Bitcoin Forum
May 05, 2024, 04:39:34 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Bitcoin prijs extreem gezakt door ethereum?  (Read 2323 times)
rob22000 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0


View Profile
August 21, 2014, 04:06:39 PM
 #1

Hallo allemaal,

Ik zag dat de bitcoin extreem is gezakt, komt dit doordat de mannen van ethereum ontzettend veel coins hebben omgewisseld in dollars, dit heb ik namelijk gelezen.
Wat denken jullie hier van en wat denken jullie überhaupt van ethereum en de toekomst van deze


Rob
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
111magic
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1750
Merit: 1005



View Profile
August 23, 2014, 07:34:20 AM
 #2

Mijn mening is:
BTC is niet gedaald door NEM. (ethereum)
Ik denk dat met NEM hetzelfde zal gebeuren als met veel andere altcoins die gebruik maken van investeerders voor de lancering. Mensen stappen in en storten geld. Op een moment willen ze dat hun investering geld op gaat leveren. Als dit niet het geval is stoppen ze er meer geld in om te hopen dat de prijs zal stijgen zodat ze hun eigen inleg er weer uit kunnen slepen. De Bitcoin is regelmatig in het nieuws in diverse landen. Met de Bitcoin zijn er vele mogelijkheden om bij bedrijven, winkels etc te betalen. Over de Ethereum hoor je weinig.
Tevens heeft de NEM weinig of geen betaalmogelijkheden. Met andere woorden ikzelf doe niks met de NEM (Ethereum) en verwacht dat het voor een paar mensen veel geld oplevert en voor veel mensen veel verlies.

bitcoin: bc1qyadvvyv29z08ln2ta7g3uqwzkscr7wq4p09wuz
rob22000 (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 9
Merit: 0


View Profile
August 23, 2014, 02:08:13 PM
 #3

Ok, ik heb zelf best veel vertrouwen in Ethereum daar waar ik niet denk dat het scam is en het wel een hele serieuze partij oogt.
Ik moet er wel direct bij zeggen dat ruim 17 miljoen binnen twee weken ophalen bijzonder is maar om hoeveel investeerders zou het gaan is de vraag?
Wel is het een feit dat er Ethereum net is begonnen dus je kunt er nog weinig van horen.
Ik denk wel dat dit heel groot kan gaan worden!
De personen welke hierbij betrokken zijn zijn niet de minste.

111magic
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1750
Merit: 1005



View Profile
August 24, 2014, 09:24:01 AM
 #4

Dat ben ik met je eens. Ik denk ook niet dat het een scam is.
Toch heeft deze geen invloed op de Bitcoin.
Misschien is het over een langere periode bekeken wel anders. We zullen het zien!

bitcoin: bc1qyadvvyv29z08ln2ta7g3uqwzkscr7wq4p09wuz
deejay
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
September 09, 2014, 10:44:46 AM
 #5

NEM en Ethereum zijn 2 verschillende projecten. Over Ethereum hoor je weinig omdat het nog in ontwikkeling is.

Mijn mening is:
BTC is niet gedaald door NEM. (ethereum)
Ik denk dat met NEM hetzelfde zal gebeuren als met veel andere altcoins die gebruik maken van investeerders voor de lancering. Mensen stappen in en storten geld. Op een moment willen ze dat hun investering geld op gaat leveren. Als dit niet het geval is stoppen ze er meer geld in om te hopen dat de prijs zal stijgen zodat ze hun eigen inleg er weer uit kunnen slepen. De Bitcoin is regelmatig in het nieuws in diverse landen. Met de Bitcoin zijn er vele mogelijkheden om bij bedrijven, winkels etc te betalen. Over de Ethereum hoor je weinig.
Tevens heeft de NEM weinig of geen betaalmogelijkheden. Met andere woorden ikzelf doe niks met de NEM (Ethereum) en verwacht dat het voor een paar mensen veel geld oplevert en voor veel mensen veel verlies.


penoze
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1235
Merit: 1003

https://minepi.com/cryptomeneer


View Profile
September 20, 2014, 06:09:50 PM
 #6

Dat de prijs zakt heeft te maken met dat de markt op dit moment even "verzadigd" is.
Er zijn veel miners/traders die hun winten cashen. Dus je hebt inflatie van nieuwe bitcoins
Internetshops en dergelijke die btc accepteren moeten ze ook dumpen op de markt omdat de leveranciers (nog) geen btc accepteren.
Als er meer wordt verkocht dan gekocht dan zakt de prijs. Gewoon een gevalletje van vraag en aanbod.

Denk zelf dat de bitcoin nog een stukje zal dalen voordat er weer nieuws is wat onder de aandacht komt van investeerders zodat er "nieuw" geld in gestoken wordt.

Geldnodig
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 57
Merit: 0


View Profile
September 21, 2014, 02:26:53 PM
 #7

Dat de prijs zakt heeft te maken met dat de markt op dit moment even "verzadigd" is.
Er zijn veel miners/traders die hun winten cashen. Dus je hebt inflatie van nieuwe bitcoins
Internetshops en dergelijke die btc accepteren moeten ze ook dumpen op de markt omdat de leveranciers (nog) geen btc accepteren.
Als er meer wordt verkocht dan gekocht dan zakt de prijs. Gewoon een gevalletje van vraag en aanbod.

Denk zelf dat de bitcoin nog een stukje zal dalen voordat er weer nieuws is wat onder de aandacht komt van investeerders zodat er "nieuw" geld in gestoken wordt.


En nu Alibaba er nog is een keer bovenop allemaal invloeden natuurlijk!
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!