Bitcoin Forum
April 25, 2024, 10:42:26 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Genesis-Mining.com discount promo code: MMD  (Read 3031 times)
Mike18feb (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
June 09, 2014, 12:14:52 PM
Last edit: July 26, 2014, 03:15:38 PM by Mike18feb
 #1

Mocht je nog eens hashrate willen bestellen bij Genesis-Mining.com, met de volgende promo code kun je 3% korting krijgen:

Promo code: MMD

Inschrijven is gratis, en op de order pagina kun je die code invullen:


De code is herbruikbaar voor elke aankoop die je doet, en hoe meer die code gebruikt wordt, hoe meer korting die op gaat leveren. Dus als je anderen weet, geeft het door.
En het levert mij een beetje hashrate op, dus helemaal onbevooroordeld ben ik niet. Ik heb zelf ook 6Mhs gekocht, by the way

Bij genesis-mining.com kun je zelf bepalen welke munt je mined, van Bitcoin (feitelijk de most profitable scrypt coins omgezet in BTC) tot diverse alt coins. De volledige lijst nu is:
Bitcoin, Litecoin, Dogecoin, Auroracoin, Feathercoin, Lottocoin, Megacoin, Darkcoin en Blackcoin. Meer volgen nog. Je kunt je hashrate ook verdelen over meerdere munten.
Je wordt uitbetaald in de munt die je gekozen hebt, ofwel, in de autostand is dat Bitcoin, en als je Megacoin mined word je betaald in Megacoin en als je Darkcoin mined... je snapt het wel.

Minimum aankoop is 1 Mhs (zie plaatje, je moet Custom kiezen om 1 Mhs in te kunnen vullen), maar ik ben bezig met GM om iets anders te regelen ook, hopelijk lukt dat.
Ook op het plaatje zie je waar je de discount promo code kunt invullen, namelijk achter "Promo code?"  Grin
De prijs voor 2Mhs ligt nu op US $158, of 1 Mhs voor $79. De BTC value varieert, maar 1Mhs is op dit moment BTC0.133, en met MMD code BTC0.129. 20 Mhs = BTC2.322, met MMD code = BTC2.253
Hoe groter het aantal Mhs die je koopt hoe lager de prijs per khs. En daar krijg je met de MMD code dus weer 3% korting over. Ook in de allerhoogste prijsklasse krijg je dus nog korting.
Betalen kan met Bitcoin, Litecoin en Dogecoin, Euro en US$.

Uit eigen ervaring kan ik melden dat de BTC opbrengst netjes is vergeleken met andere multipools etcetera. Het is helaas niet de beste altcoin tijd, maar daar heeft iedereen last van.

Mocht je mijn discount code gebruikt hebben, laat me weten in een PM. Ik krijg niet alles netjes door nog. En mocht je daarna tegen issues aanlopen die je niet opgelost krijgt, stuur me dan ook een berichtje. Heel soms heb ik wel een beetje invloed op het verloop van tickets Smiley

En voor wie het zich afvraagt, MMD staat voor MegaMike's Discount  Cool

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
1714041746
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714041746

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714041746
Reply with quote  #2

1714041746
Report to moderator
1714041746
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714041746

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714041746
Reply with quote  #2

1714041746
Report to moderator
"There should not be any signed int. If you've found a signed int somewhere, please tell me (within the next 25 years please) and I'll change it to unsigned int." -- Satoshi
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
June 09, 2014, 12:55:38 PM
 #2

Kun je de hashes zelf ergens naartoe richten?
Mike18feb (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
June 09, 2014, 12:58:46 PM
 #3

Kun je de hashes zelf ergens naartoe richten?
Dat zou helemaal ideaal zijn  Smiley

Maar helaas, je kunt wel een munt kiezen, maar niet de pool waar gemined wordt. Maar zoals gezegd, de pools die ze zelf draaien (of kiezen, geen idee precies) doen het prima.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
vaisajne
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 224
Merit: 100



View Profile
July 15, 2014, 06:19:57 AM
 #4

3 % discount when you join Genesis Mining. Use Promo Code : UMANO_17

Mike18feb (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
July 26, 2014, 03:14:15 PM
 #5

Genesis Mining heeft de prijzen omlaag bijgesteld:

De prijs voor 2Mhs ligt nu op US $158, of 1 Mhs voor $79. De BTC value varieert, maar 1Mhs is op dit moment BTC0.133, en met MMD code BTC0.129. 20 Mhs = BTC2.322, met MMD code = BTC2.253
Hoe groter het aantal Mhs die je koopt hoe lager de prijs per khs. En daar krijg je met de MMD code weer 3% korting over.

De volledige lijst met coins die ondersteund worden is nu:
Bitcoin, Litecoin, Dogecoin, Auroracoin, Feathercoin, Lottocoin, Megacoin, Darkcoin, ReddCoin en Blackcoin. En je kunt nu ook betalen met Litecoin en Dogecoin, naast Bitcoin, Euro en US$.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
July 26, 2014, 03:52:41 PM
 #6

http://www.youtube.com/watch?v=EJYovBeJrPk

How to, Video
 Smiley

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Mike18feb (OP)
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
July 26, 2014, 08:28:00 PM
 #7

Duidelijk filmpje. Jammer alleen van die ene kolossale fout!


Verkeerde promo code


 Cheesy

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
OliverBTC
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 2
Merit: 0


View Profile
July 13, 2016, 07:46:40 AM
 #8

New 3% Off Genesis promo code: 33DISCOUNT .  (Tested) This one works for all contracts, for new memebers and for upgrading hashpower
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
July 13, 2016, 03:49:22 PM
 #9

Of je gebruikt gewoon Genesis Mining eigen promo code MOON en krijg je altijd de hoogste korting.

P.s ik heb een tijdje geleden een video gemaakt met de mining inkomsten:
https://www.youtube.com/watch?v=doRAF2c-Rrk

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
bennl
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 176
Merit: 100


Holland


View Profile
July 18, 2016, 06:24:55 PM
 #10

Bedankt voor het posten van de code Zeta0S.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
August 10, 2016, 04:39:50 PM
 #11

Nieuwe video met inkomsten.
https://www.youtube.com/watch?v=CLack9PgNd0

Goed te zien waar de bitcoin block halving was.

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!