Bitcoin Forum
May 05, 2024, 07:21:40 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Απορίες Αρχάριου....wallet και solo mining  (Read 189 times)
tzem (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 25
Merit: 0


View Profile
July 18, 2018, 04:50:05 PM
 #1

Καλησπέρα σας.
Είμαι τελείως αρχάριος στο mining...
ψάχνοντας να αγοράσω κάποιο μηχάνημα βάση νομισμάτων και αποδόσεων έχω καταλήξη να πάρω το antminer z9 mini.

Σε ποιο wallet να κανω λογαριασμό? ώστε να μπορεί να δεχθεί τα νομίσματα που κάνει mining?
μπορώ να κάνω mining μόνος μου με αυτό το μηχάνημα?

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ....θα συνεχίσουμε με άλλες απορίες μετά.

Θάνος.
1714936900
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714936900

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714936900
Reply with quote  #2

1714936900
Report to moderator
"This isn't the kind of software where we can leave so many unresolved bugs that we need a tracker for them." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714936900
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714936900

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714936900
Reply with quote  #2

1714936900
Report to moderator
chek2fire
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3416
Merit: 1142


Ιntergalactic Conciliator


View Profile
July 18, 2018, 11:40:54 PM
 #2

Καλησπέρα σας.
Είμαι τελείως αρχάριος στο mining...
ψάχνοντας να αγοράσω κάποιο μηχάνημα βάση νομισμάτων και αποδόσεων έχω καταλήξη να πάρω το antminer z9 mini.

Σε ποιο wallet να κανω λογαριασμό? ώστε να μπορεί να δεχθεί τα νομίσματα που κάνει mining?
μπορώ να κάνω mining μόνος μου με αυτό το μηχάνημα?

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις ....θα συνεχίσουμε με άλλες απορίες μετά.

Θάνος.