Bitcoin Forum
April 26, 2024, 04:30:39 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: Monero (MRO) - Anonieme CPU coin  (Read 4528 times)
dEBRUYNE
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2268
Merit: 1141


View Profile
September 15, 2014, 12:21:47 PM
 #21

Hier nog een lijstje van waarom monero er toe doet en niet weer een kloon is:

https://bitcointalk.org/index.php?topic=721045.msg8477489#msg8477489

Privacy matters, use Monero - A true untraceable cryptocurrency
Why Monero matters? http://weuse.cash/2016/03/05/bitcoiners-hedge-your-position/
1714105839
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714105839

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714105839
Reply with quote  #2

1714105839
Report to moderator
Whoever mines the block which ends up containing your transaction will get its fee.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
dEBRUYNE
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2268
Merit: 1141


View Profile
September 30, 2014, 10:10:05 PM
 #22

Iemand nog ingekocht? Prijs is vrij gunstig nu!

Privacy matters, use Monero - A true untraceable cryptocurrency
Why Monero matters? http://weuse.cash/2016/03/05/bitcoiners-hedge-your-position/
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 01, 2014, 12:09:48 AM
 #23

Iemand nog ingekocht? Prijs is vrij gunstig nu!

ik zit al met 66% van mn crypto-investeringen in Monero. Dus niet meer bijgekocht, maar inderdaad, zéér goeie prijs, denk ik Tongue
(het kriebelt wel om nog een paar BTC extra erin te pompen, maar dan is mn exposure echt té groot :p )
dEBRUYNE
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2268
Merit: 1141


View Profile
October 01, 2014, 10:47:59 PM
 #24

Iemand nog ingekocht? Prijs is vrij gunstig nu!

ik zit al met 66% van mn crypto-investeringen in Monero. Dus niet meer bijgekocht, maar inderdaad, zéér goeie prijs, denk ik Tongue
(het kriebelt wel om nog een paar BTC extra erin te pompen, maar dan is mn exposure echt té groot :p )

Das nogal flink Tongue Maar volgens mij zat jij er ook al een stuk eerder in, voor de exchanges. Toen was de prijs ook nog een stuk lager. Zit momenteel 30-35% en vind het wel even goed zo, eerst eens even kijken hoe alles zich uitspeelt. Kan het mensen wel aanraden trouwens om te investeren, zeker met deze prijs!

Privacy matters, use Monero - A true untraceable cryptocurrency
Why Monero matters? http://weuse.cash/2016/03/05/bitcoiners-hedge-your-position/
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
October 01, 2014, 11:38:12 PM
 #25

Iemand nog ingekocht? Prijs is vrij gunstig nu!

ik zit al met 66% van mn crypto-investeringen in Monero. Dus niet meer bijgekocht, maar inderdaad, zéér goeie prijs, denk ik Tongue
(het kriebelt wel om nog een paar BTC extra erin te pompen, maar dan is mn exposure echt té groot :p )

Das nogal flink Tongue Maar volgens mij zat jij er ook al een stuk eerder in, voor de exchanges. Toen was de prijs ook nog een stuk lager. Zit momenteel 30-35% en vind het wel even goed zo, eerst eens even kijken hoe alles zich uitspeelt. Kan het mensen wel aanraden trouwens om te investeren, zeker met deze prijs!

welja, klopt, maar zoals altijd, véél te weinig geïnvesteerd toen de koers onder 1 mBTC stond. Mijn gemiddelde aankoopprijs ligt tegen de 2 mBTC...


edit: ik zit hier, voor alle duidelijkheid, voor de lange termijn. Ik zie écht een toekomst in deze munt. Een koers van 10-20 EUR binnen een jaar lijkt me zeker mogelijk!
dnaleor (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1470
Merit: 1000


Want privacy? Use Monero!


View Profile
December 17, 2016, 01:46:27 PM
 #26

Iemand nog ingekocht? Prijs is vrij gunstig nu!

ik zit al met 66% van mn crypto-investeringen in Monero. Dus niet meer bijgekocht, maar inderdaad, zéér goeie prijs, denk ik Tongue
(het kriebelt wel om nog een paar BTC extra erin te pompen, maar dan is mn exposure echt té groot :p )

Das nogal flink Tongue Maar volgens mij zat jij er ook al een stuk eerder in, voor de exchanges. Toen was de prijs ook nog een stuk lager. Zit momenteel 30-35% en vind het wel even goed zo, eerst eens even kijken hoe alles zich uitspeelt. Kan het mensen wel aanraden trouwens om te investeren, zeker met deze prijs!

welja, klopt, maar zoals altijd, véél te weinig geïnvesteerd toen de koers onder 1 mBTC stond. Mijn gemiddelde aankoopprijs ligt tegen de 2 mBTC...


edit: ik zit hier, voor alle duidelijkheid, voor de lange termijn. Ik zie écht een toekomst in deze munt. Een koers van 10-20 EUR binnen een jaar lijkt me zeker mogelijk!

het was een jaar later, in 2016 in plaats van in 2015. Wink
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!