Bitcoin Forum
April 25, 2024, 02:37:50 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
Author Topic: Hoe behalen jullie het meeste winst met traden?  (Read 862 times)
Timvz (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 20
Merit: 0


View Profile
November 07, 2018, 09:57:24 AM
 #1

Hoi Iedereen!

Ik vroeg mij af, hoe behalen jullie het meeste winst met het traden van cryptocurrencies? Zijn jullie aangesloten bij een bepaalde telegram groep of volgen jullie zelf het crypto nieuws? Ik zelf maak gebruik van de trading signals van www.cryptocointraders.org. Ik denk dat ongeveer 90% van mijn trades hierdoor winstgevend zijn! Behalen jullie ook dit soort resultaten? Zoja, wat zijn jullie technieken?
1714012670
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714012670

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714012670
Reply with quote  #2

1714012670
Report to moderator
1714012670
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714012670

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714012670
Reply with quote  #2

1714012670
Report to moderator
"Your bitcoin is secured in a way that is physically impossible for others to access, no matter for what reason, no matter how good the excuse, no matter a majority of miners, no matter what." -- Greg Maxwell
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714012670
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714012670

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714012670
Reply with quote  #2

1714012670
Report to moderator
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
November 08, 2018, 08:26:47 AM
 #2

Een goede basis voor traden: 'Technical Analysis, The Complete Resource for Financial Market Technicians' van Kirkpatrick et al.

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
xFiber
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 336
Merit: 252



View Profile
November 08, 2018, 02:07:29 PM
 #3

Hoi Iedereen!

Ik vroeg mij af, hoe behalen jullie het meeste winst met het traden van cryptocurrencies?

Vooral door het holden en enkele swing trades doorheen het jaar.

Zijn jullie aangesloten bij een bepaalde telegram groep of volgen jullie zelf het crypto nieuws? Ik zelf maak gebruik van de trading signals van verwijderde link. Ik denk dat ongeveer 90% van mijn trades hierdoor winstgevend zijn! Behalen jullie ook dit soort resultaten? Zoja, wat zijn jullie technieken?

HA! Ik had al een vermoeden waar deze thread naartoe zou gaan. Tof dat je dit soort resultaten behaalt alhoewel ik ten zeerste betwijfel of je deze resultaten ook effectief behaalt. Want moest je deze resultaten behalen dan zou je niet genoodzaakt zijn je trading signals site te shillen over het hele forum  Wink.

I do not think that trading is just like gambling, there are now very good trading signals to find online which can make the best possible profit from cryptocurrencies. I myself use the signals from verwijderde link. Here you have 89% chance of a successful trade!

If you are looking for a list of good trading signals, I recommend looking at verwijderde link! They have a 89% success rate (as far as I know the highest) and this has already yielded many profitable trades. They also have a telegram group that you can follow: verwijderde link Goodluck Smiley

I think it is never possible to determine whether Bitcoin or other altcoins will become a success in the future. Investing in bitcoin in the long term will therefore always remain a gamble. I do think that it is still possible to get a nice income with the trading of bitcoin / other coins. If you have the right trading signals within reach, gaining profit is not difficult. I myself use verwijderde link for my trading signals. They have a 89% success rate so good enough to still make money from cryptocurrencies Smiley

I do not hold coins myself at the moment, I am also more of a direct trader. I personally think that with direct trading, there is more profit to be gained. Have you ever used trading signals yourself? I use the trading signals from verwijderde link. Approximately 90% of my trades are profitable due to their Smiley

En zo kan ik nog een tijdje doorgaan...
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
November 08, 2018, 10:01:18 PM
Last edit: November 09, 2018, 08:45:35 PM by friends1980
 #4

Ik heb een vaag voorgevoel dat 89% van zijn posts binnenkort zal verdwenen zijn. Ik heb daar geen lidmaatschap van een of andere site voor nodig, puur aanvoelen. Cool Vieze newbie spammer!

Edit: voila, allemaal gewist behalve in het Nederlandstalige forum. Wat is er aan de hand, mod?

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
WebdeveIoper
Copper Member
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 80
Merit: 1


View Profile WWW
November 24, 2018, 10:36:33 AM
 #5

Kopen op het juiste moment en HODLen, wat niet echt altijd meevalt.

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
November 24, 2018, 07:05:28 PM
 #6

Kopen op het juiste moment en HODLen, wat niet echt altijd meevalt.

En hoeveel % winst (t.o.v. ingelegde EUR/US$) heb je daar tot nog toe mee behaald?

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
November 28, 2018, 09:04:49 PM
 #7

Kopen op het juiste moment en HODLen, wat niet echt altijd meevalt.

En hoeveel % winst (t.o.v. ingelegde EUR/US$) heb je daar tot nog toe mee behaald?

Heb zelf ook gehodl ben er niet beter van geworden. Denk dat niemand van hodlen rijkt gaat worden. Probeer nu steeds meer te traden met een deel van me munten. Daar valt meer mee te verdienen dan hodlen.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 09, 2018, 04:46:29 PM
 #8

Ikzelf doe zelf 75% aan daytraden. Ik heb 2 jaar geleden men job opgegeven en ben begonnen met traden. Ik heb een portfolio (spaarrekening) waar ik gewoon een deel crypto voor lange termijn vastzet. Daarnaast heb ik nog 2 portfolios waar ik dagelijks mee trade.

Eerste portfolio begin ik met 1000$ en hanteer daar mijn 1% dagelijkse compounding strategie zonder maar 1 keer the withdrawen. Doel daarvan is om het jaar te eindigen met een balance van ten minste 38,000$. In deze portfolio trade ik enkel BTC/usd markt.

Tweede portfolio start ik met 2.5BTC en probeer met deze portfolio hetzelfde te doen maar dan BTC waarde met 1% per dag te doen groeien en dagelijks te compounden.

Voor dit jaar is men missie geslaagd met USD value portfolio. Met BTC portfolio ben ik maar tot op de helft van men doel geraakt.

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
December 09, 2018, 04:52:50 PM
 #9

Ikzelf doe zelf 75% aan daytraden. Ik heb 2 jaar geleden men job opgegeven en ben begonnen met traden. Ik heb een portfolio (spaarrekening) waar ik gewoon een deel crypto voor lange termijn vastzet. Daarnaast heb ik nog 2 portfolios waar ik dagelijks mee trade.

Eerste portfolio begin ik met 1000$ en hanteer daar mijn 1% dagelijkse compounding strategie zonder maar 1 keer the withdrawen. Doel daarvan is om het jaar te eindigen met een balance van ten minste 38,000$. In deze portfolio trade ik enkel BTC/usd markt.

Tweede portfolio start ik met 2.5BTC en probeer met deze portfolio hetzelfde te doen maar dan BTC waarde met 1% per dag te doen groeien en dagelijks te compounden.

Voor dit jaar is men missie geslaagd met USD value portfolio. Met BTC portfolio ben ik maar tot op de helft van men doel geraakt.

Mooie strategie, goed doel. Helder! Goed bezig!!!

Wellicht ook leuk om verder uit te leggen hoe je die "1% dagelijkse compounding strategie" op jouw US$ portfolio vorm geeft...?

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 09, 2018, 06:18:27 PM
Last edit: December 09, 2018, 09:30:50 PM by QuadsPoker
Merited by sbogovac (3)
 #10

Ikzelf doe zelf 75% aan daytraden. Ik heb 2 jaar geleden men job opgegeven en ben begonnen met traden. Ik heb een portfolio (spaarrekening) waar ik gewoon een deel crypto voor lange termijn vastzet. Daarnaast heb ik nog 2 portfolios waar ik dagelijks mee trade.

Eerste portfolio begin ik met 1000$ en hanteer daar mijn 1% dagelijkse compounding strategie zonder maar 1 keer the withdrawen. Doel daarvan is om het jaar te eindigen met een balance van ten minste 38,000$. In deze portfolio trade ik enkel BTC/usd markt.

Tweede portfolio start ik met 2.5BTC en probeer met deze portfolio hetzelfde te doen maar dan BTC waarde met 1% per dag te doen groeien en dagelijks te compounden.

Voor dit jaar is men missie geslaagd met USD value portfolio. Met BTC portfolio ben ik maar tot op de helft van men doel geraakt.

Mooie strategie, goed doel. Helder! Goed bezig!!!

Wellicht ook leuk om verder uit te leggen hoe je die "1% dagelijkse compounding strategie" op jouw US$ portfolio vorm geeft...?


Dit is eigenlijk vrij simpel. door met een niet te groot bedrag aan te vangen kan deze strategie gemakkelijk toegepast worden.

Als je de raad van Einstein volgt 'Compound interest is the 8th Wonder of the World... He who understands it earns it... He who doesn't pays it!”.

Als je een heel jaar dagelijks je winsten compound en winsten op je winsten maakt dan vorm je een sneeuwbal effect waardoor je waarde sneller en sneller begint te groeien in de tijd.

Met deze strategie probeer ik gewoon dagelijks op de BTC/USDT markt 1% winst te maken op mijn balance. Dus ik wacht niet op grote sprongen. Het doel is gewoon iedere dag 1% winst op je balance te maken, wat zeer realistisch is met de sprongen die BTC dagelijks maakt. Vandaag bv zijn er een tiental mogelijkheden geweest om op de BTC/USD markt 1% of meer te nemen.

Heb deze destijds met 100$ ook geprobeerd om op 1 jaar uit te komen op minstens 3800$ wat mij ook gelukt is.

Deze strategie moet je gewoon benaderen als geld op je spaarrekening zetten. Je zet ook geen geld op een spaarrekening om het er 2 maand later af te halen. Dus je plaatst je basisbedrag op de exchange en trade gewoon totdat je iedere dag minimum je 1% winst op je balance maakt en je withdrawed niets van dit account gedurende het ganse jaar.

Het voornaamste bij deze USD benadering je totaal geen rekening houdt met de waarde van BTC. Dus je trade de eerste dag BTC/USD tot je minstens 1010$ van je 1000$ hebt gemaakt. De volgende dag trade je tot je 10,10$ winst hebt wat 1% op je 1000$ basis + je 10$ winst van dag 1. En zo ga je verder.
Je winsten mogen hoger liggen natuurlijk, maar zodra ik men dagelijks doel heb bereikt, laat ik de portfolio tot de dag erna rusten en trade ik verder in men andere.

Het voordeel met deze portfolio is dat je de dag erna wakker wordt en ziet dat BTC ineens bij wijze van spreken is verdubbeld, je niet moet zeggen shit. Je kan dan wel minder BTC aankopen die dag maar je dagelijkse doel behalen primeert. Of BTC nu 3000 of 6000 of 12000 staat, dagelijks fluctueert BTC wel een paar % op of neer. Dus dagelijks doel is steeds mogelijk.
Enige je moet zien is dat je zodra je dagelijks doel is bereikt je enkel USD vast houdt en geen BTC. Je kan natuurlijk wakker worden en BTC kan gestegen zijn maar kan ook een crash hebben gehad en dan kan je helemaal opnieuw beginnen.

Het compounding schema kan je vinden http://compoundaily.com. Als je het schema aanhoud moet je gemakkelijk op 1 jaar tijd iedere 100$ startkapitaal omzetten naar 3778$

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
riksen
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 151
Merit: 2


View Profile
December 09, 2018, 08:34:14 PM
 #11

Ikzelf doe zelf 75% aan daytraden. Ik heb 2 jaar geleden men job opgegeven en ben begonnen met traden. Ik heb een portfolio (spaarrekening) waar ik gewoon een deel crypto voor lange termijn vastzet. Daarnaast heb ik nog 2 portfolios waar ik dagelijks mee trade.

Eerste portfolio begin ik met 1000$ en hanteer daar mijn 1% dagelijkse compounding strategie zonder maar 1 keer the withdrawen. Doel daarvan is om het jaar te eindigen met een balance van ten minste 38,000$. In deze portfolio trade ik enkel BTC/usd markt.

Tweede portfolio start ik met 2.5BTC en probeer met deze portfolio hetzelfde te doen maar dan BTC waarde met 1% per dag te doen groeien en dagelijks te compounden.

Voor dit jaar is men missie geslaagd met USD value portfolio. Met BTC portfolio ben ik maar tot op de helft van men doel geraakt.

Mooie strategie, goed doel. Helder! Goed bezig!!!

Wellicht ook leuk om verder uit te leggen hoe je die "1% dagelijkse compounding strategie" op jouw US$ portfolio vorm geeft...?


Dit is eigenlijk vrij simpel. door met een niet te groot bedrag aan te vangen kan deze strategie gemakkelijk toegepast worden.

Als je de raad van Einstein volgt 'Compound interest is the 8th Wonder of the World... He who understands it earns it... He who doesn't pays it!”.

Als je een heel jaar dagelijks je winsten compound en winsten op je winsten maakt dan vorm je een sneeuwbal effect waardoor je waarde sneller en sneller begint te groeien in de tijd.

Met deze strategie probeer ik gewoon dagelijks op de BTC/USDT markt 1% winst te maken op mijn balance. Dus ik wacht niet op grote sprongen. Het doel is gewoon iedere dag 1% winst op je balance te maken, wat zeer realistisch is met de sprongen die BTC dagelijks maakt. Vandaag bv zijn er een tiental mogelijkheden geweest om op de BTC/USD markt 1% of meer te nemen.

Heb deze destijds met 100$ ook geprobeerd om op 1 jaar uit te komen op minstens 3800$ wat mij ook gelukt is.

Deze strategie moet je gewoon benaderen als geld op je spaarrekening zetten. Je zet ook geen geld op een spaarrekening om het er 2 maand later af te halen. Dus je plaatst je basisbedrag op de exchange en trade gewoon totdat je iedere dag minimum je 1% winst op je balance maakt en je withdrawed niets van dit account gedurende het ganse jaar.

Het voornaamste bij deze USD benadering je totaal geen rekening houdt met de waarde van BTC. Dus je trade de eerste dag BTC/USD tot je minstens 1010$ van je 1000$ hebt gemaakt. De volgende dag trade je tot je 10,10$ winst hebt wat 1% op je 1000$ basis + je 10$ winst van dag 1. En zo ga je verder.
Je winsten mogen hoger liggen natuurlijk, maar zodra ik men dagelijks doel heb bereikt, laat ik de portfolio tot de dag erna rusten en trade ik verder in men andere.

Het voordeel met deze portfolio is dat je de dag erna wakker wordt en ziet dat BTC ineens bij wijze van spreken is verdubbeld, je niet moet zeggen shit. Je kan dan wel minder BTC aankopen die dag maar je dagelijkse doel behalen primeert. Of BTC nu 3000 of 6000 of 12000 staat, dagelijks fluctueert BTC wel een paar % op of neer. Dus dagelijks doel is steeds mogelijk.
Enige je moet zien is dat je zodra je dagelijks doel is bereikt je enkel USD vast houdt en geen BTC. Je kan natuurlijk wakker worden en BTC kan gestegen zijn maar kan ook een crash hebben gehad en dan kan je helemaal opnieuw beginnen.

Het compounding schema kan je vinden [url]http://compoundaily.com/url]. Als je het schema aanhoud moet je gemakkelijk op 1 jaar tijd iedere 100$ startkapitaal omzetten naar 3778$

Bedankt voor de tip. Dit ga ik zeker proberen. Je moet dus elke dag in usd eindigen.

★ PRiVCY ➢ Anonymous Transactions! ➢ New Roadmap ★
[PoW/PoS]✅[Tor]✅[https://privcy.eu/]✅[Privacy-enabled and Secure.]✅
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 09, 2018, 09:26:25 PM
 #12

Ikzelf doe zelf 75% aan daytraden. Ik heb 2 jaar geleden men job opgegeven en ben begonnen met traden. Ik heb een portfolio (spaarrekening) waar ik gewoon een deel crypto voor lange termijn vastzet. Daarnaast heb ik nog 2 portfolios waar ik dagelijks mee trade.

Eerste portfolio begin ik met 1000$ en hanteer daar mijn 1% dagelijkse compounding strategie zonder maar 1 keer the withdrawen. Doel daarvan is om het jaar te eindigen met een balance van ten minste 38,000$. In deze portfolio trade ik enkel BTC/usd markt.

Tweede portfolio start ik met 2.5BTC en probeer met deze portfolio hetzelfde te doen maar dan BTC waarde met 1% per dag te doen groeien en dagelijks te compounden.

Voor dit jaar is men missie geslaagd met USD value portfolio. Met BTC portfolio ben ik maar tot op de helft van men doel geraakt.

Mooie strategie, goed doel. Helder! Goed bezig!!!

Wellicht ook leuk om verder uit te leggen hoe je die "1% dagelijkse compounding strategie" op jouw US$ portfolio vorm geeft...?


Dit is eigenlijk vrij simpel. door met een niet te groot bedrag aan te vangen kan deze strategie gemakkelijk toegepast worden.

Als je de raad van Einstein volgt 'Compound interest is the 8th Wonder of the World... He who understands it earns it... He who doesn't pays it!”.

Als je een heel jaar dagelijks je winsten compound en winsten op je winsten maakt dan vorm je een sneeuwbal effect waardoor je waarde sneller en sneller begint te groeien in de tijd.

Met deze strategie probeer ik gewoon dagelijks op de BTC/USDT markt 1% winst te maken op mijn balance. Dus ik wacht niet op grote sprongen. Het doel is gewoon iedere dag 1% winst op je balance te maken, wat zeer realistisch is met de sprongen die BTC dagelijks maakt. Vandaag bv zijn er een tiental mogelijkheden geweest om op de BTC/USD markt 1% of meer te nemen.

Heb deze destijds met 100$ ook geprobeerd om op 1 jaar uit te komen op minstens 3800$ wat mij ook gelukt is.

Deze strategie moet je gewoon benaderen als geld op je spaarrekening zetten. Je zet ook geen geld op een spaarrekening om het er 2 maand later af te halen. Dus je plaatst je basisbedrag op de exchange en trade gewoon totdat je iedere dag minimum je 1% winst op je balance maakt en je withdrawed niets van dit account gedurende het ganse jaar.

Het voornaamste bij deze USD benadering je totaal geen rekening houdt met de waarde van BTC. Dus je trade de eerste dag BTC/USD tot je minstens 1010$ van je 1000$ hebt gemaakt. De volgende dag trade je tot je 10,10$ winst hebt wat 1% op je 1000$ basis + je 10$ winst van dag 1. En zo ga je verder.
Je winsten mogen hoger liggen natuurlijk, maar zodra ik men dagelijks doel heb bereikt, laat ik de portfolio tot de dag erna rusten en trade ik verder in men andere.

Het voordeel met deze portfolio is dat je de dag erna wakker wordt en ziet dat BTC ineens bij wijze van spreken is verdubbeld, je niet moet zeggen shit. Je kan dan wel minder BTC aankopen die dag maar je dagelijkse doel behalen primeert. Of BTC nu 3000 of 6000 of 12000 staat, dagelijks fluctueert BTC wel een paar % op of neer. Dus dagelijks doel is steeds mogelijk.
Enige je moet zien is dat je zodra je dagelijks doel is bereikt je enkel USD vast houdt en geen BTC. Je kan natuurlijk wakker worden en BTC kan gestegen zijn maar kan ook een crash hebben gehad en dan kan je helemaal opnieuw beginnen.

Het compounding schema kan je vinden [url]http://compoundaily.com/url]. Als je het schema aanhoud moet je gemakkelijk op 1 jaar tijd iedere 100$ startkapitaal omzetten naar 3778$

Bedankt voor de tip. Dit ga ik zeker proberen. Je moet dus elke dag in usd eindigen.

Yeps. Ik wil gerust connecten op telegram of Skype om je verder te assisteren of zend me hier een pm. Heb in België en Nederland al 100+ mensen met deze strategie begeleid en nu ik in Spanje woon begeleid ik hier mensen.
Op deze manier al 100+ mensen geholpen om met een zeer beperkt budget 2-3 extra maandlonen te verdienen. En ikzelf heb met een start van 10.000€ op 1 jaar tijd men volledige hypotheek op men huis in Spanje afgelost

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
December 10, 2018, 07:51:44 PM
 #13

[...]

Het begrip "rente op rente" mag als algemeen bekend worden verondersteld, maar hoe realiseer je structureel 1% winst/dag...?

PS. Is't niet een beetje zonde om vermogen dat ca. 3.800% rendeert te gebruiken om een hypotheek af te lossen die <2% kost...?

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 11, 2018, 07:46:23 AM
 #14

[...]

Het begrip "rente op rente" mag als algemeen bekend worden verondersteld, maar hoe realiseer je structureel 1% winst/dag...?

PS. Is't niet een beetje zonde om vermogen dat ca. 3.800% rendeert te gebruiken om een hypotheek af te lossen die <2% kost...?

De markten zijn volatiel genoeg om je dagelijkse 1% te behalen.
Vb gisteren heb ik enkel door de Btc/USD markt te volgen ongeveer 10 keer een microtrade gedaan met een winst van 0.5-1.5%.

Natuurlijk is het zonde om het vermogen te gebruiken om hypotheek af te lossen. Maar je moet het bekijken van hoeveel dit bedrag van mijn totale vermogen is.
Ik heb de hypotheek van men eigen huis afgelost maar direct daarna een nieuwe hypotheek genomen en daarvan een huisje en een appartement gekocht voor korte termijn en vakantieverhuur. Dus in mijn geval geen zonde van het geld.
Nog genoeg reserve om opnieuw dit vermogen op te bouwen en ik heb nog steeds een zeer aardige portfolio waar ik niet mee trade maar gewoon mijn appeltje voor de dorst geparkeerd heb staan. Moest hetgeen ik had opgebouwd alles zijn dat ik had dan had ik men hypotheek niet afgelost maar mijn persoonlijke situatie laat mij toe dit te doen

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
December 11, 2018, 12:10:41 PM
Merited by peterspijzer (1)
 #15

[...] De markten zijn volatiel genoeg om je dagelijkse 1% te behalen.

Ja, maar "hoe dan"?!? Doe je dat "gewoon, op het oog" (he, een dipje in de grafiek: kopen!). Of gebruik je meer geavanceerde (TA?) technieken?

[...] gisteren heb ik enkel door de Btc/USD markt te volgen ongeveer 10 keer een microtrade gedaan met een winst van 0.5-1.5%.

0,5% winst dekt toch alleen je transactiekosten (ca. 0,25%/ transactie; 1x koop en 1x verkoop = 0,5% totale transactiekosten)

[...] Natuurlijk is het zonde om het vermogen te gebruiken om hypotheek af te lossen. Maar je moet het bekijken van hoeveel dit bedrag van mijn totale vermogen is.
Ik heb de hypotheek van men eigen huis afgelost maar direct daarna een nieuwe hypotheek genomen en daarvan een huisje en een appartement gekocht voor korte termijn en vakantieverhuur. Dus in mijn geval geen zonde van het geld.
Nog genoeg reserve om opnieuw dit vermogen op te bouwen en ik heb nog steeds een zeer aardige portfolio waar ik niet mee trade maar gewoon mijn appeltje voor de dorst geparkeerd heb staan. Moest hetgeen ik had opgebouwd alles zijn dat ik had dan had ik men hypotheek niet afgelost maar mijn persoonlijke situatie laat mij toe dit te doen

En dat is dan weer een goede strategie voor je spreiding... (Ik zou er zelf nog een paar gouden munten/baren aan toevoegen, just in case...)

PS even ten overvloede maar iedereen snapt toch wel dat ik QuadsPoker hier niet sta af te zeiken - ook al klinkt het voor sommigen wellicht zo - maar gewoon probeer het verhaal te verhelderen zodat eenieder hier profijt van zou kunnen hebben...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
Paashaas
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 3422
Merit: 4342



View Profile
December 12, 2018, 05:20:29 PM
 #16

Kopen op het juiste moment en HODLen, wat niet echt altijd meevalt.

Wat dacht je van de mensen die op de vorige ATH (1200) kochten?

Kan me wel voorstellen de paniek en vooral de mentale inslag die ze hadden toen ze de prijs zag smelten tot onder de $200.

Al hodlen ze tot nu dan hadden ze op dit moment toch een leuke winst, veel beter dan ze dat geld op de bank hadden laten staan.

Klinkt ziek maar dat zelfde geldt voor de personen die op de $20k kochten.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
December 12, 2018, 07:56:58 PM
 #17

[...] dat zelfde geldt voor de personen die op de $20k kochten.

Dat weet je (nog?) niet!  Lips sealed

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 14, 2018, 05:16:19 PM
Merited by sbogovac (1)
 #18

[...] De markten zijn volatiel genoeg om je dagelijkse 1% te behalen.

Ja, maar "hoe dan"?!? Doe je dat "gewoon, op het oog" (he, een dipje in de grafiek: kopen!). Of gebruik je meer geavanceerde (TA?) technieken?

[...] gisteren heb ik enkel door de Btc/USD markt te volgen ongeveer 10 keer een microtrade gedaan met een winst van 0.5-1.5%.

0,5% winst dekt toch alleen je transactiekosten (ca. 0,25%/ transactie; 1x koop en 1x verkoop = 0,5% totale transactiekosten)

[...] Natuurlijk is het zonde om het vermogen te gebruiken om hypotheek af te lossen. Maar je moet het bekijken van hoeveel dit bedrag van mijn totale vermogen is.
Ik heb de hypotheek van men eigen huis afgelost maar direct daarna een nieuwe hypotheek genomen en daarvan een huisje en een appartement gekocht voor korte termijn en vakantieverhuur. Dus in mijn geval geen zonde van het geld.
Nog genoeg reserve om opnieuw dit vermogen op te bouwen en ik heb nog steeds een zeer aardige portfolio waar ik niet mee trade maar gewoon mijn appeltje voor de dorst geparkeerd heb staan. Moest hetgeen ik had opgebouwd alles zijn dat ik had dan had ik men hypotheek niet afgelost maar mijn persoonlijke situatie laat mij toe dit te doen

En dat is dan weer een goede strategie voor je spreiding... (Ik zou er zelf nog een paar gouden munten/baren aan toevoegen, just in case...)

PS even ten overvloede maar iedereen snapt toch wel dat ik QuadsPoker hier niet sta af te zeiken - ook al klinkt het voor sommigen wellicht zo - maar gewoon probeer het verhaal te verhelderen zodat eenieder hier profijt van zou kunnen hebben...

Hier in de volgende screenshot een beetje een toelichting. Ik gebruik voor mijn 1% dagelijkse profit de dip strategie. Voor dit projectje van de 1% dagelijkse winst maak ik uitsluitend gebruik van de Bollinger bands

doordat ik met mensen samenwerk die nauwelijks kennis heb van traden gebruik ik de Bollinger bands om 2 gemakkelijke strategieën te gebruiken. Deze 2 kunnen na een deftige uitleg uitgevoerd worden door een kind van 7.

2 stratgieeen die ik gebruik.

dip strategie. In de meeste gevallen wanneer de candles de onderste Bollinger band raken of doorbreken, volgt in de meeste gevallen een sprong opwaarts. Dit is niet altijd veel maar hier kan je telkens 0.3 tot 1.5% winst nemen. Dit kan ook toegepast worden op de middelste Bollinger. Heel dikwijls zie je dat de prijs terug licht opspringt als hij die band raakt.

Rood zijn mogelijke aankooppunten voor de dip strategie.
Blauw zijn mogelijke verkooppunten




Door behulp van de bollinger kan je ook de squeeze strategie toepassen.

Er doen zich zeer vaak situaties voor wanneer de bolliger squeezen. Dit wil zeggen dat ze naar elkaar toekomen. Dit wijst zeer vaak op een grote sprong. Hou wel rekening de signalen moeten allemaal goed zijn. De squeeze kan namelijk een een opwaartse of neerwaartse sprong aankondigen.

Opwaartste condities.

-Ik hanteer meestal de squeeze wanneer de bollingers op 1.5% of minder van elkaar komen.
Stel bovenste bollinger staat op 3045$ en onderste of 3000$. Dit is een verschil van 45$ ofwel 1.5% van de onderste waarde. Dit indiceert een squeeze.
-Het volume in de coin is aan het stijgen
-Candles zitten in een geleidelijke opwaartse trend
-De bollinger zijn tijdens de squeeze in een lichte opwaartse trend.



In de screenshot zie je de bollinger naar elkaar toegaan maar tegelijker tijd een beetje opwaarts gaan en de candles ook in een opwaartse beweging zitten. Gevolg -> een grote opwaartse beweging

Neerwaartse condities


Zelfde als opwaarts enkel verschil is

- Terwijl bollingers samen komen zijn ze in een neerwaartse beweging
- De candles zitten in een dalende trend



Screenshot toont een negatieve squeeze. Bollinger komen nar elkaar terwijl er een neerwaartse beweging in de bollinger zit en de candles in neerwaartse beweging zitten. Gevolg -> wordt gevolgd door een vrije val.


Deze 2 strategieën zijn de enige die ik gebruik voor dit project. Voornaamste reden hiervoor is dat beide strategieen vrij makkelijk te leren zijn. Meeste mensen waar ik effe me skype of zoom zijn na een uurtje weg met de strategieen. En als tweede reden zijn zeer efficiënte strategieen die je dagelijks makkelijk 25-50-100 keer kan toepassen. (dip wel meer dan squeeze).


Hoe het komt dat ik 1% als dagelijks doel kan zetten. Ik werk fulltime van huis. Ik zit heel de dag achter men PC en al men schermen. Ik doe soms 50 of zelfs 100+ trades dagelijks. Door een hoog volume aan trades kan je gemakkelijk je verliezende trades coveren en toch 90% van je dagen positief afsluiten.


Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
December 14, 2018, 05:18:42 PM
 #19

is nu wel vrij kort en simpel uitgelegd. Maar soit voornaamste is gezegd  Cheesy

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
Obiwankenodium
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 322
Merit: 15


View Profile WWW
December 14, 2018, 05:32:19 PM
 #20

Mooie uitleg en duidelijke illustratie, ga hier zeker naar kijken.
Hoeveel schermuren heb je per dag, dat moet best veel zin om het continue in de gaten te kunnen houden?

Pages: [1] 2 3 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!