Bitcoin Forum
May 07, 2024, 07:56:26 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Monero Meetup Utrecht  (Read 241 times)
ProkhorZ (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 48
Merit: 10


View Profile
January 09, 2019, 10:15:21 PM
 #1

Nieuws voor de liefhebbers van privacy, crypto, bier en bitterballen: op donderdagavond 10 januari organiseer ik de eerste Monero Meetup Utrecht in Bar De Stadstuin, Europalaan 20, van 19.00 tot 21.00 uur.

Om te beginnen kijken we eens naar Monero-apps voor op je telefoon: Wat kun je ermee doen? Welke apps zijn betrouwbaar? En we kunnen ze meteen uitproberen. Neem iets leuks mee dat je voor een symbolisch bedrag wilt verkopen. Meetup.com vond het thema Monero Market te commercieel en heeft mijn meetup-groep verwijderd. Maar we laten ons natuurlijk niet door een gecentraliseerd netwerk censureren.

Poster:

Ik houd een kort praatje over de geschiedenis van mobiel betalen met XMR, en hoe het dankzij Bulletproofs mogelijk is om voor de lol betalingen te doen met lage transactiekosten. En ik wil zelf graag eens bij iPhone-gebruikers kijken hoe de iOS-apps werken. Maar het gaat vooral om gezelligheid.

Tips voor eten vooraf. Je kunt voor en achter het gebouw De Stadstuin gratis parkeren. Met het openbaar vervoer is de bushalte Anne Frankplein of Balijebrug dichtbij. Meer informatie op Reddit.

Volgende meetups zijn ook op donderdagavond gepland, eens in de twee maanden: 14 maart, 9 mei en dan een zomerpauze. Het thema voor 14 maart is ASIC resistance.

Kaart:
According to NIST and ECRYPT II, the cryptographic algorithms used in Bitcoin are expected to be strong until at least 2030. (After that, it will not be too difficult to transition to different algorithms.)
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715068586
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715068586

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715068586
Reply with quote  #2

1715068586
Report to moderator
1715068586
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715068586

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715068586
Reply with quote  #2

1715068586
Report to moderator
ProkhorZ (OP)
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 48
Merit: 10


View Profile
May 06, 2019, 03:17:19 PM
 #2

Zie ik je op donderdagavond 9 mei weer in Bar De Stadstuin? Europalaan 20 in Utrecht, van 19 tot 21 uur.

De 3e Monero Meetup Utrecht gaat over de geschiedenis van Monero, de vertrouwelijke cryptovaluta die in april vijf jaar bestond. Ik vertel het verhaal van Monero aan de hand van 10 sleutelmomenten. 5 momenten was het plan, maar er is te veel gebeurd. Het begon met een mysterieus genie dat samenwerkte met een stel oplichters, gevolgd door een opstand tegen de oprichter. En daarna liep het uit de hand.

Vergeet niet om je aan te melden voor deze meetup, of de volgende van 11 juli: https://www.meetup.com/monero-meetup-utrecht-nl/
Zie ook onze poster: https://github.com/ProkhorZ/monero-meetup-utrecht/tree/master/03
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!