Bitcoin Forum
April 16, 2024, 05:32:16 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 5 »  All
  Print  
Author Topic: Maandelijkse updates voor btc  (Read 1937 times)
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
July 09, 2020, 11:06:42 AM
 #41

Analyse voor deze maand binnen, El Dudo? Goud doet het goed, corona duikt weer op, maar de boer ploegt voort, me dunkt, alsof er niks aan de hand is. Benieuwd wat de analysten ervan denken!

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
1713245536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713245536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713245536
Reply with quote  #2

1713245536
Report to moderator
1713245536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713245536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713245536
Reply with quote  #2

1713245536
Report to moderator
You can see the statistics of your reports to moderators on the "Report to moderator" pages.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713245536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713245536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713245536
Reply with quote  #2

1713245536
Report to moderator
1713245536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713245536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713245536
Reply with quote  #2

1713245536
Report to moderator
1713245536
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713245536

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713245536
Reply with quote  #2

1713245536
Report to moderator
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2478
Merit: 11909


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
July 10, 2020, 10:31:55 AM
 #42

Zal komende week wel posten.... heb nog niets zien verschijnen

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2478
Merit: 11909


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
August 01, 2020, 05:08:30 PM
Merited by sbogovac (1), friends1980 (1), brobbel (1)
 #43

Het is reeds 2 maanden geleden sinds we u voorzien hebben van een update omtrent Bitcoin en enkele macro economische ontwikkelingen. Dit komt door het feit dat Bitcoin in de maand juni de zijwaartse beweging had verder gezet.

Voor een lange tijd leek het alsof dit ook voor de maand juli het geval ging zijn. Echter heeft Bitcoin een flinke eindspurt ingezet om de maand juli zeer positief af te sluiten.
De laatste week van juli zag Bitcoin een prijs appreciatie van > 15%.

Nu we 7 maanden ver zijn in het jaar 2020 lijkt het ons interessant om maand per maand terug te kijken op bepaalde belangrijke gebeurtenissen alsook onze visie en analyse op deze gebeurtenissen.

In de maand januari kende Bitcoin een blitzstart. De prijs steeg meer dan 30% terwijl de VS en Iran op rand van oorlog stonden en het Coronavirus in China aan de oppervlakte kwam. Wij vermeldden dat het echter nog moest blijken of Bitcoin zijn rol kon opnemen als een macro-economisch instrument om economische shocks op te vangen.
In onze analyse stond ook dat we een duidelijke overschrijding nodig hadden van 10.000$ vooraleer we de neerwaartse trend konden breken. Dit is niet gebeurd en kende zijn gevolg in de komende maanden.

Februari werd de maand waarin het Coronavirus zich begon te verspreiden doorheen de rest van de wereld. Dit was het moment waarop financiële markten serieuze klappen kregen. Het was voor ons koffiedik kijken of Bitcoin zich kon distantiëren van de traditionele markten als niet-gecorreleerde asset. Dit is de reden waarom we onze allocatie nooit hebben aangepast.
Februari was ook de maand waarin centrale banken aankondigde dat ze opnieuw stimuli zouden injecteren in de markt. Wij kaartten aan dat dit positief is voor Bitcoin op de lange termijn.

De maand maart zal de geschiedenis ingaan als de maand waarin de wereld in lockdown ging en gehele economieën werden platgelegd. Met als gevolg centrale banken die ongeziene maatregelen namen om de markt kunstmatig in stand te houden. Hier hebben wij onderschat wat de kracht is van centrale banken. Wij hadden een verdere daling verwacht van de aandelenmarkt. Het omgekeerde is gebeurd en aandelenmarkten wereldwijd en voornamelijk in de VS hebben de volledige ‘corona crash’ goedgemaakt.
Waar we wel correct zaten is dat Bitcoin, als alternatief voor het huidig systeem, hier positief zou uitkomen.
Bitcoin bereikte op 13 maart een bodemprijs van 3.800 $. Vandaag klokken we af op een prijs van 11.500 $. Een stijging van meer dan 200%. Zelfs voor Bitcoin is dit ongekend.
We keken ook terug naar 2008 waar we eenzelfde patroon zagen in goud en zilver. Een enorme terugval voor edelmetalen in het begin van de crisis gevolgd door een enorme prijstoename. Goud heeft ondertussen zijn hoogste punt ooit bereikt en ook zilver kende een enorme prijstoename.

Gedurende de maand april hebben we een vervolg gezien van de tendens die eind maart reeds was begonnen. Namelijk een verdere heropleving van zogenaamde risico-assets zoals aandelen en Bitcoin terwijl de gehele wereld in lockdown was.
De markt had duidelijk een worst-case scenario ingeprijsd waarin gezondheidssystemen wereldwijd ten onder zouden gaan. Met als gevolg een hogere sterftegraad. Buiten enkele uitzonderingen zoals Italië en Spanje bleek dit niet het geval te zijn.
We kunnen dus concluderen dat de markt een over overreactie had op de corona-crisis. Samen met de injectie van centrale banken heeft dit ervoor gezorgd dat zowel aandelen, edelmetalen als Bitcoin een enorme prijstoename hebben gekend.
In april focusten we nogmaals op de ongeëvenaarde kenmerken van Bitcoin als digitaal schaars goed in een wereld van ongelimiteerd fiatgeld. Wij denken dat dit de komende jaren nog meer op de voorgrond zal treden.

In de maand mei vond de langverwachte Bitcoin halving plaats waarmee de beloning voor Bitcoin miners gehalveerd wordt. Dit werd echter een non-event en zijn positief effect zal zich enkel op de lange termijn vertalen in de prijs. (wat zich nu mogelijk al uit)


Nu we even hebben teruggekeken op de turbulente afgelopen maanden kunnen we weer vooruit kijken. Ondanks dat we de toekomst onmogelijk kunnen voorspellen blijkt wel uit de voorgaande maanden dat we een grof beeld kunnen scheppen.

Corona is wereldwijd nog steeds in grootte aan het toenemen. Echter lijkt het weinig tot geen negatieve invloed te hebben op de financiële markten. De ‘belofte’ van centrale banken wereldwijd om steun te zullen blijven voorzien lijkt voldoende voor de belegger om een positief beeld te hebben over de toekomst.
Op Europees vlak is er een coronafonds goedgekeurd met daarin 750 miljard aan steun voor de getroffen landen.

Voor Bitcoin zie ik de recente prijs appreciatie als de bevestiging dat de bullmarkt gestart is. We verwachten dat eind 2020 en heel 2021 de opwaartse trend sinds de inceptie van Bitcoin zich zal verderzetten.

Geniet nog van de maand augustus!

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
August 06, 2020, 09:10:42 AM
 #44

[...]

Weer een leuk en informatief stukje om te lezen. Alleen vraag ik mij af waarom je ondertussen niet ETH aan jouw analyse toevoegt..?

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 06, 2020, 03:15:07 PM
 #45

[...]

Weer een leuk en informatief stukje om te lezen. Alleen vraag ik mij af waarom je ondertussen niet ETH aan jouw analyse toevoegt..?

Zie OP: analyse komt niet van de Dude zelf.

Evenwel een zeer terechte opmerking, ik ben ook vragende partij, mocht iemand zich geroepen voelen... Grin

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 22, 2020, 09:00:37 AM
Merited by El duderino_ (2)
 #46

Op De Tijd bestaat intussen al een tijdje (pun not intended) een vlog "Bull, Bear & Bas" van een van de jonge journalisten op de redactie. Best wel leuk, misschien iets te basic, maar over het algemeen mogen zijn korte video's er wel zijn. Deze week was het nog eens de beurt aan Bitcoin.

https://www.tijd.be/markten-live/live-blog/buffett-stapt-in-goud/10245440#742985

PS: Journalist is Nederlander van origine, dus geen paniek, de Nederlandse members zullen geen last van oorsuizingen krijgen. Grin

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
August 24, 2020, 10:45:52 AM
Merited by El duderino_ (2)
 #47

Check ik eens met Theymos of we een politieke subboard kunnen krijgen? Of zitten jullie daar niet echt op te wachten? Wat mij betreft is het nu ook goed, en kunnen we het concept "on-topic" een beetje rekbaarder maken. Wink We hebben sowieso al niet veel activiteit, dus beter niet te veel spreiden...

Ik ben pro, hoewel er nog steeds te weinig activiteit is op de Nederlandstalige subsectie vind ik.

Zijn Iced en ik de enige die een politiek board zien zitten? Ofwel beperken we het tot één thread? NL is een modelstaat in vergelijking met de bananenrepubliek waar ik woon, maar ik zou er gerust ook voor te vinden zijn eens wat meer over de Nederlandse politiek te horen. Ik bedoel daarmee: vanuit de visie van de members op deze boards, en niet van wat ik van de zoveelste "opiniemaker" te lezen krijg. Smiley Ik vermoed dat er bij ons in het zuiden ook vroeg of laat een regering komt, die mogelijks een (fiscale) stempel op crypto kan zetten, dus het zou al bij al nog wel eens een interessante thread kunnen worden.

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
September 14, 2020, 04:58:48 PM
Merited by brobbel (1)
 #48

Nou, hoe gaat het met iedereen? Intussen is dit de vierde post na elkaar van mijzelf. Het wordt een beetje zielig seg! Undecided

Nog nieuwe updates, El Dude? Of heeft iedereen zijn bags verkocht tijdens de piek en zitten we nu met z'n allen als renteniers in Tenerife of Malta? Wink If so, let me know, dan kraken we op een of ander strand wat flessen Duits witbier of een paar Britse IPA's met zicht op de ondergaande zon.

(Damn dream on...)

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
September 15, 2020, 05:02:00 AM
 #49

 
Nou, hoe gaat het met iedereen? Intussen is dit de vierde post na elkaar van mijzelf. Het wordt een beetje zielig seg! Undecided...

Een voordeel van reageren op jezelf is dat je het nooit met jezelf oneens bent Wink
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
September 15, 2020, 09:25:47 AM
Merited by brobbel (1)
 #50

Nou, hoe gaat het met iedereen? Intussen is dit de vierde post na elkaar van mijzelf. Het wordt een beetje zielig seg! Undecided...
Een voordeel van reageren op jezelf is dat je het nooit met jezelf oneens bent Wink

Is dat zo?!? Nou, dan heb je mijn "interne" discussies nog nooit meegemaakt...  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
brobbel
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 966
Merit: 342


View Profile
September 15, 2020, 10:39:23 AM
 #51

Nou, hoe gaat het met iedereen? Intussen is dit de vierde post na elkaar van mijzelf. Het wordt een beetje zielig seg! Undecided...
Een voordeel van reageren op jezelf is dat je het nooit met jezelf oneens bent Wink

Is dat zo?!? Nou, dan heb je mijn "interne" discussies nog nooit meegemaakt...  Grin

Ja maar jij "don't believe in denial" dus dan heeft ontkennen geen zin.  Wink
Iced
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 627
Merit: 208


Belgian based crypto-enthusiast


View Profile
September 27, 2020, 08:40:40 AM
 #52

Zijn Iced en ik de enige die een politiek board zien zitten? Ofwel beperken we het tot één thread? NL is een modelstaat in vergelijking met de bananenrepubliek waar ik woon, maar ik zou er gerust ook voor te vinden zijn eens wat meer over de Nederlandse politiek te horen. Ik bedoel daarmee: vanuit de visie van de members op deze boards, en niet van wat ik van de zoveelste "opiniemaker" te lezen krijg. Smiley Ik vermoed dat er bij ons in het zuiden ook vroeg of laat een regering komt, die mogelijks een (fiscale) stempel op crypto kan zetten, dus het zou al bij al nog wel eens een interessante thread kunnen worden.

Ik denk het haha, misschien mede door de banenenrepubliek waar we in leven :-) Politiek gezien wil ik hier niet te hard uitweiden op deze topic.

Ik ben nog sterk bezig met alles in mijn zakjes te houden, de Defi race laat ik echt aan me voorbijgaan het is effectief de ICO race van een paar jaar geleden.

En over het zelf reageren op jezelf, reflecteren jullie dan zelf jullie gedachtenstroom niet? Ik doe dit zo vaak eerlijk gezegd.

No signature for now
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2478
Merit: 11909


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
October 02, 2020, 10:26:11 AM
Merited by Iced (2)
 #53

July-September

Beste aandeelhouder,

Graag brengen we u op de hoogte van recente ontwikkelingen binnen het crypto-landschap.
We kunnen toch wel voorzichtig besluiten dat de bear-market (dalende markt) van de laatste paar jaar achter de rug is. Dit werd gekenmerkt door grote stijgingen in een aantal alt coins en een zeer stabiele Bitcoin, die al bij al zich op een sterk historisch niveau bevindt.

De toekomst van Bitcoin ziet er rooskleurig uit. De halvering van de blok-beloning is reeds enkele maanden achter de rug en traditioneel zien we hier het effect van in de huidige maanden en naar het einde van het jaar toe. Wij zijn zoals steeds voorzichtig over voorspellingen in verband met de prijs naar de toekomst toe, maar zijn toch zeer optimistisch gezien het afgelopen half jaar. Het potentieel van Bitcoin als stabiele, reservemunt blijft ook vergroten. Zo zagen we het bedrijf MicroStrategy voor honderden miljoenen aan Bitcoin aankopen. Zij besloten na grondig onderzoek dat het interessanter zou zijn voor het bedrijf om hun geldreserves in Bitcoin te houden in plaats van in fiat munteenheden zoals Amerikaanse Dollars of Euros. Jullie, als investeerder in *****, hebben deze keuze al enkele jaren geleden gemaakt. Het is goed om te zien dat een beursgenoteerd bedrijf met honderden miljoenen aan passief kapitaal dezelfde omschakeling maakt. Kortom, de vooruitzichten van Bitcoin en de gehele cryptomarkt zien er volgens ons goed uit.

Deze recente prijsstijging binnen alt coins en stabiliteit binnen Bitcoin kan men toeschrijven aan een nieuwe ontwikkeling binnen het crypto-landschap met als afkorting: DeFi . DeFi staat voor Decentralized Finance en is een verzamelterm voor financiële projecten die gebruik maken van cryptocurrency. Het innovatieve is dat deze projecten samen werken met elkaar en dat er een schakel van financiële primitieven wordt gevormd. De opkomst van gedecentraliseerde exchanges die fungeren als geautomatiseerde market maker, waardoor iedereen met een ethereum-wallet makkelijk en veilig, zonder inspraak van derden, kan wisselen tussen cryptocurrencies is een belangrijke doorbraak. De gebruiker zelf kan ook zijn cryptocurrency beschikbaar stellen voor deze exchange. Hij krijgt hier dan als beloning een gedeelte van de kosten die anderen betalen wanneer ze tussen cryptocurrencies wisselen. Als je zo je cryptocurrency beschikbaar stelt, is het mogelijk om passief inkomen te genereren. Vervolgens kan je deze beschikbaarheid aantonen en deze weer gebruiken in andere projecten voor nog meer passief inkomen. Een complex web van schakels en financiële opportuniteiten tekent zich af en evolueert dagelijks. Dit is werkelijk een revolutionaire doorbraak waar we eigenlijk al enkele jaren op zitten wachten, namelijk, het productief gebruik van cryptocurrency in de crypto-economie.

Het is wel zo dat dit een zeer nieuwe evolutie is. De risico’s zijn wel degelijk aanwezig. Voornamelijk technisch risico, waar een systeem toch fouten blijkt te bevatten en kan leiden tot verlies van gelden. Daarom bevinden we ons binnen ***** in een moeilijke situatie. Langs de ene kant willen we graag deelnemen aan deze lucratieve activiteiten. Aan de andere kant zou dit wel eens te hoog risico kunnen bedragen. Wat als zo’n project volledig fout gaat en we significante verliezen zouden boeken? Aangezien alle winsten die gemaakt zouden worden integraal naar de portfolio van ***** zouden gaan, moeten we ook alle mogelijke verliezen daar terecht brengen. Dit scenario is mogelijks voor sommige aandeelhouders onaanvaardbaar.

Met mijn persoonlijk kapitaal ben ik reeds enkele weken deze nieuwe sector aan het verkennen. We bouwen kennis op en deze kennis kunnen we ook voor ***** gebruiken indien dit gewenst wordt. Ik doe daarom een oproep aan U, als aandeelhouder van *****, om mij via mail uw uitgesproken mening te laten weten. Als u vertrouwen heeft in een verdere mobilisatie van de fondsen binnen ***** en hier het extra risico mee wil van dragen, stuur mij dan een email op ***** . Ook wanneer u expliciet niet wenst dat deze activiteit wordt aangewend, kan u mij dit laten weten. Ik zal dan rekening houden met de verschillende meningen.

Zoals steeds is uw kapitaal in veilige en verantwoordelijke handen. Als een goede huisvader waak ik over de portfolio en zorg ik dat deze voldoet aan de verwachtingen van u als aandeelhouder. Vandaar ook de aarzeling in het zomaar verhogen van het risicoprofiel van de investering.

Verder moet ik me ook nog excuseren voor het tijdelijke defect van het dashboard. U heeft dit wellicht in bovenstaande grafiek opgemerkt. Een tijdje lang werd de prijs-data niet meer weergegeven. Dit kwam door een technisch defect en is inmiddels opgelost. De ontwikkeling en onderhoud van het dashboard gebeuren door een freelance ontwikkelaar en deze is niet altijd beschikbaar. Dit defect heeft uiteraard geen impact op de waarde van uw investering.

Als laatste willen we nog meegeven dat resultaten in het verleden geen garantie zijn voor rendementen in de toekomst. Deze nieuwsbrief houdt eveneens geen beleggingsadvies in.


Written by a friend...





XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
October 05, 2020, 08:49:32 AM
Merited by El duderino_ (4)
 #54

Weer een leuk, maar dit keer iets minder informatief stukje (het gaat wel voor een groot deel over DeFi en de meeste mensen hier zullen dat wel kennen, zeg maar...)

[...] Ik doe daarom een oproep aan U, als aandeelhouder van *****, om mij via mail uw uitgesproken mening te laten weten. Als u vertrouwen heeft in een verdere mobilisatie van de fondsen binnen ***** en hier het extra risico mee wil van dragen, stuur mij dan een email op ***** . Ook wanneer u expliciet niet wenst dat deze activiteit wordt aangewend, kan u mij dit laten weten. Ik zal dan rekening houden met de verschillende meningen.[...]

Zelf ben ik dan weer benieuwd naar de uitkomsten. deel je die (globaal) dan ook weer met "ons"? Even om te zien wat "het sentiment" onder "leken" is inzake DeFi... en,

[...]Verder moet ik me ook nog excuseren voor het tijdelijke defect van het dashboard. U heeft dit wellicht in bovenstaande grafiek opgemerkt. Een tijdje lang werd de prijs-data niet meer weergegeven. Dit kwam door een technisch defect en is inmiddels opgelost. De ontwikkeling en onderhoud van het dashboard gebeuren door een freelance ontwikkelaar en deze is niet altijd beschikbaar. Dit defect heeft uiteraard geen impact op de waarde van uw investering. [...]

Even los van de "technische zaken, is't wellicht ook wel leuk om een screenshotje van het dashboard te delen...?  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
October 07, 2020, 10:08:46 AM
Last edit: October 07, 2020, 10:31:06 AM by friends1980
Merited by El duderino_ (4)
 #55

Ik deel wat Merits uit, guys, zodra mijn voorraad is aangevuld Wink

Bitcoin lijkt mij intussen een vrij stabiel supportpunt te hebben gevonden, zo tussen de 10K en 11K dollar. De "leuke" verhaaltjes over allerlei bekende koppen, bedrijven en investeringsvehikels die na jaren eindelijk het licht hebben gezien en grote voorraden BTC hebben aangekocht, doen mij wel vrezen dat er de laatste maanden een relatief hoog percentage aan FOMO-aankopen zijn uitgevoerd. Ik verwacht dat er ondanks de schijnbare support toch nog een vrij hoge correctie komt.

Verder dan speculeren kom ik natuurlijk niet, maar puur op gut feeling, zou ik inschatten dat er richting feestdagen nog een bescheiden stijging komt, weer richting 12K en zelfs nog wat hoger, en daarna een correctie die toch een stuk onder de huidige support gaat. Ik ga er verder geen getallen op plakken, want die zouden op niets gebaseerd zijn. Laat het ons er gewoon op houden dat de nieuwkomers die ik hierboven vermeld, zich volgens mij door FOMO hebben laten overvallen en te vroeg hebben ingekocht (en per definitie ook te laat, natuurlijk Grin).

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Iced
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 627
Merit: 208


Belgian based crypto-enthusiast


View Profile
October 07, 2020, 06:51:41 PM
Merited by El duderino_ (4), friends1980 (1)
 #56

Ik deel wat Merits uit, guys, zodra mijn voorraad is aangevuld Wink

Bitcoin lijkt mij intussen een vrij stabiel supportpunt te hebben gevonden, zo tussen de 10K en 11K dollar. De "leuke" verhaaltjes over allerlei bekende koppen, bedrijven en investeringsvehikels die na jaren eindelijk het licht hebben gezien en grote voorraden BTC hebben aangekocht, doen mij wel vrezen dat er de laatste maanden een relatief hoog percentage aan FOMO-aankopen zijn uitgevoerd. Ik verwacht dat er ondanks de schijnbare support toch nog een vrij hoge correctie komt.

Verder dan speculeren kom ik natuurlijk niet, maar puur op gut feeling, zou ik inschatten dat er richting feestdagen nog een bescheiden stijging komt, weer richting 12K en zelfs nog wat hoger, en daarna een correctie die toch een stuk onder de huidige support gaat. Ik ga er verder geen getallen op plakken, want die zouden op niets gebaseerd zijn. Laat het ons er gewoon op houden dat de nieuwkomers die ik hierboven vermeld, zich volgens mij door FOMO hebben laten overvallen en te vroeg hebben ingekocht (en per definitie ook te laat, natuurlijk Grin).

Ik volg je hier eigenlijk echt wel in, ik vrees ook dat het vooral FOMO-aankopen zijn geweest. Stijging komt er sowieso wel naar maten dat Kerst dichterbij komt, ik moet tenslotte wat centjes gebruiken om dat leuke kerstcadeau te kopen!  Roll Eyes

Ik ben vooral benieuwd naar wat Februari - Maart 2021 in petto hebben.

No signature for now
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
October 08, 2020, 09:35:48 AM
Merited by El duderino_ (4)
 #57

*effe off-topic want Litecoin, maar ik vind het bijzonder verrassend dat LTC geen greintje profijt heeft gehaald uit de hoge BTC en ETH fees van de vorige maanden... We weten natuurlijk niet hoe de LTC fees zouden evolueren als er een gelijkaardige rush zou komen, maar voor een coin die toch ook nog steeds onder voortdurend development staat (al is het met horten en stoten), met een afgebakende max supply etc. wordt LTC toch zeer genegeerd (of zelfs ondergewaardeerd?).

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
M-BTC
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 243
Merit: 232


Digital scarcity is a one-time discovery.


View Profile
October 08, 2020, 10:30:39 AM
Merited by El duderino_ (4), friends1980 (2)
 #58

*effe off-topic want Litecoin, maar ik vind het bijzonder verrassend dat LTC geen greintje profijt heeft gehaald uit de hoge BTC en ETH fees van de vorige maanden... We weten natuurlijk niet hoe de LTC fees zouden evolueren als er een gelijkaardige rush zou komen, maar voor een coin die toch ook nog steeds onder voortdurend development staat (al is het met horten en stoten), met een afgebakende max supply etc. wordt LTC toch zeer genegeerd (of zelfs ondergewaardeerd?).

Volgens mij valt die 'voortdurende development' reuze mee. De Litecoin Github activity spreekt boekdelen: https://github.com/litecoin-project/litecoin/graphs/commit-activity. Buiten dat vielen de BTC fees van afgelopen maanden reuze mee, ik heb bijna alleen maar 1 sat/vbyte gebruikt. Als je snelle(re) transacties wilt maken dat is LN daar al prima bruikbaar voor, helemaal met de activatie van Wumbo kanalen.


El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2478
Merit: 11909


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
October 09, 2020, 12:02:08 PM
 #59

Weer een leuk, maar dit keer iets minder informatief stukje (het gaat wel voor een groot deel over DeFi en de meeste mensen hier zullen dat wel kennen, zeg maar...)

[...] Ik doe daarom een oproep aan U, als aandeelhouder van *****, om mij via mail uw uitgesproken mening te laten weten. Als u vertrouwen heeft in een verdere mobilisatie van de fondsen binnen ***** en hier het extra risico mee wil van dragen, stuur mij dan een email op ***** . Ook wanneer u expliciet niet wenst dat deze activiteit wordt aangewend, kan u mij dit laten weten. Ik zal dan rekening houden met de verschillende meningen.[...]

Zelf ben ik dan weer benieuwd naar de uitkomsten. deel je die (globaal) dan ook weer met "ons"? Even om te zien wat "het sentiment" onder "leken" is inzake DeFi... en,

[...]Verder moet ik me ook nog excuseren voor het tijdelijke defect van het dashboard. U heeft dit wellicht in bovenstaande grafiek opgemerkt. Een tijdje lang werd de prijs-data niet meer weergegeven. Dit kwam door een technisch defect en is inmiddels opgelost. De ontwikkeling en onderhoud van het dashboard gebeuren door een freelance ontwikkelaar en deze is niet altijd beschikbaar. Dit defect heeft uiteraard geen impact op de waarde van uw investering. [...]

Even los van de "technische zaken, is't wellicht ook wel leuk om een screenshotje van het dashboard te delen...?  Grin








XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2478
Merit: 11909


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
October 09, 2020, 12:03:29 PM
 #60

Ik zal hem een iets gedetailleerder zijn gedachte gang vragen ivm DeFi enz.... Deze zaken schrijf ik zelf niet, maar ik kom er wel veel over de vloer, zal hem mijn schrijven eens laten overnemen Smiley

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
Pages: « 1 2 [3] 4 5 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!