Bitcoin Forum
April 20, 2024, 12:02:35 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: cloud minning voor altcoins  (Read 1294 times)
,./,./ (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 09, 2014, 07:12:53 PM
 #1

bestaat er zo iets. want volgens mij is cloud minning bedoeld alleen voor bitcoin?

1713571355
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571355

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571355
Reply with quote  #2

1713571355
Report to moderator
The grue lurks in the darkest places of the earth. Its favorite diet is adventurers, but its insatiable appetite is tempered by its fear of light. No grue has ever been seen by the light of day, and few have survived its fearsome jaws to tell the tale.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713571355
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713571355

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713571355
Reply with quote  #2

1713571355
Report to moderator
Josepht
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1008
Merit: 515


View Profile WWW
June 09, 2014, 07:45:05 PM
 #2

Nee hoor, cloudmining kan ook voor altcoins.

Lees als voorbeeld dit maar eens voor dogecoin mining: http://dogecoin.ga/dogecoin_mining_cloud_servers.htm
,./,./ (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 392
Merit: 250


View Profile
June 09, 2014, 08:14:25 PM
Last edit: June 09, 2014, 08:25:12 PM by ,./,./
 #3

ik snap er niks van ik snap het al


edit:daar kan je alleen met paypal mastercard betalen....

en bij cex.io (wat voor bitcoin is) betaal je eenmagelijk bedrag en heb je toch een (contract) voor 20 jaar? daar is het 1 maand?


Josepht
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1008
Merit: 515


View Profile WWW
June 09, 2014, 08:18:22 PM
 #4

De link die ik net gaf, geeft een voorbeeld van hoe je dogecoin (een altcoin) via de cloud kunt minen.

Om antwoord te geven op je vraag: je kunt niet alleen bitcoin, maar ook allerlei soorten altcoins via de cloud minen.
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
June 09, 2014, 10:05:36 PM
 #5

Tja, kijk eens in mijn signature Wink

De vraag is, wat wil je precies?
Alt coins cloud minen en BTC verdienen? Kan bij alle drie in mijn signature.
Specifieke altcoins minen en uitbetaald krijgen in die coins? Kan alleen bij Genesis Mining, hoewel Scrypt.CC al een eeuwigheid plannen heeft (en ik zie het er voorlopig niet van komen)
Wil je "eigenaar" worden van de hashrate en daarmee ook traden naast het minen? Scrypt.CC. Maar het trade volume is veel lager dan bij iets als Cex.io, en dus gemakklijk te manipuleren voor de liefhebber.
Wil je lekker in Nederlandse poldergrond minen? FERmining is van Shopem.nl Cheesy


Kijk uit voor Cex.io, met hun fratsen over fees. Stap daar niet in voor je echt begrijpt wat ze doen en waar de extra kosten zitten.

En zeg anders waar je nou precies aan denkt.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 10, 2014, 05:01:30 PM
 #6

Tja, kijk eens in mijn signature Wink

De vraag is, wat wil je precies?
Alt coins cloud minen en BTC verdienen? Kan bij alle drie in mijn signature.
Specifieke altcoins minen en uitbetaald krijgen in die coins? Kan alleen bij Genesis Mining, hoewel Scrypt.CC al een eeuwigheid plannen heeft (en ik zie het er voorlopig niet van komen)
Wil je "eigenaar" worden van de hashrate en daarmee ook traden naast het minen? Scrypt.CC. Maar het trade volume is veel lager dan bij iets als Cex.io, en dus gemakklijk te manipuleren voor de liefhebber.
Wil je lekker in Nederlandse poldergrond minen? FERmining is van Shopem.nl Cheesy


Kijk uit voor Cex.io, met hun fratsen over fees. Stap daar niet in voor je echt begrijpt wat ze doen en waar de extra kosten zitten.

En zeg anders waar je nou precies aan denkt.

Cex.io vraagt soms hogere bedragen aan kosten dan dat je binnen krijgen, beetje scheef in mijn mening. PBmining vind ik wel fijn, alleen is daar vrijwel niks over bekend (kwa apparatuur). Scrypt.CC vind ik persoonlijk te duur op dit moment.
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
June 10, 2014, 05:37:49 PM
 #7

PBMining gaat niet over de brug komen met info ook, denk ik. Ik heb zelf aardig wat lopen ook daar, maar zij vinden het blijkbaar best zo. Nou ja, okay...

Scrypt.CC nog steeds te duur? Ze zijn nu even duur als Genesis Mining, terwijl je bij Scrypt.CC je hashrate weer kunt verkopen (tegen whatever prijs dan...). Veel goedkoper ga je niet vinden voor scrypt cloud mining. Ik hou er wel rekening mee dat de KH/s prijzen nog wat gaan dalen overigens.

<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 10, 2014, 06:37:59 PM
 #8

PBMining gaat niet over de brug komen met info ook, denk ik. Ik heb zelf aardig wat lopen ook daar, maar zij vinden het blijkbaar best zo. Nou ja, okay...

Scrypt.CC nog steeds te duur? Ze zijn nu even duur als Genesis Mining, terwijl je bij Scrypt.CC je hashrate weer kunt verkopen (tegen whatever prijs dan...). Veel goedkoper ga je niet vinden voor scrypt cloud mining. Ik hou er wel rekening mee dat de KH/s prijzen nog wat gaan dalen overigens.

Ik vraag me toch af of PBmining geen scam is. Ze laten niks kwa apparaten zien nada noppes. Vrijwel geen info ook over waar ze zitten of een telefoonnummer oid.

Is Scrypt.cc gezakt met hun prijzen? Oh dat wist ik niet. Ik had enkele weken geleden er wel gekocht, maar toen was het nog een beetje te prijzig als je het mij vraagt. En de site was trouwens ook constant down Sad
Genesis Mining ben ik totaal eigenlijk niet mee bekend. Zie net op hun site dat je minimaal 2 mhash moet nemen.
Mike18feb
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 657
Merit: 500


MΣC


View Profile
June 10, 2014, 07:02:21 PM
 #9

PBMining is een gok, maar alles is een gok. Ze betalen al een heel lange tijd alles en iedereen uit zonder een centje pijn. Als het een scam is, petje af. De meeste scams houden het maar een paar maanden vol en dan maken ze dat ze weg komen. Voorlopig investeer ik nog tegen de difficulty in. Elke week krijg ik dus net iets meer betaald, maar vraag niet wat er in gaat :p


Laagst prijs bij Scrypt.CC is nu 0.000278 BTC per khs, maar fluctueert op en neer. De prijzen worden ook bepaald door de kopers en verkopers en niet door Scrypt.CC zelf.
Genesis-Mining zit nu ik check daar op precies dezelfde prijs per Mhs warempel: 0.278! Maar met MMD code 0.270 Wink
Dat de site down is zegt me niets. Ze hebben een hele tijd te maken gehad met zware DDOS aanvallen in een poging de boel te hacken, maar dat is niet gelukt, en ook al weer een behoorlijke tijd geleden.

Bij Scypt.CC is het minimale wat je kopen kunt 1 KH/s. Er is een minimum deposit van 0.0005 BTC, maar daar koop je dus niks voor. Wie weet later wel.

Bij Genesis-Mining is het minimum wat je kunt kopen niet 2 MH/s, maar 1 MH/s. Alsnog een boel voor veel mensen, snap ik. Ik ben bezig om iets te regelen, hopelijk lukt dat.
Hoe dan ook, om aan 1 Mhs te komen, kies je op de order page voor Custom en vervolgens kun je zelf iets leuks invullen. Zie plaatje ook:


<||=||>  Rule #1a: Never invest more then you can afford to lose. <||=||>  Rule #1b: Never invest all you can afford to lose. <||=||> 
............. Whenever someone idly claims a scam, a Bitcoin somewhere dies .............
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
June 11, 2014, 06:25:25 PM
 #10

Klopt. PBmining is tot nu toe zeer goed bezig, miss iets te goed om een scam te zijn. Als het een scam is gaat er meestal van alles mis. Al ben ik wel benieuwd hoezo ze zo geheimzinnig doen.

1 Mhash is niet heel erg veel op zich, al staat er voor op hun homepage dat je contracten kunt nemen van 2 mhash, 10 mhash of 50 mhsah. Wrs is het voor de meeste mensen al te veel, ze zouden er bij moeten zetten: custom ammount possible. Als ik nu zo zie is dat 132 euro voor 1 Mhash. Dat is bijna net zoveel dat ik ongeveer heb betaald voor mijn blizzard, alleen bij mij moet ik nog stroomkosten rekenen Sad Scryptt.cc moet ik misschien even opnieuw gaan ontdekken en daar wat mee kloten.

Risico's blijf je inderdaad altijd houden. Ik heb nu een blizzard aangeschafd van Zeusminer.Ding draait 1.3 mhash, makkelijk in te stellen (zolang je niet de software van de officiele site pakt). Maar als je ziet hoeveel gebroken beloftes en dingen er zijn verdraait had ik er echt niet meer in geinvesteerd.
Zeta0S
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
July 25, 2014, 09:29:58 AM
 #11

Ik ben zeer tevreden met Genesis-Mining

Een Nederlandse video is hier te vinden
https://www.youtube.com/watch?v=5ofXr8Iuzdk

Met Voucher MOON Krijg je extra korting op de rekening.
https://www.genesis-mining.com

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
Josepht
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 1008
Merit: 515


View Profile WWW
July 25, 2014, 09:33:28 AM
 #12

Een Nederlandse video is hier te vinden
https://www.youtube.com/watch?v=5ofXr8Iuzdk
Ik denk dat je een andere video bedoelt?
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!