Bitcoin Forum
May 02, 2024, 12:57:00 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Crypto Insiders zoekt community managers!  (Read 93 times)
CryptoInsidersNL (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 3
Merit: 0


View Profile
June 29, 2020, 11:47:51 AM
 #1

Heb je kennis van blockchain, cryptocurrencies en trading, weet je hoe cryptocurrency exchanges en wallets werken én gaat je hart sneller kloppen van mensen helpen en ondersteunen? Dan zijn wij op zoek naar jou! Grin

Crypto Insiders is als platform en als community aan het groeien en de tijd is aangebroken om ons team uit te gaan breiden met community managers.

Jij

Jij volgt het nieuws en de koers van bitcoin op de voet. Wordt een nieuwe, veelbelovende coin gelist op Coinbase, vindt er binnenkort een belangrijke fork plaats of heeft Craig Wright weer een opmerkelijke uitspraak gedaan? Jij kan er over meepraten. Daarnaast ben je in staat technische analyses van analisten te lezen en ben je bekend met de meest gebruikte indicatoren.

Verder ben je sociaal ingesteld, heb je een goede beheersing van de Nederlandse taal, speculeer en discussieer je met gedegen onderbouwing, heb je een flinke dosis (internet)humor en natuurlijk een oneindige passie voor crypto.

Wij

Wij bieden in ons team een centrale plek, waardoor je op veel vlakken kan meekijken, meedenken en kan ontwikkelen. We geven je de ruimte om zelfstandig en creatief te zijn, maar staan tegelijkertijd zoveel mogelijk paraat om ook jou te ondersteunen. We bieden toegang tot een leuke, groeiende online community, waarbij je ook in onze omgeving voor members actief zal zijn.

Uiteraard komen we je ook financieel tegemoet! Daarbij zorgen we ervoor dat, wanneer Crypto Insiders groeit, jij daar ook de vruchten van plukt!

Ben jij wie wij zoeken en kom je graag ons team versterken? Neem dan contact met ons op per mail via info@crypto-insiders.nl.
1714654620
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714654620

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714654620
Reply with quote  #2

1714654620
Report to moderator
1714654620
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714654620

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714654620
Reply with quote  #2

1714654620
Report to moderator
1714654620
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714654620

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714654620
Reply with quote  #2

1714654620
Report to moderator
Even if you use Bitcoin through Tor, the way transactions are handled by the network makes anonymity difficult to achieve. Do not expect your transactions to be anonymous unless you really know what you're doing.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Zabivelli
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 100


View Profile WWW
July 13, 2020, 12:25:09 PM
 #2

Ik zou zeggen check mijn Twitter: Zabi D.

Ik heb zo een beetje kennis van alles wat je genoemd hebt. Kan uiteraard mijn kennis bijspijkeren mocht het nodig zijn.

If we have a match, dan lees ik het wel 🙋

Use my link to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD. You get many staking advantages and you can get the Visa card to spend crypto anywhere in the world. Every time you spend, you get cash back in $MCO. Depending on your card you get free Netflix, Spotify, Airport lounge key and other benefits! The cards are free!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!