Bitcoin Forum
April 20, 2024, 10:52:50 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Warning: One or more bitcointalk.org users have reported that they strongly believe that the creator of this topic is a scammer. (Login to see the detailed trust ratings.) While the bitcointalk.org administration does not verify such claims, you should proceed with extreme caution.
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Ik ben bezig een hosting service op te zetten in China  (Read 1575 times)
Easy2Mine (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 500


einc.io


View Profile
May 12, 2014, 05:00:51 PM
 #1

Hallo allemaal,

ik zit al 2 weken in China, ik blijf hier tot 28 juni en dan ga ik weer terug naar Nederland om een zakelijke Visa te regelen.
Er zijn verschillende redenen dat ik in China zit.
1.) Ik betaal me blauw aan import kosten zoals jullie allemaal.
2.) Ik betaal me scheel aan transport kosten, vaak staat er "Free shipping", maar niks is minder waar, die kosten zijn verekend in de totale prijs.
3.) Elektriciteit kosten zijn gewoon te hoog in Nederland om een kans te maken tegen miners uit Amerika en Canada en landen met extreem lage
     elektriciteit kosten.
4.) Ik zit een half uur met de auto verwijderd van Shenzhen en Dongguan waar alle belangrijke fabrikanten zitten.
     Bij defect ga ik er persoonlijk naar toe om de boel te regelen. Werkt erg goed als je een goede klant bent en vooral als je de taal spreekt.
     Ik spreek zelf verschillende dialecten Chinees.

Ik heb hier al een nieuwe farm opgezet dat gedeeltelijk klaar is met Dragon 1T miners in een leegstaande villa van mijn schoon familie.
Nieuwe elektriciteit leidingen zijn sinds zaterdag klaar om genoeg stroom te kunnen leveren voor nog meer miners.
Elektriciteit is voor huiselijk gebruik spot goedkoop, beginnend bij 7 dollar cent tot 10 dollar cent als je groot gebruiker bent.
Voor bedrijven is dat vanaf 12 dollar cent.
Ik ga van de week op zoek naar een bedrijfspand om er miners te plaatsen voor hosting.

Hosting fee per 1T Dragon miner is 200 US dollar per maand, mocht er veel belangstelling zijn, dan kan dat lager zijn.
Contract is in tegenstelling tot de concurentie niet meer dan 2 maanden en daarna elk maand opzegbaar, alleen dan hebben jullie nog een kans.
Mocht jullie de miner willen verkopen, dan verzend ik de miner na betaling verzendkosten naar de koper en scheelt het jullie ook import kosten. De import kosten zal tegen die tijd ook lager zijn in verband met de waarde daling van de miner.
Mocht jullie geen koper kunnen vinden en het toch willen verkopen, dan kan ik het eventueel overnemen tegen de dan geldende fabrieks prijs.

Bijna alle Dragon 1T miner komen uit de fabriek uit Dongguan. Sommige kleine fabriekjes kopen printplaten van de fabriek uit Dongguan en bouwen
hun eigen kast en plaatsen hun eigen PSU erin om kosten te besparen.
Alle Chinese resellers op dit forum plaatsen hun koopwaar als pre-order terwijl alles uit stock te leveren is.
Ze kunnen in principe op de dag van betaling leveren.
Er wordt gewoon op kosten van de koper gemined. Vaak hebben die miners al maanden gemined, vandaar dat er zoveel stof in de heatsink zitten.
De gewoonte is oud spul eruit en nieuw spul zelf gebruiken, de miners is vaak met elke nieuwe batch verbeterd ten opzichte van de vorige batch.
De chip in de Dragon 1T miner is de A1 chip van Innosilicon en Bitmine.

Met deze opzet geef ik jullie een kans en verlaag ik mijn eigen risico.
Mocht er suggesties zijn, dan hoor ik het wel

1713610370
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713610370

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713610370
Reply with quote  #2

1713610370
Report to moderator
1713610370
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713610370

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713610370
Reply with quote  #2

1713610370
Report to moderator
1713610370
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713610370

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713610370
Reply with quote  #2

1713610370
Report to moderator
Bitcoin addresses contain a checksum, so it is very unlikely that mistyping an address will cause you to lose money.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713610370
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713610370

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713610370
Reply with quote  #2

1713610370
Report to moderator
1713610370
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713610370

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713610370
Reply with quote  #2

1713610370
Report to moderator
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 14, 2014, 10:06:02 PM
 #2

Ondernemend ben je zeker!  Ben je van plan alleen SHA265 Asics te gaan hosten?  Wellicht kun je ook lokaal aan energiezuinige & krachtige Scrypt ASICs komen, en kun je de hashrate daarvan doorverhuren of doorverkopen dmv "shares".  Daar is volgens mij best wel wat vraag naar nu. Je kunt natuurlijk ook je eigen Scrypt ASICS huren daar en bv de mogelijkheid creëren voor anderen om deze TIJDELIJK te huren, bijvoorbeeld via BetaRigs. (Huurt iemand de miner dan niet voor een X (X) aantal uren, dan mined ie gewoon op een door jou aangegeven pool, bv Clevermining).  


Just my 2 cents Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
sikerdebaard
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 46
Merit: 0


View Profile
May 15, 2014, 10:15:25 AM
 #3

[..]

Damn son, je bent me voor. Ben ook aan het calculeren om samen met de chinese vriendin iets op te zetten in Zhongshan city. Kunnen wij niet de handen ineen steken?
Easy2Mine (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 854
Merit: 500


einc.io


View Profile
May 15, 2014, 02:47:27 PM
 #4

Weet jij hoe je remote access op kan zetten voor bitcoin miners?
Opzetten van een farm voor hosting is niet zo moeilijk hier, maar je moet mensen ook in hun miner in kunnen laten loggen en niet in andermans miner.
Als je dat kan wil ik wel samenwerken, want dat trukje kan ik eerlijk gezegd nog niet.

sikerdebaard
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 46
Merit: 0


View Profile
May 15, 2014, 05:25:41 PM
 #5

Weet jij hoe je remote access op kan zetten voor bitcoin miners?
Opzetten van een farm voor hosting is niet zo moeilijk hier, maar je moet mensen ook in hun miner in kunnen laten loggen en niet in andermans miner.
Als je dat kan wil ik wel samenwerken, want dat trukje kan ik eerlijk gezegd nog niet.

Hangt er van af over welk protocol. Http is bijvoorbeeld best makkelijk. Desnoods kan ik zelf iets bakken, ben een developer dus ben niet echt vies van wat code. :p
Kunnen we anders eens kennis maken via mail / chat? Dan kunnen we eens kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Willemveen
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 37
Merit: 0


View Profile
May 16, 2014, 07:49:53 PM
 #6

Veel succes ermee!
mikerbiker6
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
May 19, 2014, 08:40:53 AM
 #7

Weet jij hoe je remote access op kan zetten voor bitcoin miners?
Opzetten van een farm voor hosting is niet zo moeilijk hier, maar je moet mensen ook in hun miner in kunnen laten loggen en niet in andermans miner.
Als je dat kan wil ik wel samenwerken, want dat trukje kan ik eerlijk gezegd nog niet.
geen idee sorry.
Ik heb wel een tip, probeer je te richten op de grote jongens.
Zet je farm op leaserig of betarigs, je kunt dan best een goede rating krijgen per uur.
Dat is veel gemakkelijker dan verhuren aan honderd kleinere kopers.

Participate and Earn on the Letstalkbitcoin forum letstalkbitcoin.com
yelloyello
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 210
Merit: 100


View Profile
May 26, 2014, 10:34:07 PM
 #8

Gewoon per TH verhuren en per 24 uur. Dan krijg je niet al die kleintjes, maar alleen serieuze gasten.

Waar kan ik die printplaten kopen trouwens?
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 27, 2014, 02:29:02 AM
Last edit: May 27, 2014, 02:46:07 AM by Zeta0S
 #9

Hallo allemaal,

ik zit al 2 weken in China, ik blijf hier tot 28 juni en dan ga ik weer terug naar Nederland om een zakelijke Visa te regelen.
Er zijn verschillende redenen dat ik in China zit.
1.) Ik betaal me blauw aan import kosten zoals jullie allemaal.
2.) Ik betaal me scheel aan transport kosten, vaak staat er "Free shipping", maar niks is minder waar, die kosten zijn verekend in de totale prijs.
3.) Elektriciteit kosten zijn gewoon te hoog in Nederland om een kans te maken tegen miners uit Amerika en Canada en landen met extreem lage
     elektriciteit kosten.
4.) Ik zit een half uur met de auto verwijderd van Shenzhen en Dongguan waar alle belangrijke fabrikanten zitten.
     Bij defect ga ik er persoonlijk naar toe om de boel te regelen. Werkt erg goed als je een goede klant bent en vooral als je de taal spreekt.
     Ik spreek zelf verschillende dialecten Chinees.

Ik heb hier al een nieuwe farm opgezet dat gedeeltelijk klaar is met Dragon 1T miners in een leegstaande villa van mijn schoon familie.
Nieuwe elektriciteit leidingen zijn sinds zaterdag klaar om genoeg stroom te kunnen leveren voor nog meer miners.
Elektriciteit is voor huiselijk gebruik spot goedkoop, beginnend bij 7 dollar cent tot 10 dollar cent als je groot gebruiker bent.
Voor bedrijven is dat vanaf 12 dollar cent.
Ik ga van de week op zoek naar een bedrijfspand om er miners te plaatsen voor hosting.

Hosting fee per 1T Dragon miner is 200 US dollar per maand, mocht er veel belangstelling zijn, dan kan dat lager zijn.
Contract is in tegenstelling tot de concurentie niet meer dan 2 maanden en daarna elk maand opzegbaar, alleen dan hebben jullie nog een kans.
Mocht jullie de miner willen verkopen, dan verzend ik de miner na betaling verzendkosten naar de koper en scheelt het jullie ook import kosten. De import kosten zal tegen die tijd ook lager zijn in verband met de waarde daling van de miner.
Mocht jullie geen koper kunnen vinden en het toch willen verkopen, dan kan ik het eventueel overnemen tegen de dan geldende fabrieks prijs.

Bijna alle Dragon 1T miner komen uit de fabriek uit Dongguan. Sommige kleine fabriekjes kopen printplaten van de fabriek uit Dongguan en bouwen
hun eigen kast en plaatsen hun eigen PSU erin om kosten te besparen.
Alle Chinese resellers op dit forum plaatsen hun koopwaar als pre-order terwijl alles uit stock te leveren is.
Ze kunnen in principe op de dag van betaling leveren.
Er wordt gewoon op kosten van de koper gemined. Vaak hebben die miners al maanden gemined, vandaar dat er zoveel stof in de heatsink zitten.
De gewoonte is oud spul eruit en nieuw spul zelf gebruiken, de miners is vaak met elke nieuwe batch verbeterd ten opzichte van de vorige batch.
De chip in de Dragon 1T miner is de A1 chip van Innosilicon en Bitmine.

Met deze opzet geef ik jullie een kans en verlaag ik mijn eigen risico.
Mocht er suggesties zijn, dan hoor ik het wel
Wat gaaf! Post eens wat foto`s van de fabriekjes, om ons een idee te geven hoe het daar er uitziet en te werkt wordt gegaan.
Ik hoop straks genoeg te verdienen om eens een trip die kant op te maken. Ik doe veel CEO en sales voor paar fabrikanten aldaar.

Even een kritisch kijk,
Alleen 1 Terra Hash geeft ongeveer 2.6 bitcoins dit jaar. (bron: http://mining-profit.com )
Ik moet een miner kopen en 200 dollar hosting betalen, de miner alleen kost al 2 bitcoins als je hem inkoopsprijs rekent schat ik zo.
Of gaat de hosting prijs per unit naar beneden als je er meer koopt?
Geef eens in euro prijs weer, ik wil morgen 1 Terra Hash mining power kopen, wat ga ik dan betalen incl. hosting.
Mijn Idee
Veder is scrypt hosting wellicht wel een idee, uitbetaling eventueel in bitcoin.
(iedere user via wafflepool, is het probleem met inloggen ook opgelost)


Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
sikerdebaard
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 46
Merit: 0


View Profile
May 27, 2014, 10:52:18 AM
 #10

Weet jij hoe je remote access op kan zetten voor bitcoin miners?
Opzetten van een farm voor hosting is niet zo moeilijk hier, maar je moet mensen ook in hun miner in kunnen laten loggen en niet in andermans miner.
Als je dat kan wil ik wel samenwerken, want dat trukje kan ik eerlijk gezegd nog niet.

Tot op heden nog geen antwoord gehad op mijn mail.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 28, 2014, 05:23:42 AM
 #11

PM 30 uur geleden verstuurd, nog geen reactie.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
May 28, 2014, 05:14:43 PM
 #12

Wellicht is het internet daar in China uitgevallen of issie druk aan het onderhandelen Wink.

Het idee is goed, de positie ook. Nu nog een goed plan van aanpak etc.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
sikerdebaard
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 46
Merit: 0


View Profile
May 30, 2014, 07:24:03 AM
 #13

Net een mailtje ontvangen. Momenteel is hij druk bezig alles op te zetten.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
May 30, 2014, 07:32:33 AM
 #14

Net een mailtje ontvangen. Momenteel is hij druk bezig alles op te zetten.
Grappig, wil net het zelfde schrijven haha. Inderdaad, mailtje ontvangen:-)

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 01, 2014, 06:18:10 PM
 #15

Alright Wink. Keep us updated!

Ik ben wel benieuwd naar wat jij of jullie gaan doen daar. Wellicht dat ik wel een kleine klant wordt bij eventuele scrypt hashing Wink.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
June 10, 2014, 12:48:52 PM
 #16

Een update? Hoe gaat het er mee?

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
sikerdebaard
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 46
Merit: 0


View Profile
June 11, 2014, 07:08:33 AM
 #17

Ergens eind deze maand / begin volgende maand is hij in Nederland en zal ik hem even meeten. Eens kijken of het iemand is die serieus is. Smiley
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!