Bitcoin Forum
June 09, 2026, 12:30:27 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 31.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Boykot  (Read 161 times)
1kodumtek7 (OP)
Full Member
***
Offline

Activity: 1708
Merit: 201


View Profile
⇾ Boykot
April 01, 2025, 07:47:40 PM
Merited by mhanbostanci (6), EFS (1)
 #1

Son günlerde halkın tüketimdeki gücünü fark edip hükümet destekçileri üzerinde baskı kurduğunu ve bunun başarısını görüp bu destekçilere bir çok konuda geri adım ya da hatalı karar aldırdığını hepimiz gördük.

Artık ülkemizde boykot kültürü var. Hepimize hayırlı olsun.
blomen
Hero Member
*****
Offline

Activity: 630
Merit: 1048



View Profile
April 01, 2025, 08:01:12 PM
Merited by EFS (1)
 #2

bir saat sonra, yarın 2 nisan 2025 genel tüketim boykotu yapılacakmış. çoğu ilgili kişi paylaştı ama bence biraz aceleye geldi, daha yeni yeni yayılmaya başlamışken millet pek aldırış etmeyecek gibi. ben gözlemleyeceğim etrafı bakalım kim neler yapıyor.

hep sessiz kuzu gibi duran insanların artık bir şeylere tepki verebildiğini görmek sevindirici. ama genelde anlaşılamayan şey her şeyin zıttıyla var olması. yani boykot yapan bir taraf varsa, boykotun sebebine karşı olan şeyi destekleyenler de anti-boykot gibi bir şey yapıyor. bence dengeleniyor yani. zart zurt kahvesinden sen almıyorsun başkası inat ediyor 2 tane alıyor bir şey değişmiyor Sad

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Lachrymose
Legendary
*
Offline

Activity: 1988
Merit: 1420



View Profile
April 01, 2025, 09:35:37 PM
Last edit: April 01, 2025, 09:51:19 PM by Lachrymose
Merited by EFS (1)
 #3

bu ulkede bir ay alkol satilmasin, sigara kacaga donsun, sabah akşam inandigi degerlere hakaret edip asagiladiklari insanlara -hepimiz ayni gemideyiz- masali okumaya baslarlar. hayir, hepimiz ayni gemide degiliz. bu gemiyi biz insa ettik, siz kendinizi kaptan sanip insanlari asagilayarak, otekilestirerek gemiden attiniz. bu igrenc, pislik düzen; hakaret ettikleri insanlarin parasiyla, emegiyle, yasam stiliyle donmemeli artik… öö. r yaparsa, onun da mnakoyayim.

https://youtu.be/GzyQu7r1_FA hahajaja
Spack17
Sr. Member
****
Offline

Activity: 2212
Merit: 391



View Profile
April 01, 2025, 11:12:57 PM
 #4

Bu ülkenin yarısı uzun süredir aşağılamalara hakaretlere maruz bırakılıyor ancak çarkı yine bu yarı döndürüyor.Umarım boykot sonrası bazı kesimler bunu anlar.
mandown
Legendary
*
Offline

Activity: 2674
Merit: 2216



View Profile
April 02, 2025, 08:09:00 AM
 #5

Bunlar yıllarca iç tüketimi azaltmaya uğramadı mı? şimdi millet boykot deyince kıvranıyorlar lan insan kendi milletinden bu kadar mı korkar.

Bugün ekmek dahi almıyorum.

blomen
Hero Member
*****
Offline

Activity: 630
Merit: 1048



View Profile
April 02, 2025, 08:25:17 AM
 #6

bugün ben de bir şey almayacağım. dışarıya çıktığımda sadece gözle görülür bir farklılık var mı etrafta onu anlamaya çalışacağım. aslında bunu 1 günlük her şeyi boykot etmekten çıkarıp genel anlamda gereksiz şeyleri almayı bırakmak şeklinde yapsak baya etkili olur, esnaf yine etkilenir ama 3 harflilerin falan batışını izlemek çok iyi olurdu.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
yenerbatmaz
Sr. Member
****
Offline

Activity: 1540
Merit: 481



View Profile
April 03, 2025, 10:15:19 AM
 #7

Bu akpnin işi gücü algı. TRT haberde denk geldim. 1 Nisan da 14 milyarlık alış veriş olmuş 2 Nisan da 28 milyar TL.
At yalanı skeyim inananı. Mutlaka satışı bir önceki güne göre artmış olabilir. Mesela bir esnaf düne göre arttı diyor. Ya dayı AMK dün Bayram nedeniyle kimse dışarda değildi ( 1 Nisan) dolayısıyla senin o gün satışının az olması normal değil mi. Haliyle bugün de fazla olur. Kimi yiyorsunuz arkadaş.

mhanbostanci
Legendary
*
Offline

Activity: 3780
Merit: 1735



View Profile WWW
April 03, 2025, 11:35:07 AM
Merited by RaltcoinsB (1)
 #8

Son günlerde halkın tüketimdeki gücünü fark edip hükümet destekçileri üzerinde baskı kurduğunu ve bunun başarısını görüp bu destekçilere bir çok konuda geri adım ya da hatalı karar aldırdığını hepimiz gördük.

Artık ülkemizde boykot kültürü var. Hepimize hayırlı olsun.

Ülkemizde boykot kültürü hep vardı. Boykot ata sporumuzdur.
Aranızda Üniversite okumuş olanlar bilir. Öğrenci dediğin en pasif şekilde gücünü göstermek için boykot yapar.
En sık yaptığımız boykot yemekhane boykotudur. Bok gibi yemek çıkarılır, öğrenciler yemekhaneyi boykot eder.
Kampüs içinde sigara satış yasağı vardır. Kampüse en yakın sigara satın alınabilecek bakkal / market yanında başka bir şey satın almadan yekten sigara satmaz boykot edilir.

Boykot anayasal bir haktır. Herkes kendince boykot yapabilir.
Misal ben kendimce yaptığım tercihleri sayayım;

Müsiad üyesi üreticilerin hiç bir ürünü almamaya özen gösteriyorum.
Çikolatalı gofreti hariç bir ülker ürününü satın almıyorum.
Kötü tecrübelerim olduğu için Aras kargo ile çalışmıyorum. Aras kargo ile ürün gönderenlerden de alışveriş yapmıyorum. Bu yüzden alacağım elektronik ürünü daha pahalıya başka satıcıdan almışlığım çoktur.
HP ürünlerini hiç sevmem almam, aldırmam çevreme.
Mcdonalds yemez Burgerking tercih ederdim. Sonra açılışlarını yapanları görünce ayağımı kestim son bir kaç yıldır.
Örneğin bir sürü konserve markası varken Oyak ın olduğu için Tukaş tercih ederdim sonra 2014 de satıldı. Artık tamek alıyorum.
memleketimin markası diye oba / beslen tercih ederdim satıldılar artık almıyorum başka markalara bakıyorum.
özelleştirildiğinden beri milli piyango bileti almıyorum.
kanald şahsi husumetim olduğu için izlemem.  https://www.wipo.int/amc/en/domains/decisions/text/2010/d2010-2109.html
istkbal mobilya markası, boydaklar ve sahtekar avukatları ile saşsi husumetin olduğu için hiç bir ürünlerini almam çevremdekilere de aldırmam. https://www.wipo.int/amc/en/domains/decisions/html/2003/d2003-0313.html
depreme kadar toprağımın, maraşın markası mado dan alışveriş yapardım artık yapmıyorum.
polonez ürünlerini tüketirdim, en son işçilerine yaptıklarını görünce artık tercih etmiyorum. Ocak ta anlaştılar ama artık çok geç.
benzer sebeplerle sarar tekstil ürünlerini çevremdekilere aldırmıyorum. lezita ürünlerini almıyorum aldırmıyorum çevremdekilere.

bizim dünyamızdan da bir kaç şey yazayım.
xrp almadım aldırmadım
hiçbir meme coin almadım aldırmadım çevremede.
nft mint ettim ama nft satın almadım Smiley
hiç bir metaverse den arazi satın almadım aldırmadım.

www.para.com.tr
Linux Sistem Yönetimi
Promox VE Danışmanlık
Kurumsal Web Hosting
Kurumsal E-posta Barındırma
RaltcoinsB
Legendary
*
Offline

Activity: 2884
Merit: 1529



View Profile
April 03, 2025, 11:46:33 AM
 #9

Boykot da bir tercihtir ve eleştirilecek hiç bir yanı yoktur bana göre ki geçmişte de İsrail yanlısı tutumları nedeniyle İsrail ürünleri sıklıkla boykot ediliyordu söz konusu muhalefet kanadının boykot çağrısı olunca da farklı türlü sonuçları olduğunu gördük ben bu farklı davranışların artık iktidar kanadını savunanlara zarar verdiğini düşünüyorum

İnsanlar özgürce istediğini almama hakkına sahiptir ki insanların ceplerindeki parayı zaten yıllarca azaldığını sorgular olduk bu yüzden kişisel tercihler ile birilerini eleştirmemek lazım herkes özgürdür herkes hürdür


Silence Scream
Legendary
*
Offline

Activity: 1652
Merit: 1366



View Profile
April 03, 2025, 01:50:48 PM
 #10

Bu akpnin işi gücü algı. TRT haberde denk geldim. 1 Nisan da 14 milyarlık alış veriş olmuş 2 Nisan da 28 milyar TL.
At yalanı skeyim inananı. Mutlaka satışı bir önceki güne göre artmış olabilir. Mesela bir esnaf düne göre arttı diyor. Ya dayı AMK dün Bayram nedeniyle kimse dışarda değildi ( 1 Nisan) dolayısıyla senin o gün satışının az olması normal değil mi. Haliyle bugün de fazla olur. Kimi yiyorsunuz arkadaş.
Belki şöyledir 14 milyarlık alışveriş sadece pazar manav olarak hesaplamıştırlar, boykot günü olan verileri ise tüm gün istatistiği olarak hesaplamışlardır. Yani rakamlarla oynamayı sevdikleri için bu açıklamayı ne samimi ne de doğru bulmuyorum. Devletin kanalı olarak özerk kalması gereken TRT direkt taraf tutmaya başlamış. Bu bile içerisindeki kadrolaşmanın derinliğini gösteriyor.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Distraction
Hero Member
*****
Offline

Activity: 2744
Merit: 608



View Profile
April 03, 2025, 03:42:03 PM
 #11

Boykot gerçekten işe yarıyor. Boykot çağrıları iktidar kanadını büyük bir endişeye düşürdü. Hatta bir adım daha ileri gitmekten bile çekinmediler...



Görüyorsunuz işte halk birlikte hareket ettiği zaman neler oluyor.  Smiley  Millet mesajını güzelce verdi ve vermeye de devam edecektir artık. Bu iş çoktan iktidarın kontrolünden çıktı bile.

Korku ve yıldırma kültürünü sürdürmek için ellerinden geleni yapıyorlar. 2 Nisan boykot çağrısı yapan bazı sanatçıları göz altına almalar, işlerinden etmeler...

Sayın cumhurbaşkanı da zamanında boykot çağrısında bulunmuştu: https://x.com/alimahir/status/1907138982397243796

Boykot anayasal bir haktır.

blomen
Hero Member
*****
Offline

Activity: 630
Merit: 1048



View Profile
April 03, 2025, 04:34:23 PM
 #12

Boykot gerçekten işe yarıyor. Boykot çağrıları iktidar kanadını büyük bir endişeye düşürdü. Hatta bir adım daha ileri gitmekten bile çekinmediler...



Görüyorsunuz işte halk birlikte hareket ettiği zaman neler oluyor.  Smiley  Millet mesajını güzelce verdi ve vermeye de devam edecektir artık. Bu iş çoktan iktidarın kontrolünden çıktı bile.

Korku ve yıldırma kültürünü sürdürmek için ellerinden geleni yapıyorlar. 2 Nisan boykot çağrısı yapan bazı sanatçıları göz altına almalar, işlerinden etmeler...

Sayın cumhurbaşkanı da zamanında boykot çağrısında bulunmuştu: https://x.com/alimahir/status/1907138982397243796

Boykot anayasal bir haktır.
ne yapsın millet, bu insanların en doğal hakkı. beğenmediğimiz bir hareketi olanı istediğimiz gibi paylaşır, yayar boykot ederiz. ne yapacağız kimseye bildiklerimizi anlatmadan fikir paylaşmadan mı yaşayacağız?

ülke kan ağlarken gidip hala filistin'de çocuklar ölüyor yardım yardım edin diyorlar. bundan banane? ülkemde 2 sene önceki depremden etkilenen insanlar hala konteynerlerde yaşarken, kanun dinlemeyen yöneticiler varken, belediye başkanları tutuklanırken bu benim en son düşüneceğim şeydir. şu anda 85 milyonun geleceğini düşünmeyen, kendi ülkesinin doğduğu yerin halinden anlamayan yürüsün gitsin filistin'de savaşsın.

din ile insanların duygularıyla oynuyorlar, bunun farkına varamayan kesim de bunları yardımsever iyilik perisi sanıyor. kendi kazandığım alım gücü daracık paramı istediğim yerde de mi harcayamıyorum artık? istersem tutarım, istersem hepsiyle israili fonlayan şirketin dandik olmayan tadı müthiş içeceğini alırım, sanane.

 
█▄
R


▀▀██████▄▄
████████████████
▀█████▀▀▀█████
████████▌███▐████
▄█████▄▄▄█████
████████████████
▄▄██████▀▀
LLBIT▀█ 
  TH#1 SOLANA CASINO  
████████████▄
▀▀██████▀▀███
██▄▄▀▀▄▄████
████████████
██████████
███▀████████
▄▄█████████
████████████
████████████
████████████
████████████
█████████████
████████████▀
████████████▄
▀▀▀▀▀▀▀██████
████████████
███████████
██▄█████████
████▄███████
████████████
█░▀▀████████
▀▀██████████
█████▄█████
████▀▄▀████
▄▄▄▄▄▄▄██████
████████████▀
........5,000+........
GAMES
 
......INSTANT......
WITHDRAWALS
..........HUGE..........
REWARDS
 
............VIP............
PROGRAM
 .
   PLAY NOW    
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!