Bitcoin Forum
September 26, 2018, 10:12:27 AM *
News: ♦♦ New info! Bitcoin Core users absolutely must upgrade to previously-announced 0.16.3 [Torrent]. All Bitcoin users should temporarily trust confirmations slightly less. More info.
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Mining Yaparken Bozduklarimiz/Yaktiklarimiz?  (Read 2117 times)
Ufkabakan
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
February 28, 2014, 02:15:49 PM
 #1

Bu ise bulasip GPU ile Mining yapan arkadaslarin er yada gec basina gelecegini dusundugum, bozulan donanimlar.


Ben kendi donanimlarimi ve masraflarini/durumunu yazayim:
1 Adet 30cm Molexli 1x to 16x Riser - GARANTISIZ - Masraf: 70TL ~
1 Adet AMD Anakart - GARANTISIZ - Masraf: 150TL ~
1 Adet OCZ 750 Watt PSU - GARANTILI - Masraf: 0
1 Adet ASUS R9 280x Matrix P - GARANTILI - Masraf: garanti sonucu bekleniyor

Siz neler yaktiniz?
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
sorix
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 33
Merit: 0


View Profile
February 28, 2014, 05:20:36 PM
 #2

4 adet sapphire dual x 7950  Grin
1 adet GA-990FXA-UD5 anakart  Undecided
barkinos98
Member
**
Offline Offline

Activity: 82
Merit: 10


View Profile
March 01, 2014, 08:44:14 AM
 #3

2 tane kalitesiz riserin lehimleri atti, kasayi tasarlarken 5cm falan daha yuksek yapsam fena olmazmis.
bana gireni yaklasik 100tl, yakinda digerlerinin de bozulacagini bile bile onlar da gidene kadar mining  Grin

time flies when you invest well
Ufkabakan
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
March 02, 2014, 01:00:09 PM
 #4

Guncelleyelim, bu sabah gozlerini yumdu....

1 Adet MSI Gaming Edition R9 280x - GARANTILI - Masraf: garanti sonucu bekleniyor
acedia
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 490
Merit: 250


The Future Of Work


View Profile
March 02, 2014, 09:20:56 PM
 #5

1 adet Asus 280x fan parcaladim Smiley yani pervanenin 2 yaprağı kırıldı.  Servise gonderdim geldi.



███████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████
███████░░░░░░░░░░░░░░░░████████████████
███████░░░░░░░░░░░░░░░░████████████████
███████░░░░░░░░░░░░░░░▄████████████████
███████░░░░░░░░░░░░░▄██████████████████
███████░░░░░░░░░░░▄█████▀░░░░░░░███████
███████░░░░░░░░░▄█████▀░░░░░░░░░███████
███████░░░░░░░▄█████▀░░░░░░░░░░░███████
███████░░░░░▄█████▀░░░░░░░░░░░░░███████
███████░░░▄█████▀░░░░░░░░░░░░░░░███████
███████░▄█████▀░░░░░░░░░░░░░░░░░███████
████████████▀░░░░░░░░░░░░░░░░░░░███████
███████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████
███████████████████████████████████████

BLACKBOX OS
The Future of Work. Decentralized.
███████████████████
███████████████████
████████████▀▀█████
███████▀▀▀    █████
███▀    ▄▄▀  ▐█████
█████▄▄█     ██████
██████▌ ▄█▄  ██████
███████████████████
███████████████████




█ ANN THREAD █
dalak
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
March 04, 2014, 02:52:57 AM
 #6

2 adet anakart. Şu anda üretici firmaya iade edildi, garanti sonucu bekleniyor. Garanti kapsamında iadesi yapılmazsa masraf 450 TL civarında.

3'er kartla 2 ay sorunsuzca çalıştıktan sonra molexsiz riserlarla 1'er 7950 daha eklediğim için oldu.
hostmaster
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 266
Merit: 250


View Profile WWW
March 04, 2014, 06:31:49 AM
 #7

bende r9 290 bi sorun var garantiye götürücem
Katastroph
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 37
Merit: 0


View Profile
March 04, 2014, 09:24:54 PM
 #8

Guncelleyelim, bu sabah gozlerini yumdu....

1 Adet MSI Gaming Edition R9 280x - GARANTILI - Masraf: garanti sonucu bekleniyor


kartların tahmini kullanım süersi nedir mesela bu kartı kay aydır kullanıyordunuz ?
Ufkabakan
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 182
Merit: 100


View Profile
March 04, 2014, 09:56:46 PM
 #9

Guncelleyelim, bu sabah gozlerini yumdu....

1 Adet MSI Gaming Edition R9 280x - GARANTILI - Masraf: garanti sonucu bekleniyor


kartların tahmini kullanım süersi nedir mesela bu kartı kay aydır kullanıyordunuz ?

2. ayini yeni doldurmustu. 14 karttan 3 tanesi garantlik oldu bu sekilde. RIG kurmakta sorun yok, kurduktan sonra dersiz tasasiz isletebilmek onemli.
grolll
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1498
Merit: 1011


View Profile
March 04, 2014, 10:01:40 PM
 #10

Kartları oc yapıp sınırda çalıştırmamak gerekli.15-20 kh fazla alıcam diye hem ekstra fazla elektrik tüketip hemde olası arızada kartın servise gidip gelme süreci düşünüldüğünde aşırı o.c faydadan çok zarar getiriyor.Benim 280x ler 750kh a kadar çıksada 1030 gpu da 715kh da çalıştırıyorum.Şu ana kadar sorun yaşamadım dead-sick durumuda olmadı hiç.Ufak bir tavsiye benden..
calligrapher
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
March 04, 2014, 10:10:37 PM
 #11

dead sick durumu bence bundan bağımsız gerçekleşiyor.

r9 290ları 800khs ile öldüm seviyesinde de çalıştırdım, 970 khs ile bas bas bağırttım da. 800de bile çalıştırsam dead/sick veriyordu. bir de evden çıktığımda veya uyuduğumda sabaha kapanıyordu rig:)

meğersem kapanmasının nedeni, teamwiever ile kontrol ettiğim diğer pc nin uyku moduna girmesiymiş.

dead/sick olayının nedeni de diğer odadaki elektrik hattıyla alakalıymış. odayı değiştirdim, şimdi stabil her şey. eğer benzer hatalarınız varsa nerde ne kadar alakasız şey varsa deneyin. kesin saçma sapan bir sebebi oluyor.

selamlar olsun.
ballot
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 965
Merit: 1000



View Profile
March 04, 2014, 10:55:19 PM
 #12

bende r9 290 bi sorun var garantiye götürücem

zahmet etme kargoya ver onlar götürür  Roll Eyes

280x
290 gpu
1200w psu
1000w psu
anakart

bence amd bu işten zarar ediyor miningde kullanılan kartların en az yarıısı yanıyor çoğunu tamir edemeyip sıfırıyla değişiyorlar ne anladılar prki bu mining yüzünden artan satışlardan  Grin
calligrapher
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
March 04, 2014, 11:09:29 PM
 #13

bende r9 290 bi sorun var garantiye götürücem

zahmet etme kargoya ver onlar götürür  Roll Eyes

280x
290 gpu
1200w psu
1000w psu
anakart

bence amd bu işten zarar ediyor miningde kullanılan kartların en az yarıısı yanıyor çoğunu tamir edemeyip sıfırıyla değişiyorlar ne anladılar prki bu mining yüzünden artan satışlardan  Grin

abi adamlar öyle bir kart yapmış ki, 90 dereceden aşağı indirmek bildiğin sensei olmak demek.

açtım bloğu zımparalayım dedim belki bozuktur yüzeyi diye, adamlar direk bakırı döktükleri gibi  soğumasını bile beklemeden paketlemişler aletleri Roll Eyes

hani böyle çıplak dizini çimlere falan dayayınca çizik çizik olur ya, o bakır yüzey aynen öyle. o alet 90 derece olmucak da ben mi olucam.

selamlar olsun.
ballot
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 965
Merit: 1000



View Profile
March 05, 2014, 02:11:46 AM
 #14

bende r9 290 bi sorun var garantiye götürücem

zahmet etme kargoya ver onlar götürür  Roll Eyes

280x
290 gpu
1200w psu
1000w psu
anakart

bence amd bu işten zarar ediyor miningde kullanılan kartların en az yarıısı yanıyor çoğunu tamir edemeyip sıfırıyla değişiyorlar ne anladılar prki bu mining yüzünden artan satışlardan  Grin

abi adamlar öyle bir kart yapmış ki, 90 dereceden aşağı indirmek bildiğin sensei olmak demek.

açtım bloğu zımparalayım dedim belki bozuktur yüzeyi diye, adamlar direk bakırı döktükleri gibi  soğumasını bile beklemeden paketlemişler aletleri Roll Eyes

hani böyle çıplak dizini çimlere falan dayayınca çizik çizik olur ya, o bakır yüzey aynen öyle. o alet 90 derece olmucak da ben mi olucam.
calligrapher
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 250


View Profile
March 05, 2014, 03:04:37 AM
 #15

http://www.youtube.com/watch?v=u5YJsMaT_AE

selamlar olsun.
Gasai Yuno
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 154
Merit: 100

Yukki Yukki Yukki!


View Profile
March 05, 2014, 06:38:26 AM
 #16

iki adet molex uzatıcım yandı bir iki lira olduğu için sorun olmadı tabi ama psu molexlerimi yakıyordum az kalsın acemiliğime geldi.
sherseri
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 18
Merit: 0


View Profile
March 05, 2014, 05:22:00 PM
 #17

2 adet powercolor r9 270x Dewil
2 adet powercolor r9 280x turboduo
3 adet sapphire 7950 dual-x
1 adet MSI Z87-G45 GAMING INTEL Z87 SOKET 1150 DDR3 3000MHZ(O.C.) SATA 3.0 USB 3.0 ANAKART
işlemci falan yandımı bilmiyorum kontrol etmedim daha ayrıca 2 adet anakart işlemcide yanmış olabilir test etmedim aynı işlemleri yaptım
Zarar baya büyük...
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!