Bitcoin Forum
June 03, 2024, 01:58:22 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]

Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1] 2 »  All
  Print  
Author Topic: Do Airdrop tel buy bitcon  (Read 167 times)
Amphenomenon (OP)

Activity: 546
Merit: 366

Hope Jeremiah 17vs7

View Profile WWW
May 19, 2024, 10:35:03 PM

For here we don already know why e good to invest in bitcon already but bcos of economy matter, we nor fit invest in bitcon as we want but thank God Airdrop and bounties don dey pay well again. We don see people wey dey cash out welll from them well well especially from the latest one wey be Not  coin, people cash out well from m and other recent one like Ice and the others.

My advice be say make we nor dull put for Airdrop matter, do m wen the money come buy bitcon, nor go dey HODL Airdrop coins bcos most times the developers na to make money na concern them and so once the coin don dey listed they go sell wey them still cash out. Just take your cash out tel invest in bitcon so that go fit quickly reach your accumilation goal.

Also remember the risk wey dey Airdrop, use separate wallet for Airdrop, observe well before you do anyone bcos some na waste of time.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBITCRYPTO
FUTURES
[
1,000x
LEVERAGE
][
COMPETITIVE
FEES
][
INSTANT
EXECUTION
]██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
████████████████████████████████████████████████████████
TRADE NOW
██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
Churchillvv

Activity: 420
Merit: 184

Eloncoin.org - Mars, here we come!

View Profile WWW
May 19, 2024, 11:10:55 PM

On a personal level I don't do much of Airdrops but with the result I have witnessed people proclaim how much they made from the Not coin farming, it shows a bit of concerns to me because definitely shits are going to be popping up frequently with the same strategy that Notcoin used to attract it's users which is taping or doing some task to earn the Notcoin.

I've been seeing some few people trying to farm other coins that are using the same strategy but I don't know how well it will turn out but definitely most are going to be scams that will never get listed anywhere but as Nigerians who are opportunistic in nature you have to try whether it profits you or not but at least you won't be missing out the fun while it last. There is a proverb that says "Get mad when your mates are mad but don't start when they are stopping because you would be considered the real mad person" if you can read meaning to it then you would understand what I'm saying in essence.

Obim34

Activity: 266
Merit: 255

View Profile
May 20, 2024, 06:25:27 AM

On a personal level I don't do much of Airdrops but with the result I have witnessed people proclaim how much they made from the Not coin farming, it shows a bit of concerns to me because definitely shits are going to be popping up frequently with the same strategy that Notcoin used to attract it's users which is taping or doing some task to earn the Notcoin.

I've been seeing some few people trying to farm other coins that are using the same strategy but I don't know how well it will turn out but definitely most are going to be scams that will never get listed anywhere but as Nigerians who are opportunistic in nature you have to try whether it profits you or not but at least you won't be missing out the fun while it last. There is a proverb that says "Get mad when your mates are mad but don't start when they are stopping because you would be considered the real mad person" if you can read meaning to it then you would understand what I'm saying in essence.
Most people, just like me refused to do the Notcoin and there is no excuse for it other than having the mindset that it will most likely end up being a scam, it was a general view of airdrops because we hardly get a real paying one but luckily for those who tapped they got some good profits. I want users to understand that I see another called the Tap swap following same process as Notcoin which has the highest possibility of ending not profitable, new airdrops are now trying to pave their way through the success of Notcoin, most would start demanding for fees before allowing withdrawal to personal wallets but it's all a tactic to defraud people so while involving in airdrops our eyes should be clear open.

Duelbits
DUELBITS
FANTASY
SPORTS
████▄▄█████▄▄
░▄████
███████████▄
▐███
███████████████▄
███
████████████████
███
████████████████▌
███
██████████████████
████████████████▀▀▀
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
▬▬
VS
▬▬
████▄▄▄█████▄▄▄
░▄████████████████▄
▐██████████████████▄
████████████████████
████████████████████▌
█████████████████████
███████████████████
███████████████▌
███████████████▌
████████████████
████████████████
████████████████
████▀▀███████▀▀
///  PLAY FOR FREE  ///
WIN FOR REAL
█████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
█████
██████████████████████████████████████████████████████
PLAY NOW
██████████████████████████████████████████████████████
█████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
█████
Barikui1

Activity: 224
Merit: 170

View Profile
May 20, 2024, 06:53:37 AM
Merited by Pi-network314159 (2), Bitwave01 (1)

For here we don already know why e good to invest in bitcon already but bcos of economy matter, we nor fit invest in bitcon as we want but thank God Airdrop and bounties don dey pay well again. We don see people wey dey cash out welll from them well well especially from the latest one wey be Not  coin, people cash out well from m and other recent one like Ice and the others.

My advice be say make we nor dull put for Airdrop matter, do m wen the money come buy bitcon, nor go dey HODL Airdrop coins bcos most times the developers na to make money na concern them and so once the coin don dey listed they go sell wey them still cash out. Just take your cash out tel invest in bitcon so that go fit quickly reach your accumilation goal.

Also remember the risk wey dey Airdrop, use separate wallet for Airdrop, observe well before you do anyone bcos some na waste of time.
My brother you don really talk well, you no say this airdrop matter, e don tey wey most people don dy do am, but most people never even see shishi inside, person like myself, base on how I don run the matter in the past, I just feel say I no get luck inside, so I just stop am, but this Notcoin own, e surprise even me self, even people wey say crypto na scam, na Dem press phone pass now, base on say them they hustle for airdrop, so my advice be say, as we dy run am, anyone wey involved putting ur hard earned money inside, just avoid am, because most of them na scam.

And concerning the wallet wey you wan use, abeg, no ever link wallet wey ur funds dy inside with any airdrop sight, because most of them na scammers sight, and once you make that kind mistake, Dem go just wipe ur wallet clean, so make we think and act wisely.

Gozie51

Activity: 2506
Merit: 624

View Profile
May 20, 2024, 09:21:12 AM

That waste of time na im be the thing wey dey discouraging and you no fit know the one wey go give you that cash out, that is the challenge for airdrops. Some dey stressful to the extent that you will get tired of dem because you go need to do different assignment, move from one wallet to the other which may be tiring and at the end that project fit no enter market, dem go just carry presale money waka.

Anyway, the thing about airdrops be say you no know the one wey you go take cash out on. Like dem dey talk for proverb say nobody sabi the womb wey go born king and that is why there is no harm in trying but e dey difficult to determine good project make I no lie.

Yes people don cash out better money from notcoin and ice as I hear say some too before dem this year. That notcoin be like it will do well as e get things and things with ton, e dey inside ton ecosystem.
Ishicryptic

Activity: 28
Merit: 14

View Profile
May 21, 2024, 08:31:05 AM

Your advice is well taken, if a project gives you airdrop does not mean that the project will last or if it will be profitable, it can even be a scam project. To be on the safe side is to cash out your airdrop reward and use it to invest in Bitcoin, because we are sure that it is not a scam, also as we are entering bull run, everybody needs to invest as much money as they can to buy Bitcoin, to benefit in the bull run profit.

Using main wallet for airdrop is risky, the wallet can be hacked and the coins inside it will be stolen, better to take some minutes and create a new wallet for airdrop, so even if it is hacked, you will not have anything to loose.
Judith87403

Activity: 122
Merit: 87

View Profile
May 21, 2024, 12:57:01 PM

Most people, just like me refused to do the Notcoin and there is no excuse for it other than having the mindset that it will most likely end up being a scam, it was a general view of airdrops because we hardly get a real paying one but luckily for those who tapped they got some good profits. I want users to understand that I see another called the Tap swap following same process as Notcoin which has the highest possibility of ending not profitable, new airdrops are now trying to pave their way through the success of Notcoin, most would start demanding for fees before allowing withdrawal to personal wallets but it's all a tactic to defraud people so while involving in airdrops our eyes should be clear open.

Omo na so e dey always be Las Las oo, the problem be say you no go fit tell the one wey go pay and the one wey no go pay so in order not to like regrect stuff like this make we dey partake in all if e no workout well no problem and if e workout well we smile.  Just imagine say Not coin  been no pay after putting so much hope on it because I know say e get people wey been put their strength and time for Not coin just like this tapswap, the kind pressure wey people don' put for that coin I believe say the team self go dey fear to list am because I don see person wey dey mine with 5 phones and almost all of them was like 15million Not coin in each phone and the mining rate dey very fast and easy.
Mayor of ogba

Activity: 322
Merit: 219

★Bitvest.io★ Play Plinko or Invest!

View Profile
May 21, 2024, 02:16:19 PM

One thing about airdrops is that you are not certain of which one will yield profit. I remember when I was chasing for airdrops. I took part in so many airdrops, but I didn't make a single cent from them. I wasted my precious time and data chasing for airdrops. I wish I had used that energy to start learning about bitcoin at that time. I would have gained good knowledge about bitcoin early and would have accumulated most of my bitcoin at a very low price. You can make a profit from airdrops when you farm a token, and you need a lot of money before you can make a good profit from farming. I will not advise a newbie to start chasing for airdrops so that the newbie will not get distracted from learning and gaining knowledge about bitcoin. Since Notcoin managed to give some people money, you will see so many airdrops around with a promise to perform like Notcoin just to get people to use their platforms. People should be careful about the type of airdrops they engage themselves with so that they will not click on a phishing link that could grant scammers access to their bitcoin wallets.

Mpamaegbu
Legendary

Activity: 2716
Merit: 1221

Once a man, twice a child!

View Profile
May 21, 2024, 05:47:00 PM

Na d koko be dat. I don mention dis same thing about using different wallets/burner for airdrops. Creating wallets nor dey take pass 3 to 5 minutes. So, make we nor go dey think sey e dey take time. Again, make we dey always make sure to back owa wallet apps and write out owa seedphrases somewhere safe.

About d airdrop thing, ICE fall many people hands, including me. Na just NOT wey bring back owa morale by making us smile to d bank. We nor know which other ones go pay us, not even Tapswap. Airdrop na game of chance. NOTcoin pay me too.

.BEST..CHANGE.███████████████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
███████████████
..BUY/ SELL CRYPTO..
Bitwave01

Activity: 13
Merit: 3

View Profile
May 21, 2024, 06:09:10 PM

My brother you don really talk well, you no say this airdrop matter, e don tey wey most people don dy do am, but most people never even see shishi inside, person like myself, base on how I don run the matter in the past, I just feel say I no get luck inside, so I just stop am, but this Notcoin own, e surprise even me self, even people wey say crypto na scam, na Dem press phone pass now, base on say them they hustle for airdrop, so my advice be say, as we dy run am, anyone wey involved putting ur hard earned money inside, just avoid am, because most of them na scam.

And concerning the wallet wey you wan use, abeg, no ever link wallet wey ur funds dy inside with any airdrop sight, because most of them na scammers sight, and once you make that kind mistake, Dem go just wipe ur wallet clean, so make we think and act wisely.

I agree with you bro, then there was nothing to write home about Airdrop, a lot of energy but nothing to show fort, Notcoin has really surprised everyone of us, enriching everyone that participated.
Currently there is a huge rise in the hunt for Airdrop, everyone just want to be involved, whereby creating a conducive environment for scam project. Please before you join any Airdrop do your own research, and don't just connect your wallet having funds in it.
Amphenomenon (OP)

Merit: 366

Hope Jeremiah 17vs7

View Profile WWW
May 21, 2024, 07:22:08 PM

One thing about airdrops is that you are not certain of which one will yield profit. I remember when I was chasing for airdrops. I took part in so many airdrops, but I didn't make a single cent from them. I wasted my precious time and data chasing for airdrops. I wish I had used that energy to start learning about bitcoin at that time. I would have gained good knowledge about bitcoin early and would have accumulated most of my bitcoin at a very low price. You can make a profit from airdrops when you farm a token, and you need a lot of money before you can make a good profit from farming. I will not advise a newbie to start chasing for airdrops so that the newbie will not get distracted from learning and gaining knowledge about bitcoin. Since Notcoin managed to give some people money, you will see so many airdrops around with a promise to perform like Notcoin just to get people to use their platforms. People should be careful about the type of airdrops they engage themselves with so that they will not click on a phishing link that could grant scammers access to their bitcoin wallets.
This is true, Airdrop and bounties became really disappointing but those who usually get the good ones usually ends with the smile.

With the knowledge we have gotten in bitcointalk so far the chances of falling for a scam Airdrop is not as big as before literally, there are things we see that makes us know something it's a clear scam and this also is different from participating in ICO which more likely may gives little or nothing.

Na d koko be dat. I don mention dis same thing about using different wallets/burner for airdrops. Creating wallets nor dey take pass 3 to 5 minutes. So, make we nor go dey think sey e dey take time. Again, make we dey always make sure to back owa wallet apps and write out owa seedphrases somewhere safe.
  This one na true if nor be laziness wetin go make man nor fit create separate wallet for Airdrop and other things and also nor write and keep their seed phrase/ private key for secure place. This one na cross way everyone wey wan get control of their money must carry.

About d airdrop thing, ICE fall many people hands, including me. Na just NOT wey bring back owa morale by making us smile to d bank. We nor know which other ones go pay us, not even Tapswap. Airdrop na game of chance. NOTcoin pay me too.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBITCRYPTO
FUTURES
[
1,000x
LEVERAGE
][
COMPETITIVE
FEES
][
INSTANT
EXECUTION
]██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
TRADE NOW
██████
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██
██████
AVE5

Activity: 196
Merit: 100

View Profile
May 21, 2024, 08:10:53 PM

You talk well, the economy system has really hindered most of bitcoin Investors from Investing and accumulating a lot much as we could be proud about. Most of us the bitcoin Investors are really finding it more difficult to keep holding our bitcoin asset talk more of buying to accumulate more. While you're holding financial challenges in one way or the other will occur and the economy situation has always been to ugly to help out, so, we're most tempted to sell out coin to solve an urgent matter.
Airdrops, campaigns and the bounties has as much been sources to earn free bitcoin and other cryptocoins after some taxes and so much, it's an opportunity for we to accumulate more to our bitcoin assets as it could give encouragements of our assets increase in values.

Although the airdrops and all that can't in anyway do it all to satisfy the amount of bitcoin we all needed to accumulate and not even when the economy is stable can satisfy that. The fact is that we just have to be contented and be proud of our bitcoin holding because it's a ticket to illuminate our future.
Just as been adviced, we should be careful on participating in any of these taxes to earn free funds because there are malicious projects and also participants who're just there to steal from others.

ElonCoin.org    ElonCoin.org    ElonCoin.org     ElonCoin.org     ElonCoin.org    ElonCoin.org    ElonCoin.org
●          Mars, here we come!          ●
██ ████ ███ ██ ████ ███ ██   Join Discord   ██ ███ ████ ██ ███ ████ ██
Stable090

Activity: 658
Merit: 429

View Profile WWW
May 21, 2024, 08:25:39 PM

Now wey bull run self Dey come, any opportunity wey anybody get make him use am accumulate more bitcoin. Recently I notice say Airdrop and mining Dey pay well recently, even we never Dey bounty season yet, but any money wey anybody make from all dis mining and Airdrop make dem use am well. E better make you invest in bitcoin, and if you are the type wey be say you better to put money for alt coins, then e go better make you leave money for better alt coins ooo. No go buy meme coin wey be say e go don crash self before bull run start.

My advice be say make we nor dull put for Airdrop matter, do m wen the money come buy bitcon, nor go dey HODL Airdrop coins bcos most times the developers na to make money na concern them and so once the coin don dey listed they go sell wey them still cash out.
Even as I Dey signature wey I still Dey use small money accumulate bitcoin, I no go lie I still Dey Tap tap tap, e fit funny ooo but for dis country now any legit way to make money make person put head Dey do am ooo country hard now and things no really funny.

But Wetin you talk Dey true, no Dey hold Airdrop or mining coins, if Dey just pay, make sure say you swap your thing make you commot your money ooo.

E no make sense say you go use your main wallet for Airdrop now, some of those Airdrop and mining na scam them be, immediately you connect your wallet to them, they will have access to your wallet, and Dey go fit move everything wey Dey your wallet. But if na new wallet you use, even if na Scam and Dey get access to your wallet, nothing Dey d wallet wey dem go move now.

███████████████████████████████▀▀▀▀
███████████████████████████████
█████████▀▀▀▀▀█▀█▀▀▀▀▀█████████
███▄▀▀▀   ▄▄▄▄   ▄▄▄▄   ▀▀▀▄███
███████▀▀▀████▌ ▐████▀▀▀███████
█████▀███▀█▀██▌ ▐██▀█▀███▀█████
███████▀▄▀▄███▌ ▐███▄▀▄▀███████
█████▄██▄██▄██   ██▄██▄██▄█████
███████▄▄▄████   ████▄▄▄███████
██████████▀▀▀▀   ▀▀▀▀██████████
██████████▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄██████████
███████████████████████████████▄▄▄▄
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
TRUST DICE
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
▀▀▀█

▄▄▄█
█▀▀▀

█▄▄▄
#1 RATED CRYPTO
CASINO IN THE WORLD
██ ██ ██ ██ █Trustpilot
▀▀▀█

▄▄▄█
▄█████████████████████████████
██████████████████▀▀█████▀▀████
█████████████████▀█████████▀███
██████████████████████████████
███████████████████████████▄███
█████████████████████████▄▄████
█████████████░░░███████████████
███████████░░░█████████████████
█████████░░████████████████████
█████░░░██████████████████████
███░░█████████████████████████
▀░░░█████████████████████████▀
█▀▀▀

█▄▄▄
▀▀▀█

▄▄▄█
Marvelockg

Activity: 196
Merit: 132

View Profile
May 22, 2024, 06:22:19 AM

There is a proverb that says "Get mad when your mates are mad but don't start when they are stopping because you would be considered the real mad person" if you can read meaning to it then you would understand what I'm saying in essence.
to be honest, I was convinced to get involved in airdrop by a trader friend who was just doing the normal referral shit and I just went into it without much interest and just managed to do a little of it and when it was time to link my coin to the recommended wallet, I made several attempts and it wasn't even working at all. Just kuku gave up on the whole shit for a while before this notecon shit played all out and people were shouting they cashed out big and stuff like that and seeing someone that's close to me getting something out of it, I had to just give this tap swap of a thing a try and see how things ends up. I'm not really I fan of free stuff that you're not really doing ang real work to knowing why you're being paid and I don't even see myself getting all socked into airdrop that long.

Since this nitecoin paid some people, almost average Nigerians are now involved in airdrop and links are flying here and there all in a bid to luring naive ones to get into fake project. We all know how we love ponzi schemes and free stuff and like you've said, nobody wants to looseuard while it's happening oh, everyone wants to get involved in the train and no matter what you tell an average person of the possibility of this one not paying the same way nitecoin payed, they won't even give a listening hear but would want to see the outcome at the end of the day.

If this pays off, thier is nothing like holding on to any shit. We all know all this things do well with hypes and once the attention goes off it into something else, it's all gone and gone for good. Notecoin has brought tap swap to limelight and no one Is interested in notecoin again and after this whole tap swap of a thing, if it ever pays, just know that thousands of fake mining  project will burst out everywhere.

Cryptomultiplier

Activity: 798
Merit: 186

View Profile WWW
May 22, 2024, 07:14:07 AM

Notcoin and other bounties in telegram dey hot right now as you don state because I also learn about the airdrops wey dey pay quicker than BTC investment or trading.
One other thing na to take note say the market no dey as stable as BTC market be for HODLing long term or even short term. Person wey wan HoDL airdrop go need to HoDL for very short time because the market fit tip and such coins go just dwindle to finish.

No follow follow sha because person wey you follow do airdrop fit get reserve portfolio to hold side incase airdrop fail. Safe guard your sense and pocket and don't use money you can't afford to lose o.

Adams0001

Activity: 462
Merit: 159

View Profile
May 22, 2024, 09:04:33 AM

They have many Airdrops that fail and waste their time, believing they would benefit whenever they launch it. I see people doing different types of Adrop but I didn't focus on it because I see it is just a waste of time and you will just stress yourself out and not get better profit and you will be mining it for long term and later you will be getting small money that will discourage you to stop doing it anymore, because I think anything that is free you will just waste your time on it and not get anything on, i prefer putting my money on something that will give me profit, i don't like focusing for something that i did't invest on. i like investment and i know i will get profit in bitcoin that is why i don't do Airdrop again. but people that run the Notcoin have luck and get better money, many Airdrop are just coming and people are rushing on it we don't know with one will pay better.

I see others running airdrops, but I don't do it because I'm stressed since anything they say is free will force you to suffer and eventually make more money or fail. ICE was the first thing I started doing because I saw people doing minig but I didn't join when they sent me different links to clink and start doing airdrop but I didn't do it just because my friend asked me to do ICE on and then he fell and that wick my body without doing the Notcoin and later people cashout on it and be profitable. Now that many people are mining notcoin, Tapwap, yescoin, and other coins, since they won't like to lose another opportunity again.

Even we are unsure whether the coin will gain value and fetch more money when it is sold. I believe I can join this one again if I make a profit and increase my investment before the bull run begins. I have not expressed the bull run before since joining the forum, and from what I am seeing, you will make a lot of money if you invest in bitcoin. I am looking forward to seeing how bitcoin will rise and fall, and we should not waste the opportunities we have when we have money; instead, we should invest wisely and profit more.

SmartCharpa

Merit: 283

View Profile
May 22, 2024, 01:17:51 PM

Op na better thing you talk, make we try use any small opportunity that we have. I don see person wey cash out for this notcoin, everybody don dey swap their thing go stable coin so they don't end up losing everything, and he refuse to swap his own because him believe say notcoin price go still rise more than this. I know blame the person at all because na newbie and him never hold any coin before, I believe say him eye go soon clear after he lose everything. Many airdrop coins don launch before wey people cashout millions of naira and they no dey exit again. My advise be say if anybody still dey hold still notcoin better make them use am accumulate more bitcoin for their own good.

But to be honest, everybody eyes don open for this naija after Notcoin listed their coin for many exchanges. Many of my friends don try refer me, but me I no gree base on say I no dey believe on this kind of airdrop, how many we don do before wey dey no dey gree launch? I was even telling some people that all this thing no dey pay they are just wasting their time  Grin I know no say na big opportunity dey come for them. I just on my data that day everywhere notcoin boys dey para.  Grin  Grin

Although the reason why me I later gave up on mining this new projects be say, all of us still remember about Pi network, in fact some people are still mining that thing after many years, baba some people get patient sha, what if they no later launch that thing, many years struggled will be in vain. But you see those ones tapswap and the rest we are in together, whether dey lunch is or not we no fit dey bite our fingers again.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
|
██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██
▀█▄░▄▄░░░░░░░░░░░░▄▄░▄█▀
▄▄███░░░░░░░░░░░░░░███▄▄
▀░▀▄▀▄░░░░░▄▄░░░░░▄▀▄▀░▀
▄▄▄▄▄▀▀▄▄▀▀▄▄▄▄▄
█░▄▄▄██████▄▄▄░█
█░▀▀████████▀▀░█
█░█▀▄▄▄▄▄▄▄▄██░█
█░█▀████████░█
█░█░██████░█
▀▄▀▄███▀▄▀
▄▀▄
▀▄▄▄▄▀▄▀▄
██▀░░░░░░░░▀██
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▄██████▀████░███▄██▄
███░████████▀██░████░███
███░████░█▄████▀░████░███
███░████░███▄████████░███
▀██▄▀███░█████▄█████▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
|
Sim_card

Merit: 415

View Profile WWW
May 22, 2024, 04:05:42 PM

Na back days na e I hear say Airdrop dey pay wella, but these days na scam airdrops na e dey wey be say you go carry out the task and them no go pay you or you fit no withdraw the funds. I know say airdrops no good but na how you go take know the right project for Airdrop wey go be legit. These notcoin people, you sure say no be just for the hype now wey bullrun dey around the corner, and them go make una do KYC wey them fit use that your own data for their benefits. I never see any legit one since I know about Airdrop last two years.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBIT|
4,000+ GAMES
███████████████████
██████████▀▄▀▀▀████
████████▀▄▀██░░░███
██████▀▄███▄▀█▄▄▄██
███▀▀▀▀▀▀█▀▀▀▀▀▀███
██░░░░░░░░█░░░░░░██
██▄░░░░░░░█░░░░░▄██
███▄░░░░▄█▄▄▄▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
▀████████
░░▀██████
░░░░▀████
░░░░░░███
▄░░░░░███
▀█▄▄▄████
░░▀▀█████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
█████████
░░░▀▀████
██▄▄▀░███
█░░█▄░░██
░████▀▀██
█░░█▀░░██
██▀▀▄░███
░░░▄▄████
▀▀▀▀▀▀▀▀▀
|
██░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░░██
▀█▄░▄▄░░░░░░░░░░░░▄▄░▄█▀
▄▄███░░░░░░░░░░░░░░███▄▄
▀░▀▄▀▄░░░░░▄▄░░░░░▄▀▄▀░▀
▄▄▄▄▄▀▀▄▄▀▀▄▄▄▄▄
█░▄▄▄██████▄▄▄░█
█░▀▀████████▀▀░█
█░█▀▄▄▄▄▄▄▄▄██░█
█░█▀████████░█
█░█░██████░█
▀▄▀▄███▀▄▀
▄▀▄
▀▄▄▄▄▀▄▀▄
██▀░░░░░░░░▀██
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
░▀▄░▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄░▄▀
███▀▄▀█████████████████▀▄▀
█████▀▄░▄▄▄▄▄███░▄▄▄▄▄▄▀
███████▀▄▀██████░█▄▄▄▄▄▄▄▄
█████████▀▄▄░███▄▄▄▄▄▄░▄▀
███████████░███████▀▄▀
███████████░██▀▄▄▄▄▀
███████████░▀▄▀
████████████▄▀
███████████
▄▄███████▄▄
▄████▀▀▀▀▀▀▀████▄
▄███▀▄▄███████▄▄▀███▄
▄██▀▄█▀▀▀█████▀▀▀█▄▀██▄
▄██▄██████▀████░███▄██▄
███░████████▀██░████░███
███░████░█▄████▀░████░███
███░████░███▄████████░███
▀██▄▀███░█████▄█████▀▄██▀
▀██▄▀█▄▄▄██████▄██▀▄██▀
▀███▄▀▀███████▀▀▄███▀
▀████▄▄▄▄▄▄▄████▀
▀▀███████▀▀
OFFICIAL PARTNERSHIP
FAZE CLAN
SSC NAPOLI
|
HajiBagi

Merit: 311

View Profile
May 22, 2024, 07:31:26 PM

I Dey surprise for people wey chop that money for the airdrop, I no even hear anything about the airdrop if not I go follow them do am even if na small change person see, my brother airdrop Dey really pay and again airdrop na for people wey get the chance for it because some airdrop Dey wey be say you go do am to extend that you no go get time for anything again but at the end then no go pay, airdrop na another way of making money because according to waiting I hear about the airdrop be say na better cash out people do, people even cash out millions of naira, imagine me cash out that kind money for just airdrop, I go use one month Dey thank god because that money go know say he don enter hand wey go invest am for another investment.

But I come Dey see many people now Dey do airdrop, even girls wey no get time for airdrop Dey do airdrop because them see say people cash out, I be wan ask, did we think that another airdrop go still come like this or the one wey people Dey do now go later pay them because I don observe am be say all this airdrop na people wey no plenty them need, and as people don go rush Dey tap tap screen now and them get population them no go pay again.

DuelbitsSPORTS
▄▄▄███████▄▄▄
▄▄█████████████████▄▄
▄██████████████████████▄
██████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████████
███████████████████████████
█████████████████████████
▀████████████████████████
▀▀███████████████████
BEST
ODDS
▄▄▄███ ███▄▄▄
▄▄██▄▄▀▀█ ██████▀▀▀▄▄
▄██████▀▀▄▄▀▀█▀▀▄▄██████▄
███▀▀▀▄▄███▀▀▄▄▀▀█▀▀▀▀▀████
▄▄▄▄██████▀▄████▀▄ █████▄▄▄▀▀
█████████▀▄████▀▄███▄▀█████████
███████▀▄█████▀▄██████ ████████
█████▀▄███████ ████████ ███████
███▀▄████████ █████████ █████
█▀▄████████▌▐██████████ ███
 █████████▌▐██████████▌▐▀
▀▀██████▌▐█████████▀▀
▀▀▀█▌▐████▀▀▀
10% CASHBACK
          100% MULTICHARGER
   ▄▄▀▀▀▀▀▀▄▄▄
 ▄▀▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▀▄
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀
▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
▀▄▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄
 ▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀▄▀█▌
   ▀▄▄▄▀▄▀▄▀▄▄▄████
      ▀▀▀▀▀▀▀███████
   ▄▄▄▄▄         ▀▀███▄
 █▀█████▀█          ▀███▄
███ ███ ███           ▀███▄
▀█▀ ███ ▀█▀             ▀███▄
 ▀▀█████▀▀                 ▀██▀
rachael9385

Activity: 476
Merit: 336

View Profile WWW
May 23, 2024, 07:13:04 PM
Merited by Makus (1)

Hmm... You dey sure say as this one you dey refer to pay another one go pay? Economy or not we still get people for naija wey still dey invest for Bitcoin, the matter be say if you no get money make you no invest because the economy no dey stable again and as we country dey so, the cost of living done almost kill the living finish sef.
Anything airdrop matter, dey very risky, you fit take much time dey claim and and make you no dey surprise say at las nah ponzi schemes.

R

▀▀▀▀▀▀▀██████▄▄
████████████████
▀▀▀▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄▄▄▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄▄▄▄▄▄██████▀▀
LLBITCRYPTO
FUTURES
[
1,000x