Bitcoin Forum
May 01, 2024, 08:57:38 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: [1]
  Print  
Author Topic: Nieuwe website over de Bitcoin!  (Read 3645 times)
Messagez (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
March 21, 2014, 08:42:30 PM
 #1

Beste dames en heren,

Samen met een medestudent heb ik een website gemaakt over de Bitcoin.
Het is een erg simpele website die is opgezet om mensen (die totaal geen verstand van de Bitcoin hebben) te informeren en te enthousiasmeren over de Bitcoin.

Ik vroeg me af of de website een beetje in de smaak valt bij jullie, zo niet dan hoor ik graag wat ik kan veranderen!
Daarbij ben ik ook van plan om blogberichten te gaan plaatsen op de website, zodat de informatie die op de site te vinden is interessant blijft.

De website: www.debitcoin.info

Alvast bedankt voor jullie feedback!

No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714553858
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714553858

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714553858
Reply with quote  #2

1714553858
Report to moderator
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
March 21, 2014, 09:29:07 PM
 #2

Op jullie home staat bij blockchain een verwijzing naar blockchain.info. Niet doen, dat schept enkel verwarring, want de blockchain is nu eenmaal niet hetzelfde als een wallet service. Roll Eyes

edit: verwijder alstublieft mtgox hoe minder mensen er nog van horen hoe beter
ook wat meer nederlandse en belgische exchanhes vermelden die zijn laagdrempeliger
belgen ook bedienen

Verder top!

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
Messagez (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
March 21, 2014, 09:41:17 PM
 #3

Op jullie home staat bij blockchain een verwijzing naar blockchain.info. Niet doen, dat schept enkel verwarring, want de blockchain is nu eenmaal niet hetzelfde als een wallet service. Roll Eyes

edit: verwijder alstublieft mtgox hoe minder mensen er nog van horen hoe beter
ook wat meer nederlandse en belgische exchanhes vermelden die zijn laagdrempeliger
belgen ook bedienen

Verder top!

Ten eerste: heel erg bedankt voor de feedback!

Welke online wallet service zou je mij aanraden om er dan op te zetten? Zelf ken ik er namelijk niet veel meer dan die van de blockchain namelijk.
Mt.Gox wil ik er toch op laten staan, aangezien deze voor een gigantisch deel heeft bijgedragen aan de groei van de Bitcoin.

Wel zal ik kijken naar wat meer Nederlandse/Belgische exchanges, bedankt voor die tip!

argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
March 22, 2014, 09:42:34 AM
 #4

1. Blockchain is de openbare kasboek hé. Vermeld dit ook.
2. Naast de blockchain.info wallet heb je ook andere zeer goede wallets: coinbase (online wallet, zoals blockchain.info - amerikaans minder aan te raden voor de algemne, iets gevorderde, gebruiker vind ik, wel zeer goed voor beginners) en multibit. Dit laatste kan zeer veilig gebruikt worden als je het installeert op usb en is toch zeer simpel in gebruik (en vooral zeer snel). Ik raad dan ook steeds multibit aan voor algemeen gebruik.
3. Exchanges:
In Nederland doet Bitonic het zeer goed, ze zijn ook bezig aan een eigen handelplatform à la Bitstamp; ook clevercoin is heier aan het werken. In België is het nogal mager voor het moment: enkel Bitonic en Bitplaats.be (.nl bestaat ook in Nederland). Ook goed is Safelllo, een Zweeds bedrijf opgericht en bestuurd door o.a. enkele Nederlandrs.

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
rikkie
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 574
Merit: 500


Richard Coleman - Chief Executive @ CloudThink.IO


View Profile WWW
March 25, 2014, 09:43:30 PM
 #5

Mooi gedaan. Proficiat.
Messagez (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
March 28, 2014, 02:00:31 PM
 #6

1. Blockchain is de openbare kasboek hé. Vermeld dit ook.
2. Naast de blockchain.info wallet heb je ook andere zeer goede wallets: coinbase (online wallet, zoals blockchain.info - amerikaans minder aan te raden voor de algemne, iets gevorderde, gebruiker vind ik, wel zeer goed voor beginners) en multibit. Dit laatste kan zeer veilig gebruikt worden als je het installeert op usb en is toch zeer simpel in gebruik (en vooral zeer snel). Ik raad dan ook steeds multibit aan voor algemeen gebruik.
3. Exchanges:
In Nederland doet Bitonic het zeer goed, ze zijn ook bezig aan een eigen handelplatform à la Bitstamp; ook clevercoin is heier aan het werken. In België is het nogal mager voor het moment: enkel Bitonic en Bitplaats.be (.nl bestaat ook in Nederland). Ook goed is Safelllo, een Zweeds bedrijf opgericht en bestuurd door o.a. enkele Nederlandrs.

Helemaal top, Argov!

Heel erg bedankt voor je commentaar, ik zal zo eens kijken naar eventuele toevoegingen die ik op de website kan implementeren.
Vooral over de verschillende wallets wist ik niet heel erg veel, bedankt daarvoor!
Ook zal ik natuurlijk even een kijkje nemen naar de verschillende belgische exchanges, en die vernoemen op de website.

Nogmaals: bedankt voor je aanvullingen!
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
March 28, 2014, 03:50:38 PM
 #7

Als je een editor nodig hebt, je mag me steeds PM'en (zeker als hier een beloning aan vastzit  Grin)

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
Messagez (OP)
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 7
Merit: 0


View Profile
April 02, 2014, 08:23:40 PM
 #8

Ik heb je een PM gestuurd, argov!
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
April 03, 2014, 06:00:17 PM
 #9

Gelezen en beantwoord Grin

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
Rnbin
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 168
Merit: 100


View Profile
May 21, 2014, 12:01:31 PM
 #10

mag ik vragen, hoe jullie zo'n website financieren ? want ik zie nl. geen reclame Smiley is wel top natuurlijk !
Ninietz
Member
**
Offline Offline

Activity: 106
Merit: 10


View Profile
June 21, 2014, 03:29:04 PM
 #11

Goed gedaan, proficiate
argov
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 178
Merit: 100


View Profile
June 23, 2014, 08:40:40 AM
 #12

mag ik vragen, hoe jullie zo'n website financieren ? want ik zie nl. geen reclame Smiley is wel top natuurlijk !
Ik denk dat je niet zo goed ziet?! Ik zie namelijk zeer veel (te veel) reclame.

Greetings

1JBwWnqwxGTtqchacyHuhdjWZhYYonBuDf and 19KXWjUZnNPatoMZoRiFMzJFWA7mxBRPX5
poisenrang
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 252
Merit: 250


View Profile
August 06, 2014, 02:31:47 PM
 #13

mag ik vragen, hoe jullie zo'n website financieren ? want ik zie nl. geen reclame Smiley is wel top natuurlijk !
Ik denk dat je niet zo goed ziet?! Ik zie namelijk zeer veel (te veel) reclame.


hmm, veel te veel reclame idd.

█████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
▓▓▓▓▓  BIT-X.comvvvvvvvvvvvvvvi
→ CREATE ACCOUNT 
▓▓▓▓▓
█████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████████
KarstenNilsen
Newbie
*
Offline Offline

Activity: 28
Merit: 0


View Profile WWW
October 14, 2014, 11:42:05 AM
 #14

Ik zou regelmatig nieuwe content plaatsen en updaten.
Door het MTGox stukje lijkt je website een beetje gedateerd.

Daarnaast zou ik meer mogelijkheden uitleggen om Bitcoins te bemachtigen.
Kraken, CleverCoin, Bitonic enz. mis ik.
Pages: [1]
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!