Bitcoin Forum
January 28, 2022, 06:54:09 PM *
News: Latest Bitcoin Core release: 22.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Poll
Question: how would you rate Jackmate Fantasy?
1-5 - 10 (34.5%)
5-10 - 8 (27.6%)
10+ - 11 (37.9%)
Total Voters: 29

Pages: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 524 »
  Print  
Author Topic: FORTUNEJACK.COM |Deposit 777 play with 1777 mBTC |Live Casino, Slots, Betting  (Read 436800 times)
This is a self-moderated topic. If you do not want to be moderated by the person who started this topic, create a new topic.
bullpup
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile
June 20, 2015, 06:03:39 PM
 #1061

Well I registered at this site this weekend and was having fun  losing a total of 1.5 btc so far I think, haha. Everything was going great I am even on a leaderboard or two.

It was all fine until I deposited 200k doge to play around with. I started a slot game and when it loaded my mouse was unresponsive and I couldn't click anything. As I was about to click the exit button I see my credits balance drop from 200k to 50k instantly. I was in the game for less than a minute so it is obviously some kind of glitch. I contacted support and have not heard back it has been days I am pretty disappointed as I really liked this place and planned on spending a lot more here just not getting ripped off without any site staff giving two shits about it.

Be careful guys.

EDIT: oh yeah heres proof in case anyone doubts me. Look at the timestamps.
https://i.imgur.com/qqcMtkd.png

We have not received your email it seems. We will check out your problem as soon as possible and contact you back. Are you sure you contacted us at support@fortunejack.com?  If you are, write to me in PM your username and when this happened and we will sort it out.
Ok pming now, thanks.

Yes I am sure I used the form on your site.


We are sorry about your loss. First of all, if you have some problems with the mouse, it is stated in the rules that we are not responsible for that.

Regarding your loss, I asked our technical team to check it several times and only after full investigation, we are responding you back.

You made 3 bets, very large ones because you probably increased them. Despite them most likely being accidental, we can not refund them. We checked each session though and you lost all three fairly. Again, I am really sorry for your loss, but there is nothing we can do about it.



I don't know why you posted this here and pmed it to me but I'll repeat my reply to you here for transparency.

This is bullshit. You obviously never checked anything because I have never made a single bet using doge to this day even. This was an error on behalf of the site.

I have no reason to make this up I have happily lost many btc on your site with no problem why would I lie about a couple of measly doge.

Please fix your mistake or I will make sure every knows.
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction. Advertise here.
1643396049
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1643396049

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1643396049
Reply with quote  #2

1643396049
Report to moderator
1643396049
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1643396049

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1643396049
Reply with quote  #2

1643396049
Report to moderator
pawel7777
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 1890
Merit: 1088


We're all gonna make it


View Profile WWW
June 20, 2015, 07:04:49 PM
 #1062

That's a bummer:




I understand why you want to restrict yourselves from certain states of US, but why UK? I don't recall any other gambling sites blocking UK customers.

▄█████████████████████████▄
███████████████████████████
███████████████▄███████████
██████▀████████████████████
███████████████████████████
▄████▄██████████████▄█████
█████████████████▄██▀███
▀██▄▄███████████████████
████▀██████▄██▄████████████
██▄▄████████████▀██▄██
▀█▀██▀████████████▀████▀

P O K E R
▄▄▄███████▄▄▄
▄█████████████████▄
▄█████████████████████▄
▄██████████▄▄▄██████████▄
▄█████████████████████████▄
████████▄▄▄▀█▀▄▄▄████████
▐███████████████████████████▌
████████▀▀▀▐█▌▀▀▀████████
▀██████████▄███▄██████████▀
▀███████████████████████▀
▀█████████████████████▀
▀█████████████████▀
▀▀▀███████▀▀▀





██████
███▀▀▀
███
███




███
███
███▄▄▄
██████
Bad Beat Jackpot
Multiple Clients
New Software
NLH Tournaments
Krill Rakeback
Run It Twice

██████
▀▀▀███
   ███
   ███




   ███
   ███
▄▄▄███
██████

.♣ Play Now! ♣.
madmartyk
Legendary
*
Online Online

Activity: 2366
Merit: 1014


Yes I am a pirate, 300 years too late!


View Profile
June 22, 2015, 12:28:00 AM
 #1063

Happy Dance Time!!!


fox19891989
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 840
Merit: 1000



View Profile
June 22, 2015, 02:38:51 AM
 #1064

That's a bummer:




I understand why you want to restrict yourselves from certain states of US, but why UK? I don't recall any other gambling sites blocking UK customers.

It is real, https://bitcointalk.org/index.php?topic=308793.0

I saw a post said "The UK Gambling Commission has written to online sportsbooks, bookmakers and casinos telling them to block anyone with a UK IP address.
Already, Direct Bet and the Fairlay Bitcoin betting exchange have implemented this today."

Fortunejack must be in the list too, so that's why UK residences can't play here
kamara45
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 27
Merit: 0


View Profile
June 22, 2015, 07:38:12 AM
 #1065

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem
FortuneJack
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2100
Merit: 1151


www.fortunejack.com


View Profile WWW
June 22, 2015, 02:25:21 PM
 #1066

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem

Did you send us email on support@fortunejack.com? This is not a place for such discussions.

We just checked your transaction and you indicated a wrong wallet number. It's not even a BTC wallet. So it is wrong to blame us on that. We will refund the money after some more investigation. It is seems that you just indicated a wrong wallet and money was not transferred anywhere.

bullpup
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 26
Merit: 0


View Profile
June 22, 2015, 04:33:48 PM
 #1067

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem

Did you send us email on support@fortunejack.com? This is not a place for such discussions.

We just checked your transaction and you indicated a wrong wallet number. It's not even a BTC wallet. So it is wrong to blame us on that. We will refund the money after some more investigation. It is seems that you just indicated a wrong wallet and money was not transferred anywhere.
It's never your fault is it?
madmartyk
Legendary
*
Online Online

Activity: 2366
Merit: 1014


Yes I am a pirate, 300 years too late!


View Profile
June 22, 2015, 05:21:27 PM
 #1068

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem

Did you send us email on support@fortunejack.com? This is not a place for such discussions.

We just checked your transaction and you indicated a wrong wallet number. It's not even a BTC wallet. So it is wrong to blame us on that. We will refund the money after some more investigation. It is seems that you just indicated a wrong wallet and money was not transferred anywhere.
It's never your fault is it?

I cashed out 2 BTC this morning, had no issues.  Double checked the address and about 2 hours later it was in my wallet.  If someone puts in a bad address how is this FJ's fault?

omahapoker
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000



View Profile
June 22, 2015, 06:48:36 PM
 #1069

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem

Did you send us email on support@fortunejack.com? This is not a place for such discussions.

We just checked your transaction and you indicated a wrong wallet number. It's not even a BTC wallet. So it is wrong to blame us on that. We will refund the money after some more investigation. It is seems that you just indicated a wrong wallet and money was not transferred anywhere.
It's never your fault is it?

I cashed out 2 BTC this morning, had no issues.  Double checked the address and about 2 hours later it was in my wallet.  If someone puts in a bad address how is this FJ's fault?



nice str8 flush. 0.5 is nice payout
madmartyk
Legendary
*
Online Online

Activity: 2366
Merit: 1014


Yes I am a pirate, 300 years too late!


View Profile
June 22, 2015, 07:02:30 PM
 #1070

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem

Did you send us email on support@fortunejack.com? This is not a place for such discussions.

We just checked your transaction and you indicated a wrong wallet number. It's not even a BTC wallet. So it is wrong to blame us on that. We will refund the money after some more investigation. It is seems that you just indicated a wrong wallet and money was not transferred anywhere.
It's never your fault is it?

I cashed out 2 BTC this morning, had no issues.  Double checked the address and about 2 hours later it was in my wallet.  If someone puts in a bad address how is this FJ's fault?



nice str8 flush. 0.5 is nice payout

Royal Flush, a 3 BTC payout!!

omahapoker
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 868
Merit: 1000



View Profile
June 22, 2015, 07:04:37 PM
 #1071

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem

Did you send us email on support@fortunejack.com? This is not a place for such discussions.

We just checked your transaction and you indicated a wrong wallet number. It's not even a BTC wallet. So it is wrong to blame us on that. We will refund the money after some more investigation. It is seems that you just indicated a wrong wallet and money was not transferred anywhere.
It's never your fault is it?

I cashed out 2 BTC this morning, had no issues.  Double checked the address and about 2 hours later it was in my wallet.  If someone puts in a bad address how is this FJ's fault?



nice str8 flush. 0.5 is nice payout

Royal Flush, a 3 BTC payout!!


holy shit. congrats. im so used to getting str8 flushes, it looked like it when just scrolling dow.


nice win man. fj is my fav casino
madmartyk
Legendary
*
Online Online

Activity: 2366
Merit: 1014


Yes I am a pirate, 300 years too late!


View Profile
June 22, 2015, 07:16:59 PM
 #1072

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem

Did you send us email on support@fortunejack.com? This is not a place for such discussions.

We just checked your transaction and you indicated a wrong wallet number. It's not even a BTC wallet. So it is wrong to blame us on that. We will refund the money after some more investigation. It is seems that you just indicated a wrong wallet and money was not transferred anywhere.
It's never your fault is it?

I cashed out 2 BTC this morning, had no issues.  Double checked the address and about 2 hours later it was in my wallet.  If someone puts in a bad address how is this FJ's fault?



nice str8 flush. 0.5 is nice payout

Royal Flush, a 3 BTC payout!!


holy shit. congrats. im so used to getting str8 flushes, it looked like it when just scrolling dow.


nice win man. fj is my fav casino

Yea, I like it also.  Been a few glitches, but all in all not bad!!! 

FortuneJack
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2100
Merit: 1151


www.fortunejack.com


View Profile WWW
June 23, 2015, 07:35:30 AM
 #1073

i have cashout problem, 2 hours ago cashouted 0.2btc write "completed" but not received.
After that i tried to cashout 0.1btc and received instantly, please fix problem :/
my account: kamara45



still nothing, 2 days dont receiving my btc .... check the problem

Did you send us email on support@fortunejack.com? This is not a place for such discussions.

We just checked your transaction and you indicated a wrong wallet number. It's not even a BTC wallet. So it is wrong to blame us on that. We will refund the money after some more investigation. It is seems that you just indicated a wrong wallet and money was not transferred anywhere.
It's never your fault is it?

We gave you your money back. You had indicated a wrong(non-existent) wallet. It would be nice to write here and say that issue got fixed and you really did write a wrong wallet address by accident.

Hura
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 490
Merit: 250



View Profile
June 23, 2015, 10:04:34 AM
 #1074

Happy Dance Time!!!



WOW... without jolly Smiley great!!!

Joca97
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2814
Merit: 1017



View Profile
June 23, 2015, 10:07:28 AM
 #1075

Happy Dance Time!!!



WOW... without jolly Smiley great!!!
Does this mean he won with a single bet 3 btc ? with just a bet of 0.01
that is just pure awesomnes

███████████████████████████
███████████████████████████
██▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀█████████
████████████▀▀       ▀▀████
█████▀▀▀▀▀▀             ███
██████████    ▄█████▄    ██
██████████    ███████    ██
██████████    ▀█████▀    ██
█████▄▄▄▄▄▄             ███
████████████▄▄       ▄▄████
██▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄█████████
███████████████████████████
███████████████████████████
.
●/
●/
●/
SLOTS
GAME SHOW
LIVE CASINO
●/
●/
ROULETTE
BLACKJACK
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ ▄▄ ▄
|████████████████████████
.
ROLLBIT NFT
.
████████████████████████
ROLLBOT
ROLLBOXES
MARKETPLACE
|
   BONUS BATTLES   
.....WINNER TAKES ALL.....
TWITTER     |     DISCORD
..PLAY NOW..
madmartyk
Legendary
*
Online Online

Activity: 2366
Merit: 1014


Yes I am a pirate, 300 years too late!


View Profile
June 23, 2015, 12:30:28 PM
 #1076

True dat!!  I have to say it made my month!!!  Being I lost out on a straight flush a few days before, when I got a database error.  This made me happy as hell!!!  Cheesy

panjul07
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2646
Merit: 1237



View Profile
June 23, 2015, 12:49:58 PM
 #1077

True dat!!  I have to say it made my month!!!  Being I lost out on a straight flush a few days before, when I got a database error.  This made me happy as hell!!!  Cheesy

Do you mean that you got nothing for the straight flush because the database error? I think you deserve to win it, because it was not your fault.
But you just got another big win..so I'd say that it is like a compensation of your lost on the straight flush Cheesy

███████████████████████████
█████████▀▄▄▄▄▄██▀▀████████
█████▀▄█▀▀▄▄▄▄▄▄▄▀▀▄▄▀█████
████ █▀▄███████████▄▀██████
███▄█ ███████▀ ██████ █ ███
██▀█ ███  ▀▀█  ▀██████ █ ██
██ █ ████▄▄      ▀▀▀██ █ ██
██ █ █████▌        ▄██ ████
███▄█ █████▄▄   ▄▄███ █▀███
████▀█▄▀█████▌  ▀██▀▄█ ████
█████▄▀▀▄▄▀▀▀▀   ▄▄█▀▄█████
████████▄██▀▀▀▀▀▀██████████
███████████████████████████
.
█ █▀█ █▀█ █▀█  ▄  ▄▀▀ █   ▄▀█ ▀█▀ ▄▀▀ ▄███▄
█ █▀█ █ █ █ █ ▀█▀ ▀▀█ █   █ █  █  ▀▀█ ▀███▀
█ █▄█ █▄█ █▄█     ▄▄▀ ▀▄▄ █▄▀  █  ▄▄▀   
                                        █
████████████████████████████████████ 
███▀▀▀▀▀▀██████▀▀▀▀▀▀██████▀▀▀▀▀▀███ 
█▀▄██▀███▄▀██▀▄██▀███▄▀██▀▄██▀███▄▀████▄
█ █ ▀ ▀███ ██ █ ▀ ▀███ ██ █ ▀ ▀███ █████
█ ██    ▄█ ██ ██    ▄█ ██ ██    ▄█ █████
█▄▀██  ▀█▀▄██▄▀██  ▀█▀▄██▄▀██  ▀█▀▄████▀
███▄▄▄▄▄▄██████▄▄▄▄▄▄██████▄▄▄▄▄▄███
████████████████████████████████████
.
.
CRYPTO'S FASTEST
GROWING CASINO
       ▄▄▐█▌▄▄
      ▄███████▄
      ▀███████▀
       ▀▀▐█▌▀▀

                    ▄  ▄
   ▄            ▄█ ▀▀██▀▀ █▄
▀▄███▄▀        ▀▀██▄ ██ ▄██▀▀
▀█████▀      ▀▄▄▄ ▀██████▀ ▄▄▄▀
▀ ▀█▀ ▀       ███▀▀██▄▄██▀▀███
             ▀   ▄██▀██▀██▄   ▀
               ▀██▀  ██  ▀██▀
                 ▀ ▀█▀▀█▀  ▀
                   ██
    ██        ▄███▄▄     ██
              ████
███▄

        ▀▄ ▄  █▀▀▀███▀
       ▄▄▄
▀▀▄ █   █   ███▄
██   ▄█████
  ▀█ ▄▀▀▀ █▀██
     ▀
██▀
▀▄   ██  ▄▀ █▄▀     ██
       ▀▀▀▀▀▀██▄█▀▀▀ ▄
      ▄ ▄▀    ██▌  ▐▄▀
       ▀▀▄▄█▄▄▄█▌ ▄█▄▀  ██
     ███     ▀████▀▀▀▀▀
              ▐██▌
       ████
  ▄████▄
.
..PLAY NOW..
madmartyk
Legendary
*
Online Online

Activity: 2366
Merit: 1014


Yes I am a pirate, 300 years too late!


View Profile
June 23, 2015, 01:11:22 PM
 #1078

True dat!!  I have to say it made my month!!!  Being I lost out on a straight flush a few days before, when I got a database error.  This made me happy as hell!!!  Cheesy

Do you mean that you got nothing for the straight flush because the database error? I think you deserve to win it, because it was not your fault.
But you just got another big win..so I'd say that it is like a compensation of your lost on the straight flush Cheesy

When I got the database error I tried to get the game # and got a website error in Chrome.  Because the game didn't complete it was like it never happened.  I was hoping FJ would reach out here but they never did.  But it was a thrill pulling a royal!!  I am hoping sooner or later they post a regular jacks or better poker with a decent payout schedule!!

FortuneJack
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 2100
Merit: 1151


www.fortunejack.com


View Profile WWW
June 23, 2015, 02:22:04 PM
 #1079

True dat!!  I have to say it made my month!!!  Being I lost out on a straight flush a few days before, when I got a database error.  This made me happy as hell!!!  Cheesy

Do you mean that you got nothing for the straight flush because the database error? I think you deserve to win it, because it was not your fault.
But you just got another big win..so I'd say that it is like a compensation of your lost on the straight flush Cheesy

When I got the database error I tried to get the game # and got a website error in Chrome.  Because the game didn't complete it was like it never happened.  I was hoping FJ would reach out here but they never did.  But it was a thrill pulling a royal!!  I am hoping sooner or later they post a regular jacks or better poker with a decent payout schedule!!

Can you check this page more thoroughly? Because we did it.

madmartyk
Legendary
*
Online Online

Activity: 2366
Merit: 1014


Yes I am a pirate, 300 years too late!


View Profile
June 23, 2015, 02:33:45 PM
 #1080

Damn, damn, damn.  I draw a straight flush and the site goes down....  Does it go down when I draw nothing....  NO!!  Just when I draw something good!!!  There's .5 BTC in the crapper!!

You can contact support by email or here, I think they will compensate you the money cos the game hash is there, they can't cheat on your winnings, if they won't give you the money, you can make a scam accusation thread, it is very easy to get your money back cos OP won't wanna get a red feedback
e
After I got the can't connect the 1st time, Chrome gave me the page can't be displayed.  Didn't even show up after I got back on.  The hand never completed so it's like it never happened.  Oh well...

Was this your last bet in video poker or you played more after that? Did you send email to our support team? - support@fortunejack.com

So you are saying you won or you just did not click "Take" as browser had problems?

Sorry!  Didn't see the response.  I never got to click take.  Right after the draw I got the error, then the page went poof.  The database errors seem to run hot and cold.  I'll go weeks without one and then they seem to pop up again.  Then back to normal.

BTW, love the site...

Pages: « 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 [54] 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 524 »
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!