Bitcoin Forum
May 03, 2024, 06:39:12 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 27.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 3 [4] 5 »  All
  Print  
Author Topic: LTCGear - Meest winstgevende cloud mining service, ROI 3 maanden  (Read 17647 times)
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
November 26, 2014, 10:06:28 PM
 #61

Ben sinds vandaag weer opnieuw ingestapt met 26k shares, had eerder mijn 34k shares verkocht tegen een leuke winst na ze zo'n 5 weken in bezit te hebben gehad maar achteraf spijt van aangezien er nergens iets dergelijks tegen zo'n goede prijs te verkrijgen is.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=865225.0

De nieuwe shares ook weer verkocht? Nog een reden om deze meteen weer te verkopen?

Excuses voor de late reactie, ik had de nieuwe shares verkocht aangezien ik samen met een groep andere investeerders een "custom order" heb kunnen krijgen bij Chris (nog voordat de mega packs uitkwamen van 40k shares) waarbij de prijs per share een stuk beter was  Smiley

Ik heb Gisteren ook met een groep vrienden een mega pack van 40k shares kunnen aanschaffen, momenteel zit ik op 55.090 shares dus het is zelfs meer dan voorheen  Wink ondanks het verkopen van een aantal shares onlangs.

De huidige ROI zit nog steeds op slechts +/- 6 weken wat extreem snel is, in mijn ogen is het nog goed winstgevend om nu shares aan te schaffen en vast te houden tot minstens de Shares Multiplication van 23 December, daarna zou je alles als geheel kunnen verkopen tegen een leuke winst of ze natuurlijk blijven houden voor de wekelijkse uitbetalingen  Smiley

Dat is mijn kijk op LTCgear momenteel, ik heb er nog steeds vertrouwen in maar het is en blijft een risico.
Ah, duidelijk! Vond het al zo raar namelijk :-) Ben zelf net ingestapt en dit leek even een slecht teken te zijn.
No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1714718352
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714718352

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714718352
Reply with quote  #2

1714718352
Report to moderator
1714718352
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1714718352

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1714718352
Reply with quote  #2

1714718352
Report to moderator
Drax
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 138
Merit: 100

Nucleus.Vision


View Profile
November 26, 2014, 10:27:41 PM
 #62

Voor de geintereseerden: Ik heb te veel shares met een mega pack, ik verkoop ze door aan 280usd per 1k, 20k beschikbaar. Doe maar een pm'tje indien geinteresseerd!

Persoonlijk denk ik dat het wel een goede investering is, echter nooit te veel investeren.

ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
November 28, 2014, 08:35:51 AM
 #63

Voor iedereen die nog spaargeld heeft en op zoek is naar een investering: LTCgear heeft vandaag een heleboel "Black Friday" acties met gigantische kortingen op al hun producten!

Er worden telkens nieuwe coupon code's geplaatst die beperkt gebruikt kunnen worden, helaas ben ik momenteel op het werk maar als je er de tijd en geld voor hebt is het zeker de moeite waard om de website in de gaten te houden!
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
November 28, 2014, 05:33:58 PM
 #64

Moet je wel heel snel f5'en continu want ze zijn zo op!
Flep182
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1007


View Profile
December 02, 2014, 05:26:46 PM
 #65

De affiliate payments zijn weer gedaan, dus het ziet er naar uit dat het (weer) geen ponzi is Wink

Met name door de black fridaysales werd er flink op losgespeculeerd Wink
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
December 08, 2014, 02:26:14 PM
 #66

Als het goed is ontvangen we vanavond weer de affiliate payouts Smiley Ik ben erg benieuwd wat de Gen 2 shares deze week aan uitbetaling zullen ontvangen, het zal ongetwijfeld nog minder winstgevend zijn dan de qASIC shares maar toch is er nog veel onduidelijkheid over wat men precies kan verwachten.
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
December 08, 2014, 05:55:05 PM
 #67

Als het goed is ontvangen we vanavond weer de affiliate payouts Smiley Ik ben erg benieuwd wat de Gen 2 shares deze week aan uitbetaling zullen ontvangen, het zal ongetwijfeld nog minder winstgevend zijn dan de qASIC shares maar toch is er nog veel onduidelijkheid over wat men precies kan verwachten.

Hoeveel heb jij er gehaald?

Ik heb er zelf één gehaald, voor de gein. Pas in januari, wanneer de hardware komt, bepaal ik wel of ik er meer koop.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
December 08, 2014, 08:53:24 PM
 #68

Als het goed is ontvangen we vanavond weer de affiliate payouts Smiley Ik ben erg benieuwd wat de Gen 2 shares deze week aan uitbetaling zullen ontvangen, het zal ongetwijfeld nog minder winstgevend zijn dan de qASIC shares maar toch is er nog veel onduidelijkheid over wat men precies kan verwachten.

Hoeveel heb jij er gehaald?

Ik heb er zelf één gehaald, voor de gein. Pas in januari, wanneer de hardware komt, bepaal ik wel of ik er meer koop.

50, een herinvestering van ong 50% van de winst met het verkopen van de oude qASIC shares Wink
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
December 27, 2014, 12:53:32 PM
 #69

Beetje stil hier! Wat denken we van de recente problemen met ltcgear? Persoonlijk heb ik tot nu toe alle betalingen op tijd ontvangen dus dit wordt de eerste week dat het niet gaat gebeuren en daarom denk ik niet dat het een scam is maar ik kan me indenken dat als je al 2 betalingen (of meer als je ook nog wacht op affiliate betalingen) nog niet hebt gehad je er iets anders over denkt.
EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
December 29, 2014, 11:12:19 AM
 #70

Beetje stil hier! Wat denken we van de recente problemen met ltcgear? Persoonlijk heb ik tot nu toe alle betalingen op tijd ontvangen dus dit wordt de eerste week dat het niet gaat gebeuren en daarom denk ik niet dat het een scam is maar ik kan me indenken dat als je al 2 betalingen (of meer als je ook nog wacht op affiliate betalingen) nog niet hebt gehad je er iets anders over denkt.

Er zijn inmiddels mensen die 3 weken geen betaling hebben ontvangen, laten we hopen dat het echt om een vervuilde database gaat en dat 'Chris' zijn zaakjes weer op orde krijgt. We zullen het omstreeks 3 januari gaan merken.

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
December 29, 2014, 06:47:22 PM
 #71

Spannende dagen! We zullen wel zien wat het gaat worden.

Persoonlijk heb ik m'n break even al, jullie ook?
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
December 29, 2014, 07:00:45 PM
 #72

nog geen roi maar ik zit er ook niet al te ver van af dus mocht het misgaan dan verlies ik niet zoveel.
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
January 02, 2015, 11:28:35 AM
 #73

Heeft iedereen z'n fingers crossed? Het is D-day
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
January 02, 2015, 05:03:04 PM
 #74

Ik verwacht eerlijk gezegd niet zoveel van vandaag of morgen. Chris en zich aan zelf gestelde deadlines houden is als water en vuur als ik de forums zo lees. Ook de updates aan de website die eigenlijk vrij weining tijd zouden moeten kosten, zoals 2fa en https, zijn nog niet doorgevoerd. Ik hoop daarom dat hij het meeste van zijn tijd besteed heeft aan het opschonen van de db maar zoals gezegd ik verwacht er niet veel van in de komende dagen. Kan het alleen maar meevallen als er wel wat gebeurt  Smiley
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
January 02, 2015, 05:33:00 PM
 #75

Ik verwacht eerlijk gezegd niet zoveel van vandaag of morgen. Chris en zich aan zelf gestelde deadlines houden is als water en vuur als ik de forums zo lees. Ook de updates aan de website die eigenlijk vrij weining tijd zouden moeten kosten, zoals 2fa en https, zijn nog niet doorgevoerd. Ik hoop daarom dat hij het meeste van zijn tijd besteed heeft aan het opschonen van de db maar zoals gezegd ik verwacht er niet veel van in de komende dagen. Kan het alleen maar meevallen als er wel wat gebeurt  Smiley

Chris en deadlines gaan niet samen nee, haha Tongue.
Betalingen heeft hij doorgaans op tijd verstuurd, vandaar mijn hoop dat we vannacht betalingen gaan zien. Zo niet, dan heb ik er ook weinig vertrouwen meer in.
BongaManollo
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 237
Merit: 100


View Profile
January 16, 2015, 11:10:43 AM
 #76

Een Litecoin voor je gedachten Smiley

Als die uitbetaald dan, eerder niet.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
January 16, 2015, 05:20:18 PM
 #77

als LTCgear naar dit weekend niet meer werkend en online is geef ik de hoop definitief op  Undecided
BongaManollo
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 237
Merit: 100


View Profile
January 16, 2015, 08:02:34 PM
 #78

Denk zelf dat het onmacht is en geen onvermogen. Kunnen niets anders doen dan hopen en geduld hebben.
Flep182
Legendary
*
Offline Offline

Activity: 938
Merit: 1007


View Profile
April 10, 2015, 11:22:34 AM
 #79

Het is al een tijdje dood geweest, nu weer een nieuwe deadline tot minimaal 14 april, wel is er een update op de uitbetalingspagina:

Quote
Withdraw history
Date    Amount    Status ('PENDING' - awaiting processing, 'EXECUTED' - withdraw sent)

Note: DRK = Dash. DRK symbol well be used on webserver pages until May to maintain compatibility with third party scripts.
lamaa1
Full Member
***
Offline Offline

Activity: 239
Merit: 250


View Profile
April 10, 2015, 04:31:19 PM
 #80

Het is al een tijdje dood geweest, nu weer een nieuwe deadline tot minimaal 14 april, wel is er een update op de uitbetalingspagina:

Quote
Withdraw history
Date    Amount    Status ('PENDING' - awaiting processing, 'EXECUTED' - withdraw sent)

Note: DRK = Dash. DRK symbol well be used on webserver pages until May to maintain compatibility with third party scripts.

Het aantal updates/smoesjes die er zijn geweest in al die tijden geeft dit niks nieuws vind ik.
Pages: « 1 2 3 [4] 5 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!