Bitcoin Forum
April 25, 2024, 01:03:35 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »  All
  Print  
Author Topic: Nieuwe Privacy Coin met nog 1 AIRDROP * PRiVCY *  (Read 2213 times)
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
August 31, 2018, 05:56:06 AM
 #161

Nu worden er een aantal privcy uitgegeven via de airdrops en stake. Wat gebeurd er na de airdrops, worden er dan nog  nieuwe privcy uitgegeven? Of is er dan alleen nog maar handel?

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
1714050215
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714050215

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714050215
Reply with quote  #2

1714050215
Report to moderator
"I'm sure that in 20 years there will either be very large transaction volume or no volume." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714050215
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714050215

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714050215
Reply with quote  #2

1714050215
Report to moderator
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
August 31, 2018, 02:03:31 PM
 #162

Nu worden er een aantal privcy uitgegeven via de airdrops en stake. Wat gebeurd er na de airdrops, worden er dan nog  nieuwe privcy uitgegeven? Of is er dan alleen nog maar handel?

Totaal zijn er 30.000.000 priv.
Ze worden verdeel in:
500.000 om weg te geven.
2.500.000 voor marketing & bounty.
3.000.000 voor de oprichters.
4.000.000 voor het development team.
11.000.000 voor de airdrop's.
21.000.000 om te minen.

Meer dan 30.000.000 komen er niet. Dus als de airdrops klaar zijn kunnen er zeker nog meer priv op de markt komen.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
September 02, 2018, 08:56:08 AM
 #163

ze komen wel veel geleidelijker op de markt, mining heeft vast aantaal per dag, net als staking, dat wordt ook elk jaar bij staking/elke halvering bij mining minder.

Maar er moeten inderdaad nog veel op de markt komen. De grootste prijsdrukker (airdrops) is straks wel voorbij!
(nog 8 airdrops te gaan op dit moment.)

joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 02, 2018, 05:36:07 PM
 #164

Bedankt voor de uitleg. Gisteren airdrop 13 ontvangen. Gaan nu de nieuwe week weer in voor airdrop 14

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
September 03, 2018, 12:06:17 AM
 #165

Nu worden er een aantal privcy uitgegeven via de airdrops en stake. Wat gebeurd er na de airdrops, worden er dan nog  nieuwe privcy uitgegeven? Of is er dan alleen nog maar handel?

ik las vandaag in general maar weet niet of het waar is dat de airdrops doorgaan na ad 20, privcy-cmo reageerde op iemand zal ff proberen terug te vinden.

ok dit schreef iemand

i have a feeling that after AD20 will still continue the airdrop
just a feeling

waarop privcy-cmo reageerde met

You have a good feeling
Announcement about that soon

Kan een grap zijn van de cmo maar je weet maar nooit, denk zelf dat er toch iets gaat gebeuren na ad20 we zullen zien.

joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 03, 2018, 05:27:17 PM
 #166

Nu worden er een aantal privcy uitgegeven via de airdrops en stake. Wat gebeurd er na de airdrops, worden er dan nog  nieuwe privcy uitgegeven? Of is er dan alleen nog maar handel?

ik las vandaag in general maar weet niet of het waar is dat de airdrops doorgaan na ad 20, privcy-cmo reageerde op iemand zal ff proberen terug te vinden.

ok dit schreef iemand

i have a feeling that after AD20 will still continue the airdrop
just a feeling

waarop privcy-cmo reageerde met

You have a good feeling
Announcement about that soon

Kan een grap zijn van de cmo maar je weet maar nooit, denk zelf dat er toch iets gaat gebeuren na ad20 we zullen zien.



Zou mooi zijn nog meer airdrops na nummer 20. Heeft dat een positieve invloed op de koers? Misschien worden er ook weer regels bij bedacht of juist versoepeld?

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 03, 2018, 07:30:21 PM
 #167

Zou wel een goed idee zijn als dat waar is. Ze hadden vanaf ad10 ook beter de ads om de twee weken kunnen doen. Dan hadden ze meer tijd gehad om verder te kunnen ontwikkelen. Maar toch de aandacht gehad van mensen met de airdrops.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 05, 2018, 06:08:41 PM
 #168

Zou wel een goed idee zijn als dat waar is. Ze hadden vanaf ad10 ook beter de ads om de twee weken kunnen doen. Dan hadden ze meer tijd gehad om verder te kunnen ontwikkelen. Maar toch de aandacht gehad van mensen met de airdrops.
Ja indien de airdrops om de 2 weken zijn kan de airdrop tijd veel langer zijn. Wat ook kan is dat mensen dan weer afhaken door de langere termijn.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 06, 2018, 04:46:13 PM
 #169

Morgen weer controle dag voor airdrop 20. Heeft iedereen alles weer voor elkaar?

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 06, 2018, 05:08:01 PM
 #170

Hoop wel dat ik alles weer voor elkaar heb. Het blijft welke week toch weer spannend of je alles goed hebt gedaan. Gaat nu wel snel op zijn einde komen met de airdrops.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
September 06, 2018, 09:28:13 PM
 #171

Nu worden er een aantal privcy uitgegeven via de airdrops en stake. Wat gebeurd er na de airdrops, worden er dan nog  nieuwe privcy uitgegeven? Of is er dan alleen nog maar handel?

ik las vandaag in general maar weet niet of het waar is dat de airdrops doorgaan na ad 20, privcy-cmo reageerde op iemand zal ff proberen terug te vinden.

ok dit schreef iemand

i have a feeling that after AD20 will still continue the airdrop
just a feeling

waarop privcy-cmo reageerde met

You have a good feeling
Announcement about that soon

Kan een grap zijn van de cmo maar je weet maar nooit, denk zelf dat er toch iets gaat gebeuren na ad20 we zullen zien.



Zou mooi zijn nog meer airdrops na nummer 20. Heeft dat een positieve invloed op de koers? Misschien worden er ook weer regels bij bedacht of juist versoepeld?

Ik hoop ook dat ze doorgaan na de 20 airdrops. Ik heb een suggestie ingedient om een samenwerking aan te gaan met de aircoins app. ik zie daar steeds meer nieuwe partnerships verschijnen en denk dat het goed is voor de gehele privcy community omdat ik vindt dat we nog steeds te weinig members hebben. als je de meeste telegram kanalen bekijkt van airdrops daar zitten best wel veel mensen in. de bedeoeling van die app is dus om in ar crypto te vergaren en ze hebben nu al 14 berschillende munten om te vangen en daar komt er over 3 dagen weer een bij. zou zeer cool zijn als users van die app ook priv coins kan vangen zo krijgen we nog meer bekendheid is mijn mening. zelfs mcaffee doneert naar het schijnt een hoop geld in het project.
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 07, 2018, 06:43:03 AM
 #172

Nu worden er een aantal privcy uitgegeven via de airdrops en stake. Wat gebeurd er na de airdrops, worden er dan nog  nieuwe privcy uitgegeven? Of is er dan alleen nog maar handel?

ik las vandaag in general maar weet niet of het waar is dat de airdrops doorgaan na ad 20, privcy-cmo reageerde op iemand zal ff proberen terug te vinden.

ok dit schreef iemand

i have a feeling that after AD20 will still continue the airdrop
just a feeling

waarop privcy-cmo reageerde met

You have a good feeling
Announcement about that soon

Kan een grap zijn van de cmo maar je weet maar nooit, denk zelf dat er toch iets gaat gebeuren na ad20 we zullen zien.



Zou mooi zijn nog meer airdrops na nummer 20. Heeft dat een positieve invloed op de koers? Misschien worden er ook weer regels bij bedacht of juist versoepeld?

Ik hoop ook dat ze doorgaan na de 20 airdrops. Ik heb een suggestie ingedient om een samenwerking aan te gaan met de aircoins app. ik zie daar steeds meer nieuwe partnerships verschijnen en denk dat het goed is voor de gehele privcy community omdat ik vindt dat we nog steeds te weinig members hebben. als je de meeste telegram kanalen bekijkt van airdrops daar zitten best wel veel mensen in. de bedeoeling van die app is dus om in ar crypto te vergaren en ze hebben nu al 14 berschillende munten om te vangen en daar komt er over 3 dagen weer een bij. zou zeer cool zijn als users van die app ook priv coins kan vangen zo krijgen we nog meer bekendheid is mijn mening. zelfs mcaffee doneert naar het schijnt een hoop geld in het project.

goed bezig, de samenwerking lijkt mij ook een goed idee

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 07, 2018, 06:43:30 AM
 #173

Verwacht niet dat ze hier aan mee gaan doen. De regels zijn daar veelste streng voor. Misschien dat het wel wat gaat worden als ad 20 voorbij is. kan je me meer vertellen over hoe deze app werkt?

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 09, 2018, 04:59:05 PM
 #174

Gisteren airdrop 14 ontvangen. Gelukkig alles voldaan aan de regels. Weer nieuw week dan gaan we voor airdrop 15. Nieuw is nu wel dat je moet stemmen op Xiphos. Van je stem moet je een screenshot in Discord uploaden. Niet vergeten op tijd te doen.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
September 12, 2018, 01:38:08 PM
 #175

Verwacht niet dat ze hier aan mee gaan doen. De regels zijn daar veelste streng voor. Misschien dat het wel wat gaat worden als ad 20 voorbij is. kan je me meer vertellen over hoe deze app werkt?

De app kan je zo downloaden in de appstore, daarna ff account aanmaken en het feest kan beginnen. is een soort pokemon achtig iets maar dan met crypto verzamelen. Na de update werkt het helaas niet meer zoals in het begin dan kan ik naar weet ik veel waar rijden en kamen de coins telkens opnieuw op mijn route. nu moet je een bepaalde tijd wachten voor ze respawnen. beperk me nu tot mijn buurt om ze te vangen. Als het meezit kun je ze begin 2019 naar je wallet overmaken maar wat ik las is dat ze dat iets eerder gaan doen. heb al een leuke verzameling gratis crypto.
oer4all
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 89
Merit: 0


View Profile
September 12, 2018, 01:40:43 PM
 #176

Gisteren airdrop 14 ontvangen. Gelukkig alles voldaan aan de regels. Weer nieuw week dan gaan we voor airdrop 15. Nieuw is nu wel dat je moet stemmen op Xiphos. Van je stem moet je een screenshot in Discord uploaden. Niet vergeten op tijd te doen.

Ik probeer voor deze week de 25k te halen alleen is crex24 offline wat priv betreft, ik hoop dat ze dat vandaag toch op gaan lossen, handelen is volgens mij wel mogelijk maar opnemen en storten nog niet. Xiphos vote proof heb ik al een stuk of 5 ingedient beter te veel dan te weinig. We kunnen voten tot de 14e van deze maand maar we staan er goed voor iig. Ben ook benieuwd wat er over 6 weken gaat gebeuren na ad20.
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 12, 2018, 05:40:09 PM
 #177

Gisteren airdrop 14 ontvangen. Gelukkig alles voldaan aan de regels. Weer nieuw week dan gaan we voor airdrop 15. Nieuw is nu wel dat je moet stemmen op Xiphos. Van je stem moet je een screenshot in Discord uploaden. Niet vergeten op tijd te doen.

Ik probeer voor deze week de 25k te halen alleen is crex24 offline wat priv betreft, ik hoop dat ze dat vandaag toch op gaan lossen, handelen is volgens mij wel mogelijk maar opnemen en storten nog niet. Xiphos vote proof heb ik al een stuk of 5 ingedient beter te veel dan te weinig. We kunnen voten tot de 14e van deze maand maar we staan er goed voor iig. Ben ook benieuwd wat er over 6 weken gaat gebeuren na ad20.

Is crex24 de enige plek om privcy te kopen? Ik stem ook iedere dag op Xiphos. Wat voor invloed heeft het stemmen?

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
youngwebs
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1080
Merit: 1055


DEV of DeepOnion community pool


View Profile WWW
September 12, 2018, 08:17:04 PM
 #178

Gisteren airdrop 14 ontvangen. Gelukkig alles voldaan aan de regels. Weer nieuw week dan gaan we voor airdrop 15. Nieuw is nu wel dat je moet stemmen op Xiphos. Van je stem moet je een screenshot in Discord uploaden. Niet vergeten op tijd te doen.

Ik probeer voor deze week de 25k te halen alleen is crex24 offline wat priv betreft, ik hoop dat ze dat vandaag toch op gaan lossen, handelen is volgens mij wel mogelijk maar opnemen en storten nog niet. Xiphos vote proof heb ik al een stuk of 5 ingedient beter te veel dan te weinig. We kunnen voten tot de 14e van deze maand maar we staan er goed voor iig. Ben ook benieuwd wat er over 6 weken gaat gebeuren na ad20.

Is crex24 de enige plek om privcy te kopen? Ik stem ook iedere dag op Xiphos. Wat voor invloed heeft het stemmen?

je hebt kans (nadruk op kans) op een gratis listing als die beurs straks opent. Als je nummer 1 bent, wordt je aan de exchange toegevoegd, en extra handelsplaatsen is in principe altijd goed (meer mensen die kunnen kopen en dus wellicht meer interesse in PRIVCY)

riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
September 12, 2018, 08:30:28 PM
 #179

Je kan ook priv kopen op bitebtc maar daar is geen volume.
Hoop zelf ook dat het niet te lang duurt bij crec24. Het is wel de bedoeling dat er elke dag beweging in de munt blijft.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
joost1974 (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 13, 2018, 06:24:01 PM
 #180

Je kan ook priv kopen op bitebtc maar daar is geen volume.
Hoop zelf ook dat het niet te lang duurt bij crec24. Het is wel de bedoeling dat er elke dag beweging in de munt blijft.

Ben ook benieuwd hoe de Privcy zich gaat ontwikkelen op de beurs.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!