Bitcoin Forum
June 17, 2019, 08:20:09 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.18.0 [Torrent] (New!)

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bank i Danmark  (Read 172 times)
zeric
Newbie
*

Activity: 32
Merit: 0

View Profile
June 14, 2018, 01:25:13 PM

Hej crypto-venner!

Jeg er i gang med at opstarte en mining virksomhed her i dk. Investeringen er faldet på plads og jeg er egentlig klar til at rykke.. Desværre har jeg en del problemer med at finde en bank der vil have med mig at gøre. Har talt med the usual suspects i form af Spar nord, Sydbank og Saxo Bank (som kun vil have investeringer, ingen driftkonti). So far har jeg fået nej fra alle. Arbejdernes landsbank er usikre men ringer tilbage.

Har i nogle bud?

Mvh,

0% MINING FEES FOR THE NEXT MONTH. GET PAID IN BTC, ETH, XMR or RVN.

www.cudominer.com Learn More
Easily run CudoOS from a USB flash drive.
Designed for rigs. Manage your mining remotely from Cudo Console.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
JanEmil
Full Member

Activity: 616
Merit: 180

I WORK FOR BTC

View Profile WWW
June 14, 2018, 06:30:18 PM

Vestjyskbank har jeg sendt meget fra blockchain udbetalinger gennem. Pt ikke problemer. Har dog ikke sprugt dem.

magle
Member
**

Activity: 280
Merit: 10

View Profile WWW
June 14, 2018, 07:59:07 PM

Hvis du bare skal mine, så behøver du jo ikke direkte fortælle banken du vil have at firmaets formål er at mine kryptovaluta. Du kan bare angive at du drive server/hosting virksomhed.
Det er ikke bankernes opgave at blande sig i hvad computerudstyret laver.
JanEmil
Full Member

Activity: 616
Merit: 180

I WORK FOR BTC

View Profile WWW
June 14, 2018, 08:37:34 PM

Masternodes og staking er nok det eneste i den genre som giver nok i dk. Mining kan ikke svare sig medmindre du har fri strøm efter min mening.

magle
Member
**

Activity: 280
Merit: 10

View Profile WWW
June 15, 2018, 11:25:03 AM

Masternodes og staking er nok det eneste i den genre som giver nok i dk. Mining kan ikke svare sig medmindre du har fri strøm efter min mening.

Processstrøm til erhverv ligger kun på 60 øre pr. kWh (elpris til produktionsanlæg,serverparker mv. er uden afgifter til staten).
Selvfølgelig er 60 øre stadig over det mange andre lande kan få strøm til. Men ikke helt umuligt at lave penge til den elpris  Smiley
zeric
Newbie
*

Activity: 32

View Profile
June 17, 2018, 10:31:18 AM

ok. mange tak for svar Smiley
dragontamer
Newbie
*

Activity: 1

View Profile
August 07, 2018, 07:16:35 PM

Jag behöver 500 kronor snabbt, om det i det här fallet är värt att ta en pikavippi, kan jag betala i 30 dagar? Huh
Nyegaard8000
Newbie
*

View Profile
October 10, 2018, 12:59:34 PM

Er der nogen af jer som har erfaringer med, at låne penge til at investere i Bitcoin?

Jeg er faldet over denne hjemmeside; https://tjek-laan.dk som har forskellige lånemuligheder. Jeg tror så meget på bitcoin på den langebane, at jeg er sikker på at afkastet vil være langt højere end den renten jeg skal betale.

Dum eller god ide?  Smiley

Venlig hilsen

Peter
laantildig
Newbie
*

Activity: 3

View Profile
May 24, 2019, 01:34:53 PM

I forhold til at låne til Bitcoin skal man selvfølgelig gøre sig klar om man vurderer gevinsten ved investeringen til at være højere end det man skal give for et givent lån. DEn vurdering er der jo ikke andre end én selv der kan lave - mange vil have en holdning til det - men om man er villig til at løbe den risiko der er forbundet med det må være op til den enkelte.

Skal man ud og låne penge til et sådan eller andre projekter findes der mange muligheder for at sammenligne lån og finde det der er bedst og billigst for det behov man nu har. En af dem er https://www.laantildig.dk/ - derudover kan man også finde relevant viden omkring lån og privatøkonomi.
beego
Newbie
*

Activity: 19
Merit: 1

View Profile
May 25, 2019, 08:45:52 PM

Du kunne sagtens få et højere afkast på BTC end hvad de kræver i ågerrente.. Men BTC er altså super spekulativt.. Ikke noget jeg ville låne penge til. Har haft god success med at investere hvad jeg har haft råd til. Fint afkast.. Men min kammerat bandt 500K USD på BTC da den lå i 15K.. Den halve mill USD har ligget bundet i 18 måneder nu. Ikke en fed situation.

Mit råd er.. Lad være at låne penge til at købe btc for.. Engang kunne du have fået 1300x BTC for 1 USD, dengang kunne det nok have betalt sig.. Men idag koster den immervæk 50K+ DKK.. Måske bliver den meget mere værd.. Men altså muligheden ligger også for at det går den anden vej.
laantildig
Newbie
*

Activity: 3

View Profile
June 14, 2019, 03:44:24 PM

Skal man ud og låne til et sådan projekt er detsom altid vigtigt at man finder det billigste lån til den situation man nu en gang befinder sig i.

Der findes mange sider der sammenligner denne type online lån - bl.a. www.laantildig.dk giver et fint overblik over hvor man finder det billigste og bedste lån.
jochuser
Newbie
*

View Profile
Today at 12:09:26 PM

Crypto valuta er risky business. Specielt hvis du gearer din investering. Ved ikke om der er nogen platforme der tillader det. Men skal du igang for et mindre beløb og står og mangler penge, skal du nok ikke kontakte din bankrådgiver hvis du vil undgå at blive rådet til at lade være.

Tag en online lån hvor du søger helt anonymt. Der er flere der henviser til forbrugslån's sammenligningssider kan jeg se. Jeg kender også en god en: https://dkpenge.dk - den sku' du prøv'.
Pages: [1]
  Print  

Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.