Bitcoin Forum
May 07, 2024, 04:13:49 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
Author Topic: ♛ Bitcoin is vannacht naar 3200 Euro gestegen!!!!!!!! ♛  (Read 3400 times)
Don007
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1050
Merit: 1007

Live like there is no tomorrow!


View Profile
December 21, 2014, 11:40:53 PM
 #21

All time High ik mis je...

Dat zeker!

Zou leuk zijn als die gewoon even om de hoek komt kijken. Zodat we even een deel kunnen sellen om vervolgens voor dat bedrag alles tegen de huidige actuele prijs terug te kopen Wink. Helaas gaat dat niet meer op.

Ik vrees dat hierdoor veel mensen veel te duur hun BTC hebben gekocht, als je huidige waarde ziet, en zij hun "investering" (zoals ze het dan waarschijnlijk zien) bij lange na niet meer zullen halen. Echter, wie weet wat de toekomst ons nog brengt Smiley.

{Curently quite inactive as I'm really busy in my private life. I will get back soon!}

-> Your line here during my inactivity? Feel free to PM <-
The Bitcoin network protocol was designed to be extremely flexible. It can be used to create timed transactions, escrow transactions, multi-signature transactions, etc. The current features of the client only hint at what will be possible in the future.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715055229
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715055229

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715055229
Reply with quote  #2

1715055229
Report to moderator
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
December 24, 2014, 09:58:08 AM
 #22

Ik heb tot nu toe (en dat is vanaf 2,5 jaar geleden) nog geen enkele euro in Bitcoin gestoken. Alles is verdient.
Stel ik cash out heb is hoe dan ook winst. Als de prijs nu echt een dip maakt koop ik misschien voor 2000 euro en kijk dan wat er gebeurt.
Zeta0S (OP)
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1031


View Profile
December 24, 2014, 10:03:21 AM
 #23

Ik heb tot nu toe (en dat is vanaf 2,5 jaar geleden) nog geen enkele euro in Bitcoin gestoken. Alles is verdient.
Stel ik cash out heb is hoe dan ook winst. Als de prijs nu echt een dip maakt koop ik misschien voor 2000 euro en kijk dan wat er gebeurt.
Klinkt interessant, hoe heb je ze verdient?

Get a HUGE 3% discount with promo code: MOON @ Genesis Mining
https://www.genesis-mining.com
kuusj98
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 812
Merit: 1000


I <3 VW Beetles


View Profile
December 24, 2014, 10:10:49 AM
 #24

Ik heb tot nu toe (en dat is vanaf 2,5 jaar geleden) nog geen enkele euro in Bitcoin gestoken. Alles is verdient.
Stel ik cash out heb is hoe dan ook winst. Als de prijs nu echt een dip maakt koop ik misschien voor 2000 euro en kijk dan wat er gebeurt.
Klinkt interessant, hoe heb je ze verdient?
Op het allereerste heb ik gemined. Had toen nog vrij makkelijk 1BTC bij elkaar gesprokkeld maar dat op 0.01 na kwijtgeraakt bij een grote scam.
Met die 0.01 heb ik eerst een paar maanden niks gedaan omdat ik het in mijn hoofd niet meer aankon na die scam, dus een half jaar geleden weer actief coins aan het verzamelen.

Combinatie van signature campaings, "slimme" investeringen, digitale verkopen (al heeft me dat uiteindelijk nog meer gekost dan opgebracht volgensmij) en heel af en toe wat kloten op exchanges maar aangezien ik daar nog niet zo extreem veel ervaring mee heb laat ik dat vaak achterwege.
Zit inmiddels wel weer op een gezonde hoop coins en hoop dat zo te houden.

En vergeet niet: geld maakt geld. En dat klopt echt.
Pages: « 1 [2]  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!