Bitcoin Forum
April 20, 2024, 02:50:45 AM *
News: Latest Bitcoin Core release: 26.0 [Torrent]
 
   Home   Help Search Login Register More  
Pages: « 1 2 [3] 4 5 »  All
  Print  
Author Topic: LTCGear - Meest winstgevende cloud mining service, ROI 3 maanden  (Read 17647 times)
bitrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 335
Merit: 250


View Profile
October 29, 2014, 10:54:07 PM
 #41

FTC betaalde net iets minder dan LTC. Nu heb ik eindelijk wat dualmods gekocht dus hoop op VTC te verdienen.

Iemand anders al ervaring met dualmods?

Ik heb een dualmod sinds ze te koop waren, inmiddels heeft het z'n geld al dubbel terugverdiend Cheesy. Overigens gaat Vertcoin begin december over naar een ander algoritme waardoor de inkomsten van de dualmod wat terug gaan vallen.

Hieronder heb ik de opbrengsten van de dual mod bijgehouden. Ik heb de opbrengst van litecoin er ook bij gezet, om te bepalen wanneer het verstandig is om je dualmod uit te zetten. Dit is op basis van 630 asic shares plus een dual mod M10.
Let op: Voor de opbrengsten van litecoin in onderstaand tabel heb je minder investering voor nodig, dit is dus geen tabel om te bepalen of je een pack shares moet halen of een dual mod.



He Raw-H top.

Ja ik was er al over uit Darkcoin een minder goede keuze was. Maar met een investering van 2500 USD, zou ik in 1 week 650 USD verdienen. Goede investering of te mooi om waar te zijn?

Nu weet ik dat het een goede investering was.

Hoop dat Chris snel met een leuke FTC vervanger komt, want heb nog veel normale shares en dat voel je wel bij de payout van morgen.

Moet je eerlijk zeggen, dat ik nog steeds niet weet hoe hij het doet.

Zelfs GAW/Genesis/Hashnest zitten met de fee vs lage btc nu op een ROI van 150+ dagen. GAW is zelfs gedaald naar 200 dagen, zelfs als je de hashlets met 30% korting op de hashmarket koopt..

1713581445
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713581445

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713581445
Reply with quote  #2

1713581445
Report to moderator
1713581445
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713581445

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713581445
Reply with quote  #2

1713581445
Report to moderator
1713581445
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713581445

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713581445
Reply with quote  #2

1713581445
Report to moderator
No Gods or Kings. Only Bitcoin
Advertised sites are not endorsed by the Bitcoin Forum. They may be unsafe, untrustworthy, or illegal in your jurisdiction.
1713581445
Hero Member
*
Offline Offline

Posts: 1713581445

View Profile Personal Message (Offline)

Ignore
1713581445
Reply with quote  #2

1713581445
Report to moderator
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 30, 2014, 07:19:47 AM
 #42

Met genoeg "normale" shares kun je nog steeds wekelijks een geweldige payout ontvangen Wink
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 30, 2014, 08:33:49 AM
 #43

Met genoeg "normale" shares kun je nog steeds wekelijks een geweldige payout ontvangen Wink

Sterker nog, sinds de komst van de 1k6 pack met de anniversary-coupon is dat een betere investeringskeuze dan de dualmod m10.

Als ik de litecoin en vertcoin opbrengsten met elkaar vergelijk op basis van hetzelfde investeringsbedrag, kom ik uit op:


De investering van de dualmod m10+630 shares kosten 1200$ (dual mod m10: 837$ + 630 shares: 362,47$)
Voor 1200$ krijg je 2085,7 shares, dus de opbrengsten van litecoin stijgen met een factor van 3,31 (=2085/630)


Reken daarbij dat de shares wel deel uitmaken van de multiplication en de dual mod niet en vertcoin binnenkort van algoritme verandert, dan is kies ik voor een 1k6 pack op dit moment.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 30, 2014, 08:56:43 AM
 #44

Met genoeg "normale" shares kun je nog steeds wekelijks een geweldige payout ontvangen Wink

Sterker nog, sinds de komst van de 1k6 pack met de anniversary-coupon is dat een betere investeringskeuze dan de dualmod m10.

Als ik de litecoin en vertcoin opbrengsten met elkaar vergelijk op basis van hetzelfde investeringsbedrag, kom ik uit op:


De investering van de dualmod m10+630 shares kosten 1200$ (dual mod m10: 837$ + 630 shares: 362,47$)
Voor 1200$ krijg je 2085,7 shares, dus de opbrengsten van litecoin stijgen met een factor van 3,31 (=2085/630)


Reken daarbij dat de shares wel deel uitmaken van de multiplication en de dual mod niet en vertcoin binnenkort van algoritme verandert, dan is kies ik voor een 1k6 pack op dit moment.

Bedankt voor de berekening! Ik wist niet dat de dual mods geen deel uitmaakten van de shares multiplication, dan is het inderdaad beter om momenteel in de normale shares te blijven investeren totdat er wellicht een nieuw product bijkomt op LTCgear.

Ben momenteel nog wel even tevreden met de 3.8Ghash aan scrypt die ik bezit   Wink   Cheesy
bitrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 335
Merit: 250


View Profile
October 30, 2014, 10:34:46 PM
 #45

Beste RAW-H,

Vreemd, uitgaande van de laatste payout is de combi 1x 1k6 pack  + 1x Dualmod M1 het 'voordeligst'
http://oi59.tinypic.com/e1piw.jpg

Dit is met de waarde van vandaag gechecked.

Omdat ik meerdere LTC shares pakketten heb ik hetvolgende vergeleken.
1x 1k6 pack en
1x 1k6 pack + 1x Dual Mod
1x 1k6 pack + 2x Dual Mod

Met 1x 1k6 pack + 1x DualMod (waarvan het gros aan shares, 970 shares, in de multiplication valt) haal je dus het meeste rendement.

De dualmods vallen overigens wel buiten de couponcode actie, maar dat lijkt me logisch.
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
October 31, 2014, 08:35:17 AM
 #46

Beste RAW-H,

Vreemd, uitgaande van de laatste payout is de combi 1x 1k6 pack  + 1x Dualmod M1 het 'voordeligst'
http://oi59.tinypic.com/e1piw.jpg

Dit is met de waarde van vandaag gechecked.

Omdat ik meerdere LTC shares pakketten heb ik hetvolgende vergeleken.
1x 1k6 pack en
1x 1k6 pack + 1x Dual Mod
1x 1k6 pack + 2x Dual Mod

Met 1x 1k6 pack + 1x DualMod (waarvan het gros aan shares, 970 shares, in de multiplication valt) haal je dus het meeste rendement.

De dualmods vallen overigens wel buiten de couponcode actie, maar dat lijkt me logisch.


Klopt, je ziet ook bij mijn plaatje dat de payout van 17 en 24 oktober van een dualmod m10+ shares(vertcoin) meer uitbetaald dan alleen shares(litecoin).

Met het oog op de multiplication en dat vertcoin van algoritme verandert lijkt het me toch slimmer om nu alleen shares te kopen.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
October 31, 2014, 08:53:26 AM
 #47

En het is alweer "Payday Friday", ik verwacht deze week eindelijk mijn doel behaald te hebben van 1BTC/dag aan inkomsten  Smiley We zullen zien!
bitrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 335
Merit: 250


View Profile
October 31, 2014, 09:11:00 PM
 #48

Beste RAW-H,

Vreemd, uitgaande van de laatste payout is de combi 1x 1k6 pack  + 1x Dualmod M1 het 'voordeligst'
http://oi59.tinypic.com/e1piw.jpg

Dit is met de waarde van vandaag gechecked.

Omdat ik meerdere LTC shares pakketten heb ik hetvolgende vergeleken.
1x 1k6 pack en
1x 1k6 pack + 1x Dual Mod
1x 1k6 pack + 2x Dual Mod

Met 1x 1k6 pack + 1x DualMod (waarvan het gros aan shares, 970 shares, in de multiplication valt) haal je dus het meeste rendement.

De dualmods vallen overigens wel buiten de couponcode actie, maar dat lijkt me logisch.


Klopt, je ziet ook bij mijn plaatje dat de payout van 17 en 24 oktober van een dualmod m10+ shares(vertcoin) meer uitbetaald dan alleen shares(litecoin).

Met het oog op de multiplication en dat vertcoin van algoritme verandert lijkt het me toch slimmer om nu alleen shares te kopen.

@RAW-H
Ah zo. Met pijn en moeite die Dualmods weten te bemachtigen. Vaak is het dagen na de payday moeilijk waarde voor de LTC te krijgen, dus hoop dat dit met de VTC veranderd! Uiteraard zondag wel wat shares bijkomen.

@Erik
Ja payday Wink. Ik heb nog 2 weken nodig en wie dan.. pff wie weet rentenieren van me ltc/vtc Smiley

BTW lees veel dat LTC enigszins achterhaald aan het worden is (mede door het gebrek aan acceptatie, stijgende hashrate et. etc.).  Verkopen jullie de LTC direct of bewaar je wat in de hoop dat het weer naar de US 40 gaat?
bitrev
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 335
Merit: 250


View Profile
October 31, 2014, 09:39:24 PM
 #49

Nice, ik heb het al binnen ;-).

Goed begin van het weekend.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
November 01, 2014, 10:26:40 AM
Last edit: November 01, 2014, 07:53:21 PM by ErikvanBreen
 #50

g op de multiplication en dat vertcoin van algoritme verandert lijkt het me toch slimmer om nu alleen shares te kopen.

@Erik
Ja payday Wink. Ik heb nog 2 weken nodig en wie dan.. pff wie weet rentenieren van me ltc/vtc Smiley

BTW lees veel dat LTC enigszins achterhaald aan het worden is (mede door het gebrek aan acceptatie, stijgende hashrate et. etc.).  Verkopen jullie de LTC direct of bewaar je wat in de hoop dat het weer naar de US 40 gaat?

Ik laat me uitbetalen in BTC en zet dit via Kraken weer om naar Euro's, heb nog geen plannen om cryptocurrency voor de lange termijn te bewaren  Smiley
cannachris
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 406
Merit: 250

cats love crypto | 911 truth @checktheevidence.com


View Profile
November 06, 2014, 04:48:43 AM
 #51

Hey als iemand (of meerdere mensen) samen met mij de 1k6 50% deal willen kopen dan kunnen we de shares daar gewoon van verdelen. Ik zou er dan maximaal 700 willen.

ls je hier interesse in hebt post dan hier en stuur me ook ff een pm heb veel topics om te volgen... Smiley

EnJoyThis
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 980
Merit: 1000


View Profile
November 10, 2014, 10:13:23 PM
 #52

Hey als iemand (of meerdere mensen) samen met mij de 1k6 50% deal willen kopen dan kunnen we de shares daar gewoon van verdelen. Ik zou er dan maximaal 700 willen.

ls je hier interesse in hebt post dan hier en stuur me ook ff een pm heb veel topics om te volgen... Smiley

PM sent

1Ew9k5guAGb44Uz6rYfSVscgFBUcgDZp5C
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
November 16, 2014, 04:30:04 PM
 #53

Na lang twijfelen toch net ook maar een 1k6 pack gekocht Grin. Ik zit nog wel even met de pay-out adressen die ik moet invullen aangezien niet alle exchanges een vast deposit adres hebben. Enig advies over welke exchange het best hiervoor gebruikt kan worden? Btc is geen probleem (gewoon eigen wallet) maar wat is het beste voor ltc, drk en vtc? Heb voorlopig mijn deposit adres van Kraken ingevuld voor ltc maar die waarschuwen dat je altijd eerst moet controleren of deze nog wel geldig is. Enig advies?
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
November 16, 2014, 06:06:34 PM
 #54

Na lang twijfelen toch net ook maar een 1k6 pack gekocht Grin. Ik zit nog wel even met de pay-out adressen die ik moet invullen aangezien niet alle exchanges een vast deposit adres hebben. Enig advies over welke exchange het best hiervoor gebruikt kan worden? Btc is geen probleem (gewoon eigen wallet) maar wat is het beste voor ltc, drk en vtc? Heb voorlopig mijn deposit adres van Kraken ingevuld voor ltc maar die waarschuwen dat je altijd eerst moet controleren of deze nog wel geldig is. Enig advies?

Ik zet zelf coinchoice op btc, zodat ik uitbetaald word in btc in plaast van ltc.

De overige adressen inderdaad die van een exchange, maar daar is tot op heden nog niks naartoe gestuurd.
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
November 18, 2014, 03:28:26 PM
 #55

Het volgende nieuws staat op de site:

Quote
Two changes

Hi,

Two changes:

- The anniversary coupon code will be deactivated

- The referral system will be deactivated at the end of the week for several weeks (possible permanent.) All referral hits registered before deactivation will be paid and no referrals will be recorded after.

In order to mitigate short term effects of this changes, a new product is temporarily listed, at a price which contain all the accumulated benefits of the removed features.

Kind Regards,
Chris

Asic shares zijn op het moment out of stock dus het is even afwachten welk nieuw product er komt (of ik moet het gemist hebben en het staat er al op)
Raw-H (OP)
Sr. Member
****
Offline Offline

Activity: 324
Merit: 250


View Profile
November 18, 2014, 05:30:27 PM
 #56

Het volgende nieuws staat op de site:

Quote
Two changes

Hi,

Two changes:

- The anniversary coupon code will be deactivated

- The referral system will be deactivated at the end of the week for several weeks (possible permanent.) All referral hits registered before deactivation will be paid and no referrals will be recorded after.

In order to mitigate short term effects of this changes, a new product is temporarily listed, at a price which contain all the accumulated benefits of the removed features.

Kind Regards,
Chris

Asic shares zijn op het moment out of stock dus het is even afwachten welk nieuw product er komt (of ik moet het gemist hebben en het staat er al op)

"a new product is temporarily listed"

Ik vraag me af wat er na dit product komt, Chris heeft het al langer over een nieuw product dat hij wil introduceren, maar tot op heden niks van gezien.
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
November 18, 2014, 08:47:16 PM
 #57

Ben sinds vandaag weer opnieuw ingestapt met 26k shares, had eerder mijn 34k shares verkocht tegen een leuke winst na ze zo'n 5 weken in bezit te hebben gehad maar achteraf spijt van aangezien er nergens iets dergelijks tegen zo'n goede prijs te verkrijgen is.

Het nieuwe product is al uitgelegd door Chris: Het betreft dezelfde qASIC shares alleen is de anniversary korting (van de coupon) en de affiliate reward erin begrepen waardoor de prijs uit zal komen op zo'n $745/1600 qASIC shares. Ik denk niet dat er echt een nieuw product komt, Chris heeft onlangs dan wel nieuwe chips gekregen die efficiënter zijn maar hij is dit ook meer dan nodig om alle multiplications uit te kunnen blijven voeren als je het mij vraagt.

Dit is ook maar mijn mening trouwens  Wink
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
November 18, 2014, 11:34:36 PM
Last edit: November 20, 2014, 05:52:05 PM by Gws24
 #58

Nieuwe product: http://ltcgear.com/product/asic-share1k83/



De 8% korting bij betaling met bitcoin werkt nog steeds dus dan wordt het nog iets goedkoper

EDIT: volgens mensen op litecointalk (https://litecointalk.org/index.php?topic=6401.5430) werkt de affiliate deal ook nog steeds. geen idee of dit waar is. edit: ja dus; De nieuwe packs zijn echter nu wel out of stock.
Gws24
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 537
Merit: 524


View Profile
November 20, 2014, 11:57:03 AM
 #59

Ben sinds vandaag weer opnieuw ingestapt met 26k shares, had eerder mijn 34k shares verkocht tegen een leuke winst na ze zo'n 5 weken in bezit te hebben gehad maar achteraf spijt van aangezien er nergens iets dergelijks tegen zo'n goede prijs te verkrijgen is.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=865225.0

De nieuwe shares ook weer verkocht? Nog een reden om deze meteen weer te verkopen?
ErikvanBreen
Hero Member
*****
Offline Offline

Activity: 693
Merit: 500



View Profile
November 26, 2014, 07:11:44 PM
 #60

Ben sinds vandaag weer opnieuw ingestapt met 26k shares, had eerder mijn 34k shares verkocht tegen een leuke winst na ze zo'n 5 weken in bezit te hebben gehad maar achteraf spijt van aangezien er nergens iets dergelijks tegen zo'n goede prijs te verkrijgen is.

https://bitcointalk.org/index.php?topic=865225.0

De nieuwe shares ook weer verkocht? Nog een reden om deze meteen weer te verkopen?

Excuses voor de late reactie, ik had de nieuwe shares verkocht aangezien ik samen met een groep andere investeerders een "custom order" heb kunnen krijgen bij Chris (nog voordat de mega packs uitkwamen van 40k shares) waarbij de prijs per share een stuk beter was  Smiley

Ik heb Gisteren ook met een groep vrienden een mega pack van 40k shares kunnen aanschaffen, momenteel zit ik op 55.090 shares dus het is zelfs meer dan voorheen  Wink ondanks het verkopen van een aantal shares onlangs.

De huidige ROI zit nog steeds op slechts +/- 6 weken wat extreem snel is, in mijn ogen is het nog goed winstgevend om nu shares aan te schaffen en vast te houden tot minstens de Shares Multiplication van 23 December, daarna zou je alles als geheel kunnen verkopen tegen een leuke winst of ze natuurlijk blijven houden voor de wekelijkse uitbetalingen  Smiley

Dat is mijn kijk op LTCgear momenteel, ik heb er nog steeds vertrouwen in maar het is en blijft een risico.
Pages: « 1 2 [3] 4 5 »  All
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!