Arjantin, Avusturya'yı 2-0 yendi ve grubu lider olarak tamamladı, güzel maçtı.
Messi hattrick yapabilirdi ama penaltıyı kaçırdı, 2 golün sahibide Messiydi. Şu an bildiğim kadarıyla Dünya Kupasında gol kralı durumunda, bu gidişle de gol kralı olarak tamamlayacak.
Şimdi Fransa - Irak maçı başladı, Fransa'nın rahat bir galibiyet alacağını düşünüyorum. En az 2-3 fark atarlar Irak'a.
Maça ara falan verildi, geri başladı. Biraz olaylı bir maç oldu ertelenme bakımından. Fransa, Irak’ı 3-0 geçerken Mbappe 2 gol attı Olise 2 asist yaptı. Bu sene ödülü Olise almalı ya. Adamın muhteşem bir senesi oluyor. Bu seneye damga vurdu herkes ondan bahsediyor. Milli takımda da aynı şekilde devam ediyor.
Messi ise messiliğe devam ediyor bu nasıl oyuncu?