Bitcoin Forum
April 19, 2024, 10:09:11 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Merits & nieuwe vereisten voor rangen  (Read 422 times)
TranslateIntoDutch (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 69


View Profile
August 14, 2018, 01:38:11 PM
Last edit: September 23, 2018, 01:07:25 AM by TranslateIntoDutch
Merited by RJX (2), LoyceV (1), onlinedragon (1)
 #1

Dit is een vertaling van de originele Engelstalige thread van theymos

In aanvulling op activity heeft iedereen nu een merit-score, en je hebt zowel een bepaald niveau aan activity als een bepaald aantal merits nodig om een hogere ledenrang te bereiken. De vereiste scores zijn:

RangVereiste activityVereiste merits
Brand new00
Newbie10
Jr Member301
Member6010
Full Member120100
Sr. Member240250
Hero Member480500
LegendaryWillekeurig tussen de 775-10301000

Je krijgt merits als iemand er enkele aan je geeft voor een van je berichten. Wanneer iemand je merits heeft gegeven, kun je de helft hiervan aan andere gebruikers geven.

Bepaalde gebruikers worden aangemerkt als "merit sources". Zij kunnen uit het niets nieuwe merits creëren, tot een bepaald maximum per maand (dit verschilt per merit source). Ik zal geen definitieve lijst van merit sources plaatsen (zodat gebruikers ze niet teveel lastig vallen), maar als je oplet dan zul je er snel genoeg achterkomen wie het zijn.

Er is momenteel niet zoiets als een "demerit". Ik hoop dat enkel positieve merits zullen volstaan. Ik zou later echter vrij eenvoudig demerits kunnen toevoegen, mocht dat nodig blijken te zijn.

Ik hoop dat dit systeem de kwaliteit van berichten zal verhogen door:
 - Gebruikers ertoe te dwingen berichten van hoge kwaliteit te plaatsen om een hogere rang te bereiken. Als je enkel onzin plaatst, zul je nooit ook maar 1 merit krijgen, waardoor je nooit links zal kunnen plaatsen in je handtekening, enz.
 - Goede berichten te markeren met de "Merited by"-regel.

Hoewel we dit niet rechtstreeks zullen modereren, moedig ik gebruikers aan merits te geven aan berichten die objectief gezien van hoge kwaliteit zijn, niet slechts berichten waar je het zelf mee eens bent.

Bedel niet teveel om merits.

Handige infographics

Gebruikers van het forum hebben enkele handige infographics gemaakt om het merit-systeem uit te leggen:
paxmao's infographic
ibminer's infographic
8Habits's infographic
JetSet11's infographic
zentdex's infographic
alia_armelle's infographic

Als je een merit source wilt zijn:

 1. Wees een enigszins gevestigd forumlid.
 2. Verzamel TIEN berichten die in de afgelopen maanden door andere gebruikers zijn geschreven en die bij lange na niet genoeg merits hebben gekregen voor hoe goed ze zijn, en plaats citaten van al deze berichten in een nieuwe Meta-thread. De bedoeling hiervan is dat je demonstreert dat je in staat bent om op goede wijze merits uit te delen.
 3. We zullen je geschiedenis bekijken en je misschien tot een merit source maken.

Ik vind het in het bijzonder belangrijk om merit sources te hebben in sub-community’s zoals de locale secties.

Wetenswaardigheden:

Voor huidige leden is de initiële merit-score gelijk aan het minimumaantal benodigd voor je rang. Daarvan kun je een bepaalde hoeveelheid (minder dan de gebruikelijke helft) uitgeven. De uit te geven hoeveelheid is berekend op basis van je huidige rang en het aantal activity-punten dat je het afgelopen jaar hebt verdiend. Een Legendary-gebruiker die het afgelopen jaar geen berichten heeft geplaatst zou nog steeds Legendary zijn, maar zou geen uit te geven merits (sMerits) hebben.

Als iemand je 1 merit geeft, dan gaat de 0,5 sMerit niet verloren; deze wordt echter pas getoond zodra je nog een merit krijgt.

Er zijn hier statistieken te vinden, en je kunt het overzicht van iemands merits vinden door op de "merit"-link op hun profiel te klikken.

1713564551
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713564551

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713564551
Reply with quote  #2

1713564551
Report to moderator
1713564551
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713564551

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713564551
Reply with quote  #2

1713564551
Report to moderator
Remember that Bitcoin is still beta software. Don't put all of your money into BTC!
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713564551
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713564551

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713564551
Reply with quote  #2

1713564551
Report to moderator
1713564551
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713564551

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713564551
Reply with quote  #2

1713564551
Report to moderator
1713564551
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713564551

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713564551
Reply with quote  #2

1713564551
Report to moderator
TranslateIntoDutch (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 69


View Profile
August 14, 2018, 01:38:34 PM
 #2

Hierbij nog een kleine aanvulling op bovenstaand bericht ter verduidelijking.

Er is een verschil tussen:

  • Merits: deze kun je krijgen van andere gebruikers. Op basis hiervan (in combinatie met je activity) wordt je forumrang bepaald. Je kunt merits in principe niet kwijtraken en je kunt ze niet verzenden.
  • sMerits: deze krijg je als je merits hebt gekregen (je krijgt naast de ontvangen merits de helft daarvan als sMerit) en ze zijn enkel bedoeld om te verzenden (vandaar ook sendable Merits). Ze hebben geen ander doel en het heeft geen zin om ze op te sparen; ze voor jezelf houden biedt geen enkel voordeel.

voorbeeld
Als ik 10 merits aan iemand zou geven, dan:
  • neemt mijn aantal sMerits af met 10 (het verandert niets aan mijn merit-score)
  • neemt de merit-score van de ontvanger toe met 10 en zijn hoeveelheid sMerits neemt toe met 5

Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
August 15, 2018, 09:21:55 PM
 #3

Zijn er merit sources in het Dutch forum?

BeBlockTech
Member
**
Offline Offline

Activity: 304
Merit: 15

0xF8D135631a3dE808D86cA1CB1a5D4ecd9c2a0921


View Profile
August 17, 2018, 06:40:49 PM
 #4

Hierbij nog een kleine aanvulling op bovenstaand bericht ter verduidelijking.

Er is een verschil tussen:

  • Merits: deze kun je krijgen van andere gebruikers. Op basis hiervan (in combinatie met je activity) wordt je forumrang bepaald. Je kunt merits in principe niet kwijtraken en je kunt ze niet verzenden.
  • sMerits: deze krijg je als je merits hebt gekregen (je krijgt naast de ontvangen merits de helft daarvan als sMerit) en ze zijn enkel bedoeld om te verzenden (vandaar ook sendable Merits). Ze hebben geen ander doel en het heeft geen zin om ze op te sparen; ze voor jezelf houden biedt geen enkel voordeel.

voorbeeld
Als ik 10 merits aan iemand zou geven, dan:
  • neemt mijn aantal sMerits af met 10 (het verandert niets aan mijn merit-score)
  • neemt de merit-score van de ontvanger toe met 10 en zijn hoeveelheid sMerits neemt toe met 5

Dus, de enige manier om sMerit's te verkrijgen is als zij ons Merit's geven? Wij moeten in feite twee Merit's krijgen om er eentje te kunnen uitgeven. begirjjp ik dit goed of...?
TranslateIntoDutch (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 69


View Profile
August 17, 2018, 09:16:22 PM
 #5

Dus, de enige manier om sMerit's te verkrijgen is als zij ons Merit's geven? Wij moeten in feite twee Merit's krijgen om er eentje te kunnen uitgeven. begirjjp ik dit goed of...?
Ja, dat klopt helemaal. Voor elke twee merits die je van anderen krijgt, krijg je één sMerit om weer aan iemand anders te kunnen geven.

BeBlockTech
Member
**
Offline Offline

Activity: 304
Merit: 15

0xF8D135631a3dE808D86cA1CB1a5D4ecd9c2a0921


View Profile
August 18, 2018, 04:54:28 AM
 #6

Dus, de enige manier om sMerit's te verkrijgen is als zij ons Merit's geven? Wij moeten in feite twee Merit's krijgen om er eentje te kunnen uitgeven. begirjjp ik dit goed of...?
Ja, dat klopt helemaal. Voor elke twee merits die je van anderen krijgt, krijg je één sMerit om weer aan iemand anders te kunnen geven.
Top, bedankt voor u antwoord. Had geen idee hoe dat het kwam dat er van tijd sMeri's beschikbaar waren, nu weet ik alles er over. 

Keep up the good job!

LoyceMobile
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1647
Merit: 686


LoyceV on the road. Or couch.


View Profile WWW
August 19, 2018, 08:57:01 PM
Last edit: September 08, 2018, 11:08:46 AM by LoyceMobile
 #7

Zijn er merit sources in het Dutch forum?
Mod Mitchell denk ik.
En ikzelf, maar ik kom bijna nooit verder dan het Engelstalige deel van het forum.

Sources zijn niet openbaar vanwege het risico op Merit begging, maar dat valt me alles mee. Sommige sources geven daar red trust voor, dat helpt Cheesy

LoyceV on the road Advertise here for LN Don't deal with this account (exception)
Advertise here for LN Tip my kids
My useful topics: Meritt & Trust & Moreee Art Advertise here for LN Forum Features
Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
August 27, 2018, 05:53:51 AM
 #8

Zijn er merit sources in het Dutch forum?
Mod Mitchell denk ik.
En ikzelf, maar ook kom bijna nooit verder dan het Engelstalige deel van het forum.

Sources zijn niet openbaar vanwege het risico op Merit begging, maar dat valt me alles mee. Sommige sources geven daar red trust voor, dat helpt Cheesy
Dat snap ik. Merit begging lijkt me ook goed irritant inderdaad. Wasr het mij meer om gast is om te weten waar je naar kijkt voordat je merit geeft. Kan je daar iets over delen?
En wellicht dat het "helpt" om het Nederlandse btc board gedeelte wat levendiger te krijgen als posters weten dat ze er merit kunnen verdienen. Weet ook niet hoe dat in andere local boards gaat of gedaan wordt omdat ik daar nooit kom.

LoyceV
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3290
Merit: 16498


Thick-Skinned Gang Leader and Golden Feather 2021


View Profile WWW
September 08, 2018, 11:07:44 AM
 #9

Dat snap ik. Merit begging lijkt me ook goed irritant inderdaad. Wasr het mij meer om gast is om te weten waar je naar kijkt voordat je merit geeft. Kan je daar iets over delen?
Laat ik hiermee starten:
I'm hoping that this system will increase post quality by:
 - Forcing people to post high-quality stuff in order to rank up. If you just post garbage, you will never get even 1 merit point, and you will therefore never be able to put links in your signature, etc.
 - Highlighting good posts with the "Merited by" line.

While we will not be directly moderating this, I encourage people to give merit to posts that are objectively high-quality, not just posts that you agree with.
Mijn eerste interpretatie was dat alleen posts van hoge kwaliteit Merit verdienen, maar daar ben ik van teruggekomen. Mijn standpunt is nu dat Merit bedoeld is om spam tegen te gaan. Wat mij betreft zou iedereen die geen spammer is dus niet gelimiteerd moeten worden door een tekort aan Merit.
Ik geef vrijwel altijd 1 Merit tegelijk, soms iets meer. Met name een nieuwe user die gewoon een vraag stelt over Bitcoin is wat mij betreft waar dit forum voor bedoeld is (deze bijvoorbeeld).
Voor een compleet overzicht van alle door mij verzonden (en ontvangen) Merit, zie hier. Het is zeer persoonlijk of een post wel of niet met Merit gewaardeerd wordt, en lang niet iedereen zal het met mijn keuzes eens zijn. Maar in het grotere plaatje maakt dat niet uit, het totale aantal Merit dat iemand ontvangt is gebaseerd op de gemiddelde mening van een groot aantal anderen.

█▀▀▀











█▄▄▄
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
e
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████████
████████████▄███
██▐███████▄█████▀
█████████▄████▀
███▐████▄███▀
████▐██████▀
█████▀█████
███████████▄
████████████▄
██▄█████▀█████▄
▄█████████▀█████▀
███████████▀██▀
████▀█████████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
c.h.
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▀▀▀█











▄▄▄█
▄██████▄▄▄
█████████████▄▄
███████████████
███████████████
███████████████
███████████████
███░░█████████
███▌▐█████████
█████████████
███████████▀
██████████▀
████████▀
▀██▀▀
joost1974
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 140
Merit: 1


View Profile
September 24, 2018, 08:16:46 AM
 #10

Bedankt voor de uitleg en vertaling. Vooral als beginner is dat erg handig.

★ PRiVCY ➢ Own Your Privacy! ➢ Best privacy crypto-market! ★
✈✈✈[PoW/PoS]✅[Tor]✅[Airdrop]✈✈✈ (https://privcy.io/)
Delphinus
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 112


View Profile
October 03, 2018, 07:48:28 AM
 #11

Mijn eerste interpretatie was dat alleen posts van hoge kwaliteit Merit verdienen, maar daar ben ik van teruggekomen. Mijn standpunt is nu dat Merit bedoeld is om spam tegen te gaan. Wat mij betreft zou iedereen die geen spammer is dus niet gelimiteerd moeten worden door een tekort aan Merit.

Blij om dit te lezen, in ieder geval om ze van newbie af te krijgen als het "echte" users zijn  Smiley

Weer bedankt voor de vertaling TranslateIntoDutch, erg handig en het zorgt ervoor dat deze discussies ook in het Nederlandse forum kunnen plaatsvinden.
Ik twijfel nog steeds over het concept. Het blijft lastig is om merit te verdienen, maar dat komt misschien ook omdat ik het vergelijk met hoe makkelijk het was om eerst een hogere rank te krijgen. Waarschijnlijk is het slechts omdat we nog in de begin fase zitten en er nog te weinig goede merit sources zijn. Met een toename van de sources, verwacht ik wel dat het systeem zou kunnen werken.

Ik denk alleen dat Theymos meer voor/nadelen aan ranks moet toekennen. Aangezien newbies onbeperkt kunnen posten, lost het het spam probleem totaal niet op. Aangezien we dit ook niet gaan veranderen (hier is Theymos duidelijk in geweest), denk ik dat bijvoorbeeld OP van een post de mogelijkheid moet krijgen om newbie posts te verwijderen of specifieke newbies van zijn thread te verbannen. Dan kunnen ze in principe actief meedoen, maar wordt het iets makkelijker om threads tegen trollen te beschermen.




sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
October 03, 2018, 08:33:57 AM
 #12

[...] denk ik dat bijvoorbeeld OP van een post de mogelijkheid moet krijgen om newbie posts te verwijderen of specifieke newbies van zijn thread te verbannen. Dan kunnen ze in principe actief meedoen, maar wordt het iets makkelijker om threads tegen trollen te beschermen.

Als je een self-moderated topic start kun je in principe elke post verwijderen, toch?

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Delphinus
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 560
Merit: 112


View Profile
October 03, 2018, 08:42:50 AM
 #13

[...] denk ik dat bijvoorbeeld OP van een post de mogelijkheid moet krijgen om newbie posts te verwijderen of specifieke newbies van zijn thread te verbannen. Dan kunnen ze in principe actief meedoen, maar wordt het iets makkelijker om threads tegen trollen te beschermen.

Als je een self-moderated topic start kun je in principe elke post verwijderen, toch?

Klopt, maar het is niet mogelijk om bestaande ANNs te wijzigen. Dan moet je wel overview beginnen en raak je alle historie kwijt. Wellicht zou het kunnen wijzingen van oude ANNs naar "self moderated" een goede feature zijn  Smiley

Daarnaast heb ik een aantal keer gezien dat deze accounts maar blijven terugkomen (minimaal 4-5 keer per dag). Een soort van "ban van dit topic" zou daarvoor wel handig zijn, maar dat lijkt me goed te koppelen aan rank/merits zodat je geen legendary's kunt bannen etc. dat maakt het gelijk aantrekkelijk voor newbies om hun best te doen voor merits.

TranslateIntoDutch (OP)
Member
**
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 69


View Profile
October 13, 2018, 09:35:26 AM
 #14

bump

Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
October 13, 2018, 10:26:02 PM
 #15

Dit is een vertaling van de originele Engelstalige thread van theymos

In aanvulling op activity heeft iedereen nu een merit-score, en je hebt zowel een bepaald niveau aan activity als een bepaald aantal merits nodig om een hogere ledenrang te bereiken. De vereiste scores zijn:

RangVereiste activityVereiste merits
Brand new00
Newbie10
Jr Member301
Member6010
Full Member120100
Sr. Member240250
Hero Member480500
LegendaryWillekeurig tussen de 775-10301000

Je krijgt merits als iemand er enkele aan je geeft voor een van je berichten. Wanneer iemand je merits heeft gegeven, kun je de helft hiervan aan andere gebruikers geven.

Bepaalde gebruikers worden aangemerkt als "merit sources". Zij kunnen uit het niets nieuwe merits creëren, tot een bepaald maximum per maand (dit verschilt per merit source). Ik zal geen definitieve lijst van merit sources plaatsen (zodat gebruikers ze niet teveel lastig vallen), maar als je oplet dan zul je er snel genoeg achterkomen wie het zijn.

Er is momenteel niet zoiets als een "demerit". Ik hoop dat enkel positieve merits zullen volstaan. Ik zou later echter vrij eenvoudig demerits kunnen toevoegen, mocht dat nodig blijken te zijn.

Ik hoop dat dit systeem de kwaliteit van berichten zal verhogen door:
 - Gebruikers ertoe te dwingen berichten van hoge kwaliteit te plaatsen om een hogere rang te bereiken. Als je enkel onzin plaatst, zul je nooit ook maar 1 merit krijgen, waardoor je nooit links zal kunnen plaatsen in je handtekening, enz.
 - Goede berichten te markeren met de "Merited by"-regel.

Hoewel we dit niet rechtstreeks zullen modereren, moedig ik gebruikers aan merits te geven aan berichten die objectief gezien van hoge kwaliteit zijn, niet slechts berichten waar je het zelf mee eens bent.

Bedel niet teveel om merits.

Handige infographics

Gebruikers van het forum hebben enkele handige infographics gemaakt om het merit-systeem uit te leggen:
paxmao's infographic
ibminer's infographic
8Habits's infographic
JetSet11's infographic
zentdex's infographic
alia_armelle's infographic

Als je een merit source wilt zijn:

 1. Wees een enigszins gevestigd forumlid.
 2. Verzamel TIEN berichten die in de afgelopen maanden door andere gebruikers zijn geschreven en die bij lange na niet genoeg merits hebben gekregen voor hoe goed ze zijn, en plaats citaten van al deze berichten in een nieuwe Meta-thread. De bedoeling hiervan is dat je demonstreert dat je in staat bent om op goede wijze merits uit te delen.
 3. We zullen je geschiedenis bekijken en je misschien tot een merit source maken.

Ik vind het in het bijzonder belangrijk om merit sources te hebben in sub-community’s zoals de locale secties.

Wetenswaardigheden:

Voor huidige leden is de initiële merit-score gelijk aan het minimumaantal benodigd voor je rang. Daarvan kun je een bepaalde hoeveelheid (minder dan de gebruikelijke helft) uitgeven. De uit te geven hoeveelheid is berekend op basis van je huidige rang en het aantal activity-punten dat je het afgelopen jaar hebt verdiend. Een Legendary-gebruiker die het afgelopen jaar geen berichten heeft geplaatst zou nog steeds Legendary zijn, maar zou geen uit te geven merits (sMerits) hebben.

Als iemand je 1 merit geeft, dan gaat de 0,5 sMerit niet verloren; deze wordt echter pas getoond zodra je nog een merit krijgt.

Er zijn hier statistieken te vinden, en je kunt het overzicht van iemands merits vinden door op de "merit"-link op hun profiel te klikken.

Mijn allerbeste vriend, ik probeer wat merit (2) te bemachtigen zodat ik mijn taak als community manager van Ambr beter kan uitvoeren (jr Member). Wil namelijk een mooie ANN topic maken! Zou jij me hier mee kunnen helpen?
bedelen om merits is iig niet de juiste manier.

Misschien kan je jouw taken ook goed uitvoeren met een copper membership.

Zie dit topic.

forexus
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0


View Profile WWW
October 14, 2018, 02:59:42 AM
 #16

Dit is een vertaling van de originele Engelstalige thread van theymos

In aanvulling op activity heeft iedereen nu een merit-score, en je hebt zowel een bepaald niveau aan activity als een bepaald aantal merits nodig om een hogere ledenrang te bereiken. De vereiste scores zijn:

RangVereiste activityVereiste merits
Brand new00
Newbie10
Jr Member301
Member6010
Full Member120100
Sr. Member240250
Hero Member480500
LegendaryWillekeurig tussen de 775-10301000

Je krijgt merits als iemand er enkele aan je geeft voor een van je berichten. Wanneer iemand je merits heeft gegeven, kun je de helft hiervan aan andere gebruikers geven.

Bepaalde gebruikers worden aangemerkt als "merit sources". Zij kunnen uit het niets nieuwe merits creëren, tot een bepaald maximum per maand (dit verschilt per merit source). Ik zal geen definitieve lijst van merit sources plaatsen (zodat gebruikers ze niet teveel lastig vallen), maar als je oplet dan zul je er snel genoeg achterkomen wie het zijn.

Er is momenteel niet zoiets als een "demerit". Ik hoop dat enkel positieve merits zullen volstaan. Ik zou later echter vrij eenvoudig demerits kunnen toevoegen, mocht dat nodig blijken te zijn.

Ik hoop dat dit systeem de kwaliteit van berichten zal verhogen door:
 - Gebruikers ertoe te dwingen berichten van hoge kwaliteit te plaatsen om een hogere rang te bereiken. Als je enkel onzin plaatst, zul je nooit ook maar 1 merit krijgen, waardoor je nooit links zal kunnen plaatsen in je handtekening, enz.
 - Goede berichten te markeren met de "Merited by"-regel.

Hoewel we dit niet rechtstreeks zullen modereren, moedig ik gebruikers aan merits te geven aan berichten die objectief gezien van hoge kwaliteit zijn, niet slechts berichten waar je het zelf mee eens bent.

Bedel niet teveel om merits.

Handige infographics

Gebruikers van het forum hebben enkele handige infographics gemaakt om het merit-systeem uit te leggen:
paxmao's infographic
ibminer's infographic
8Habits's infographic
JetSet11's infographic
zentdex's infographic
alia_armelle's infographic

Als je een merit source wilt zijn:

 1. Wees een enigszins gevestigd forumlid.
 2. Verzamel TIEN berichten die in de afgelopen maanden door andere gebruikers zijn geschreven en die bij lange na niet genoeg merits hebben gekregen voor hoe goed ze zijn, en plaats citaten van al deze berichten in een nieuwe Meta-thread. De bedoeling hiervan is dat je demonstreert dat je in staat bent om op goede wijze merits uit te delen.
 3. We zullen je geschiedenis bekijken en je misschien tot een merit source maken.

Ik vind het in het bijzonder belangrijk om merit sources te hebben in sub-community’s zoals de locale secties.

Wetenswaardigheden:

Voor huidige leden is de initiële merit-score gelijk aan het minimumaantal benodigd voor je rang. Daarvan kun je een bepaalde hoeveelheid (minder dan de gebruikelijke helft) uitgeven. De uit te geven hoeveelheid is berekend op basis van je huidige rang en het aantal activity-punten dat je het afgelopen jaar hebt verdiend. Een Legendary-gebruiker die het afgelopen jaar geen berichten heeft geplaatst zou nog steeds Legendary zijn, maar zou geen uit te geven merits (sMerits) hebben.

Als iemand je 1 merit geeft, dan gaat de 0,5 sMerit niet verloren; deze wordt echter pas getoond zodra je nog een merit krijgt.

Er zijn hier statistieken te vinden, en je kunt het overzicht van iemands merits vinden door op de "merit"-link op hun profiel te klikken.

Mijn allerbeste vriend, ik probeer wat merit (2) te bemachtigen zodat ik mijn taak als community manager van Ambr beter kan uitvoeren (jr Member). Wil namelijk een mooie ANN topic maken! Zou jij me hier mee kunnen helpen?
bedelen om merits is iig niet de juiste manier.

Misschien kan je jouw taken ook goed uitvoeren met een copper membership.

Zie dit topic.

Wie niet vraagt, wie niks krijgt. Copper membership, intressant, ga dit even bekijken. Bedankt!
onlinedragon
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1036
Merit: 501


View Profile
October 14, 2018, 11:17:17 AM
 #17

Wie niet vraagt, wie niks krijgt. Copper membership, intressant, ga dit even bekijken. Bedankt!
Ze zeggen vaak dat brutalen mensen de halve wereld hebben, weet alleen niet zeker of je dan krijgt waar je op hoopte. Een negatieve trust rating zal wel het laatste zijn waar je op zit te wachten. Kon ook niet echt berichten vinden van je die het waard zijn om te belonen met +merit, enig moeite en je zal zien dat we de beroerdste niet zijn.
MikezzNL
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 13
Merit: 0


View Profile
October 19, 2018, 04:33:04 PM
 #18

Bedankt voor de uitleg, na jaren toch weer terug op het forum. Snapte er al helemaal niets meer van haha
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!