Bitcoin Forum
August 05, 2026, 07:29:20 PM *
News: COLDCARD users only: critical vulnerability risks funds stored on COLDCARD devices; immediate action required

Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: « 1 2 [3]  All
  Print  
Author Topic: Cherche volontaires qui veulent donner de la valeur au Bitcoin RM et gagner  (Read 865 times)
winspiral (OP)
Legendary
*

Activity: 2086
Merit: 1026

Free BCRM / BBLU / CRB

View Profile WWW
Today at 05:37:24 PM

Je sais plus quoi faire...je ne parle en général que de mon site et on me dit que c'est off-topic ... c'est quand même incroyable...je crois que je ne suis pas apprécié ici ...

Quote from: Bitcoin Forum
A reply of yours, quoted below, was deleted by a Bitcoin Forum moderator. Posts are most frequently deleted because they are off-topic, though they can also be deleted for other reasons. In the future, please avoid posting things that need to be deleted.

And now you can swap AFFCOIN/SAT

I recall;no need to have AFFCOIN or SAT first...

depts are allowed so long you do not ask for a payout...

Have fun...

https://winspiral.com/game/swap_affcoin_sat.php

si ça c'est off_topic alors je ne sais plus quoi dire ici ... si expliquer ce que l'on peut faire sur mon site est hors_sujet ou une autre raison...alors je suis à bout de souffle...
Je sais que mon site est unique et que l'on croit que c'est un scam...je veux bien...mais que ce qui est écrit ci-dessus est hors-sujet...non.
Ou alors mon anglais est vraiment incompréhensible alors que c'est grace à ces multiples swap que l'on donne une valeur au BCRM !!!
Have fun...

The incredible project to get BCRM,but incredible is not French < https://winspiral.com >Earn BCRM for free and trade them for cash or cryptomoney ...and !!! https://winspiral.com/public/snowball.php
Halab
Moderator
Legendary
*

Activity: 2983
Merit: 2719

I find your lack of faith in BTC disturbing.

View Profile
Today at 05:54:45 PM

Je sais plus quoi faire...je ne parle en général que de mon site et on me dit que c'est off-topic ... c'est quand même incroyable...je crois que je ne suis pas apprécié ici ...

C'est un message générique.
Ton message "effacé" a été fusionné.
Tu as fait 2 messages à la suite dans le même topic en 23h. Oui, je sais, c'est dur, c'est con. C'est 24h et pas moins, c'est comme ça. Si on autorise 2 messages en 23h, ça va être quoi après ? 2 messages en 22h ? C'est ça que tu veux ?? Et ça s'arrête où ?   
Puis bon, je te rappelle la règle de ne pas faire 2 topics faisant la promotion de la même chose. J'dis ça, j'dis rien.

░░░░▄▄████████████▄
▄████████████████▀
▄████████████████▀▄█▄
▄██████▀▀░░▄███▀▄████▄
▄██████▀░░░▄███▀▀██████▄
██████▀░░▄████▄░░░▀██████
██████░░▀▀▀▀▄▄▄▄░░██████
██████▄░░░▀████▀░░▄██████
▀██████▄▄███▀░░░▄██████▀
▀████▀▄████░░▄▄███████▀
▀█▀▄████████████████▀
▄████████████████▀