Bitcoin Forum
April 25, 2024, 05:00:59 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Daytraden met trading software (bot)  (Read 191 times)
kevinofcourse (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 18
Merit: 2


View Profile WWW
February 08, 2021, 09:49:11 AM
Merited by friends1980 (2)
 #1

Sinds kort ben ik begonnen met het daytraden met trading software oftewel een bot. Dit bevalt mij best goed en ik haal er goede winsten uit. Nu ben ik nieuwsgierig of er hier meer mensen zijn die een bot gebruiken of traden jullie zelf met de hand? Wat is jullie ervaring en welke bots gebruiken jullie?

Ik heb mijn ervaring met mijn bot in een uitgebreid artikel omschreven wat jullie hier kunnen lezen: https://www.crypto-gids.nl/automatisch-geld-cryptocurrency-verdienen-met-bot-trading-software/.

 

The grue lurks in the darkest places of the earth. Its favorite diet is adventurers, but its insatiable appetite is tempered by its fear of light. No grue has ever been seen by the light of day, and few have survived its fearsome jaws to tell the tale.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714064459
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714064459

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714064459
Reply with quote  #2

1714064459
Report to moderator
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
February 09, 2021, 11:05:07 AM
 #2

Sinds kort ben ik begonnen met het daytraden met trading software oftewel een bot. Dit bevalt mij best goed en ik haal er goede winsten uit. Nu ben ik nieuwsgierig of er hier meer mensen zijn die een bot gebruiken of traden jullie zelf met de hand? Wat is jullie ervaring en welke bots gebruiken jullie?

Ik heb mijn ervaring met mijn bot in een uitgebreid artikel omschreven wat jullie hier kunnen lezen: https://www.crypto-gids.nl/automatisch-geld-cryptocurrency-verdienen-met-bot-trading-software/.

Ik gebruik zelf Gunbot en ben daar niet ontevreden over. Geinig stukje wat je geschreven hebt maar ik mis een paar dingetjes:

Zelf zou ik graag een vergelijking over dezelfde periode met "de markt" (in dit geval bijvoorbeeld BTC) willen zien. Heeft jouw bot/strategie die markt "verslagen". M.a.w.: leuk die "winst" maar als je die investering "gewoon" in BTC had gedaan dan had je ook een goede winst te pakken gehad waarschijnlijk. Die vergelijking is dus relevant; en,

Dan komt ook de tijdspanne om de hoek kijken Over welke periode is die winst precies gerealiseerd. En hoeveel zegt dat dan of de strategie "houdbaar" (sustainable) is? M.a.w. Het is relatief gemakkelijk om winst te pakken in een bull trend. Maar hoe doet die strategie het in een sideways of zelf bear markt...?


0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
sloiz
Jr. Member
*
Offline Offline

Activity: 31
Merit: 3


View Profile
February 10, 2021, 10:15:06 AM
Merited by friends1980 (1)
 #3

Ik heb in december bij Stijn van fairtrader.be een intensieve trading cursus gevolgd. Hij ontwikkelde samen met een NL collega een tradingbot die werkt dankzij een API tussen Telegram en Binance.

Écht héél interessant en gebruiksvriendelijk. Je hebt ook ineens veel meer mogelijkheden met je Binance account.
Je kan bijvoorbeeld tot wel 5 take-profit punten instellen per trade, trades inplannen, low-ball orders zetten, shorten, SL's, trailing SL's of trailing TP's... Het is een betalende bot maar die eerder kleine kost heb ik er in de eerste maand dat ik hem gebruikte al veelvuldig uitgehaald. Om het te kunnen gebruiken heb je dus een Telegram, Binance en dan Pileus account nodig. Je kan je abonnement in fiat of crypto betalen.

Dankzij de bot werden mijn trades tijdens de laatste Binance uitval wél gewoon uitgevoerd. Inloggen op Binance is dan ook eigenlijk niet meer nodig om te kunnen traden.

Ik kan de bot echt aan iedereen aanraden. Zeker als je trade op regelmatige basis. Het zal je productiviteit enorm verbeteren!

https://mypileus.nl/
kevinofcourse (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 18
Merit: 2


View Profile WWW
March 04, 2021, 11:41:39 AM
 #4

Sinds kort ben ik begonnen met het daytraden met trading software oftewel een bot. Dit bevalt mij best goed en ik haal er goede winsten uit. Nu ben ik nieuwsgierig of er hier meer mensen zijn die een bot gebruiken of traden jullie zelf met de hand? Wat is jullie ervaring en welke bots gebruiken jullie?

Ik heb mijn ervaring met mijn bot in een uitgebreid artikel omschreven wat jullie hier kunnen lezen: https://www.crypto-gids.nl/automatisch-geld-cryptocurrency-verdienen-met-bot-trading-software/.

Ik gebruik zelf Gunbot en ben daar niet ontevreden over. Geinig stukje wat je geschreven hebt maar ik mis een paar dingetjes:

Zelf zou ik graag een vergelijking over dezelfde periode met "de markt" (in dit geval bijvoorbeeld BTC) willen zien. Heeft jouw bot/strategie die markt "verslagen". M.a.w.: leuk die "winst" maar als je die investering "gewoon" in BTC had gedaan dan had je ook een goede winst te pakken gehad waarschijnlijk. Die vergelijking is dus relevant; en,

Dan komt ook de tijdspanne om de hoek kijken Over welke periode is die winst precies gerealiseerd. En hoeveel zegt dat dan of de strategie "houdbaar" (sustainable) is? M.a.w. Het is relatief gemakkelijk om winst te pakken in een bull trend. Maar hoe doet die strategie het in een sideways of zelf bear markt...?



Dit zijn hele goede tips! Hier ga ik mee aan de slag!

Voor mij is het vooral naast hodlen een leuke strategie.
sbogovac
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2730
Merit: 1192


I don't believe in denial.


View Profile
March 04, 2021, 04:36:45 PM
 #5

[...]Voor mij is het vooral naast hodlen een leuke strategie.

Klopt, daytraden en anderszins speculeren dient altijd maar een klein deel van je portfolio in beslag te nemen... basic risk management.

0x7442A5c37E513D335F53843cD20c00F77eAC7867
friends1980
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1582
Merit: 1059


nutildah-III / NFT2021-04-01


View Profile
September 09, 2021, 05:38:52 AM
Merited by sbogovac (1)
 #6

Sinds kort ben ik begonnen met het daytraden met trading software oftewel een bot. Dit bevalt mij best goed en ik haal er goede winsten uit. Nu ben ik nieuwsgierig of er hier meer mensen zijn die een bot gebruiken of traden jullie zelf met de hand? Wat is jullie ervaring en welke bots gebruiken jullie?

Ik heb mijn ervaring met mijn bot in een uitgebreid artikel omschreven wat jullie hier kunnen lezen: https://www.crypto-gids.nl/automatisch-geld-cryptocurrency-verdienen-met-bot-trading-software/.

Ik gebruik zelf Gunbot en ben daar niet ontevreden over. Geinig stukje wat je geschreven hebt maar ik mis een paar dingetjes:

Zelf zou ik graag een vergelijking over dezelfde periode met "de markt" (in dit geval bijvoorbeeld BTC) willen zien. Heeft jouw bot/strategie die markt "verslagen". M.a.w.: leuk die "winst" maar als je die investering "gewoon" in BTC had gedaan dan had je ook een goede winst te pakken gehad waarschijnlijk. Die vergelijking is dus relevant; en,

Dan komt ook de tijdspanne om de hoek kijken Over welke periode is die winst precies gerealiseerd. En hoeveel zegt dat dan of de strategie "houdbaar" (sustainable) is? M.a.w. Het is relatief gemakkelijk om winst te pakken in een bull trend. Maar hoe doet die strategie het in een sideways of zelf bear markt...?

Artikel werd zo te zien onlangs geüpdatet en je vraag komt er nu ook in aan bod  Cheesy

edit: correctie, 't is een nieuw artikel dat erop aansluit

nutildah-III - First BitcoinTalk NFT Transaction ever - 2021-04-01 [666 fBTC]
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!