


View Profile WWW
March 28, 2014, 02:12:14 PM
 #7

Je altcoins op een exchange verkopen voor BTC.
Deze vervolgens bij btcdirect.nl of bitonic.nl verkopen.

Krijg je een prijs net iets onder de marktprijs, maar je bent zeker van prijs en betaling.
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
March 31, 2014, 09:57:15 PM
 #8

Ik doe het inderdaad net zoals Josepht.  Op een willekeurige exchange je coins ruilen voor BTC, en vervolgens bij Bitonic.nl verkopen.

Sommige coins zijn niet direct te ruilen tegen BTC, maar bijvoorbeeld wel naar LTC. Dan ruil ik coin > LTC > BTC > Bitonic. 

Overigens cash ik nauwelijks BTC uit, alleen als ik echt dringend cash nodig hebt voor bijvoorbeeld rekeningen. Ik pomp meer geld in de Bitcoin dan dat ik eruit haal Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
bramvnl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 100


View Profile
April 02, 2014, 08:02:22 AM
 #9

Ik doe het inderdaad net zoals Josepht.  Op een willekeurige exchange je coins ruilen voor BTC, en vervolgens bij Bitonic.nl verkopen.

Sommige coins zijn niet direct te ruilen tegen BTC, maar bijvoorbeeld wel naar LTC. Dan ruil ik coin > LTC > BTC > Bitonic. 

Overigens cash ik nauwelijks BTC uit, alleen als ik echt dringend cash nodig hebt voor bijvoorbeeld rekeningen. Ik pomp meer geld in de Bitcoin dan dat ik eruit haal Wink.

om zetten naar ltc naar btc kost je wel 2 keer fee
Reverb
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100


View Profile
April 02, 2014, 08:18:27 AM
 #10

Ik doe het inderdaad net zoals Josepht.  Op een willekeurige exchange je coins ruilen voor BTC, en vervolgens bij Bitonic.nl verkopen.

Sommige coins zijn niet direct te ruilen tegen BTC, maar bijvoorbeeld wel naar LTC. Dan ruil ik coin > LTC > BTC > Bitonic. 

Overigens cash ik nauwelijks BTC uit, alleen als ik echt dringend cash nodig hebt voor bijvoorbeeld rekeningen. Ik pomp meer geld in de Bitcoin dan dat ik eruit haal Wink.

om zetten naar ltc naar btc kost je wel 2 keer fee

Ligt dat er niet aan waar je het om zet?
maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
April 02, 2014, 08:21:21 AM
 #11

Ik doe het inderdaad net zoals Josepht.  Op een willekeurige exchange je coins ruilen voor BTC, en vervolgens bij Bitonic.nl verkopen.

Sommige coins zijn niet direct te ruilen tegen BTC, maar bijvoorbeeld wel naar LTC. Dan ruil ik coin > LTC > BTC > Bitonic. 

Overigens cash ik nauwelijks BTC uit, alleen als ik echt dringend cash nodig hebt voor bijvoorbeeld rekeningen. Ik pomp meer geld in de Bitcoin dan dat ik eruit haal Wink.

om zetten naar ltc naar btc kost je wel 2 keer fee

Ligt dat er niet aan waar je het om zet?

Volgens mij heeft vrijwel elke exchange een fee bij het omwisselen.

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
April 02, 2014, 12:26:32 PM
 #12

Ik doe het inderdaad net zoals Josepht.  Op een willekeurige exchange je coins ruilen voor BTC, en vervolgens bij Bitonic.nl verkopen.

Sommige coins zijn niet direct te ruilen tegen BTC, maar bijvoorbeeld wel naar LTC. Dan ruil ik coin > LTC > BTC > Bitonic. 

Overigens cash ik nauwelijks BTC uit, alleen als ik echt dringend cash nodig hebt voor bijvoorbeeld rekeningen. Ik pomp meer geld in de Bitcoin dan dat ik eruit haal Wink.

om zetten naar ltc naar btc kost je wel 2 keer fee

Ligt dat er niet aan waar je het om zet?

Volgens mij heeft vrijwel elke exchange een fee bij het omwisselen.

Klopt. Je betaalt inderdaad dan 2x fee. Er zijn ook websites waar je direct je Litecoins kunt verkopen, dan kun je 1x fee ontwijken.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!