Bitcoin Forum
April 25, 2024, 01:40:33 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: schadevergoeding cryptsy (25% bonus) hulp gevraagd  (Read 2266 times)
,./,./ (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 09, 2014, 06:46:02 PM
 #1

ik zelf ben begonnen met het investeren in dogecoin via cryptsy

bitcoinic->multibitwallet->cryptsy->dogecoin (en dan wallet etc...)

dit was rond (eind december) toen stond dogecoin op 56 satoshi. toen de prijs (ik denk 1 maand later) omhoog ging heb ik bij dogecoins verkocht op cryptsy
maar deze heb ik niet verkocht voor de laagste koop order die was 199 (of zo iets) ik zette mijn verkoop order neer op 200. toen ik de helft verkocht had zakte de prijs naar 190.
ik wou hem daarna annuleren (wat niet lukte) waardoor de order op 200 bleef staan. na 1 week kreeg ik hem weg en heb de dogecoins verkocht voor 150 (ik heb elke dag geprobeerd om hem te annuleren)

ik heb hier hinder ondervinden van 40x3,2 (geschatte aantal) miljoen dogecoins. naar mijn mening heb ik inkomsten misgelopen die voor mij waren bedoeld. dat gaat om zo'n 100 euro's.....

toen het gebeurde, heb ik gekeken naar support (maar kwam alleen op een forum terecht) ik kwam er daar achter dat daar veel mensen last hadden van dit, en dus niet geholpen waren. en ja sinds die dag gebruik ik cryptsy niet meer.

voor de gene die de schadevergoeding (of de manier waarop ik deze schadevergoeding terug kan krijgen kan vertellen) krijgt van mij 25% van de inkomsten die ik terug krijgen)


voor de duidelijkheid het zou ook 20x3,2 of 40x1,6 kunnen zijn. die getallen weet ik niet uit mijn kop (maar dan gaat het nog steeds om een behoorlijk bedrag)


If you see garbage posts (off-topic, trolling, spam, no point, etc.), use the "report to moderator" links. All reports are investigated, though you will rarely be contacted about your reports.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714052433
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714052433

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714052433
Reply with quote  #2

1714052433
Report to moderator
1714052433
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714052433

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714052433
Reply with quote  #2

1714052433
Report to moderator
makebitcoin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
June 09, 2014, 07:01:42 PM
 #2

Ik moet je teleur stellen in de zin dat het mij lijkt dat het zo goed als onmogelijk is om hiervoor een schadevergoeding te krijgen. Je kunt het voorstellen aan Cryptsy support maar het lijkt mij dat dit verspilde moeite is.
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
June 10, 2014, 12:18:21 PM
 #3

Ik ben duizenden euro's misgelopen door haperende systemen bij Cryptsy. Volslagen ruk, maar zij zitten daar echt niet mee, hoor Undecided

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
makebitcoin
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308
Merit: 250


View Profile
June 15, 2014, 05:42:57 PM
 #4

Ik ben duizenden euro's misgelopen door haperende systemen bij Cryptsy. Volslagen ruk, maar zij zitten daar echt niet mee, hoor Undecided

Wat was er precies gebeurt dan? Coins die tijdelijk verdwijnen?
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
June 16, 2014, 05:44:05 PM
 #5

Ik vrees niet dat Cryptsy in gaat op een schadevergoeding. Kun je op hun website nergens de voorwaarden vinden?

Cryptsy heeft toen inderdaad een periode gehad waarbij de website nauwelijks bruikbaar was. O.a. DogeCoin was toen zo populair dat Cryptsy de nieuwe leden en het toegenomen gebruik van de exchange niet meer aankonden. Erg vervelend was dit toen, dat heb ik zelf ook ervaren. Bij mij verdwenen er regelmatig coins, en tegen de tijd dat je deze (al dan niet met behulp van de support van Cryptsy) terug had, waren er inderdaad grote prijsschommelingen mogelijk.

Niets aan te doen, al heb ik hen daarover geen bericht gestuurd. Dat was toendertijd een beetje het risico van het vak om bij Cryptsy te traden. Overigens vóór die periode en nu erná ondervind ik geen problemen met Cryptsy. Alles lijkt weer stabiel te zijn.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
,./,./ (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 16, 2014, 05:52:10 PM
 #6

Ik ben duizenden euro's misgelopen door haperende systemen bij Cryptsy. Volslagen ruk, maar zij zitten daar echt niet mee, hoor Undecided

Wat was er precies gebeurt dan? Coins die tijdelijk verdwijnen?

ik kon de sell order niet cancelen. waardoor ik inkomsten mislooopten
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!