Bitcoin Forum
May 21, 2024, 10:06:02 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Wetin you for do as a Nigerian?  (Read 326 times)
Smartgoat

Activity: 78
Merit: 6

View Profile
September 11, 2023, 10:45:27 AM

according to the story here, if na me I go first Run comote for the area first, because Nigeria matter tire me. because at that moment if police come, no body will know either you follow beat the guy or not. before you go talk say you no follow. you done reach station, if you reach station something must come out  from your pocket. even if I no reach we're the beating take place, I go still run, since na my area the beating take place.
AYOBA

Activity: 280
Merit: 142

View Profile
September 11, 2023, 06:22:19 PM
Merited by Lida93 (1), iBaba (1)

immediately, you come match break, come reverse and begin to discharge for the area, as a Nigeria make wetin you no know no put you for wahala.

E good like that as you know follow them beat the thief, and you lucky as you know get closer to that place, if not you don buy market for your self. why I said so is that if to said dey com raise case you know say police most be involved and everybody knows police wahala na, wether you follow them beat the thief or not their most Involved  you in the cases. So as waka go your house jeje na him better for you.

Dobabe

Activity: 28
Merit: 6

View Profile
September 19, 2023, 03:07:07 PM

This kind gist wey you drop so na serious one oh but for me nothing really concern you because you no near the particular place wey the thing dey happen and you no follow beat the person so wetin you no know no fit know you. But why human been go beat he fellow person to death just because of stealing his property in live no matter what death is never an option . Wetin happen to police station or SARS because na them fit handle this matter well in law and order but people these days carry law for their hand.
Chilwell

Activity: 574
Merit: 425

The Alliance Of Bitcointalk Translators - ENG>PID

View Profile WWW
September 22, 2023, 05:27:33 AM

for your case sha, the only thing wey I fit advise na for you to put this matter for God hand, e no get any thing wey e nor fit do.
In all dis kind matter make person they run away from all this kind matter becus e dey very dangerous, once something happened na the pipo wey dey surrounding be the victims. So before living the matter for God hand make sure you protect yourself by no going close to dat place, if not dey fit put any allegation on top your head, it dey no put say no u send dem come make dey come kill the guy or if the guy no die and e come see you an as the bitting the plenty the guy fit tell then say you dey among dem.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
|
██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██
▀█▄░▄▄░░░░░░░░░░░░▄▄░▄█▀
▄▄███░░░░░░░░░░░░░░███▄▄
▀░▀▄▀▄░░░░░▄▄░░░░░▄▀▄▀░▀
▄▄▄▄▄▀▀▄▄▀▀▄▄▄▄▄
█░▄▄▄██████▄▄▄░█
█░▀▀████████▀▀░█
█░█▀▄▄▄▄▄▄▄▄██░█
█░█▀████████░█
█░█░██████░█
▀▄▀▄███▀▄▀
▄▀▄
▀▄▄▄▄▀▄▀▄
██▀░░░░░░░░▀██
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▄██████▀████░███▄██▄
███░████████▀██░████░███
███░████░█▄████▀░████░███
███░████░███▄████████░███
▀██▄▀███░█████▄█████▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
|
Victorybit1

Activity: 156
Merit: 84

View Profile
September 22, 2023, 01:12:57 PM

This matter wey you bring so just open person eye in case I meet this kind of thing, I go know what to do.
The thing be say, if the person die, the CCTV camera wey capture the thing go also see say you kno carry weapon which is enough to exonerate you. No be everybody wey dey there carry weapon, some are passerby.
Majestic-milf

Activity: 812
Merit: 592

View Profile
September 22, 2023, 03:52:26 PM

Wetin I need fear for? No be my fault them use jungle justice judge the guy crime but as long as I no near the scene and plus no be only me stand there, even if the camera wan catch, no be only me e go catch na? No mata how crooked naija justice system dey, dem go gats need solid evidence nah.
Nah good mata you bring come here because for naija you fit no know wetin you do, them go just arrest you but this one clearly show say you no near dia.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT
  CRYPTO   
FUTURES
 1,000x 
LEVERAGE
COMPETITIVE
    FEES    
 INSTANT 
EXECUTION
   TRADE NOW   
Abdulzuruku01

Activity: 110
Merit: 36

View Profile
September 22, 2023, 08:03:37 PM

If e  happen say true true the guy die and camera dey somewhere wey capture everything and all the people wey dey near the area as e happen... and e come be say you comot for the area run go your house, base on Nigeria system, you dey free or you no dey free? If the person no dey free, wetin be the right thing wey the person suppose do? Remember o, them never confirm say the person don die... you just observe as they knack am and as him no dey move or talk again, and you take off immediately. 

Forget sey camera dey the area, you no join hand beat the thief or shout thief thief na, so why u no go dey free? and the camera sef no fit they work no be naija again Grin The matter dey simple so no worry yourself
Even if na for America wey camera dey full everywhere the matter take happen you are free they go just call you for some questioning since u no join hand for the matter except if you know sey you do something.
rachael9385

Activity: 462
Merit: 319

View Profile WWW
September 22, 2023, 09:35:17 PM

Yes, I done hear your story and e clear well well, so if I encounter that kind of situation, I go just jeje reach my house then do like say nothing concern me and if you reason well, e no concern me because I never reach were the incident happen and if investigation take place and police ask me I go talk say I know know way thing happen because I no reach were then been they beat the thief.
Besides, thief matter na one kind thing way police they consider somehow, as law already quote am say make me no take laws into our own hands, but for some areas, government put laws say Jungle Justice and most of us for our local areas that kind of laws they, for those kind of places way get those laws even if people kill thief, no law go hole them because nah jungle justice.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBITCRYPTO
FUTURES
[
1,000x