Bitcoin Forum
April 19, 2024, 04:09:42 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4] 5 »  All
  Print  
Author Topic: Maandelijkse updates voor btc  (Read 1938 times)
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
October 11, 2020, 12:24:45 PM
 #61

*effe off-topic want Litecoin, maar ik vind het bijzonder verrassend dat LTC geen greintje profijt heeft gehaald uit de hoge BTC en ETH fees van de vorige maanden... We weten natuurlijk niet hoe de LTC fees zouden evolueren als er een gelijkaardige rush zou komen, maar voor een coin die toch ook nog steeds onder voortdurend development staat (al is het met horten en stoten), met een afgebakende max supply etc. wordt LTC toch zeer genegeerd (of zelfs ondergewaardeerd?).

Volgens mij valt die 'voortdurende development' reuze mee. De Litecoin Github activity spreekt boekdelen: https://github.com/litecoin-project/litecoin/graphs/commit-activity. Buiten dat vielen de BTC fees van afgelopen maanden reuze mee, ik heb bijna alleen maar 1 sat/vbyte gebruikt. Als je snelle(re) transacties wilt maken dat is LN daar al prima bruikbaar voor, helemaal met de activatie van Wumbo kanalen.

Het resultaat laat op zich wachten, maar er werden de voorbije maanden verschillende unieke LTC-stukjes geveild op deze boards, waarvan Charlie Lee heeft beloofd dat de opbrengst zou worden gebruikt om de ontwikkeling en verspreiding van LTC te bevorderen.

Ik hoop dat het niet bij woorden blijft, maar aan de Github te zien, blijft het inderdaad voorlopig nog steeds iets te rustig... Zonde, al was het maar omdat ik er ook wat in mijn bags heb Wink

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
1713499782
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713499782

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713499782
Reply with quote  #2

1713499782
Report to moderator
1713499782
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713499782

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713499782
Reply with quote  #2

1713499782
Report to moderator
1713499782
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713499782

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713499782
Reply with quote  #2

1713499782
Report to moderator
"Your bitcoin is secured in a way that is physically impossible for others to access, no matter for what reason, no matter how good the excuse, no matter a majority of miners, no matter what." -- Greg Maxwell
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
October 28, 2020, 11:31:26 AM
 #62

Benieuwd naar de analyses voor deze maand. Toch wel een aantal zeer interessante evoluties waarbij toch ook wel veel kanttekeningen moeten worden geplaatst:

- PayPal gaat crypto verkopen
- de aandelenbeurzen crashen en zelfs vaste "veilige" waarden gaan er zwaar onderdoor door de nieuwe Corona-opstoot

Maar ik zou er toch aan toevoegen dat een stijging er al maandenlang in zat, en imo dus hoogstens een duwtje in de rug heeft gekregen door Paypal en Corona. Natuurlijk onmogelijk te zeggen hoe de prijs er vandaag zou hebben uitgezien zonder Corona en Paypal.

Ben benieuwd hoe de conclusies van jouw nieuwsbrief zullen zijn, El Dude, en ik zou toch met een dooddoener willen afsluiten: 't zijn rare tijden. Undecided

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
November 13, 2020, 06:51:06 PM
 #63

Oktober-November

De laatste weken zijn fenomenaal geweest in voor cryptocurrencies. We hebben een zeer grote appreciatie gezien van vooral Bitcoin en Ethereum, de tweede leidende crypto’s. Deze stijging lag steeds in onze verwachtingen, zoals we ook in voorgaande posts hebben aangegeven. Wij zijn al verschillende maanden zeer bullish. Wij vermoeden dat dit de eerste fase is van een nieuwe bull-run, die naar historische gewoonte een doelwit heeft dat ver boven voorgaand toppunt ligt. Dit voorgaande toppunt zagen we rond de 20 000 usd in 2017 maar dit was een zeer tijdelijke momentopname. De prijs heeft maar zeer kort op dit niveau verbleven en deze piek was de ultieme uiting van een gigantische aanloop en koopmanie. De prijs van nu bevindt zich dicht in de buurt van ons toenmalige toppunt maar nu is de prijsactie veel stabieler en veel duurzamer. De laatste maanden laten een zeer sterke markt zien met nog positievere vooruitzichten dan voorgaande maanden. De fases die zich het komende jaar zal afspelen is de reden waarom u in deze munten investeert, om exponentiële groei mee te maken en om van echt parabolische prijsappreciatie te kunnen genieten.

Onze strategie voor het komende jaar ziet er als volgt uit. Het hoofdaandeel van de portfolio zal steeds in Bitcoin belegd blijven. Een tweede stuk investeren we in Ethereum, een duidelijke eenzame achtervolger met zijn eigen verhaal en potentieel. Verder herschikken we de portfolio om enkele van de meest beloftevolle altcoins toe te voegen. Hierbij focussen we op bepaalde altcoins die al een bepaalde marktpenetratie kunnen voorleggen en die een sterke community rond zich hebben verzameld. Het is in 2020 dat op vlak van altcoins en de richting die zij uitgaan het kaf van het koren is gescheiden. Het is nu makkelijker om te zien waar er tractie aanwezig is en waar toekomstige uitvindingen en innovatie zullen plaatsvinden. In voorgaande jaren was dit zicht veel troebeler aanwezig.

De bedoeling is om bij grote, significante appreciatie een gedeelte van onze crypto om te zetten in euro. Op deze manier gaan we dus proberen grote schommelingen op en neer te bespelen, maar op een uiterst voorzichtige en doordachte manier. Zo hoeft u als eind-eigenaar zich ook geen zorgen maken over verkoop. We begrijpen dat u op een bepaalde moment misschien winsten wil realiseren omdat u de markt sterk ziet stijgen. Maar u kan dus gerust zijn dat we ermee bezig zijn om deze winst zelf te realiseren en zo mogelijk goedkoper terug in te kopen. Het risico hiermee bestaat dat de munten nog verder appreciëren in waarde en we met een stuk van de portfolio aan de zijlijn belanden. Hoe dan ook, dit is niet de eerste keer dat we deze marktcyclus meemaken, onze strategie is duidelijk en we hebben vertrouwen in ons vermogen om de komende maanden zo goed mogelijk te navigeren.

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
November 14, 2020, 03:06:49 PM
 #64

Thx! Altijd boeiend te horen. Nou ben ik wel nieuwsgierig te horen welke altcoins ze daar nog allemaal in het achterhoofd hebben.

Puur ter info, El Dude, is dit een privé-initiatief, of kunnen wij ook mee investeren?

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
December 02, 2020, 12:13:39 PM
Merited by friends1980 (1)
 #65

Thx! Altijd boeiend te horen. Nou ben ik wel nieuwsgierig te horen welke altcoins ze daar nog allemaal in het achterhoofd hebben.

Puur ter info, El Dude, is dit een privé-initiatief, of kunnen wij ook mee investeren?



Het portfolio op deze moment grootendeels

@friends, zal hem hier eens over informeren of vragen... het is in elk geval een bestaande zaak gewoon



XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
January 01, 2021, 02:00:57 PM
Merited by friends1980 (2)
 #66


December update


Beste aandeelhouder,

Vandaag blikken we kort terug op 2020 maar kijken we vooral uit naar 2021.

2020 zal de geschiedenis ingaan als het jaar van Corona. Echter willen we op een positieve manier terugkijken op het afgelopen jaar.

2020 zal namelijk ook de geschiedenis ingaan als het jaar waarin Bitcoin op de voorgrond is getreden in de financiële markten, iets wat wij met ******* reeds een aantal jaar anticiperen.

Het lijkt er meer en meer op dat de pandemie de belegger heeft wakker geschud.

Het besef is gekomen dat er nood is aan een alternatieve vorm van geld.

Een vorm die geen inmenging duldt van centrale entiteiten, een vorm die iedereen ter wereld toelaat om waarde te verplaatsen over het internet.

Een vorm waarvan de uitgifte vooraf wiskundig is vastgelegd.

Waar we in 2017 een toevlucht zagen van de retail belegger in Bitcoin en de Cryptomarkt als geheel, zien we vandaag een tsunami aan institutionele interesse.

Dit verklaart de enorme prijstoename van het afgelopen kwartaal. Deze instituties hebben een enorm groot bedrag ter beschikking dat zij kunnen alloceren aan Bitcoin.

Bitcoin heeft reeds zijn hoogste punt van 2017 ruim overschreden. Dit heeft ons zelf een beetje in snelheid gepakt maar we kunnen dit natuurlijk enkel maar toejuichen!

We benoemen hier enkel Bitcoin omdat het voor instituties vaak de enige optie is waar ze naar kijken. Dit heeft voornamelijk te maken met de fundamentele waarde van Bitcoin alsook de liquiditeit die nodig is om grote posities te kunnen absorberen.

Deze instituties hebben voornamelijk een visie op de lange termijn wat ons veel vertrouwen geeft voor de toekomst.

Wij zijn enorm enthousiast over wat 2021 in petto heeft. De ideale voedingsbodem is er om Bitcoin naar ongeziene hoogtes te stuwen.

Centrale banken en overheden hebben reeds laten weten dat ze niet zullen afwijken van hun beleid. Het monetaire experiment zal aan een nieuw hoofdstuk beginnen in het volgende decennium.

Dit gecombineerd met een enorme toename van de vraag naar Bitcoin alsook een afname van het aanbod kan enkel maar tot vuurwerk leiden.

Voorspellingen over de prijs van Bitcoin, daar wagen we ons traditioneel niet aan. De groeimarge naar boven is echter nog steeds zeer significant. U heeft als belegger al enkele jaren moeten wachten. Vaak stond uw positie gedurende lange tijd in het verlies. Gelukkig ligt deze marktcyclus achter ons en kunnen we van betere vooruitzichten genieten.

We volgen zoals steeds de markt op de voet en proberen op bepaalde ontwikkelingen te anticiperen. Wanneer opportuniteiten zich voordoen dan zullen we deze met beide handen vastgrijpen.

Wij wensen jullie alvast een prettig eindejaar en een voorspoedig 2021!



XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
January 01, 2021, 03:02:40 PM
 #67

[...]

Weer'n leuk stuk... k'denk alleen dat ETH nog wat tekort wordt gedaan...

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
January 02, 2021, 10:31:47 AM
 #68

[...]

Weer'n leuk stuk... k'denk alleen dat ETH nog wat tekort wordt gedaan...


Ja hij zelf is wel Eth minded ook en bezig met yield farming enz maar niet echt met zijn fonds meer zijn privé

Met zijn fonds is hij altijd iets of wat voorzichtiger natuurlijk

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
January 02, 2021, 10:33:09 AM
 #69



Momenteel ziet het er zo uit

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
January 02, 2021, 11:23:02 AM
Merited by friends1980 (1)
 #70

[...]
Weer'n leuk stuk... k'denk alleen dat ETH nog wat tekort wordt gedaan...
Ja hij zelf is wel Eth minded ook en bezig met yield farming enz maar niet echt met zijn fonds meer zijn privé

Met zijn fonds is hij altijd iets of wat voorzichtiger natuurlijk
[img]

Momenteel ziet het er zo uit

Een beetje jammer... als ik het Messari rapport mag citeren:

Quote from: Messari report
Bitcoin may be primed for a big year due to its macro positioning, but it’s Ethereum that
has taken flight as crypto’s most important platform...one that could power an entirely new financial system, and a more open, resilient internet.
Ethereum may have even taken a permanent lead this year versus Bitcoin in terms of economic value transferred on its rails.

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
April 07, 2021, 08:13:51 PM
Merited by friends1980 (1)
 #71

2021 Q1 Update
Beste aandeelhouders,

We hebben een absoluut fantastisch kwartaal achter de rug. De prijs van Bitcoin verdubbelde de laatste drie maanden en was ook daarvoor al serieus gestegen. We zijn verwend geweest met positief nieuws zoals Tesla die Bitcoin heeft aangekocht om als lange-termijn investering bij te houden. Langzaamaan beseffen ook grote bedrijven en instituties hoe belangrijk het is om op zijn minst een deeltje in Bitcoin te beleggen. De hoeveelheid dollars en euro’s die in het laatste jaar zijn bijgeprint heeft hier ook mee te maken. Bitcoin is één van de weinige assets die men niet zomaar kan devalueren door er meer van te produceren.

Bij **** zien we deze trend al jaren vormen en hebben we hier al lang geleden op ingespeeld. 2021 lijkt het jaar te worden waar onze stoutste dromen qua waardering van Bitcoin uit gaan komen. Wij anticiperen nog een verdere stijging terwijl bedrijven, banken en pensioenfondsen hun onderzoek doen en zich als de logge structuren die ze zijn, stilletjes aan te beginnen positioneren om ook hun stukje van Bitcoin mee te pikken. Via uw investering in **** was u hen enkele jaren voor, ondanks de negatieve pers en het afraden van zogenaamde experts.

In de laatste 6 maanden zijn we bij **** ook wat meer terug gaan diversifiëren in altcoins. Hoewel deze andere crypto’s tijdens de dalende markt van 2018-2019 veel slechter hebben gepresteerd dan de iets veiligere Bitcoin, hebben sommigen het potentieel om sterker te presteren nu we in een stijgende markt zitten. Deze diversificatie heeft al geloond. Zo daalde het aandeel van Bitcoin in de portfolio van ongeveer 87% naar onder de 80% door de relatieve appreciatie van crypto’s zoals DOT, SOL en ETH.

De toekomst voor 2021 ziet er goed uit. We hebben geen glazen bol maar ons aanvoelen is dat de industrie in zijn geheel een pak volwassener is als in 2017-2018, waar toen een grote stijging met bijhorende crash ontstond. Ondertussen zien we toch blijvende trends waar duurzame business modellen achter schuil gaan. Die zullen niet zomaar verdwijnen en het grootste deel van de wereld moet deze nog leren kennen. Er is nog enorm veel ruimte voor groei en bij **** zullen we zoals altijd hier proberen maximaal van te profiteren. U hoeft als aandeelhouder nog steeds niets te doen. Wanneer Bitcoin vanaf dit punt nog eens maal 2 of maal 3 gaat, is het misschien aangewezen om een deel te verkopen. Het hangt er allemaal vanaf wat uw huidige financiële situatie is. Is uw investering in **** ondertussen een significant deel van uw globale portfolio ? Dan heeft u vermoedelijk toch winsten die mogelijks uw levenskwaliteit serieus kunnen verbeteren. Als uw investering in **** nog steeds een kleiner gedeelte is in uw beleggingsportefeuille, dan wil u eerder deze blootstelling behouden.

Hou er steeds rekening mee dat de bedragen die u in het dashboard ziet nog bruto-bedragen zijn. Dit wil zeggen dat hier nog prestatiekosten en belastingen op verschuldigd zijn. Dit kan soms leiden tot verrassingen bij het effectieve uitstappen. Reken uzelf nog niet te rijk dus.

Wij danken u voor het aanhoudende vertrouwen en hopen samen met u nog mooie prestaties neer te zetten in de toekomst.

Als laatste willen we nog meegeven dat resultaten in het verleden geen garantie zijn voor rendementen in de toekomst. Deze nieuwsbrief houdt eveneens geen beleggingsadvies in.


Geschreven door mijn vriend voor zijn aandeelhouders van zijn fonds.



XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
April 07, 2021, 09:31:17 PM
Merited by El duderino_ (4)
 #72

(...)
Geschreven door mijn vriend voor zijn aandeelhouders van zijn fonds.

Thx man, was een tijdje geleden. Iedereen is optimistisch gestemd, denk ik, hoewel ik geloof dat een (tijdelijke) terugval van de prijs niet (en nooit) uitgesloten is. Maar zelfs daar zie ik het voordeel van in: een lagere prijs zou wel eens de laatste meute twijfelende investeerders over de streep kunnen trekken met een "why not?"-mentaliteit.

Maar ik denk niet dat het zo ver zal moeten komen.

Ik moet ook dringend actief aan mijn Merits gaan werken, niet voor mijzelf, want ik neem momenteel al lange tijd niet meer aan bounties deel, maar wel om er zelf meer uit te kunnen delen.........  Grin

edit: OK that aged well/fast, merci  Wink Wink Wink maar ik moet er waarschijnlijk vooral zelf iets zuiniger mee omspringen Cool Grin Tongue

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
April 08, 2021, 09:16:46 PM
 #73

2021 Q1 Update
Beste aandeelhouders [...] Geschreven door mijn vriend voor zijn aandeelhouders van zijn fonds.

In de eerste plaats wederom dank voor het delen, altijd leuk!!!

Maar er is 1 ding waar ik gewoonweg op moet reageren:

[...] 2021 lijkt het jaar te worden waar onze stoutste dromen qua waardering van Bitcoin uit gaan komen. [...]

1. dat "piekt" te vroeg; ik verwacht zelf eerder een bizarre uitkomst na de volgende halving over een paar jaar; maar,

2. als dat al de "stoutste dromen" zijn... dan heb ik maar 1 ding te zeggen: ZE DROMEN NIET STOUT GENOEG!!!  Grin

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
April 15, 2021, 10:02:06 AM
 #74

2021 Q1 Update
Beste aandeelhouders [...] Geschreven door mijn vriend voor zijn aandeelhouders van zijn fonds.

In de eerste plaats wederom dank voor het delen, altijd leuk!!!

Maar er is 1 ding waar ik gewoonweg op moet reageren:

[...] 2021 lijkt het jaar te worden waar onze stoutste dromen qua waardering van Bitcoin uit gaan komen. [...]

1. dat "piekt" te vroeg; ik verwacht zelf eerder een bizarre uitkomst na de volgende halving over een paar jaar; maar,

2. als dat al de "stoutste dromen" zijn... dan heb ik maar 1 ding te zeggen: ZE DROMEN NIET STOUT GENOEG!!!  Grin

Deze update is altijd gericht naar mensen die in een crypto/bitcoin fonds stappen zonder enige kennis of achtergrond, maar in 2017-ish toch moedig genoeg waren om te investeren in wat mensen rondom (ik bv voor sommige toen aanraadde), toch ik had niet de zin om 50 of meer mensen persoonlijk te helpen met accounts en beheren enz drm dat mijn vriend zijn fonds ook oprichtte, mensen die er niets van kennen slechte computer achtergrond enz hebben, maar toch in het verhaal geloven en mee konden doen zonder over iets zorgen te moeten maken, zelf de simpelste dingen zoals ledger updates, exchanges die wel of niet goed zijn, exchange updates, 2FA, cold storage hodl enz enz simpel voor ons maar voor velen enkel stress ... dus houd in gedachte dat de updates veel gaat naar mensen die het heel simpel en makkelijk te lezen willen vernemen, mensen met centen op de bank welk niets opbrengt, maar nu in het fonds momenteel op +1000% staan, dit is stoutste dromen voor velen. Stel u voor dat in deze bullmarket de prijs +100, mss +200K zou gaan dan is dat in mijn ogen voor zei die investeren met enkel $ tekens in de ogen een "stoutste dromen komen uit".
Bv iemand die voor mij werkt, zit in het fonds voor 8500 €, mss niet het grootste bedrag, maar als hij met pensioen gaat binnen 2 jaar en een mobilhome wil kopen, waar veel mensen een lening op hebben  voor 10j kan hij nu in 1 keer betalen en heeft hij nog over, voor zulke mensen met die dromen,, komen stoutste dromen nu al uit.

*Bizarre uitkomst na volgende halving in welke zin bedoel je dit?

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
April 15, 2021, 10:51:59 AM
Merited by El duderino_ (2)
 #75

2021 Q1 Update
Beste aandeelhouders [...] Geschreven door mijn vriend voor zijn aandeelhouders van zijn fonds.

In de eerste plaats wederom dank voor het delen, altijd leuk!!!

Maar er is 1 ding waar ik gewoonweg op moet reageren:

[...] 2021 lijkt het jaar te worden waar onze stoutste dromen qua waardering van Bitcoin uit gaan komen. [...]

1. dat "piekt" te vroeg; ik verwacht zelf eerder een bizarre uitkomst na de volgende halving over een paar jaar; maar,

2. als dat al de "stoutste dromen" zijn... dan heb ik maar 1 ding te zeggen: ZE DROMEN NIET STOUT GENOEG!!!  Grin

Deze update is altijd gericht naar mensen die in een crypto/bitcoin fonds stappen zonder enige kennis of achtergrond, maar in 2017-ish toch moedig genoeg waren om te investeren in wat mensen rondom (ik bv voor sommige toen aanraadde), toch ik had niet de zin om 50 of meer mensen persoonlijk te helpen met accounts en beheren enz drm dat mijn vriend zijn fonds ook oprichtte, mensen die er niets van kennen slechte computer achtergrond enz hebben, maar toch in het verhaal geloven en mee konden doen zonder over iets zorgen te moeten maken, zelf de simpelste dingen zoals ledger updates, exchanges die wel of niet goed zijn, exchange updates, 2FA, cold storage hodl enz enz simpel voor ons maar voor velen enkel stress ... dus houd in gedachte dat de updates veel gaat naar mensen die het heel simpel en makkelijk te lezen willen vernemen, mensen met centen op de bank welk niets opbrengt, maar nu in het fonds momenteel op +1000% staan, dit is stoutste dromen voor velen. Stel u voor dat in deze bullmarket de prijs +100, mss +200K zou gaan dan is dat in mijn ogen voor zei die investeren met enkel $ tekens in de ogen een "stoutste dromen komen uit".
Bv iemand die voor mij werkt, zit in het fonds voor 8500 €, mss niet het grootste bedrag, maar als hij met pensioen gaat binnen 2 jaar en een mobilhome wil kopen, waar veel mensen een lening op hebben  voor 10j kan hij nu in 1 keer betalen en heeft hij nog over, voor zulke mensen met die dromen,, komen stoutste dromen nu al uit.

*Bizarre uitkomst na volgende halving in welke zin bedoel je dit?

Ik snap de context van de update. De context van mijn reactie is dan weer dit forum...  Grin

Ikzelf vermoed dat na de volgende halving de koers de $1M gaat overstijgen.


0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
May 10, 2021, 07:18:41 PM
Last edit: May 10, 2021, 08:59:33 PM by friends1980
 #76

Nou nou, benieuwd naar de recentste update.

Het waren bewogen weekjes. Mag ik dat zo zeggen? Kom ik nu in aanmerking voor understatement van de dag? Cool

En vooral: is er een crash in wording? Moet ik stop orders voorbereiden, of kunnen we nog wel even?

Zo weten jullie het ook meteen: bij mij voorlopig nog geen stop orders. Wink

edit: amper 2 uur na deze post heb ik al vreselijke spijt van het niet-bestaan van die orders........ Grin

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
El duderino_ (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2492
Merit: 11960


BTC + Crossfit, living life.


View Profile
July 07, 2021, 02:25:02 PM
 #77

https://bitcointalk.org/index.php?topic=5346118.msg57402865#msg57402865

Deze vond ik wel leuk lezen…

Doet momenteel ook updates over langere tijden, zal nog eens checken…

XhomerX10 designed my nice avatar HATs!!!!!  Thanks Bro
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
July 09, 2021, 10:10:33 PM
 #78

https://bitcointalk.org/index.php?topic=5346118.msg57402865#msg57402865

Deze vond ik wel leuk lezen…

Doet momenteel ook updates over langere tijden, zal nog eens checken…

I concur. Was zo onder de indruk van de nuchterheid van zijn eerste analyses dat ik ze zelfs heb doorgestuurd naar mensen die (nog) niet gestart waren met crypto maar wel al stonden te likkebaarden.

Blijft toch een van de monumenten van dit forum.

(maar jij ook hoor Dude  Grin Grin Grin Kiss Kiss Kiss Kiss)

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
April 06, 2022, 07:25:46 AM
 #79

Deze topic eens nieuw leven inblazen? Cool

Jullie analyses voor de komende maanden? Het hele "corona-Oekraïne"-gedoe heeft de markten nogal op hun kop gezet. Veel originelere stappen dan krampachtig verder hodlen kan ik dan ook niet bedenken.

Ik heb wel nog een heel kleine beetje bijgekocht maar ook dat dateert al van een dipje van een paar maanden geleden.

How 'bout you guys?

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Iced
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 627
Merit: 208


Belgian based crypto-enthusiast


View Profile
April 13, 2022, 09:23:28 PM
 #80

Deze topic eens nieuw leven inblazen? Cool

Jullie analyses voor de komende maanden? Het hele "corona-Oekraïne"-gedoe heeft de markten nogal op hun kop gezet. Veel originelere stappen dan krampachtig verder hodlen kan ik dan ook niet bedenken.

Ik heb wel nog een heel kleine beetje bijgekocht maar ook dat dateert al van een dipje van een paar maanden geleden.

How 'bout you guys?

Ja! Het Nederlandstalige subforum is precies wat stilgevallen, jammer dit.

Ik heb eigenlijk niet zoveel bijgekocht de laatste tijd, just hodling.

De corona-Oekraïne situatie heeft inderdaad wel wat invleod gehad op de markten, ben benieuwd wat de toekomst brengt.

Als je kijkt naar de huizenmarkten (ik spreek wel voor België) gaat het totaal niet de goede kant op.

No signature for now
Pages: « 1 2 3 [4] 5 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!