Bitcoin Forum
May 22, 2024, 10:11:25 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Battle of why we dey earn but no progress  (Read 263 times)
Smartvirus
Legendary

Activity: 1442
Merit: 1114

View Profile
October 13, 2023, 02:42:12 PM
Merited by CryptopreneurBrainboss (2)

With the facts of observations and my research, once u start dey hustle as an oyibo, u hustle on ur own and u owe no one responsibilities of bills bcuz every 1 dey ok &  contented with themselves without living to hope say anyone go take charge of their bills for them where family and relatives takes their financial responsibilities upon themselves.
I am sure this situation alone go allow person plan himself as him want.

Com to Africa, our 9ja in question, we dey papa house marry, bear kids and grand Pa takes all responsibilities.
How him want take establish or make increments in his income?

Pikin or person go dey in position of earning attractive amount of money, na so u go see responsibilities spreaded from the East, West, North and the South for u.
No just space for savings in order to establish and reach to a dream.
By this, I find out say responsibilities dey play a major role in our societies when we considers about forward ness.
Believe me, this na the legit. Everything way you cap here dey within the context of watin dey worry us and very valid at that.
Despite the fact say, we no get a very good or leveled foundation for success in we country, the load of responsibility way dey on top man Pikin head too plenty. In fact I believe say the poor get rest of mind via say, people dey just believe say them no get and cucuma leave them alone to face there wahala way no dey pass watin them go eat to pass the day.
Once e con be say you dey make small money way never even set you up, na there you go see responsibilities coming left, right front, back and center. No be just one man needs you dey carter for but, a generational need. That kind thing, e cast wella.

To escape this, one needs to make hard choices because. When you fail if you fail, them no go still recall the helping hand way you give them. Na the one way you no give and the one way you give other people aside from themselves go dey there head. Human being na just something else!
E Dey very important say make you grow yourself and help only with what you can leverage. No go dey over do yourself because, responsibilities no dey finish for the life.

Make them call you wicked even, accept am with pride and improve yourself, make watin people go talk or feel about you no stop you from the progress you got bring to yourself. When you archive, them go try associate and learn from you. This life, na per head!

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT
  CRYPTO   
FUTURES
 1,000x 
LEVERAGE
COMPETITIVE
    FEES    
 INSTANT 
EXECUTION
   TRADE NOW   
Ever-young

Activity: 1190
Merit: 175

★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!

View Profile WWW
April 19, 2024, 10:01:27 AM

The answer to this thing simple if country change everything go change, good government better living.

Make I give you wetin dey ground, how you wan save if you go buy fuell 5000 per day -costly price of fuel, feed yourself and family 3 square meals with the costly price of good and services, pay other miscellaneous with the value of Naira.

If you check am wella everything  dey attached to country and government, go out most people dey live on debt currently without a means weybi sey dem go pay back dem just dey hope sey everything go get better over the time,so na that kind of people go get savings?. Na wetin me I think be dis ,if we get good governance everything go dry okay then people go think about saving

My brother, you don talk am finish, make we reason am, how person go think to dey save for which country? For this country wey be price of things just dey go higher, no be say na betterment of the country dey go higher o but na suffer dey go higher, as e be say dey know say people no fit do without goods and services na e mk dey just dey carry us dey do anyhow, any time dey like dey increase price of things knowing fully well say no be everybody get better work or dey rich to settle their bills whether e cost o or no cost o, so na person wey chop well dey reason to save, as far as life dey person must surely eat and if you say you won save, na who won give food to chop, na still your savings you collect chop because hunger dey kill. So na person wey dey alive dey chop na go still save, beside bible talk am say there is time for everything.

Pages: « 1 [2]  All
  Print  

Jump to: