Bitcoin Forum
December 11, 2016, 02:23:11 AM *
News: To be able to use the next phase of the beta forum software, please ensure that your email address is correct/functional.
 
   Home   Help Search Donate Login Register  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: 5850 $16??? LOL  (Read 1324 times)
ragingazn628
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 714


Coin Generator


View Profile WWW
March 16, 2012, 11:05:47 PM
 #1

http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814505033
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1481422991
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481422991

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481422991
Reply with quote  #2

1481422991
Report to moderator
1481422991
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1481422991

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1481422991
Reply with quote  #2

1481422991
Report to moderator
TheHarbinger
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 378


Why is it so damn hot in here?


View Profile
March 16, 2012, 11:37:40 PM
 #2


Holy shit, where was I when this went active.   Cry

12Um6jfDE7q6crm1s6tSksMvda8s1hZ3Vj
The-Real-Link
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 530



View Profile
March 17, 2012, 12:12:47 AM
 #3

Wow haha.

Oh Loaded, who art up in Mt. Gox, hallowed be thy name!  Thy dollars rain, thy will be done, on BTCUSD.  Give us this day our daily 10% 30%, and forgive the bears, as we have bought their bitcoins.  And lead us into quadruple digits
malevolent
can into space
Staff
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1624



View Profile
March 17, 2012, 06:42:12 PM
 #4

Some error, I doubt they will actually ship it for this much.
jme621
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 308



View Profile
March 18, 2012, 02:50:14 AM
 #5

they had the 5770 also i noticed the other day http://www.newegg.com/Product/Product.aspx?Item=N82E16814505032

kliffen
Member
**
Offline Offline

Activity: 119


View Profile
March 18, 2012, 08:32:45 AM
 #6

Some error, I doubt they will actually ship it for this much.

All diablotek cards are in the $15-18 range, so i actually do believe they ship at those prices. My bet is that they're beyond shitty though. You get what you pay for!
tarrant_01
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 546



View Profile
March 18, 2012, 12:52:39 PM
 #7

I saw these a few days ago....i put in an auto-notify right away lol

1P95gCUCw3Tjb7yyoYtW3ARZZQyTpFgk6H
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Sponsored by , a Bitcoin-accepting VPN.
Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!