Bitcoin Forum
May 09, 2024, 12:09:02 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: [ANN] [XSX]ServX - rekeningen te betalen en krijg wat te eten! GELANCEERD  (Read 1180 times)
Sethtabiah (OP)
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 120
Merit: 100


View Profile
September 08, 2014, 09:02:48 AM
 #1

ALLE PROBLEMEN OPGELOST


ServX - 'S werelds eerste dienst gesteund crypto!
Mine munten rekeningen betalen krijgen diner.
- http://www.ServX.info still being built #xsx    ServX                                         @ServXteam


_______________________________________________________________________________ ________________________________
Websters woordenboek definieert valuta: circulatie als ruilmiddel voor goederen of diensten.
Omdat we leven in een vrije markt samenleving niet een persoon kan een hele markt van goederen te controleren (vraag het maar aan de mensen over bij uro). Servx heeft tot doel te voorzien en te beheersen een service die u in staat stellen om:
A) Betaal uw facturen (kabel stroom of andere factuur kan ik betalen via de telefoon met een creditcard)
B) Bestel Afhalen van uw favoriete plek die credit card accepteert via de telefoon

Door dit te doen is het onze bedoeling om de kloof tussen de crypto-gemeenschap en de rest van de wereld.
We kunnen de wereld niet dwingen om te nemen, maar kunnen wij transacties bemiddelen tot dat gebeurt.
Nu zul je in staat om te zorgen voor de basisbehoeften van het leven te nemen zonder te hoeven converteren naar FIAT.
Dit zal de snelste manier om zorg te dragen voor de verplichtingen, terwijl niet wordt opgeladen een enorme service fee te zijn.
_______________________________________________________________________________ _________________________________


ServX is een gedecentraliseerde volledige PoW wiskunde gebaseerde munt ontwikkeld voor een enkel doel: om te helpen mijnwerkers te betalen voor de eerste levensbehoeften.
Jullie zullen niet langer wachten om te krijgen wat je nodig hebt. Het zal de snelste, goedkoopste en enige manier om facturen en orde meeneem betalen met crypto zijn.



Coin Naam: ServX
Symbool: XSX
Algoritme: Scrypt Pure PoW
Totaal Munten: 12 Miljoen
Block tijd: 45 seconden
Block Beloning: 12 munten (Geen halvering)
Premine: 75.000
Block Explorer:   http://cryptobe.com/chain/Servx

Premine Breakdown:

Giveaways: 5.000 XSX
Bounties: 5.000 XSX
Emergency Reserve: 20.000 XSX
Bestel Fonds: 40.000 XSX (of totdat we hebben> 25 BTC)

Niet een enkele munt zal gaan in de zakken van de ontwikkelaars.

Als meer dan 25 BTC is opgestaan ​​uit de verkoop van de Orde Fonds vervolgens het resterende munten zullen worden toegevoegd aan de reserve voor noodhulp.
De Emergency Reserve zal worden gehouden in een openbaar adres en zullen niet worden geopend, tenzij we onze fondsen zijn uitgeput en kan geen bestellingen op te nemen.
In dit geval zal het fonds worden aangevuld zodra de liquiditeit wordt hersteld.

De premine adres zal openbaar gemaakt worden na het blok ontdekkingsreiziger wordt losgelaten.
De Premine zal voorzichtig worden verhandeld en niet gedumpt.
_______________________________________________________________________________ ___________________________________



Q. Waarom de Scrypt algoritme kiezen?
A. Scrypt is zeer goed ingeburgerd en heeft voldoende capaciteit te ondersteunen en te zorgen voor stabiliteit van de munt.
Scrypt is ook zeer toegankelijk voor de overgrote meerderheid van de mijnwerkers.

Q. 75.000 munten is een groot Premine, hoe kunnen we er zeker van dat u niet dumpen?
A. Ik ben een bewezen business leider die daadwerkelijk is begonnen met bedrijven, (Express Billboards, NEO-STAM producties).
Dit zal weer een succesvol bedrijf waar ik draaien. Dumping munten destabiliseert hen, iets wat mijn bedrijf niet nodig.

Q. Waarom zijn er geen Anonieme functies?
A. We hebben een record voor fiscale doeleinden zodat deze munt niet anoniem kan zijn. Deze munt is niet bedoeld om te worden gebruikt voor activiteiten
die anonimiteit vereisen.

Q. Hoe kunnen we je vertrouwen?
A. Hier is het bewijs Ik ben een echte persoon:

   Facebook: https://www.facebook.com/dave.s.mcg (yea thats right)
   LinkedIn: https://www.linkedin.com/profile/view?id=268591213&trk=spm_pic or just search for David Mc Glauflin
   Or just click the ad in my sig and find out even more about me. With that kind of disclosure there is nowhere I can hide.

Q.   This seems like a pretty big deal? Are you sure you can handle it if you already run 2 companies?
A.   Yes, I wouldn't do it if I couldn't commit the time the venture requires.

Q.     Why do you need 25 btc
A.      Because we expect many orders
_______________________________________________________________________________ __________________________________

Na de medaille lanceert goed en we zijn door de gemeenschap geaccepteerd, wordt dit het bedrijf achter de munt en werkt als volgt:



Soms is eenvoud troef complexiteit.

1 Alle transacties zullen plaatsvinden op XSX biedprijs prijs niet gevraagd op de meest vooraanstaande beurs waarop de munt wordt vermeld.
2 Alle Billpays maken $ 1 + 1% service fee
3 Alle food bestellingen maken $ 1 + 1% service fee

Deze kosten zijn nodig om het bedrijf te laten groeien op een duurzame manier.
_______________________________________________________________________________ ___________________________________


*** The IPO is nu gesloten ***

Coinservices zal een voor profit bedrijf dat is het hart van deze munt.
In de geest van Crypto is een IPO gehouden zodat investeerders kon kopen in het bedrijf en genieten van een deel van de
winst en succes.

IPO Details:

Totaal aantal aandelen: 300 (elk aandeel vertegenwoordigt 0,1% van de aandelen in Coinservices llc.)
Aandeel kosten: 0,01 BTC per aandeel
Aandelen verkocht: 170

De fondsen die van het IPO zal worden gebruikt om te betalen voor reclame en andere lancering kosten van het bedrijf.

Wat hebben de aandeelhouders krijgen?

1 Iedereen krijgt 125% van hun aankoop in aandelen, omdat je in mij en de munt geloofde.
2 Winst aandeel in verhouding tot uw eigendom (dividenden betaald maandelijks in XSX).
3 10 gratis ServX uitgedeeld na bedrijf gaat live (van premine) verdeeld over de tijd op een first come first serve basis.
4 Een hand gesigneerd en genummerd certificaat detaillering aantal aandelen.
5 Veel liefde en respect van ons.
_______________________________________________________________________________ ___________________________
Let op: Investeren in een zakelijke onderneming is riskant, maar het investeren in een bedrijf gebaseerd op cryptocurrency is enigszins dwaas en
brengt risico's met als volledige verlies van de hoofdsom. Elke potentiële belegger moet alle mogelijke opties af te wegen alvorens te overwegen
investeren in ons. Wij maken geen uitspraken over de winstgevendheid van dit bedrijf of de prijs van onze munt. We doen echter beschouwen deze aankondiging als onze officiële contract met onze aandeelhouders. Wij doen hierbij zweren op straffe aan de richtlijnen te volgen zoals voorgeschreven door deze aankondiging. In het geval van een mislukte onderneming starten of een besluit tot liquidatie, alle activa (inclusief XSX en bitcoin) wordt verdeeld tussen de aandeelhouders op basis van hun aandelen in bezit. Als we dat niet lanceren alle beleggers fondsen zal worden teruggegeven in een tijdig, zelfs als ze zijn gebruikt door ons om niet te starten. Een volle publieke grootboek zullen in de toekomst beschikbaar worden gesteld
____________________________________________
Het primaire doel van de IPO was het project rond verspreid naar zoveel mogelijk handen als middel zeggen
dank aan degenen onder u die in ons geloofden. Jullie maakten dit mogelijk.
_______________________________________________________________________________ ____________________________


SIG LINE GIVEAWAY (Limit 1.000 gebruikers)

Plaats de volgende in uw handtekening lijn:
Code:
 ServX [XSX] mijne munten rekeningen betalen krijgen diner https://bitcointalk.org/index.php?topic=750752.0

Post in deze thread, Stuur me een PM en je zal 3 XSX ontvangt na de lancering van de premine.
(na coin lanceert u kunt uw XSX adres toe te voegen aan de sig lijn en betalingen zullen niet later dan 7 dagen na de lancering)

Grin Grin   Grin Grin

1 gebruiker die deze actie binnenkomt wordt willekeurig gekozen om een ​​gratis Gridseed sha / scrypt dual 5-chip (gouden orb) ASIC miner ontvangen.
Sinds Gridseed waren pioniers in hun vakgebied, zo zijn ook wij. Hoe meer je post in deze thread hoe groter je kans om te winnen
zoals ik zal mijn zoon gewoon willekeurig wijzen op een bericht dat de prijs zal winnen. De winnaar wordt gekozen op 12 september 2014.


5 gebruikers zullen worden willekeurig gekozen tot 100 XSX ontvangen. De winnaars zullen worden gekozen en door de PM aangemeld op 12 september 2014.

1 geluk gebruiker krijgt 300 XSX. De winnaar zal worden gekozen en door de PM aangemeld op 12 september 2014.

U moet de handtekening advertentie in je .sig om in aanmerking te komen voor deze giveaway.
_______________________________________________________________________________ ____________________________________


Block Explorer:      500 XSX GEVRAAGD
Mac Wallet:         500 XSX
Android Wallet:      500 XSX
Zwembaden voor de lancering:   500 XSX (vertrouwde zwembaden alleen als zodanig, omdat, Ipo mijnwerker, suprnova etc.) GEVRAAGD

vertalingen:
Spaans:            100 XSXjackyrozario
Chinees:            100 XSXQiwoman
Nederlands:               100 XSX
frans:               100 XSX

(Alle vertalingen moeten worden met de hand gedaan door native speakers)

Major Exchange: 1500 XSX (Bittrex, Cryptsy, Poloniex) We zouden graag lanceren op polo omdat ze alleen plukken innovatieve munten en we voelen dit is een grote innovatie
Minor uitwisseling: 700 XSX (c-CEX, allcoin, munten-e etc)
Baby van Exchange: 300 XSX (bleutrade, allcrypt etc)

Beste post in thread (gekozen door mijn mooie verloofde): 100 XSX
_______________________________________________________________________________ ___________________________________


: https://github.com/ServX/servx                                                                             

Bedankt aan chisefu

:https://mega.co.nz/#!ut9lHARR!zjyReFy9hFZGxXm5A8agE0VXAKBc2LsYzO-u5oOtls0

Bedankt aan esotericizm voor het samenstellen van de QT.

http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=06435487784527228735                   

Bedankt aan mdtspain

WIS ALLES IN APPDATA/ROAMING/ServX
BEHALVEwallet.dat
Voeg deze code aan ServX.config

Code:
listen=1
daemon=1
server=1
rpcuser=x
rpcpassword=y
addnode=23.253.204.181
addnode=192.155.89.136
rpcport=34567
_______________________________________________________________________________ _________________________________


Officieel Vertrouwde Zwembaden:

http://servx.chickenstrips.net
http://xhash.net
http://xsx.minerpools.com/

P2P Pool:

http://pool.darktech.org:8080/

Pool exploitanten behagen PM me als je hier zou willen worden toegevoegd.
_______________________________________________________________________________ __________________________________



We hebben meer RUILEN - bounties BESCHIKBAAR

uitwisselingen:

https://coinbroker.io/trade/?rc=J0D4p3FloaqIaTO7mqO7K48p8wE%3D&symbol=XSX.BTC


https://btc-market.org/?Pair=XSX_BTC
_______________________________________________________________________________ ___________________________________


Finish Wallet:         Gedaan door 22 (reeds gecodeerd)
Launch:               gelanceerd
Verdeel Giveaways: later vandaag
Verdeel Bounties:      later vandaag
vast Wallet:            vast
Nemen Coinservices llc
Verdeel Premine
Beta Launch Coinservices llc in te nemen alleen mode (uiterlijk 27 september 2014)
[het is mogelijk dat we misschien niet een winst te maken op dit punt hebben we misschien wel geld verliezen totdat we een geperfectioneerd systeem (financiering uit premine)]
Optimaliseer Processen
Volledig Launch Coinservices llc (TBA afhankelijk van procesoptimalisatie)
Beginnen vruchten af
Een systeem toepassen voor kopersbescherming en netwerk terugboekingen
(Ik verzeker u NO COIN zal mainstream gaan zonder dit. Mijn contacten in de Fortune 500-bedrijven deze bezorgdheid hebben geuit en zal volledig ondersteunen een munt die dit heeft op hun plaats)
Verander de wereld
_______________________________________________________________________________ ______________________________
Ik begon dit project met de doelstellingen van het creëren van een service die ik voel is nodig en nuttig zijn in de huidige stand van crypto.
Ik wilde ook bewijzen dat in deze gemeenschap van marketeers, programmeurs, handelaren, geeks en anarchisten die goede dingen te kunnen komen
mensen die goede dingen voor iedereen te doen. Ik heb mijn contributie gestart vanuit niets betaald en zijn gezegend met succes.
Nu wil ik iets terug geeft aan de gemeenschap die me zoveel heeft gegeven te creëren.

Ik dank u allen hartelijk voor de ondersteuning van dit project en het helpen van me leven de droom die ik zal proberen mijn best te doen justitie en beloon degenen die het mogelijk hebben gemaakt.

Uw dienaar en mediator

Spayse


We altijd dankbaar voor wat mensen denken van wel dan graag even welk en alle reacties hier, dus ik kan meten volkeren adviezen.

Dank u voor uw steun
In Crypto We Trust


Let op: alleen MickGhee (aka Spayse) is bevoegd voor rekening van dit project te spreken.
Op geen enkel moment zal een andere partij bevoegd om uitspraken namens mij te maken.

.          █▄▄ ▄ █▄ ■■ ◥◣◢◤      Professional Crypto and GHash Exchange                                          ** 0% Fee Trades Until September **
.          █▄█ █ █▄ ■■ ◢◤◥◣      USD  EUR  GBP  LTC  BTC
..                  Spend Bitcoin Anywhere in the World with your bit-x Debit Card
1715213342
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715213342

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715213342
Reply with quote  #2

1715213342
Report to moderator
1715213342
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715213342

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715213342
Reply with quote  #2

1715213342
Report to moderator
If you see garbage posts (off-topic, trolling, spam, no point, etc.), use the "report to moderator" links. All reports are investigated, though you will rarely be contacted about your reports.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1715213342
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715213342

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715213342
Reply with quote  #2

1715213342
Report to moderator
1715213342
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1715213342

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1715213342
Reply with quote  #2

1715213342
Report to moderator
Raw-H
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
September 08, 2014, 09:40:03 AM
 #2

"Officieel Vertrouwde Zwembaden:"

Hehe Grin
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!