Bitcoin Forum
May 04, 2024, 09:51:20 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Op zoek naar crypto (IEO) researcher/investeerder  (Read 107 times)
Techdude2013 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 6
Merit: 0


View Profile
May 30, 2019, 08:35:43 PM
 #1

Beste iedereen,

Het team waar ik deel vanuit maak, is op zoek naar een cryptocurrency investeerder/researcher. Recentelijk richt het team zich op IEOs en we zijn op zoek naar iemand die veel ervaring heeft met het investeren in ICOs/STOs/IEOs en hier ook veel onderzoek naar heeft gedaan. We zijn een kleine groep en we hebben steeds minder tijd om zelf onderzoek te doen. Onze levens staan in het teken van crypto, maar daarnaast is er ook nog een sociaal leven of familieleven en een enkeling heeft nog een baan.

Het team richt zich alleen op opkomende projecten waarin het mogelijk is om te investeren in de private sales. We hebben jou nodig om deze opkomende projecten te vinden, waarna wij kijken of we connecties hebben en in onderhandeling kunnen treden over een allocatie en de hoogte van de bonussen. Jouw voordeel ligt er dus in dat je de keuze hebt om ook te investeren in je eigen gevonden projecten. Verder bouw je connecties op in de cryptowereld en leer je veel van het werken in een divers team. Het zijn allemaal internationale leden met aan het hoofd een geaccrediteerde investeerder.

Als je geïnteresseerd bent, stuur mij dan een bericht waarin je bijvoorbeeld iets over jezelf vertelt, wat voor opleiding je hebt, of je ervaring hebt met aandelen/onroerend goed en hoe lang je je al bezig houdt met crypto. Als je meer wilt weten, kan je me alles vragen!

Groeten,
Luuk
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!