Bitcoin Forum
September 19, 2019, 04:42:52 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 0.18.1 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 »  All
  Print  
Author Topic: SWIPE bounty kampanyası hakkında ...  (Read 4270 times)
Dyatrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 254



View Profile
November 06, 2018, 01:00:18 PM
 #221

Arkadaşlar bu uygulamayı indirmeden önce biliyorsunuz ki Google formunu doldurmamız gerekiyor. Form şurda : https://docs.google.com/forms/d/13oMnPmdGSC8Eiv9VZf4XdnoBuuLkI-UXhg8wVSlijQM/ buradaki "Telegram handle" alanına ne yazmam gerekiyor?

Ben uygulamayı indirip, telegramı bağladıktan sonra bu formu doldurdum. Telegram handle alanına username'yi @ ile başlayarak yazdım, sorun olacağını sanmıyorum.
Telegramı nasıl bağlıyoruz hocam??   Ben bulamadım onu bir türlü yapamadım adamlar iyi uğraştırıyorlar bizi yemin ederim

Öncelikle telefonunuzun android olduğunu ve uygulamayı indirip mail ve telefon no ile kayıt olduğunuzu varsayıyorum. (Not: ios kullanıcıları için hala uygulamanın guncellenmesi beklendiği için şimdilik olmuyormuş.)

1. Earn Drop sayfasına girin
2. en üstte 30swipe kazanmak için telegramınızı bağlayın gibi bir mesaj olması gerekiyor, ona tıklayın.
3. Bir ekran açılacak, ekranda küçük bir yazı ile telegram falan yazıyor, oraya tıklayın, size telefonunuzdaki hangi web uygulaması ile açmak istediğinizi soracak (Aslında burada direk telegrama yonlendirme yapsaymış iyi olurmuş).
4. sectiğiniz web uygulaması açılınca ekranda telegramnızın kayıtlı olduğu telefon noyu girin
5. En son işlemi yaptıktan sonra telegramınızın kurulu olduğu cihaza telegramdan bir mesaj geliyor, tam detayını hatırlamıyorum ama size blockpost uygulaması telegramınızı yetkilendirmek istiyor gibi bişeyler diyor. Accept diyoruz ve işlem bitiyor.

Olup olmadığını kontrol etmek için, My Account kısmına girip Telegramın yanında connected yazıp yazmadığına bakın.

Not: Aklımda kalanlarla yazmaya çalıştım eksik bilgi olabilir ama zaten işlemler sizi yönlendiriyor Smiley


=====================================================
BILLCRYPT - CREATING HISTORY
=====================================================
1568911372
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1568911372

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1568911372
Reply with quote  #2

1568911372
Report to moderator
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
Xday123
Member
**
Offline Offline

Activity: 448
Merit: 16


View Profile
November 06, 2018, 02:39:07 PM
 #222

Arkadaşlar allah rızası için birisi bana telegramdan ulaşıp durumu anlatabilir mi nasıl yapacağım blockpost mu indireceğim telefon numarası falan istiyor telegramla nasıl ilişkilendireceğim telegram adı da nickle aynı lütfen emekler zayi olacak

Uygulamayı indir oradan altta earn drop yazıyor oraya tıkla telegram resmi olan bir şey göreceksin ona tıkla direk uygulama ile bağlantı kuracak sonra formu doldurursun

hocam iosta earn drop kısmını göremedim androide özel bir durum mu yoksa iostada böyle birşey var mı ben iosta göremedim de ondan sordum

│      H U B R I S O N E      │▐▐  Your Cryptocurrency Friendly Digital Bank   ▌▌
│    ◆    Equity share crowdfund    ◆    Tokens    ◆    Built with Stellar & OMG    ◆    1,000+ Members    ◆    │
▐▐    Whitepaper    ▌▌       Telegram       │       Twitter       │       Instagram       │       LinkedIn       │
Xday123
Member
**
Offline Offline

Activity: 448
Merit: 16


View Profile
November 06, 2018, 02:46:51 PM
 #223

Arkadaşlar bu uygulamayı indirmeden önce biliyorsunuz ki Google formunu doldurmamız gerekiyor. Form şurda : https://docs.google.com/forms/d/13oMnPmdGSC8Eiv9VZf4XdnoBuuLkI-UXhg8wVSlijQM/ buradaki "Telegram handle" alanına ne yazmam gerekiyor?

Ben uygulamayı indirip, telegramı bağladıktan sonra bu formu doldurdum. Telegram handle alanına username'yi @ ile başlayarak yazdım, sorun olacağını sanmıyorum.
Telegramı nasıl bağlıyoruz hocam??   Ben bulamadım onu bir türlü yapamadım adamlar iyi uğraştırıyorlar bizi yemin ederim

Öncelikle telefonunuzun android olduğunu ve uygulamayı indirip mail ve telefon no ile kayıt olduğunuzu varsayıyorum. (Not: ios kullanıcıları için hala uygulamanın guncellenmesi beklendiği için şimdilik olmuyormuş.)

1. Earn Drop sayfasına girin
2. en üstte 30swipe kazanmak için telegramınızı bağlayın gibi bir mesaj olması gerekiyor, ona tıklayın.
3. Bir ekran açılacak, ekranda küçük bir yazı ile telegram falan yazıyor, oraya tıklayın, size telefonunuzdaki hangi web uygulaması ile açmak istediğinizi soracak (Aslında burada direk telegrama yonlendirme yapsaymış iyi olurmuş).
4. sectiğiniz web uygulaması açılınca ekranda telegramnızın kayıtlı olduğu telefon noyu girin
5. En son işlemi yaptıktan sonra telegramınızın kurulu olduğu cihaza telegramdan bir mesaj geliyor, tam detayını hatırlamıyorum ama size blockpost uygulaması telegramınızı yetkilendirmek istiyor gibi bişeyler diyor. Accept diyoruz ve işlem bitiyor.

Olup olmadığını kontrol etmek için, My Account kısmına girip Telegramın yanında connected yazıp yazmadığına bakın.

Not: Aklımda kalanlarla yazmaya çalıştım eksik bilgi olabilir ama zaten işlemler sizi yönlendiriyor Smiley



hocam teşekkürler öncelikle bilgilendirmeniz için ancak iosta neden yok anlamadım bizim günahımız ne peki android kullanmamamız mı ? inşallah 10 una kadar buna bir çözüm bulurlar yoksa yazık olacak emeklere

│      H U B R I S O N E      │▐▐  Your Cryptocurrency Friendly Digital Bank   ▌▌
│    ◆    Equity share crowdfund    ◆    Tokens    ◆    Built with Stellar & OMG    ◆    1,000+ Members    ◆    │
▐▐    Whitepaper    ▌▌       Telegram       │       Twitter       │       Instagram       │       LinkedIn       │
Neo.op
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 252



View Profile WWW
November 06, 2018, 02:48:54 PM
 #224

Bunların yapacakları projeye yaptıkları bountye scym.Bunlardan bişey beklememek lazım.Bir dahada asla iş yapamazlar.Ödülleri bile dağıtamaz bunlar.
RaltcoinsB
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 163


View Profile WWW
November 06, 2018, 04:43:17 PM
 #225

ben androidden yaptım 30 swipe verdi 1 swipe fiyatı ne ola ki kaldı ki ico bile yapmadılar sanırım bir de iosta nasıl telegrama adapte yok ben onu anlamadım saçmalık resmen
sonerbo
Copper Member
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1156
Merit: 504



View Profile
November 06, 2018, 05:04:09 PM
 #226

30 swipe vermek mi amaç yoksa telefona o uygulamayı indirtmekmi çözemedim. Telegrama bağlantı kurulunca direk kaldırdım uygulamayı. Sürekli açık olması hoşuma gitmedi. Gerçi izin istemiyor hardisk vb erişim için.

What can I do Sometimes...
Neo.op
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 252



View Profile WWW
November 06, 2018, 05:26:09 PM
 #227

30 swipe vermek mi amaç yoksa telefona o uygulamayı indirtmekmi çözemedim. Telegrama bağlantı kurulunca direk kaldırdım uygulamayı. Sürekli açık olması hoşuma gitmedi. Gerçi izin istemiyor hardisk vb erişim için.

Peki sildiğin için ya imza kampanyasından atılırsan hocam?Bence geri yükle.İmzaları dağıttıktan sonra tekrar silersin.Çoğumuz öyle yapacak çünkü.
Elysio
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 151


View Profile
November 06, 2018, 05:32:04 PM
 #228

30 swipe vermek mi amaç yoksa telefona o uygulamayı indirtmekmi çözemedim. Telegrama bağlantı kurulunca direk kaldırdım uygulamayı. Sürekli açık olması hoşuma gitmedi. Gerçi izin istemiyor hardisk vb erişim için.

Şöyle oluyor genelde bu işler diyorlarki bakın bizim projemiz android ve ios uygulamasında şu kadar indirildi kullanıyoruz bunlar hep reklam amaçlı işler indirin nolur nolmaz o kadar imzada durdunuz boşa gitmesin stakeleriniz Telefona pc ye günvemiyorsanız indirin sanal bilgisayar burda anlattım.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5036365.msg46092249#msg46092249

Onun içinede bluestacks programı kurun daha güvenli olur sizin için.
bitbouillion
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 870
Merit: 250



View Profile
November 06, 2018, 05:45:51 PM
 #229

Nasıl bir rezilliktir bu ya . Bundan sonra tüm bountyler böyle yaparsa hiç sasırmam . Adamlar vermemek için ellerinden geleni yapıyorlar .

Neo.op
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 252



View Profile WWW
November 06, 2018, 05:48:40 PM
 #230

30 swipe vermek mi amaç yoksa telefona o uygulamayı indirtmekmi çözemedim. Telegrama bağlantı kurulunca direk kaldırdım uygulamayı. Sürekli açık olması hoşuma gitmedi. Gerçi izin istemiyor hardisk vb erişim için.

Şöyle oluyor genelde bu işler diyorlarki bakın bizim projemiz android ve ios uygulamasında şu kadar indirildi kullanıyoruz bunlar hep reklam amaçlı işler indirin nolur nolmaz o kadar imzada durdunuz boşa gitmesin stakeleriniz Telefona pc ye günvemiyorsanız indirin sanal bilgisayar burda anlattım.
https://bitcointalk.org/index.php?topic=5036365.msg46092249#msg46092249

Onun içinede bluestacks programı kurun daha güvenli olur sizin için.

o dediğiniz bluestacks programı ne işe yarar ? bununla ilgilide bir konunuz var mı hocam.Bu arada o konuyu gördüğüm iyi oldu.Bu makineye kuaracağım programı.Tabi masaüstüne yükleniyorsa o program.
sonerbo
Copper Member
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1156
Merit: 504



View Profile
November 06, 2018, 07:08:30 PM
 #231

30 swipe vermek mi amaç yoksa telefona o uygulamayı indirtmekmi çözemedim. Telegrama bağlantı kurulunca direk kaldırdım uygulamayı. Sürekli açık olması hoşuma gitmedi. Gerçi izin istemiyor hardisk vb erişim için.

Erişim izni istiyormuş nasıl istemediğini düşündüysem. Hızlıca basıp geçtim sanırım. Android4x kurdum ona yükledim dursun bakalım. Çokta ümid vaad etmesede ne gelirse artık.

What can I do Sometimes...
georgemamat
Member
**
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 75


View Profile
November 06, 2018, 07:12:30 PM
 #232

Bu nasıl saçma sapan bir proje hocam. Tamam bende indirdim kurdum diyelim bounty katılımcısımıyım değil miyim nereden anlayacaklar ekstra bir formda yok? Telegram şartı da istememişler signature için.
yani
imzaya giren biri nasıl programı indirip kurduğunu kanıtlayacak?
Lydian
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1106
Merit: 624


First 100% Liquid Stablecoin Backed by Gold


View Profile
November 06, 2018, 07:42:55 PM
 #233

Android yapiyorlar cikariyorlar... iOS yapmiyorlar ve daha cikarmiyorlar... ne acemi bi is bu... ikisini bir yapar cikarirsin... o kadar token cikariyorsun, milyonlari topluyorsun ama ios yapacak adamin yok... rezalete bak:) iOS ciksin bakarim... ya da eski dandik bir android telefon bulup onun üzerine kurayim bari:)

PHI1618
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 784
Merit: 893

PHI


View Profile
November 06, 2018, 08:12:45 PM
Merited by Lydian (1)
 #234

Android yapiyorlar cikariyorlar... iOS yapmiyorlar ve daha cikarmiyorlar... ne acemi bi is bu... ikisini bir yapar cikarirsin... o kadar token cikariyorsun, milyonlari topluyorsun ama ios yapacak adamin yok... rezalete bak:) iOS ciksin bakarim... ya da eski dandik bir android telefon bulup onun üzerine kurayim bari:)
Bluestack, Nox, Genymotion gibi bi android emülatör kullanın geçin hocam.
yenilmez86
Member
**
Offline Offline

Activity: 686
Merit: 29

CurioInvest [IEO Live]


View Profile
November 06, 2018, 10:09:17 PM
 #235

Jinbi versiyon 2 gibi bu da sanırım. Yalnız gördüğüm kadarıyla Türk forumunda hala daha sürü psikolojisi hakim. Adam bakıyor ki bir çok kişide bu imza var, "-bir bok var ki millet buna girmiş" diyor ve pat buna giriyor. Hastasıyız dedeeeee

Dyatrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 254



View Profile
November 07, 2018, 12:21:32 PM
 #236

Arkadaşlar bu uygulamayı indirmeden önce biliyorsunuz ki Google formunu doldurmamız gerekiyor. Form şurda : https://docs.google.com/forms/d/13oMnPmdGSC8Eiv9VZf4XdnoBuuLkI-UXhg8wVSlijQM/ buradaki "Telegram handle" alanına ne yazmam gerekiyor?

Ben uygulamayı indirip, telegramı bağladıktan sonra bu formu doldurdum. Telegram handle alanına username'yi @ ile başlayarak yazdım, sorun olacağını sanmıyorum.
Telegramı nasıl bağlıyoruz hocam??   Ben bulamadım onu bir türlü yapamadım adamlar iyi uğraştırıyorlar bizi yemin ederim

Öncelikle telefonunuzun android olduğunu ve uygulamayı indirip mail ve telefon no ile kayıt olduğunuzu varsayıyorum. (Not: ios kullanıcıları için hala uygulamanın guncellenmesi beklendiği için şimdilik olmuyormuş.)

1. Earn Drop sayfasına girin
2. en üstte 30swipe kazanmak için telegramınızı bağlayın gibi bir mesaj olması gerekiyor, ona tıklayın.
3. Bir ekran açılacak, ekranda küçük bir yazı ile telegram falan yazıyor, oraya tıklayın, size telefonunuzdaki hangi web uygulaması ile açmak istediğinizi soracak (Aslında burada direk telegrama yonlendirme yapsaymış iyi olurmuş).
4. sectiğiniz web uygulaması açılınca ekranda telegramnızın kayıtlı olduğu telefon noyu girin
5. En son işlemi yaptıktan sonra telegramınızın kurulu olduğu cihaza telegramdan bir mesaj geliyor, tam detayını hatırlamıyorum ama size blockpost uygulaması telegramınızı yetkilendirmek istiyor gibi bişeyler diyor. Accept diyoruz ve işlem bitiyor.

Olup olmadığını kontrol etmek için, My Account kısmına girip Telegramın yanında connected yazıp yazmadığına bakın.

Not: Aklımda kalanlarla yazmaya çalıştım eksik bilgi olabilir ama zaten işlemler sizi yönlendiriyor Smiley



hocam teşekkürler öncelikle bilgilendirmeniz için ancak iosta neden yok anlamadım bizim günahımız ne peki android kullanmamamız mı ? inşallah 10 una kadar buna bir çözüm bulurlar yoksa yazık olacak emeklere

Ios için halledeceklermiş daha ama bunun için son günü 10una kadar yapacaklarını sanmam. Son dakika da uydurdukları kural için ve birde çalışmayan ios uygulamaları için insanların hakkını yemezler diye düşünüyorum.

=====================================================
BILLCRYPT - CREATING HISTORY
=====================================================
alikaya58
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 518
Merit: 100



View Profile
November 07, 2018, 01:47:00 PM
 #237

Vallaha o kadar durduk ımzasında bunuda hallederız artık boşa gıtmesın emekler adamlar hala acıklamadı ıco nun baslaması bellı degıl hala katılım lıstesındekı download app kısmına bakın ındırıp ındırmedıgnız bellı olsun orada.
Xday123
Member
**
Offline Offline

Activity: 448
Merit: 16


View Profile
November 07, 2018, 02:51:04 PM
 #238

bir android telefon bulup telegramımızı hallettik bağladık formu da doldurduk ancak listede görünmüyorum bir aksilik yoktur değil mi dünya kadar durduk bountysinde emekler hiç olmasın.

│      H U B R I S O N E      │▐▐  Your Cryptocurrency Friendly Digital Bank   ▌▌
│    ◆    Equity share crowdfund    ◆    Tokens    ◆    Built with Stellar & OMG    ◆    1,000+ Members    ◆    │
▐▐    Whitepaper    ▌▌       Telegram       │       Twitter       │       Instagram       │       LinkedIn       │
bigbooss
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 952
Merit: 254



View Profile
November 08, 2018, 09:59:16 AM
 #239

Arkadaşlar bu uygulamayı indirmeden önce biliyorsunuz ki Google formunu doldurmamız gerekiyor. Form şurda : https://docs.google.com/forms/d/13oMnPmdGSC8Eiv9VZf4XdnoBuuLkI-UXhg8wVSlijQM/ buradaki "Telegram handle" alanına ne yazmam gerekiyor?

Ben uygulamayı indirip, telegramı bağladıktan sonra bu formu doldurdum. Telegram handle alanına username'yi @ ile başlayarak yazdım, sorun olacağını sanmıyorum.
Telegramı nasıl bağlıyoruz hocam??   Ben bulamadım onu bir türlü yapamadım adamlar iyi uğraştırıyorlar bizi yemin ederim

Öncelikle telefonunuzun android olduğunu ve uygulamayı indirip mail ve telefon no ile kayıt olduğunuzu varsayıyorum. (Not: ios kullanıcıları için hala uygulamanın guncellenmesi beklendiği için şimdilik olmuyormuş.)

1. Earn Drop sayfasına girin
2. en üstte 30swipe kazanmak için telegramınızı bağlayın gibi bir mesaj olması gerekiyor, ona tıklayın.
3. Bir ekran açılacak, ekranda küçük bir yazı ile telegram falan yazıyor, oraya tıklayın, size telefonunuzdaki hangi web uygulaması ile açmak istediğinizi soracak (Aslında burada direk telegrama yonlendirme yapsaymış iyi olurmuş).
4. sectiğiniz web uygulaması açılınca ekranda telegramnızın kayıtlı olduğu telefon noyu girin
5. En son işlemi yaptıktan sonra telegramınızın kurulu olduğu cihaza telegramdan bir mesaj geliyor, tam detayını hatırlamıyorum ama size blockpost uygulaması telegramınızı yetkilendirmek istiyor gibi bişeyler diyor. Accept diyoruz ve işlem bitiyor.

Olup olmadığını kontrol etmek için, My Account kısmına girip Telegramın yanında connected yazıp yazmadığına bakın.

Not: Aklımda kalanlarla yazmaya çalıştım eksik bilgi olabilir ama zaten işlemler sizi yönlendiriyor Smiley



Hocam ben telefon numarası filan girmedim direk bağlandı tıklayınca telegram sayfasına yönlendirme yaptı ama şimdi bakıyorum bağlı görünüyor inşallah sorun çıkmaz formu da doldurdum burada arkadaşın verdii linkten

Ayrıca başarılı olduğunu nasıl anlarız liste filan varr mi?  Yukarıda arkadaş listede yokum demiş

MoozicoreWORLD’S FIRST MUSIC STREAMING SERVICE ON BLOCKCHAIN
 
   █████                     █████
  ███████                   ███████
  ███████                   ███████
  ███████                   ███████
  ███████                   ███████
  ███████                   ███████
  ███████                   ███████
  ███████       █████       ███████
  ███████      ███████      ███████
  ███████      ███████      ███████
  ███████      ███████      ███████
  ███████      ███████      ███████
  ███████      ███████      ███████
  ███████      ███████      ███████
  ███████      ███████      ███████
  ███████      ███████      ███████
  ███████      ███████      ███████
   █████        █████        █████
Dyatrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 254



View Profile
November 08, 2018, 12:33:13 PM
 #240

Arkadaşlar bu uygulamayı indirmeden önce biliyorsunuz ki Google formunu doldurmamız gerekiyor. Form şurda : https://docs.google.com/forms/d/13oMnPmdGSC8Eiv9VZf4XdnoBuuLkI-UXhg8wVSlijQM/ buradaki "Telegram handle" alanına ne yazmam gerekiyor?

Ben uygulamayı indirip, telegramı bağladıktan sonra bu formu doldurdum. Telegram handle alanına username'yi @ ile başlayarak yazdım, sorun olacağını sanmıyorum.
Telegramı nasıl bağlıyoruz hocam??   Ben bulamadım onu bir türlü yapamadım adamlar iyi uğraştırıyorlar bizi yemin ederim

Öncelikle telefonunuzun android olduğunu ve uygulamayı indirip mail ve telefon no ile kayıt olduğunuzu varsayıyorum. (Not: ios kullanıcıları için hala uygulamanın guncellenmesi beklendiği için şimdilik olmuyormuş.)

1. Earn Drop sayfasına girin
2. en üstte 30swipe kazanmak için telegramınızı bağlayın gibi bir mesaj olması gerekiyor, ona tıklayın.
3. Bir ekran açılacak, ekranda küçük bir yazı ile telegram falan yazıyor, oraya tıklayın, size telefonunuzdaki hangi web uygulaması ile açmak istediğinizi soracak (Aslında burada direk telegrama yonlendirme yapsaymış iyi olurmuş).
4. sectiğiniz web uygulaması açılınca ekranda telegramnızın kayıtlı olduğu telefon noyu girin
5. En son işlemi yaptıktan sonra telegramınızın kurulu olduğu cihaza telegramdan bir mesaj geliyor, tam detayını hatırlamıyorum ama size blockpost uygulaması telegramınızı yetkilendirmek istiyor gibi bişeyler diyor. Accept diyoruz ve işlem bitiyor.

Olup olmadığını kontrol etmek için, My Account kısmına girip Telegramın yanında connected yazıp yazmadığına bakın.

Not: Aklımda kalanlarla yazmaya çalıştım eksik bilgi olabilir ama zaten işlemler sizi yönlendiriyor Smiley



Hocam ben telefon numarası filan girmedim direk bağlandı tıklayınca telegram sayfasına yönlendirme yaptı ama şimdi bakıyorum bağlı görünüyor inşallah sorun çıkmaz formu da doldurdum burada arkadaşın verdii linkten

Ayrıca başarılı olduğunu nasıl anlarız liste filan varr mi?  Yukarıda arkadaş listede yokum demiş

Sanırım sizde tıklayınca direk telegram uygulamasına yönlendirdi, bende yönlendirmediği için webden tekrar telegram girişi yapmamı istedi. Ben kendim download app kısmındaki formu doldurdum, benim de adım hala yok ama sanırım pazar günü güncelleme yaptıkları için o zaman göreceğiz. Zaten uygulama indirme ve telegram bağlama için son gün 10 kasım değilmiş. Tam emin değilim ama anladığım kadarı ile tekrar bizden telegram isimlerimizi istedikleri bir form gibi bişey olacak, takip etmek lazım telegram gruplarını ve bounty konusunu.

=====================================================
BILLCRYPT - CREATING HISTORY
=====================================================
Pages: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 [12] 13 14 15 16 17 18 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!