Bitcoin Forum
May 13, 2024, 01:22:15 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: antminer 200gh/s hosting  (Read 1509 times)
drangos (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 200
Merit: 100


View Profile
February 25, 2014, 04:51:34 PM
Last edit: March 03, 2014, 08:12:18 PM by drangos
 #1

Beste Miners,


Een kopie van mijn advertentie op marktplaats en ben benieuwd of er hier ook interesse is Smiley


Minersworld komt met een leuk concept om Antminers te hosten.

Dit werkt als volgt:

U schaft een Antminer 200 gh/s bij ons aan voor 750 euro.
De Antminer is uw eigendom vanaf dag 1 dat hij bij ons binnen komt.
De voorwaarde hiervan is dat de Antminer hier minimaal 1 maand moet blijven staan.
Na deze maand bent u vrij om uw miner te laten draaien of om deze af te halen.
Vervolgens zorgen wij ervoor dat u de best lopende munt binnen krijgt.
Wij gebruiken geen pool maar minen solo op diverse munten, dit levert het meeste op en ook veel meer dan rechtstreeks op bitcoins.

Hoe worden uw verdiensten berekend?

Voorbeeld:
Ctm ( continuumcoin )geeft 524.288 munten per gevonden blok. Als er per dag bijvoorbeeld 20 miljoen munten binnen gehaald worden en er staan totaal 10 Antminers dan is de berekening als volgt: 20000000 / 10 = 2 miljoen per miner, u krijgt dus de waarde van 2 miljoen ctm munten uitbetaald in bitcoins of u krijgt de 2 miljoen ctm op uw ctm wallet gestort. Deze hosting geld ook enkel voor Antminers ( gezien de zelfde snelheid ).
Dit geld voor alle munten die wij momenteel minen: Zetacoin, Unobtanium, Tekcoin, CTM, Tea, Benjamins, Joulecoin en er komen er nog veel meer!
Aangezien wij continu de munten in de gaten houden welke als beste gepakt zou kunnen worden, krijgen wij altijd de maximale omzet.

Momenteel levert iedere Antminer bij ons gemiddeld 0.05/0.06 btc per dag op, dit is meer dan u bij iedere pool zou krijgen.
Het solo minen wat wij doen is eigenlijk een klein lotterij spelletje, het kan soms voorkomen dat we meer blokken vinden dan normaal waardoor er dus meer munten en meer omzet gegenereerd word. Sommige munten zakken heel erg in Difficulty waardoor munten ineens heeel makkelijk worden om binnen te halen> resultaat is nog meer omzet!

Wat hebben wij als voordeel aan hosting?

Met meer snelheid vinden wij meer blokken waardoor iedereen meer betaald krijgt.
Omdat wij niet met allemaal verschillende berekeningen ( zoals pplns / pps etc ) komen, is er een heel mooi spreekwoord: Hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Doordat wij het stroomverbruik voor onze rekening nemen + dat wij het onderhoudt, storingen verhelpen en handmatig overschakelen op verschillende munten vragen wij 25% van de dag omzet per miner.
Indien u zoals in het gegeven voorbeeld 2 miljoen munten zou krijgen, is dus slechts 500.000 voor ons.
Wil u na de vaste maand door blijven minen via ons blijft de regeling van 25/75 staan.
Dit neemt al uw werk uit handen en krijgt u ondanks onze fee alsnog meer dan in iedere pool.
Geen ergernis meer als bepaalde zaken niet goed werken, gewoon lekker dagelijks wachten tot de munten uw wallet in rollen.


 // Website: www.minersworld.nl
1715563335
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715563335

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715563335
Reply with quote  #2

1715563335
Report to moderator
TalkImg was created especially for hosting images on bitcointalk.org: try it next time you want to post an image
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715563335
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715563335

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715563335
Reply with quote  #2

1715563335
Report to moderator
1715563335
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715563335

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715563335
Reply with quote  #2

1715563335
Report to moderator
1715563335
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715563335

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715563335
Reply with quote  #2

1715563335
Report to moderator
drangos (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 200
Merit: 100


View Profile
February 25, 2014, 10:27:11 PM
 #2

bump Tongue
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
February 26, 2014, 10:39:08 AM
 #3

Pffft.... Die 25% is wel effe heftig, zeg. Bij 0.08 per dag praat je over een maandelijkse fee van momenteel zo'n €250  Shocked
Daarbij.... 0.08 is twee keer hoger dan "normaal". Dan heb je wel opeens heel wat waar te maken wil je na die fee alsnog beter af zijn dan bij andere pools.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
MisterLG
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 476
Merit: 252



View Profile
February 26, 2014, 12:47:06 PM
 #4

Pffft.... Die 25% is wel effe heftig, zeg. Bij 0.08 per dag praat je over een maandelijkse fee van momenteel zo'n €250  Shocked
Daarbij.... 0.08 is twee keer hoger dan "normaal". Dan heb je wel opeens heel wat waar te maken wil je na die fee alsnog beter af zijn dan bij andere pools.

Helemaal mee eens

           ▀██▄ ▄██▀
            ▐█████▌
           ▄███▀███▄
         ▄████▄  ▀███▄
       ▄███▀ ▀██▄  ▀███▄
     ▄███▀  ▄█████▄  ▀███▄
   ▄███▀  ▄███▀ ▀███▄  ▀███▄
  ███▀  ▄████▌   ▐████▄  ▀███
 ███   ██▀  ██▄ ▄██  ▀██   ███
███   ███  ███   ███  ███   ███
███   ███   ███████   ███   ███
 ███   ███▄▄       ▄▄███   ███
  ███▄   ▀▀█████████▀▀   ▄███
   ▀████▄▄           ▄▄████▀
      ▀▀███████████████▀▀
DeepOnion
Anonymous and Untraceable
ANN  Whitepaper  Facebook  Twitter  Telegram  Discord 





      ▄▄██████████▄▄
    ▄███▀▀      ▀▀█▀   ▄▄
   ███▀              ▄███
  ███              ▄███▀   ▄▄
 ███▌  ▄▄▄▄      ▄███▀   ▄███
▐███  ██████   ▄███▀   ▄███▀
███▌ ███  ███▄███▀   ▄███▀
███▌ ███   ████▀   ▄███▀
███▌  ███   █▀   ▄███▀  ███
▐███   ███     ▄███▀   ███
 ███▌   ███  ▄███▀     ███
  ███    ██████▀      ███
   ███▄             ▄███
    ▀███▄▄       ▄▄███▀
      ▀▀███████████▀▀
.
PsychoticBoy
Donator
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1010


Parental Advisory Explicit Content


View Profile
February 26, 2014, 01:48:13 PM
 #5

Pffft.... Die 25% is wel effe heftig, zeg. Bij 0.08 per dag praat je over een maandelijkse fee van momenteel zo'n €250  Shocked
Daarbij.... 0.08 is twee keer hoger dan "normaal". Dan heb je wel opeens heel wat waar te maken wil je na die fee alsnog beter af zijn dan bij andere pools.

Een Antminer mined maar 0.0289 btc per dag, met huidige koers is dat 12€ dus zijn de maandelijkse kosten: 12/100x25 dus 3€ of 0.007 btc x 30

Dus de maandelijkse kosten zijn ongeveer 90€ per maand maar je betaald uit je mine opbrengesten dus het kan zelfs nog voordeliger uitvallen dan 90€ maar met een aantrekkende koers uiteraard ook hoger.

Bij 0.08 btc per dag draai je minimaal 3 Antminers, 1 Antminer verbruikt aan stroom 9-12Kw/h per dag dus reken uit Wink

 
Groeten
drangos (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 200
Merit: 100


View Profile
February 26, 2014, 07:31:36 PM
 #6

Pffft.... Die 25% is wel effe heftig, zeg. Bij 0.08 per dag praat je over een maandelijkse fee van momenteel zo'n €250  Shocked
Daarbij.... 0.08 is twee keer hoger dan "normaal". Dan heb je wel opeens heel wat waar te maken wil je na die fee alsnog beter af zijn dan bij andere pools.

Ik heb met een wattmeter uitgerekend dat je gemiddeld overclocked op 454w zit en dat is ongeveer 2.00 euro afgerond per dag, dit is 60 euro per maand.
Daarbij inderdaad zit je op 0.025 als je op btc zit, maar ik zit niet op btc zoals in mijn advertentie staat.
Leuke is dat een pool altijd per share betaald, bij mij word de totale winst van alle miners over de miners verdeeld = meer winst.
Meer winst dan in een pool en zeker meer winst dan op btc. Geloof je dit niet? Naja dan niet Tongue
Ik mine solo en pak meer blokken met meer snelheid, mijn methode is meer een piramide spel waar iedereen blij van word.

Als ik geen 0.07 per dag gemiddeld zou pakken, zet ik dat hier niet neer, let wel > Gemiddeld < dit betekend dat het soms meer of minder kan zijn.

maardein
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 420
Merit: 250


View Profile
February 28, 2014, 02:18:39 PM
 #7

Ik ben wel benieuwd naar wat stats. Als je gegevens kloppen, haal je rond de 2.1BTC per ant per maand. Zelfs na jouw fee, zou je dus een ROI van 1 maand hebben.

Ik vind dat erg moeilijk te geloven, maar ik zou zeggen: prove me wrong!

BTC: 1788UegKXGXXicfPcbZ1bmSUJ99ZWRCF7p
LTC: LZ2rCcoxK4X8wRRynqdxoimd4d3TDNk7Lk
PMP: PApSSdorQds5tQysymwDXPAN3viJLFTUs8
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!