Bitcoin Forum
April 19, 2024, 01:21:17 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Hoe behalen jullie het meeste winst met traden?  (Read 859 times)
QuadsPoker
Copper Member
Member
**
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 42

nothing is impossible


View Profile
January 24, 2019, 09:21:55 PM
 #41

Ben tijdje niet actief geweest hier op het forum. Maar wil ook wel wat gaan trade op jou manier. Wat ik nu trade is echt op puur geluk. Verkopen als er een grote stijging is geweest en koop pas terug als er een diepe daling is geweest. Maar op deze manier krijg ik alleen maar een groter aantal van de munt waar ik mee trade. Wil toch liever meer geld "USDT" overhouden. Kan je me hier wat tips voor geven?

Dit kan je doen door een account enkel en alleen toe te wijden met USDT als basis currency. Daarna is het gewoon kwestie van een juiste strategie die bij jou past om je USDT waarde te boosten. Ik gebruik bv in mijn challenge hier op het de strategie die ik hierboven heb uitgelegd en de aparte post die ik in het Nederlandse forum heb gepost. Maar niet iedereen heeft natuurlijk zijn eigen werkwijze.

Signature for rent. Your signature will be displayed an entire year in one of my threads that is visited 200+ times daily
1713489677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713489677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713489677
Reply with quote  #2

1713489677
Report to moderator
1713489677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713489677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713489677
Reply with quote  #2

1713489677
Report to moderator
1713489677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713489677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713489677
Reply with quote  #2

1713489677
Report to moderator
"Bitcoin: the cutting edge of begging technology." -- Giraffe.BTC
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713489677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713489677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713489677
Reply with quote  #2

1713489677
Report to moderator
1713489677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713489677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713489677
Reply with quote  #2

1713489677
Report to moderator
1713489677
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713489677

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713489677
Reply with quote  #2

1713489677
Report to moderator
Pegasus24
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 35
Merit: 0


View Profile
February 10, 2019, 10:44:01 AM
 #42

Traden is een vak apart, vereist gereedschap voor traden zijn stalen zenuwen en bereidheid te leren van je fouten en ook in staat zijn verlies te nemen.
naveenwfb
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile WWW
May 01, 2019, 11:18:39 PM
 #43

Ikzelf doe zelf 75% aan daytraden. Ik heb 2 jaar geleden men job opgegeven en ben begonnen met traden. Ik heb een portfolio (spaarrekening) waar ik gewoon een deel crypto voor lange termijn vastzet. Daarnaast heb ik nog 2 portfolios waar ik dagelijks mee trade.

Eerste portfolio begin ik met 1000$ en hanteer daar mijn 1% dagelijkse compounding strategie zonder maar 1 keer the withdrawen. Doel daarvan is om het jaar te eindigen met een balance van ten minste 38,000$. In deze portfolio trade ik enkel BTC/usd markt by Health Hakim
El duderino_
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
May 04, 2019, 03:54:53 PM
 #44

Zelf vind ik TA op BTC en andere crypto zeer vaak tekortgeschoten... hoeveel keer ik al een guru heb zien opstaan als Master Luc, Tone Vays en zovele andere ....
Altijd een paar goede trades, geprezen worden door iedereen en dan vervolgens elke keer mis.
Wanneer de markt BULLish is zie ik zo vaak mensen in de trend posten wat natuurlijk makkelijk is, is het BEARish dan posten ze in die trend, en nog zijn ze meermaals grandioos fout.
Elke keer wanneer iemand een uitgesproken mening TA vormt en het is juist is diegene god en nartuurlijk van de honderden TA's gaat er iemand "the man of the hour" zijn, logisch toch, is het fout zijn die mensen meteen vergeten, of hebben ze al een andere TA klaar voor moesten ze het fout hebben  Roll Eyes Roll Eyes

Voor mij is de strategie accumuleren wanneer kan en HODL voor heel lang termijn, mijn enigste TA is dan ook gewoon dat BTC in het lang termijn zal zegevieren en alles ertussen is slecht "noises" .

Voor mensen met een zelfde inkomend salaris, zou ik voorstellen elk loon het % te sparen geld daarvan een deel sparen een deel BTC kopen elke maand zelfde tijdstip ongeacht de prijs.
Mensen met een ander inkomen, gewoon wnn het kan kopen. Smiley

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 05, 2019, 03:14:17 PM
Merited by El duderino_ (1)
 #45

[...] Voor mij is de strategie accumuleren wanneer kan en HODL voor heel lang termijn, mijn enigste TA is dan ook gewoon dat BTC in het lang termijn zal zegevieren en alles ertussen is slecht "noises" .[...]

Dat is geen technische analyse (TA), maar fundamentele analyse...  Roll Eyes

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
El duderino_
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
May 05, 2019, 04:49:30 PM
 #46

[...] Voor mij is de strategie accumuleren wanneer kan en HODL voor heel lang termijn, mijn enigste TA is dan ook gewoon dat BTC in het lang termijn zal zegevieren en alles ertussen is slecht "noises" .[...]

Dat is geen technische analyse (TA), maar fundamentele analyse...  Roll Eyes

Ook de enigste dat er echt toe doet zeker voor mensen die nog nieuw of relatief nieuw in de markt zijn Cheesy


XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
TheNewAnon135246
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2198
Merit: 1989


฿uy ฿itcoin


View Profile
May 06, 2019, 06:37:52 AM
 #47

Zelf vind ik TA op BTC en andere crypto zeer vaak tekortgeschoten... hoeveel keer ik al een guru heb zien opstaan als Master Luc, Tone Vays en zovele andere ....
Altijd een paar goede trades, geprezen worden door iedereen en dan vervolgens elke keer mis.
Wanneer de markt BULLish is zie ik zo vaak mensen in de trend posten wat natuurlijk makkelijk is, is het BEARish dan posten ze in die trend, en nog zijn ze meermaals grandioos fout.
Elke keer wanneer iemand een uitgesproken mening TA vormt en het is juist is diegene god en nartuurlijk van de honderden TA's gaat er iemand "the man of the hour" zijn, logisch toch, is het fout zijn die mensen meteen vergeten, of hebben ze al een andere TA klaar voor moesten ze het fout hebben  Roll Eyes Roll Eyes

Voor mij is de strategie accumuleren wanneer kan en HODL voor heel lang termijn, mijn enigste TA is dan ook gewoon dat BTC in het lang termijn zal zegevieren en alles ertussen is slecht "noises" .

Voor mensen met een zelfde inkomend salaris, zou ik voorstellen elk loon het % te sparen geld daarvan een deel sparen een deel BTC kopen elke maand zelfde tijdstip ongeacht de prijs.
Mensen met een ander inkomen, gewoon wnn het kan kopen. Smiley

Ik trade al een paar jaar met alts/BTC en ik ben al redelijk snel tot de conclusie gekomen dat whales bepalen wat er gebeurd met de prijs, TA is nagenoeg zinloos. Er zijn op Twitter heel veel "TA experts" die al hun slechte predictions verwijderen en zichzelf de hemel inprijzen als ze een keer een goede chart maken.
El duderino_
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
May 06, 2019, 08:00:10 AM
 #48

Zelf vind ik TA op BTC en andere crypto zeer vaak tekortgeschoten... hoeveel keer ik al een guru heb zien opstaan als Master Luc, Tone Vays en zovele andere ....
Altijd een paar goede trades, geprezen worden door iedereen en dan vervolgens elke keer mis.
Wanneer de markt BULLish is zie ik zo vaak mensen in de trend posten wat natuurlijk makkelijk is, is het BEARish dan posten ze in die trend, en nog zijn ze meermaals grandioos fout.
Elke keer wanneer iemand een uitgesproken mening TA vormt en het is juist is diegene god en nartuurlijk van de honderden TA's gaat er iemand "the man of the hour" zijn, logisch toch, is het fout zijn die mensen meteen vergeten, of hebben ze al een andere TA klaar voor moesten ze het fout hebben  Roll Eyes Roll Eyes

Voor mij is de strategie accumuleren wanneer kan en HODL voor heel lang termijn, mijn enigste TA is dan ook gewoon dat BTC in het lang termijn zal zegevieren en alles ertussen is slecht "noises" .

Voor mensen met een zelfde inkomend salaris, zou ik voorstellen elk loon het % te sparen geld daarvan een deel sparen een deel BTC kopen elke maand zelfde tijdstip ongeacht de prijs.
Mensen met een ander inkomen, gewoon wnn het kan kopen. Smiley

Ik trade al een paar jaar met alts/BTC en ik ben al redelijk snel tot de conclusie gekomen dat whales bepalen wat er gebeurd met de prijs, TA is nagenoeg zinloos. Er zijn op Twitter heel veel "TA experts" die al hun slechte predictions verwijderen en zichzelf de hemel inprijzen als ze een keer een goede chart maken.


Inderdaad en altijd heeft er wel iemand een profitabele bot enz maar lang termijn traden in crypto en winstgevend zijn, za zeer moeilijk zijn, sommige zijn ook niet blij met kleine winst % van traden en hopen te veel om snel rijk te worden....

een succesvol trader zal 45% fout zijn en 55% juist en dit is niet genoeg waardoor ze het gewoon ook nooit aan zullen kunnen.

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
klaaas
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1568
Merit: 544



View Profile
May 06, 2019, 12:31:02 PM
 #49

Dat is geen technische analyse (TA), maar fundamentele analyse...  Roll Eyes
haha way to go zou ik zeggen. ; )

Petje af voor de day traders die het goed af gaan. 100 TA experts en 100 verschillende meningen, geen pijl op te trekken.

Shopping online and sats back as a discount! (satsback) + LightningNetwork
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 06, 2019, 02:24:41 PM
Merited by friends1980 (1)
 #50

Dat is geen technische analyse (TA), maar fundamentele analyse...  Roll Eyes
haha way to go zou ik zeggen. ; )

Petje af voor de day traders die het goed af gaan. 100 TA experts en 100 verschillende meningen, geen pijl op te trekken.

Ikzelf zie het meer als aanvulling van het ene op het andere: de fundamentele analyse zorgt voor het oordeel, de technische analyse voor de timing...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
El duderino_
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
May 06, 2019, 06:40:48 PM
 #51

Dat is geen technische analyse (TA), maar fundamentele analyse...  Roll Eyes
haha way to go zou ik zeggen. ; )

Petje af voor de day traders die het goed af gaan. 100 TA experts en 100 verschillende meningen, geen pijl op te trekken.

Ikzelf zie het meer als aanvulling van het ene op het andere: de fundamentele analyse zorgt voor het oordeel, de technische analyse voor de timing...

Zolang het goed is en profitabel.... dan is er zeker niet aan te merken maar idd, TA= timing cruciaal .... zelf waag ik mij niet te hard aan echt daytraden Smiley

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
Cloverfield
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 115



View Profile
May 07, 2019, 02:26:51 PM
 #52

Het is vrijwel onmogelijk om de timing te perfectioneren. Je kunt het beste doelen opschrijven en daarnaar handelen. Maar verwachten dat elk doel behaalt wordt is ook de vraag. In december een goeie slag geslagen door wat BTC extra aan te schaffen. Nu weer wat verkocht er van uitgaande dat BTC weer terugzakt naar de $4000 levels. Verstandig? Dat is dan weer de vraag. Kan ook zomaar dat ik door een verkeerde inschatting weer terugkoop voor $500-$1000 meer..

Echte TA is te doen wanneer je het over een gestabiliseerde markt hebt als de goudkoers oid. De cryptomarkt is nog veel te volatiel en manipuleerbaar door mensen die al vanaf de beginjaren in de Bitcoins zitten en de prijs kunnen doen zakken of stijgen, alleen of met een groep.

Beste is misschien, zoals eerder genoemd gewoon wat bijkopen zo nu en dan. Bitcoin zal in ze totaliteit hoogstwaarschijnlijk wel in waarde blijven stijgen..

sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 07, 2019, 03:48:30 PM
 #53

Het is vrijwel onmogelijk om de timing te perfectioneren. Je kunt het beste doelen opschrijven en daarnaar handelen. [...]

Klopt, je mag al blij zijn (als newbie) dat je 50%+onkosten je in de plus eindigt (en je naarmate je ervaring opdoet je dit percentage steeds beter krijgt).

Doelen opstellen is altijd goed, maar...

1. je mag tussentijds best bijstellen; en,

2. je mag ook meerdere doelen hebben (oftewel: spreiding!)


0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
El duderino_
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
May 07, 2019, 09:41:54 PM
 #54

Als het hoofd doel maar is om meer BTC te maken en niet altijd in $€ te denken...

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
May 08, 2019, 08:00:27 AM
 #55

Als het hoofd doel maar is om meer BTC te maken en niet altijd in $€ te denken...

Nee, sorry... mijn persoonlijke hoofddoel blijft toch echt het accumuleren van zoveel mogelijk (gespreid!) vermogen voor mijn gezin/familie...

En ja, ook BTC is slechts een middel daartoe... (net als $, €, aandelen, bakstenen, grondstoffen et cetera...).

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
El duderino_
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
May 08, 2019, 08:42:32 AM
 #56

Als het hoofd doel maar is om meer BTC te maken en niet altijd in $€ te denken...

Nee, sorry... mijn persoonlijke hoofddoel blijft toch echt het accumuleren van zoveel mogelijk (gespreid!) vermogen voor mijn gezin/familie...

En ja, ook BTC is slechts een middel daartoe... (net als $, €, aandelen, bakstenen, grondstoffen et cetera...).

Te begrijpen en iedereen heeft zijn eigen harde mening of welk of wat je daarvoor moet hebben of doen enz

Ik ben van mening dat zoveel mogelijk BTC hebben een hoofddoel is, maar ik zal altijd iedereen begrijpen als ze niet enkel bloot gesteld willen worden aan 1 ding, natuurlijk heb ik zelf ook mijn dagdagelijks werk "onderneming" maar los daarvan vind ik BTC zelf het belangrijkste om in te investeren en blijvend in te accumuleren zonder naar prijs per stuk te zien maar wel naar groeiend aantal.

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!