Bitcoin Forum
May 14, 2024, 04:22:11 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Antminer S1 import kosten.  (Read 659 times)
GordonBM (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile
April 29, 2014, 06:50:14 PM
 #1

Hello,

Aangezien de S1 zéér laag staan bij Bitmain (0.55BTC momenteel), lijkt het mij wel interessant om daar te bestellen.
Helaas weet ik niet hoeveel de importkosten bedragen naar Belgie. Ik heb al €300 gehoord en kheb al €45 gehoord.

Er zijn wel mensen met ervaring vermoed ik.

Of mensen die er hebben, ze kwijt willen en een interessant bod geven mag ook natuurlijk  Grin

I got hacked by some Syrian faggot and now I have negative feedback.
Blaater
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 462
Merit: 262


View Profile
April 29, 2014, 06:56:02 PM
 #2

De officiële importkosten zijn het BTW-bedrag van belgië bovenop de waarde + inklaringskosten (in nederland 17,50). Op dit moment zou dat dus een totaalbedrag zijn van ongeveer 55 euro in nederland.
bitspender
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 500



View Profile
April 29, 2014, 07:53:14 PM
 #3

Hello,

Aangezien de S1 zéér laag staan bij Bitmain (0.55BTC momenteel), lijkt het mij wel interessant om daar te bestellen.
Helaas weet ik niet hoeveel de importkosten bedragen naar Belgie. Ik heb al €300 gehoord en kheb al €45 gehoord.

Er zijn wel mensen met ervaring vermoed ik.

Of mensen die er hebben, ze kwijt willen en een interessant bod geven mag ook natuurlijk  Grin

Hey Gordon Wink

Ik heb er gisteren 32 stuks van ontvangen, import op dit moment bedroeg 58€ / stuk.

Grtz
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 29, 2014, 07:57:19 PM
 #4

Import kosten bereken ik altijd op deze website: http://www.invoercalculator.nl/ klopt vrijwel altijd eigenlijk (bestel nog wel eens dingen uit Amerika). Deze geldt voor nederland, maar denk eigenlijk dat belgie niet veel anders werkt. Bij bitmaintech op de site staat ook: The Declaration For The Customs: Reasonable Value Declaration is for EU customers. Dus dat zou kunnen schelen.

300 euro heb ik nog nooit gehoord. Als je geen risico wilt nemen zou je hem kunnen bestellen bij een webshop.


Zag dat ze op minersworld.nl (http://www.minersworld.nl/sha-256/antminer-s1-200-gh/s-met-voeding) een antminer s1, plus voeding voor 300 euro (voeding is bronze). Bij deze site nog nooit iets besteld, en durf ik niet te zeggen hoe goed ze zijn.

Op usbminers.nl staat ie voor 350 euro (zonder voeding zover ik weet)  https://www.usbminers.nl/SHA-256-miners/Antminers-catagory/Antminer-S1-180-200-GHs-bitcoin-miner deze winkel wordt zo ver ik heb gehoort de hemel in geprezen (Alleen posetieve dingen erover gelezen).

Zat zelf ook al er aan te denken om er een te kopen, maar toch zijn de stroomkosten dan ongeveer 60 euro per maand, wat op zich nog best prijzig is.
GordonBM (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 137
Merit: 100


View Profile
April 29, 2014, 08:07:54 PM
 #5

Hello,

Aangezien de S1 zéér laag staan bij Bitmain (0.55BTC momenteel), lijkt het mij wel interessant om daar te bestellen.
Helaas weet ik niet hoeveel de importkosten bedragen naar Belgie. Ik heb al €300 gehoord en kheb al €45 gehoord.

Er zijn wel mensen met ervaring vermoed ik.

Of mensen die er hebben, ze kwijt willen en een interessant bod geven mag ook natuurlijk  Grin

Hey Gordon Wink

Ik heb er gisteren 32 stuks van ontvangen, import op dit moment bedroeg 58€ / stuk.

Grtz


32!!??!

Laat nog wat stroom over voor Halle  Grin
Hoe werkt dit dan?
Je laat ze overkomen en dan wordt je verwittigd en moet je betalen of....?

@lamaa1: Okay thanks!

I got hacked by some Syrian faggot and now I have negative feedback.
Josepht
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1008
Merit: 515


View Profile WWW
April 30, 2014, 12:08:02 PM
 #6

Bij mij was het zo dat ik het contant moest betalen aan de bezorger.
Met 32 stuks zal het misschien wat anders liggen?
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
April 30, 2014, 05:16:24 PM
 #7

Bij aankomst van het pakket moet je per se in CASH betalen, hoe ouderwets. Maar het is niet anders.(ik had wel een mobiel pinapparaatje verwacht).



Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
bitspender
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 658
Merit: 500



View Profile
April 30, 2014, 06:48:44 PM
 #8

Hello,

Aangezien de S1 zéér laag staan bij Bitmain (0.55BTC momenteel), lijkt het mij wel interessant om daar te bestellen.
Helaas weet ik niet hoeveel de importkosten bedragen naar Belgie. Ik heb al €300 gehoord en kheb al €45 gehoord.

Er zijn wel mensen met ervaring vermoed ik.

Of mensen die er hebben, ze kwijt willen en een interessant bod geven mag ook natuurlijk  Grin

Hey Gordon Wink

Ik heb er gisteren 32 stuks van ontvangen, import op dit moment bedroeg 58€ / stuk.

Grtz


32!!??!

Laat nog wat stroom over voor Halle  Grin
Hoe werkt dit dan?
Je laat ze overkomen en dan wordt je verwittigd en moet je betalen of....?

@lamaa1: Okay thanks!

Halle heeft nog stroom genoeg Wink

Via UPS wordt je verwittigd en dien je cash te betalen.
DHL houd je zending tegen, en dan moet je eerst naar het bureel gaan betalen.
Hoshimaru
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 411
Merit: 250


View Profile
April 30, 2014, 07:36:40 PM
 #9

'k heb me er eentje besteld voor 0.55 BTC.

In het verleden heb ik bij DHL gewoon telefoon gekregen om de kosten te betalen. Ik kon kiezen of ik dat via credit card deed door m'n nummer aan de call center agent te geven, een weblink wilde ontvangen (betaling via Ogone, ook met credit card) ofwel contant aan de chauffeur meegaf.

Bij UPS heb ik nooit spullen ontvangen die duur genoeg waren om importheffingen op te betalen.
Posted from Bitcointa.lk - #iu3P8AWGCGPcnCFT
TrytoHex
Member
**
Offline Offline

Activity: 86
Merit: 10


View Profile
May 02, 2014, 12:31:28 PM
 #10

In België heb ik vorige week € 64 importaksen betaald, ook enkel cashbetaling mogelijk bij UPS.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!