Bitcoin Forum
April 23, 2024, 12:42:34 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Lurat eller ej  (Read 211 times)
Anders59 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
July 05, 2019, 07:53:49 AM
 #1

Har en som hjälper mig att komma igång med att handla bitcion jag hade bara 10000 från början han rådde mig att vi skulle ta banklån för att få mer pengar att handla för det enda vi gör är att samla pengar vi tar banklån efter banklån och har jag lånat 2 miljoner kronor men vill att vi ska söka mer det vi handlar med på är rå olja och guld som jag för står men vi ligger alltid på minus aldrig på plus behöver råd är det här rätt förfarande gör man alltid så här börjar bli orolig för att jag inte kan betala tillbaka lånen.
1713876154
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713876154

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713876154
Reply with quote  #2

1713876154
Report to moderator
"Bitcoin: mining our own business since 2009" -- Pieter Wuille
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
keychainX
Member
**
Offline Offline

Activity: 374
Merit: 53

Telegram @keychainX


View Profile WWW
August 12, 2019, 03:26:12 PM
 #2

Har en som hjälper mig att komma igång med att handla bitcion jag hade bara 10000 från början han rådde mig att vi skulle ta banklån för att få mer pengar att handla för det enda vi gör är att samla pengar vi tar banklån efter banklån och har jag lånat 2 miljoner kronor men vill att vi ska söka mer det vi handlar med på är rå olja och guld som jag för står men vi ligger alltid på minus aldrig på plus behöver råd är det här rätt förfarande gör man alltid så här börjar bli orolig för att jag inte kan betala tillbaka lånen.

Hu många bitcoin har ni köpt och till vilken kurs?

Var har ni Era bitcoin, och är det en börs eller en hårdvaru wallet typ Ledger Trezor.

Om Er snittkurs är under 100,000 Sek per bitcoin så ligger ni bra till.

Vem har nycklarna till Er wallet och vilken address(public key) har ni Era bitcoin?

Har du svar på alla frågor så kan du få råd hur du ska gå vidare.

Ett gott råd är att du skaffar dig en kopia på allt du investerat hittils.

/KX

MonereumNetwork
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
August 27, 2019, 08:55:21 AM
 #3

Att ta ett lån för att investera i cryptocurrency är mycket farligt
CreateCryptoCo.in
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 53
Merit: 0


View Profile WWW
September 10, 2019, 02:23:02 PM
 #4

Har en som hjälper mig att komma igång med att handla bitcion jag hade bara 10000 från början han rådde mig att vi skulle ta banklån för att få mer pengar att handla för det enda vi gör är att samla pengar vi tar banklån efter banklån och har jag lånat 2 miljoner kronor men vill att vi ska söka mer det vi handlar med på är rå olja och guld som jag för står men vi ligger alltid på minus aldrig på plus behöver råd är det här rätt förfarande gör man alltid så här börjar bli orolig för att jag inte kan betala tillbaka lånen.

Wow, u should really think that throw
Rock2000
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 1
Merit: 0


View Profile
October 14, 2019, 11:40:13 AM
 #5

Du ska omedelbart sluta handla. Av den som hjälper dig, ska du be att få en lista på den personens handel, som kan visa att denne gör vinst på sin handel. Minst tveckan på den frågan, ska du omedebart säga upp samarbetet eller vad ni nu har gemensamt. De flesta som tradar gör förlust över tid. Det är ungefär 5 % av alla traders som är framgångsrika.

Alla som ska hjälpa dig direkt med handel måste visa upp att denne vet sin sak.

Du måste även bestämma vad du vill göra. Ska du investera (köpa och behålla), trada (på daglig basis eller över några dagar) eller båda delarna.

Du måste skaffa dig strategier för din handel, t.ex. hur du ska investera, hur många procent i varje kryptovaluta. Du måste förstå riskhantering.

Du tar lån för att finansiera. Vet du med säkerhet att din handel kommer att överstiga räntan på dina lån?

De första 10.000 du hade från början räcker gott och väl för att börja handla med. Du börjar smått och sedan kan du öka när du väl lär dig, och det tar tid att lära sig.

Vid trading måste du lära sig teknisk analys och samtidigt hålla reda på fundamenta, dvs. vad som händer i världen. T.ex. om man skulle handla dollar, då måse man veta när USA släpper arbetslöshetsrapporter, för det kan påverka kursen väldigt mycket. Plus en hel del annat.

Man kan inte bara öppna ett konto på t.ex. Coinbase och sedan börja köpa och sälja. Man måste utbild sig först. Man börjar med ett demokonto, lär sig teknisk analys och testar sig fram. Med tiden börjar man föstå mer och mer. Ska man bli en framgångrik trader, då måste man lägga ned mycket tid på det.

Ska du invetera en del, sök på hur andra gör när de investerar. När köper de, när säljer de, hur mycket köper de av sina tillgångar och hur mycket säljer de av när de säljer osv.

DigiBiz
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 4
Merit: 0


View Profile
May 29, 2020, 12:13:05 AM
 #6

Du har blivit lurad förmodligen. Kan hjälpa dig och titta på det om du har nån mer info att gå på som adresser eller dylik.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!